Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9090

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 18. 8. 2006

Výrobní číslo: 178319

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 654 642 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  115 út 24.4. 5:5824.4. 18:19 9090
25 116 po 23.4. 14:4023.4. 19:24 9090
25 116 po 23.4. 5:1423.4. 9:54 9090
 8  106 ne 22.4. 4:2522.4. 21:33 9090
16 108 so 21.4. 15:2021.4. 22:50 9090*Z
25 116 pá 20.4. 14:4020.4. 19:24 9090
 8  104 pá 20.4. 5:2120.4. 9:40 9090
25 116 čt 19.4. 14:4019.4. 19:24 9090
16 135 čt 19.4. 4:2819.4. 9:56 9090
25 116 st 18.4. 5:1418.4. 9:54 9090
 8  111 po 16.4. 5:3816.4. 21:48 9090
3+9 104 ne 15.4. 6:1616.4. 0:56 9090
16 107 so 14.4. 4:4815.4. 0:54 9090
16 132 pá 13.4. 4:4813.4. 19:58 9090
25 104 čt 12.4. 6:4513.4. 1:07 9090
 8  115 st 11.4. 5:5811.4. 18:19 9090
16 112 út 10.4. 6:3210.4. 18:36 9090
 8  115 po 9.4. 5:589.4. 18:19 9090
25 107 ne 8.4. 4:548.4. 22:29 9090
17 114 so 7.4. 8:038.4. 1:35 9090
25 101 pá 6.4. 6:126.4. 22:11 9090
25 101 čt 5.4. 6:125.4. 22:11 9090
 8  112 st 4.4. 15:264.4. 22:03 9090
 8  112 st 4.4. 6:334.4. 8:59 9090
25 101 út 3.4. 6:123.4. 22:11 9090
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9086

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.