Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9093

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 17. 5. 2007

Výrobní číslo: 178371

Původní evidenční číslo: 9043

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 855 194 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  107 st 22.6. 6:0622.6. 20:46 9093
 5  113 út 21.6. 5:2721.6. 23:57 9093
 5  104 po 20.6. 5:4820.6. 20:31 9093
22 119 ne 19.6. 17:3019.6. 22:07 9093*Z1
14 104 so 18.6. 4:4018.6. 20:43 9093
 5  113 pá 17.6. 5:2717.6. 23:57 9093
19 103 čt 16.6. 4:5416.6. 22:48 9093
 5  102 st 15.6. 5:5016.6. 0:17 9093
 5  107 út 14.6. 6:0614.6. 20:46 9093
19 105 po 13.6. 5:1413.6. 23:06 9093
 5  104 ne 12.6. 9:1112.6. 23:37 9093
19 102 so 11.6. 4:4611.6. 23:22 9093
19 101 pá 10.6. 4:4610.6. 19:23 9093
 5  110 čt 9.6. 6:389.6. 22:57 9093
19 101 st 8.6. 4:468.6. 19:23 9093
16 106 út 7.6. 5:157.6. 22:14 9093
22 116 po 6.6. 7:047.6. 1:07 9093
 7  102 ne 5.6. 7:285.6. 20:11 9093
19 102 so 4.6. 4:464.6. 23:06 9093
19 108 pá 3.6. 5:443.6. 23:24 9093
 5  111 čt 2.6. 5:272.6. 23:17 9093
16 115 st 1.6. 4:361.6. 19:17 9093
 5  112 út 31.5. 6:5631.5. 23:37 9093
19 107 pá 27.5. 14:3527.5. 20:11 9093
 4  108 pá 27.5. 6:3127.5. 10:24 9093
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9278

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.