Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9093

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 17. 5. 2007

Výrobní číslo: 178371

Původní evidenční číslo: 9043

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 912 989 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 103 dnes 5:1821.9. 23:11 9093
17 115 st 20.9. 6:1020.9. 20:05 9093
 5  102 út 19.9. 5:3719.9. 19:31 9093
 5  105 po 18.9. 6:0418.9. 20:00 9093
14 108 ne 17.9. 10:1717.9. 21:30 9093
16 107 so 16.9. 7:0017.9. 0:37 9093*Z1
 5  112 pá 15.9. 4:5515.9. 22:57 9093
 5  112 čt 14.9. 4:5514.9. 22:57 9093
 5  109 st 13.9. 6:2514.9. 0:17 9093
 5  110 út 12.9. 4:3512.9. 18:39 9093
19 106 po 11.9. 4:2011.9. 22:50 9093
 5  101 ne 10.9. 17:5411.9. 0:37 9093
 5  102 čt 7.9. 5:377.9. 19:31 9093
17 101 út 5.9. 5:006.9. 1:01 9093
17 107 po 4.9. 5:495.9. 0:05 9093
 7  104 ne 3.9. 7:493.9. 21:40 9093
27 111 pá 1.9. 14:411.9. 21:24 9093
 5  112 pá 1.9. 5:391.9. 9:51 9093
27 106 čt 31.8. 4:501.9. 0:48 9093
25 742 st 30.8. 5:5130.8. 19:41 9093
25 701 út 29.8. 4:2630.8. 0:46 9093
25 141 po 28.8. 4:4129.8. 1:16 9093
 5  109 ne 27.8. 10:4128.8. 0:17 9093
 7  104 so 26.8. 8:0126.8. 21:40 9093
27 106 pá 25.8. 5:3026.8. 0:17 9093
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9102

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.