Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9091

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 21. 11. 2007

Výrobní číslo: 178321

Původní evidenční číslo: 9041

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 864 668 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 108 pá 25.11. 5:4325.11. 18:52 9091
19 101 čt 24.11. 4:4824.11. 21:00 9091
 6  117 st 23.11. 6:4923.11. 23:13 9091
22 110 po 21.11. 7:0221.11. 19:07 9091
 5  114 út 15.11. 7:1815.11. 9:34 9091
 7  107 po 14.11. 6:0614.11. 20:01 9091
 7  106 ne 13.11. 4:4613.11. 20:59 9091
16 102 so 12.11. 5:1512.11. 23:56 9091
16 111 pá 11.11. 8:5511.11. 23:56 9091*Z1
26 113 čt 10.11. 8:3411.11. 0:40 9091*Z2
 5  108 st 9.11. 14:3010.11. 0:37 9091
19 107 út 8.11. 14:358.11. 20:16 9091
 5  111 po 7.11. 5:447.11. 20:54 9091
19 107 ne 6.11. 7:486.11. 22:05 9091
19 102 pá 4.11. 6:214.11. 19:31 9091
16 105 čt 3.11. 5:403.11. 23:16 9091
16 101 st 2.11. 15:243.11. 0:36 9091
 4  113 st 2.11. 6:232.11. 10:14 9091
 7  107 út 1.11. 6:061.11. 20:01 9091
19 104 po 31.10. 6:4531.10. 19:46 9091
11 106 ne 30.10. 4:4431.10. 0:27 9091
22+24 143 so 29.10. 5:1730.10. 0:06 9091
12 104 pá 28.10. 11:2029.10. 0:16 9091*Z3
6+14 148 st 26.10. 5:2126.10. 19:35 9091
12 108 út 25.10. 6:0225.10. 20:14 9091
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9099
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9311
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9097

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.