Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9094

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 11. 11. 2011

Výrobní číslo: 178372

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 423 156 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Cvič 131 čt 25.4. 6:0025.4. 14:00 9094
16 103 st 24.4. 14:5124.4. 20:45 9094
Cvič 115 st 24.4. 6:0024.4. 14:00 9094
16 103 út 23.4. 14:5123.4. 20:45 9094
 8  105 so 20.4. 5:3820.4. 15:40 9094*MU
14 102 pá 19.4. 4:3419.4. 23:10 9094
25 114 čt 18.4. 5:5018.4. 21:58 9094
25 115 st 17.4. 5:5817.4. 19:27 9094
16 117 út 16.4. 6:1016.4. 22:44 9094
16 117 po 15.4. 14:2015.4. 22:44 9094*Z
25 101 so 13.4. 4:1513.4. 22:56 9094
14 107 pá 12.4. 4:3412.4. 21:52 9094
14 110 čt 11.4. 6:5612.4. 0:50 9094
16 108 po 8.4. 4:498.4. 18:45 9094
16 102 ne 7.4. 4:278.4. 0:14 9094
6+16 138 so 6.4. 8:326.4. 22:16 9094
16 112 pá 5.4. 5:395.4. 19:23 9094
 8  114 čt 4.4. 15:195.4. 1:04 9094
25 103 st 3.4. 4:153.4. 19:55 9094
14 104 út 2.4. 14:472.4. 23:50 9094
16 116 út 2.4. 7:072.4. 10:23 9094
Cvič 131 po 1.4. 6:001.4. 14:00 9094
16 103 ne 31.3. 4:5031.3. 17:30 9094*MU
 8  101 so 30.3. 4:5831.3. 0:24 9094
16 117 pá 29.3. 6:1030.3. 1:14 9094
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9054

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.