Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9091

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 21. 11. 2007

Výrobní číslo: 178321

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 637 167 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 109 út 17.7. 5:1517.7. 20:58 9091
36 113 po 16.7. 5:0116.7. 20:56 9091
3+6 105 ne 15.7. 12:3616.7. 0:57 9091
Cvič 107 so 14.7. 6:0014.7. 14:00 9091
 8  101 pá 13.7. 6:0113.7. 9:45 9091
3+6 114 čt 12.7. 6:0212.7. 20:07 9091
 8  110 st 11.7. 4:5811.7. 19:45 9091
 8  103 út 10.7. 5:3511.7. 0:44 9091
36 112 po 9.7. 6:069.7. 20:15 9091
 8  104 ne 8.7. 4:388.7. 23:24 9091
25 101 st 4.7. 5:574.7. 22:12 9091
 8  110 út 3.7. 4:583.7. 19:45 9091
 8  109 po 2.7. 19:402.7. 23:44 9091*Z
 8  104 ne 1.7. 4:381.7. 23:24 9091
 8  109 so 30.6. 9:091.7. 0:04 9091
25 101 pá 29.6. 6:1229.6. 22:11 9091
25 101 čt 28.6. 6:1228.6. 22:11 9091
25 103 st 27.6. 4:1527.6. 22:26 9091
 8  105 út 26.6. 4:2526.6. 21:03 9091
3+6 104 po 25.6. 4:2726.6. 1:05 9091
 8  108 ne 24.6. 5:0524.6. 22:03 9091
3+6 104 so 23.6. 4:4624.6. 0:56 9091
25 102 pá 22.6. 6:2222.6. 19:46 9091
 8  112 čt 21.6. 6:3321.6. 8:59 9091
3+6 104 st 20.6. 4:2721.6. 1:05 9091
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9079

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.