Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9091

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 21. 11. 2007

Výrobní číslo: 178321

Původní evidenční číslo: 9041

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 755 273 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  111 st 21.4. 5:1521.4. 18:00 9091
15 101 so 17.4. 5:5217.4. 20:52 9091
 5  108 pá 16.4. 4:3716.4. 20:10 9091
25 105 čt 15.4. 4:4015.4. 20:58 9091
14 103 st 14.4. 5:3314.4. 22:12 9091
 6  104 út 13.4. 5:5413.4. 22:33 9091
 5  108 po 12.4. 4:3712.4. 20:10 9091
15 104 ne 11.4. 5:1211.4. 21:37 9091
15 102 so 10.4. 4:5210.4. 21:07 9091
 6  102 pá 9.4. 5:369.4. 22:14 9091
 6  111 út 6.4. 4:516.4. 12:02 9091*MU*1
14 108 po 5.4. 4:435.4. 22:34 9091
14 103 ne 4.4. 12:304.4. 22:42 9091*Z
11 102 čt 1.4. 5:011.4. 20:41 9091
14 110 st 31.3. 9:4531.3. 21:03 9091*Z1
15 108 pá 26.3. 5:3726.3. 20:52 9091
 8  109 čt 25.3. 5:4625.3. 21:31 9091
 6  104 st 24.3. 5:5424.3. 22:32 9091
14 111 út 23.3. 5:0423.3. 22:27 9091
15 104 po 22.3. 4:5222.3. 19:58 9091
15 104 ne 21.3. 5:1221.3. 21:37 9091
14 102 so 20.3. 5:0520.3. 22:42 9091
15 108 pá 19.3. 5:3719.3. 20:52 9091
25 112 čt 18.3. 5:4718.3. 21:14 9091
 6  111 st 17.3. 4:5117.3. 21:18 9091
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Nehoda s os. automobilem před Bohemians ZC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9089
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9081

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.