Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9094

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 11. 11. 2011

Výrobní číslo: 178372

Původní evidenční číslo: 9044

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 458 989 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  104 ne 18.4. 8:5718.4. 20:31 9094
 5  106 pá 16.4. 6:5616.4. 22:29 9094
 5  107 ne 17.1. 4:5717.1. 5:30 9094*MU*1
16 101 po 11.1. 5:3211.1. 9:30 9094*MU
 7  106 pá 8.1. 5:038.1. 19:56 9094
 5  104 st 6.1. 6:366.1. 19:30 9094
Rok 2020
 7  106 pá 11.12. 5:0311.12. 19:56 9094
25 109 čt 10.12. 10:1510.12. 20:54 9094*Z
 6  105 po 7.12. 6:017.12. 8:30 9094*MU
15 101 čt 3.12. 6:183.12. 21:30 9094
15 101 st 2.12. 6:182.12. 21:23 9094
 5  102 út 1.12. 6:161.12. 19:10 9094
15 106 so 28.11. 5:3228.11. 22:27 9094
25 114 st 25.11. 5:5425.11. 20:00 9094
25 114 út 24.11. 5:5424.11. 9:20 9094*MU
25 114 pá 6.11. 5:546.11. 7:10 9094*MU
 5  109 čt 5.11. 5:435.11. 19:35 9094
18 106 st 4.11. 4:204.11. 23:20 9094
18 109 út 3.11. 5:163.11. 20:40 9094
18 109 po 2.11. 5:162.11. 20:40 9094
 6  107 pá 30.10. 5:0930.10. 20:28 9094
25 114 čt 29.10. 5:5629.10. 19:57 9094
 6  108 st 28.10. 4:5028.10. 21:50 9094
 6  106 út 27.10. 6:5228.10. 0:53 9094
 7  101 po 26.10. 4:4326.10. 20:43 9094
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada kola
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9057

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.