Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9092

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

V provozu od: 18. 10. 2013

Výrobní číslo: 178323

Původní evidenční číslo: 9042

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 492 028 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 108 ne 17.10. 10:2417.10. 22:04 9092
 7  114 pá 15.10. 15:1215.10. 18:58 9092
 7  114 pá 15.10. 7:1215.10. 9:05 9092
22 135 čt 14.10. 5:5014.10. 8:51 9092
19 102 st 13.10. 12:5013.10. 23:00 9092*Z1
26 110 st 13.10. 6:1313.10. 10:01 9092
19 110 út 12.10. 5:1412.10. 9:59 9092
19 115 po 11.10. 6:1011.10. 10:00 9092
22 137 pá 8.10. 6:178.10. 9:15 9092
 7  114 čt 7.10. 15:127.10. 18:58 9092
19 115 čt 7.10. 6:107.10. 10:00 9092
22 137 st 6.10. 14:466.10. 20:11 9092
22 137 st 6.10. 6:176.10. 9:15 9092
 7  114 út 5.10. 15:125.10. 18:58 9092
22 137 út 5.10. 6:175.10. 9:15 9092
22 137 po 4.10. 6:174.10. 9:15 9092
 7  104 so 2.10. 4:282.10. 22:24 9092
25 112 pá 1.10. 4:181.10. 22:25 9092
11 101 čt 30.9. 5:131.10. 1:01 9092
 6  102 st 29.9. 7:4530.9. 0:33 9092*Z1
19 101 út 28.9. 4:4928.9. 22:46 9092
19 104 po 27.9. 4:5427.9. 23:19 9092
11 102 ne 26.9. 8:2526.9. 21:26 9092*Z2
19 107 so 25.9. 4:3225.9. 23:38 9092
11 108 pá 24.9. 4:1025.9. 0:41 9092
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9091
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9063

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.