Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9093

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 17. 5. 2007

Výrobní číslo: 178371

Původní evidenční číslo: 9043

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 883 514 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 103 so 1.4. 4:352.4. 0:16 9093
 5  109 pá 31.3. 5:2731.3. 22:57 9093
 6  102 čt 30.3. 6:1630.3. 22:33 9093
 7  107 st 29.3. 6:0629.3. 22:06 9093
 5  111 út 28.3. 5:4528.3. 20:54 9093
19 102 po 27.3. 14:0027.3. 19:31 9093*Z1
24 112 pá 24.3. 6:3124.3. 20:26 9093
 5  105 čt 23.3. 4:5723.3. 18:14 9093
 5  108 st 22.3. 14:3023.3. 0:37 9093
 5  114 st 22.3. 7:1822.3. 9:34 9093
 5  110 út 21.3. 5:3721.3. 18:54 9093
 5  111 po 20.3. 14:4720.3. 23:18 9093
 7  111 po 20.3. 5:4420.3. 9:55 9093
26 104 pá 17.3. 6:0017.3. 22:30 9093
 5  108 čt 16.3. 5:2717.3. 0:38 9093
22 115 st 15.3. 6:3515.3. 20:20 9093
22 115 út 14.3. 6:3514.3. 20:20 9093
14 115 po 13.3. 6:0113.3. 19:40 9093
16 106 ne 12.3. 10:4012.3. 22:56 9093
24 112 pá 10.3. 6:3110.3. 20:26 9093
14 115 čt 9.3. 6:019.3. 7:10 9093*MU
22 103 st 8.3. 6:328.3. 21:04 9093
 6  115 út 7.3. 6:147.3. 19:20 9093
XC 106 so 4.3. 4:125.3. 1:03 9093
 5  103 pá 3.3. 4:374.3. 0:17 9093
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9092
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.