Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9092

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

V provozu od: 18. 10. 2013

Výrobní číslo: 178323

Původní evidenční číslo: 9042

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 383 413 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 343 čt 2.4. 5:422.4. 21:07 9092
16 311 st 1.4. 15:282.4. 0:33 9092
16 309 st 1.4. 4:501.4. 9:40 9092
16 309 út 31.3. 15:081.4. 0:13 9092
16 309 út 31.3. 4:5031.3. 9:40 9092
16 311 po 30.3. 15:2831.3. 0:33 9092
16 311 po 30.3. 5:5730.3. 10:45 9092
16 309 so 28.3. 8:3528.3. 15:20 9092*MU
16 309 pá 27.3. 17:3028.3. 0:13 9092*Z
16 309 út 24.3. 15:0825.3. 0:13 9092
16 311 út 24.3. 5:5724.3. 10:45 9092
16 141 po 23.3. 5:4423.3. 23:53 9092
16 108 ne 22.3. 4:1523.3. 1:26 9092
15 106 so 21.3. 6:1221.3. 22:24 9092
16 108 pá 20.3. 6:4221.3. 1:26 9092
16 107 čt 19.3. 15:4519.3. 18:50 9092*Z1
16 103 st 18.3. 14:3419.3. 1:06 9092
16 103 st 18.3. 4:1618.3. 10:20 9092
15 108 út 17.3. 7:0617.3. 22:24 9092
16 101 po 16.3. 5:2316.3. 20:10 9092
 7  105 ne 15.3. 5:2315.3. 21:44 9092
 7  108 so 14.3. 8:0514.3. 22:14 9092
16 106 pá 13.3. 5:5313.3. 20:03 9092
15 104 čt 12.3. 6:1712.3. 21:52 9092
16 108 st 11.3. 6:4112.3. 1:26 9092
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9075
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9084

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.