Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9092

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

V provozu od: 18. 10. 2013

Výrobní číslo: 178323

Původní evidenční číslo: 9042

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 412 348 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  107 čt 9.7. 5:099.7. 21:06 9092
 5  111 st 8.7. 6:368.7. 18:57 9092
 5  109 út 7.7. 4:497.7. 20:26 9092
14 104 pá 3.7. 5:393.7. 21:27 9092
 7  110 čt 2.7. 4:232.7. 20:28 9092
26 110 st 1.7. 6:211.7. 23:18 9092
24 113 út 30.6. 5:5030.6. 20:42 9092
17 102 po 29.6. 5:3829.6. 20:51 9092
26 105 čt 25.6. 5:4925.6. 21:30 9092
 5  107 st 24.6. 5:0424.6. 21:21 9092
16 102 út 23.6. 5:3323.6. 21:40 9092
5+26 131 po 22.6. 4:4622.6. 21:51 9092
26 103 ne 21.6. 4:4621.6. 22:59 9092
 5  107 pá 19.6. 5:0419.6. 21:21 9092
5+26 132 čt 18.6. 5:0619.6. 0:11 9092
16 102 út 16.6. 5:3316.6. 21:40 9092
 5  111 po 15.6. 7:3115.6. 20:07 9092
26 104 ne 14.6. 5:0614.6. 21:00 9092*MU
25 108 so 13.6. 4:4013.6. 22:24 9092
 8  107 pá 12.6. 5:1912.6. 22:58 9092
5+26 132 čt 11.6. 5:0612.6. 0:11 9092
25 115 st 10.6. 6:0710.6. 22:29 9092
 8  104 út 9.6. 4:549.6. 20:31 9092
 5  107 po 8.6. 5:048.6. 21:21 9092
16 106 ne 7.6. 5:137.6. 23:20 9092
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.