Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9093

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 17. 5. 2007

Výrobní číslo: 178371

Původní evidenční číslo: 9043

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 757 139 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 101 po 30.11. 5:3230.11. 12:40 9093*MU
 7  108 ne 29.11. 4:2329.11. 20:13 9093
 7  102 so 28.11. 18:4528.11. 22:43 9093*Z
16 115 st 25.11. 5:1225.11. 19:35 9093
 6  113 út 24.11. 5:0924.11. 22:53 9093
 6  113 po 23.11. 5:0923.11. 22:53 9093
 5  105 ne 22.11. 4:3722.11. 20:46 9093
 6  107 so 21.11. 4:3021.11. 22:33 9093
 6  111 pá 20.11. 4:5020.11. 22:33 9093
 6  111 čt 19.11. 4:5019.11. 22:33 9093
14 104 st 18.11. 4:3518.11. 22:59 9093
 5  104 út 17.11. 6:1717.11. 20:31 9093
18 106 po 16.11. 4:2016.11. 23:20 9093
 5  105 ne 15.11. 4:3715.11. 20:46 9093
14 106 so 14.11. 7:1514.11. 21:11 9093
14 104 pá 13.11. 4:3513.11. 22:59 9093
16 102 čt 12.11. 5:3212.11. 21:41 9093
14 103 út 10.11. 5:3410.11. 22:12 9093
15 102 ne 8.11. 5:128.11. 21:23 9093
 6  108 so 7.11. 7:437.11. 22:53 9093
 7  105 pá 6.11. 5:426.11. 19:56 9093
 7  107 čt 5.11. 6:025.11. 20:15 9093
 5  109 st 4.11. 5:434.11. 19:35 9093
18 102 ne 1.11. 10:152.11. 1:21 9093
16 106 st 28.10. 5:1328.10. 23:16 9093
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9064

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.