Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9091

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 21. 11. 2007

Výrobní číslo: 178321

Původní evidenční číslo: 9041

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 739 013 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 111 po 18.1. 14:3518.1. 22:26 9091*Z
14 102 so 16.1. 5:0516.1. 22:41 9091
15 108 čt 14.1. 5:3814.1. 20:53 9091
25 105 st 13.1. 4:4113.1. 20:58 9091
15 108 út 12.1. 5:3812.1. 20:53 9091
Tech 108 ne 10.1. 23:0011.1. 1:00 9091*1
 5  104 so 9.1. 4:379.1. 11:30 9091*MU
 7  104 pá 8.1. 4:438.1. 23:03 9091
15 108 čt 7.1. 5:387.1. 20:53 9091
25 112 út 5.1. 5:395.1. 21:14 9091
Rok 2020
25+92 153 čt 31.12. 4:411.1. 8:07 9091
 7  104 st 30.12. 4:4330.12. 23:03 9091
 7  106 út 29.12. 5:0329.12. 19:56 9091
25 112 po 28.12. 5:3928.12. 21:14 9091
ZkJ 111 so 21.3. 4:3021.3. 20:00 9091*2
ZkJ 111 so 14.3. 4:3014.3. 19:30 9091*3
 7  106 út 10.3. 6:2910.3. 20:25 9091
 5  117 st 4.3. 4:574.3. 9:46 9091
 7  113 út 3.3. 6:043.3. 10:07 9091
 7  113 po 2.3. 6:042.3. 10:07 9091
 7  106 pá 28.2. 6:2928.2. 14:30 9091*MU*4
 5  116 po 24.2. 7:0024.2. 9:10 9091*Z1
 5  117 út 18.2. 16:0718.2. 18:26 9091
 7  113 út 18.2. 6:0418.2. 10:07 9091
15 106 po 17.2. 6:4117.2. 20:08 9091
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9087
*1 = vlečení vozu 9358 z ÚDDP do depa Motol
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*2 = zátěžové zkoušky Libeňského mostu
*3 = zátěžové zkoušky Libeňského mostu
*4 = technická závada na Kubánském nám. ZC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9074

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.