Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9093

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 17. 5. 2007

Výrobní číslo: 178371

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 690 245 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  107 pá 22.2. 6:5522.2. 20:05 9093
16 103 čt 21.2. 6:2721.2. 9:43 9093
 8  104 st 20.2. 6:3120.2. 14:00 9093*MU
16 102 út 19.2. 6:4719.2. 23:34 9093
16 101 pá 15.2. 4:1015.2. 20:26 9093
16 102 čt 14.2. 6:4714.2. 23:34 9093
 6  143 st 13.2. 4:4613.2. 17:52 9093
24 105 út 12.2. 6:1612.2. 19:49 9093
 7  110 po 11.2. 4:4312.2. 1:04 9093
 7  101 pá 8.2. 5:418.2. 19:37 9093
 6  142 čt 7.2. 6:117.2. 23:59 9093
16 112 st 6.2. 5:396.2. 19:23 9093
25 101 út 5.2. 6:125.2. 22:11 9093
Cvič 107 po 4.2. 16:004.2. 22:00 9093
25 101 po 4.2. 6:124.2. 15:10 9093*MU
16 104 pá 1.2. 4:291.2. 20:52 9093
16 109 čt 31.1. 5:091.2. 0:14 9093
16 103 st 30.1. 14:5130.1. 20:45 9093
14 104 st 30.1. 5:2930.1. 10:09 9093
16 108 út 29.1. 4:4929.1. 19:05 9093
 8  113 po 28.1. 6:0129.1. 0:44 9093
25 107 pá 25.1. 4:5525.1. 20:35 9093
 8  114 čt 24.1. 15:1925.1. 1:04 9093
 8  107 čt 24.1. 6:5524.1. 8:45 9093*MU
 8  107 út 22.1. 6:5522.1. 15:45 9093*MU*1
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozidlem před Strossmayerovým nám.

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.