Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9090

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 18. 8. 2006

Výrobní číslo: 178319

Původní evidenční číslo: 9040

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 915 315 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 110 pá 2.6. 5:032.6. 20:00 9090*MU
 5  101 čt 1.6. 4:301.6. 21:24 9090
17 101 st 31.5. 4:591.6. 1:02 9090
 5  101 út 30.5. 4:3030.5. 21:24 9090
 5  114 po 29.5. 15:1829.5. 23:37 9090
19 107 po 29.5. 5:2929.5. 9:39 9090
17 102 ne 28.5. 5:0929.5. 0:06 9090
 5  103 pá 26.5. 4:3727.5. 0:17 9090
 5  103 čt 25.5. 4:3726.5. 0:17 9090
 5  103 st 24.5. 4:3725.5. 0:17 9090
19 103 út 23.5. 4:5423.5. 22:06 9090
19 103 po 22.5. 4:5422.5. 22:06 9090
XC 108 ne 21.5. 4:2122.5. 0:50 9090
XC 107 so 20.5. 4:2021.5. 0:48 9090
 6  115 pá 19.5. 5:4319.5. 21:54 9090
16 105 čt 18.5. 5:4018.5. 23:16 9090
16 111 st 17.5. 6:3617.5. 23:56 9090
19 102 út 16.5. 6:2116.5. 19:31 9090
 7  111 po 15.5. 14:3115.5. 20:50 9090
 7  115 po 15.5. 5:0015.5. 9:23 9090
 7  103 so 13.5. 8:0013.5. 22:06 9090
 5  107 pá 12.5. 5:1312.5. 20:18 9090
 5  109 čt 11.5. 5:2711.5. 23:18 9090
19 102 st 10.5. 6:2110.5. 19:31 9090
 5  107 út 9.5. 5:139.5. 20:18 9090
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.