Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9092

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

V provozu od: 18. 10. 2013

Výrobní číslo: 178323

Původní evidenční číslo: 9042

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 467 728 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 107 ne 13.6. 10:1913.6. 22:25 9092
16 109 so 12.6. 8:3612.6. 23:49 9092
19 106 čt 10.6. 5:1910.6. 23:32 9092
35+39 111 st 9.6. 6:109.6. 23:44 9092*Z1
35+39 104 út 8.6. 5:418.6. 20:54 9092
35+39 101 ne 6.6. 7:466.6. 23:26 9092
35+39 106 čt 3.6. 4:223.6. 17:45 9092*MU
35+39 104 st 2.6. 4:422.6. 20:54 9092
35+39 101 út 1.6. 4:591.6. 23:28 9092
 6  107 po 31.5. 6:2431.5. 23:12 9092
35+39 108 pá 28.5. 5:3128.5. 21:57 9092
35+39 111 čt 27.5. 4:3527.5. 23:44 9092
35+39 110 st 26.5. 18:1026.5. 23:46 9092*Z2
 7  101 so 1.5. 4:241.5. 20:28 9092
 6  111 pá 30.4. 10:4530.4. 21:19 9092*Z3
15 104 čt 29.4. 4:5229.4. 19:58 9092
 5  106 st 28.4. 6:5628.4. 22:29 9092
14 109 út 27.4. 4:4527.4. 23:01 9092
 6  104 po 26.4. 5:5426.4. 22:33 9092
 7  108 ne 25.4. 4:2425.4. 20:13 9092
14 106 so 24.4. 4:4324.4. 22:12 9092
 6  111 pá 23.4. 4:5123.4. 21:19 9092
 6  105 čt 22.4. 6:0422.4. 22:53 9092
 6  111 st 21.4. 4:5121.4. 21:19 9092
 8  109 út 20.4. 5:4620.4. 21:31 9092
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9066
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9059
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9061

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.