Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9092

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

V provozu od: 18. 10. 2013

Výrobní číslo: 178323

Původní evidenční číslo: 9042

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 621 133 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
27 102 dnes 4:2724.7. 20:22 9092
27 102 út 23.7. 4:2723.7. 20:22 9092
34 106 po 22.7. 4:3023.7. 0:03 9092
34 103 ne 21.7. 4:2422.7. 0:47 9092
34 105 pá 19.7. 5:3520.7. 1:07 9092
17+27 131 čt 18.7. 5:3018.7. 20:09 9092
34 108 st 17.7. 14:2018.7. 0:35 9092
35 106 st 17.7. 5:2317.7. 9:49 9092
34 101 út 16.7. 6:0217.7. 0:23 9092
34 101 po 15.7. 6:0216.7. 0:23 9092
 7  105 so 13.7. 4:5214.7. 0:19 9092
27 104 pá 12.7. 13:3013.7. 1:17 9092*Z1
34 105 čt 11.7. 5:3512.7. 1:07 9092
34 103 st 10.7. 5:0911.7. 0:47 9092
34 103 út 9.7. 5:0910.7. 0:47 9092
34 108 po 8.7. 14:209.7. 0:35 9092
27 112 po 8.7. 5:298.7. 10:29 9092
34 104 ne 7.7. 4:508.7. 0:35 9092
27 101 so 6.7. 4:477.7. 0:37 9092
34 105 pá 5.7. 8:406.7. 0:23 9092
27 112 čt 4.7. 14:194.7. 23:42 9092
27 112 čt 4.7. 5:294.7. 10:29 9092
27 112 st 3.7. 14:193.7. 23:42 9092
27 112 st 3.7. 5:293.7. 10:29 9092
34 104 út 2.7. 4:502.7. 20:19 9092
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9103

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.