Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9092

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

V provozu od: 18. 10. 2013

Výrobní číslo: 178323

Původní evidenční číslo: 9042

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 437 053 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 103 út 1.12. 5:341.12. 22:59 9092
25 105 po 30.11. 4:4130.11. 20:58 9092
 5  104 ne 29.11. 8:5729.11. 20:31 9092
 6  108 so 28.11. 7:4328.11. 22:53 9092
 5  114 pá 27.11. 13:3027.11. 20:32 9092*Z
18 103 pá 27.11. 5:4427.11. 9:00 9092*MU
18 106 st 25.11. 13:2525.11. 17:30 9092*MU
16 115 út 24.11. 5:1224.11. 19:35 9092
14 104 po 23.11. 4:3523.11. 22:59 9092
 6  108 ne 22.11. 9:5822.11. 22:53 9092
 6  104 so 21.11. 7:5921.11. 21:54 9092
 7  105 pá 20.11. 5:4220.11. 19:56 9092
25 114 čt 19.11. 5:5419.11. 20:00 9092
26 103 st 18.11. 5:2518.11. 22:35 9092
18 103 út 17.11. 8:4117.11. 23:20 9092
 7  105 pá 13.11. 5:4213.11. 19:56 9092
18 104 st 11.11. 4:0011.11. 20:47 9092
18 742 út 10.11. 4:3710.11. 22:22 9092
18 141 po 9.11. 4:369.11. 22:47 9092
18 107 ne 8.11. 9:198.11. 22:43 9092
5+7 135 so 7.11. 14:007.11. 20:46 9092*Z1
25 114 pá 6.11. 7:106.11. 20:00 9092*Z2
14 103 ne 1.11. 8:271.11. 21:29 9092
 6  112 pá 30.10. 5:5130.10. 23:33 9092
18 109 čt 29.10. 4:3729.10. 22:02 9092
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9083
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9070
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9094

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.