Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9091

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 21. 11. 2007

Výrobní číslo: 178321

Původní evidenční číslo: 9041

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 1 003 193 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+27 134 dnes 4:0522.11. 0:34 9091
6+27 138 st 20.11. 6:3320.11. 19:42 9091
6+27 133 út 19.11. 5:3519.11. 20:31 9091
27 109 po 18.11. 4:1718.11. 23:10 9091
27 101 pá 15.11. 4:4815.11. 20:34 9091
6+27 133 čt 14.11. 5:3514.11. 20:31 9091
6+27 136 st 13.11. 4:2714.11. 0:48 9091
6+27 134 út 12.11. 4:0513.11. 0:34 9091
6+27 138 po 11.11. 6:3311.11. 19:42 9091
27 108 ne 10.11. 4:3711.11. 1:16 9091
6+27 133 so 9.11. 4:0510.11. 0:41 9091
27 109 pá 8.11. 4:178.11. 23:10 9091
27 102 čt 7.11. 5:468.11. 1:16 9091
27 107 st 6.11. 5:476.11. 20:50 9091
27 113 út 5.11. 6:345.11. 19:46 9091
6+27 109 so 2.11. 4:272.11. 23:41 9091
6+27 133 pá 1.11. 5:351.11. 20:31 9091
 6  105 čt 31.10. 4:3431.10. 21:43 9091
6+27 135 st 30.10. 5:4930.10. 20:31 9091
27 107 út 29.10. 8:0529.10. 20:50 9091*Z1
6+27 133 čt 24.10. 6:2924.10. 19:20 9091
27 115 st 23.10. 14:4023.10. 20:24 9091
16 109 st 23.10. 10:0023.10. 12:15 9091*Z2+MU
Cvič 107 út 22.10. 13:3022.10. 21:30 9091
 6  102 po 21.10. 4:3622.10. 0:46 9091
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9090
*Z2+MU = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9403 a následně stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.