Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9094

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 11. 11. 2011

Výrobní číslo: 178372

Původní evidenční číslo: 9044

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 451 534 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  104 so 26.9. 7:5927.9. 0:13 9094
 8  141 pá 25.9. 9:2025.9. 14:50 9094*Z
18 111 út 22.9. 6:1122.9. 10:36 9094
18 107 po 21.9. 5:5222.9. 1:21 9094
 5  113 čt 17.9. 6:5117.9. 10:14 9094
 6  103 st 16.9. 5:0816.9. 19:20 9094
14 103 út 15.9. 5:3415.9. 20:58 9094
 6  112 po 14.9. 6:3115.9. 0:38 9094
 6  106 pá 11.9. 5:4111.9. 22:33 9094
 5  102 čt 10.9. 7:4510.9. 20:45 9094*Z1
 5  102 čt 10.9. 5:5810.9. 7:10 9094*MU
 6  108 st 9.9. 6:079.9. 20:37 9094
 7  102 út 8.9. 5:038.9. 21:13 9094
 5  107 po 7.9. 5:167.9. 19:57 9094
24 112 pá 4.9. 6:484.9. 20:25 9094
 5  104 čt 3.9. 6:273.9. 20:45 9094
 7  110 st 2.9. 6:142.9. 20:15 9094
24 112 út 1.9. 6:481.9. 20:25 9094
16 102 po 31.8. 5:3331.8. 21:41 9094
 5  102 so 29.8. 8:3029.8. 20:36 9094
 6  108 pá 28.8. 5:1928.8. 21:20 9094
 5  110 čt 27.8. 15:1727.8. 22:11 9094
 6  107 st 26.8. 5:1126.8. 21:04 9094
26 107 út 25.8. 6:0125.8. 20:02 9094
26 114 po 24.8. 4:4624.8. 21:15 9094
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9291
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9268
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.