Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9091

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 21. 11. 2007

Výrobní číslo: 178321

Původní evidenční číslo: 9041

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 704 910 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  115 st 21.8. 6:1022.8. 0:11 9091
 9  108 po 19.8. 5:3820.8. 0:21 9091
 9  108 ne 18.8. 8:2019.8. 0:21 9091
 9  114 so 17.8. 5:4118.8. 0:40 9091
 9  112 pá 16.8. 5:5716.8. 23:51 9091
 9  120 čt 15.8. 6:5416.8. 0:50 9091
 9  343 st 14.8. 5:1314.8. 21:54 9091
 9  303 út 13.8. 15:2114.8. 0:29 9091
 9  303 út 13.8. 4:1313.8. 10:26 9091
 9  141 po 12.8. 4:4813.8. 0:09 9091
 9  105 ne 11.8. 14:4511.8. 21:39 9091*Z
9+90 151 so 10.8. 6:0111.8. 4:31 9091
5+7 104 pá 9.8. 4:489.8. 20:32 9091
5+7 105 čt 8.8. 6:259.8. 1:06 9091
 6  102 st 7.8. 5:317.8. 23:34 9091
26 110 út 6.8. 4:466.8. 23:01 9091
24 109 po 5.8. 6:365.8. 20:09 9091
 5  101 so 3.8. 4:563.8. 20:18 9091
15 101 pá 2.8. 4:522.8. 21:25 9091
26 110 čt 1.8. 4:461.8. 23:01 9091
15 110 st 31.7. 4:3231.7. 20:40 9091
24 110 út 30.7. 5:0330.7. 20:17 9091
15 110 po 29.7. 4:3229.7. 20:40 9091
 5  103 ne 28.7. 10:2728.7. 20:48 9091
 5  105 so 27.7. 7:2728.7. 1:00 9091
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9058

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.