Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: KT8D5.RN2P
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk
Rok výroby: 2007
V provozu od: 17. 5. 2007
Výrobní číslo: 178371
Původní evidenční číslo: 9043
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97
Najeto: cca 770 309 km
Nízkopodlažní díl: | ML8LF |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m Délka skříně samostatně: 30,3 m Šířka: 2480 mm Výška: 3550 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 50 |
Počet míst ke stání: | 272 |
Maximální obsaditelnost: | 322 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 43100 kg Maximální zátěž: 66100 kg Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace TV-Progress |
Měniče: |
4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací 2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V 1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001 |
Sběrač: | Polopantograf Stemmann Fb500.97 |
Brzdič: | LA20 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickým vypružením |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím |
Řadič: | Ruční řadič HH128AU |
Stupně řadiče: |
7x jízda (280-1200A) 7x brzda (220-900A) + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN |
Trakční motor: | 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW) Otáčky: 1720 ot./min. Max. otáčky: 4350 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: vlastní |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Bahoza Kalba 1 |
Dveře: | Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2 |
Sedačky: | Fainsa Ariane / City W |
Lak: |
bílý RAL 9016 červený RAL 3020 (cz8140) střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) černý RAL 9005 spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
5 | 113 | pá 19.2. 5:30 | 19.2. 21:00 | 9093 | ||
25+35 | 131 | čt 18.2. 5:47 | 18.2. 21:28 | 9093 | ||
6 | 105 | st 17.2. 6:02 | 17.2. 21:34 | 9093 | ||
15 | 101 | út 16.2. 6:17 | 16.2. 21:22 | 9093 | ||
15 | 104 | ne 14.2. 5:32 | 14.2. 21:37 | 9093 | ||
15 | 106 | so 13.2. 5:32 | 13.2. 22:26 | 9093 | ||
7 | 103 | po 8.2. 8:30 | 8.2. 20:54 | 9093*Z | ||
5 | 106 | ne 7.2. 4:37 | 7.2. 21:00 | 9093 | ||
7 | 104 | so 6.2. 5:04 | 6.2. 23:03 | 9093 | ||
14 | 111 | pá 5.2. 5:03 | 5.2. 22:26 | 9093 | ||
14 | 103 | čt 4.2. 5:34 | 4.2. 22:59 | 9093 | ||
5 | 104 | út 2.2. 6:36 | 2.2. 19:29 | 9093 | ||
7 | 102 | po 1.2. 4:24 | 1.2. 22:43 | 9093 | ||
14 | 103 | ne 31.1. 4:45 | 31.1. 22:41 | 9093 | ||
8 | 101 | so 30.1. 4:59 | 30.1. 22:14 | 9093 | ||
25 | 109 | čt 28.1. 5:14 | 28.1. 21:29 | 9093 | ||
24 | 112 | st 27.1. 6:57 | 27.1. 20:25 | 9093 | ||
7 | 102 | út 26.1. 4:23 | 26.1. 22:43 | 9093 | ||
7 | 104 | po 25.1. 15:45 | 25.1. 23:03 | 9093*Z1 | ||
15 | 102 | ne 24.1. 5:12 | 24.1. 21:08 | 9093 | ||
7 | 105 | so 23.1. 5:23 | 23.1. 21:13 | 9093 | ||
16 | 115 | čt 21.1. 5:05 | 21.1. 19:35 | 9093 | ||
5 | 102 | st 20.1. 6:16 | 20.1. 19:10 | 9093 | ||
24 | 112 | po 18.1. 6:57 | 18.1. 20:25 | 9093 | ||
7 | 102 | ne 17.1. 4:43 | 17.1. 22:43 | 9093 |