Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9093

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 17. 5. 2007

Výrobní číslo: 178371

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 700 355 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 103 ne 21.4. 4:5521.4. 23:10 9093
25 111 so 20.4. 8:3920.4. 22:27 9093
14 101 pá 19.4. 6:3419.4. 20:37 9093
16 108 čt 18.4. 4:4918.4. 18:45 9093
 8  104 st 17.4. 6:3118.4. 0:02 9093
14 110 út 16.4. 6:5616.4. 16:50 9093*MU*1
25 115 po 15.4. 5:5815.4. 19:27 9093
25 111 ne 14.4. 4:1515.4. 1:12 9093
25 106 so 13.4. 5:1313.4. 21:30 9093
16 117 pá 12.4. 6:1013.4. 1:14 9093
14 104 čt 11.4. 14:4711.4. 23:50 9093
 8  114 čt 11.4. 4:5811.4. 8:58 9093
 6  143 st 10.4. 5:3910.4. 22:10 9093
24 106 út 9.4. 6:249.4. 19:59 9093
 7  104 po 8.4. 6:138.4. 20:07 9093
 6  144 pá 5.4. 6:095.4. 18:32 9093
 7  101 čt 4.4. 5:414.4. 19:37 9093
 7  106 st 3.4. 6:293.4. 20:25 9093
15 110 pá 29.3. 5:3229.3. 21:07 9093
15 101 čt 28.3. 5:5828.3. 21:37 9093
 7  106 st 27.3. 6:2927.3. 20:25 9093
 7  101 út 26.3. 5:4126.3. 19:37 9093
15 104 po 25.3. 6:1725.3. 21:52 9093
24 107 st 20.3. 6:3720.3. 20:09 9093
15 104 út 19.3. 6:1619.3. 21:52 9093
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.