Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9093

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 17. 5. 2007

Výrobní číslo: 178371

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 657 586 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 107 so 7.7. 4:557.7. 15:00 9093*MU
 8  109 pá 6.7. 9:097.7. 0:04 9093
25 108 čt 5.7. 5:145.7. 22:40 9093
16 104 pá 29.6. 14:4830.6. 1:14 9093
 8  112 čt 28.6. 6:3328.6. 8:59 9093
25 102 st 27.6. 13:0027.6. 19:46 9093*Z
 8  112 st 27.6. 6:3327.6. 8:59 9093
16 112 út 26.6. 6:3226.6. 18:36 9093
Cvič 141 po 25.6. 14:0025.6. 22:00 9093
16 104 po 25.6. 4:3825.6. 10:16 9093
25 101 ne 24.6. 13:1624.6. 20:55 9093
 8  109 so 23.6. 8:5623.6. 22:19 9093
25 114 pá 22.6. 5:5122.6. 21:54 9093
16 112 čt 21.6. 6:3221.6. 18:36 9093
16 117 st 20.6. 5:5020.6. 18:56 9093
16 117 út 19.6. 5:5019.6. 18:56 9093
16 122 po 18.6. 5:1018.6. 19:16 9093
16 117 ne 17.6. 4:1818.6. 1:05 9093
3+6 103 so 16.6. 4:2617.6. 0:36 9093
25 107 pá 15.6. 4:5515.6. 20:25 9093
3+6 104 čt 14.6. 17:1515.6. 1:05 9093*Z1
Cvič 112 čt 14.6. 6:0014.6. 14:00 9093
16 110 st 13.6. 3:5813.6. 20:35 9093
 8  108 út 12.6. 4:4512.6. 21:18 9093
25 114 po 11.6. 5:5111.6. 21:54 9093
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9084
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9078

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.