Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9092

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

V provozu od: 18. 10. 2013

Výrobní číslo: 178323

Původní evidenční číslo: 9042

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 641 293 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+14 123 čt 5.12. 14:155.12. 20:54 9092
6+27 133 čt 7.11. 5:357.11. 14:45 9092*MU
6+27 134 st 6.11. 4:057.11. 0:34 9092
 6  106 út 5.11. 15:516.11. 0:13 9092
 6  106 út 5.11. 6:385.11. 10:35 9092
 7  104 so 2.11. 4:462.11. 21:08 9092
27 104 pá 1.11. 6:101.11. 22:26 9092
27 111 čt 31.10. 4:371.11. 0:36 9092
27 107 st 30.10. 5:4730.10. 20:50 9092
6+27 134 út 29.10. 5:4530.10. 0:34 9092*Z1
6+27 414 po 28.10. 5:0628.10. 22:10 9092
6+27 404 ne 27.10. 4:2628.10. 0:26 9092
6+27 407 so 26.10. 5:0527.10. 1:11 9092
6+27 133 pá 25.10. 6:2925.10. 19:20 9092
27 109 čt 24.10. 4:1725.10. 0:49 9092
27 111 st 23.10. 4:1724.10. 1:16 9092
 6  105 út 22.10. 5:1422.10. 19:36 9092
 6  104 po 21.10. 4:5622.10. 1:06 9092
 6  103 pá 18.10. 6:3718.10. 21:27 9092
27 105 čt 17.10. 6:0017.10. 20:20 9092
27 113 st 16.10. 6:3017.10. 0:38 9092
27 108 út 15.10. 6:1915.10. 19:34 9092
27 110 po 14.10. 5:5014.10. 20:57 9092
 7  107 ne 13.10. 4:4613.10. 21:08 9092
 8  109 so 12.10. 6:1312.10. 23:32 9092
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9074

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.