Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9094

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 11. 11. 2011

Výrobní číslo: 178372

Původní evidenční číslo: 9044

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 505 624 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 102 dnes 5:5423.3. 23:47 9094
 7  114 st 22.3. 4:4522.3. 21:00 9094
 7  109 út 21.3. 8:2021.3. 22:45 9094*Z1
26 105 po 20.3. 6:0720.3. 22:45 9094
 7  107 so 18.3. 5:0618.3. 21:29 9094
 7  109 pá 17.3. 6:2317.3. 22:45 9094
19 108 čt 16.3. 5:4316.3. 18:52 9094
19 105 st 15.3. 5:1415.3. 22:26 9094
 9  121 út 14.3. 6:1214.3. 21:32 9094
16 111 po 13.3. 6:3613.3. 23:56 9094
22 124 st 8.3. 4:528.3. 19:34 9094
 5  108 po 6.3. 14:307.3. 0:37 9094
19 108 pá 3.3. 5:433.3. 18:52 9094
 5  110 čt 2.3. 5:372.3. 18:54 9094
 6  102 út 28.2. 6:1628.2. 8:40 9094*MU
 5  105 po 27.2. 4:5727.2. 18:14 9094
 7  101 ne 26.2. 9:2626.2. 22:06 9094
19 108 čt 23.2. 5:4323.2. 18:52 9094
19 107 st 22.2. 14:3522.2. 20:16 9094
19 108 út 21.2. 5:4321.2. 18:52 9094
 7  107 po 20.2. 6:0620.2. 22:06 9094
16 108 so 18.2. 4:5518.2. 23:36 9094
 7  115 pá 17.2. 15:0317.2. 21:29 9094
19 108 čt 16.2. 5:4316.2. 18:52 9094
19 102 st 15.2. 6:2115.2. 19:31 9094
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8076+8079
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.