Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9093

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 17. 5. 2007

Výrobní číslo: 178371

Původní evidenční číslo: 9043

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 715 970 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
39 304 čt 18.7. 5:2018.7. 12:40 9093*MU
39 306 st 17.7. 5:2917.7. 18:52 9093
39 311 út 16.7. 5:4516.7. 18:38 9093
39 306 po 15.7. 5:2915.7. 18:52 9093
39 309 ne 14.7. 5:0914.7. 22:01 9093
39 303 so 13.7. 7:2913.7. 21:54 9093
39 304 pá 12.7. 5:2012.7. 19:04 9093
39 311 čt 11.7. 5:4511.7. 18:38 9093
39 312 st 10.7. 5:1011.7. 0:18 9093
39 310 út 9.7. 6:319.7. 22:01 9093
39 306 po 8.7. 5:298.7. 18:52 9093
 7  102 ne 7.7. 14:507.7. 23:52 9093
24 108 čt 4.7. 6:264.7. 19:59 9093
26 114 st 3.7. 4:443.7. 21:01 9093
15 103 út 2.7. 6:082.7. 21:22 9093
 7  107 po 1.7. 6:011.7. 15:40 9093*MU
 7  101 pá 28.6. 5:4128.6. 19:37 9093
 7  106 čt 27.6. 6:2927.6. 20:25 9093
 6  141 st 26.6. 5:3126.6. 20:13 9093
25 104 út 25.6. 6:4526.6. 1:09 9093
16 112 po 24.6. 5:3924.6. 19:23 9093
25 107 ne 23.6. 4:5523.6. 22:27 9093
 8  104 so 22.6. 5:5823.6. 1:04 9093
25 103 pá 21.6. 4:1521.6. 19:55 9093
14 104 čt 20.6. 14:4720.6. 23:50 9093
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.