Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9094

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 11. 11. 2011

Výrobní číslo: 178372

Původní evidenční číslo: 9044

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 439 174 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 113 pá 10.7. 5:4310.7. 20:44 9094
25 112 čt 9.7. 4:429.7. 21:13 9094
Zvl 109 st 8.7. 20:018.7. 22:00 9094*1
 3  109 st 8.7. 5:178.7. 20:01 9094
 5  103 čt 2.7. 7:162.7. 21:08 9094
 5  104 st 1.7. 5:161.7. 8:35 9094
 5  110 út 30.6. 15:181.7. 0:11 9094
24 109 po 29.6. 5:0829.6. 20:02 9094
24 112 pá 26.6. 6:0626.6. 20:50 9094
25 114 st 17.6. 5:5717.6. 19:57 9094
 5  111 út 16.6. 7:3116.6. 20:07 9094
 5  103 po 15.6. 4:3615.6. 20:36 9094
26 104 ne 14.6. 21:0014.6. 23:18 9094*Z
 5  107 so 13.6. 4:3613.6. 21:51 9094
 8  109 pá 12.6. 5:3713.6. 1:03 9094
 5  109 čt 11.6. 5:2811.6. 21:36 9094
16 105 st 10.6. 6:0311.6. 0:47 9094
25 115 po 8.6. 6:078.6. 22:29 9094
 5  104 so 6.6. 5:366.6. 21:06 9094
26 110 pá 5.6. 6:396.6. 0:38 9094
24 112 čt 4.6. 6:064.6. 20:50 9094
26 112 út 2.6. 7:272.6. 22:59 9094
 5  105 po 1.6. 6:351.6. 20:55 9094
26 105 pá 29.5. 5:4929.5. 21:30 9094
 5  111 čt 28.5. 7:3128.5. 20:07 9094
*1 = posílení provozu po fotbalovém utkání v Edenu
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9092

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.