Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: KT8D5.RN2P
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk
Rok výroby: 2006
V provozu od: 18. 8. 2006
Výrobní číslo: 178319
Původní evidenční číslo: 9040
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97
Najeto: cca 985 665 km
Nízkopodlažní díl: | ML8LF |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m Délka skříně samostatně: 30,3 m Šířka: 2480 mm Výška: 3550 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 50 |
Počet míst ke stání: | 272 |
Maximální obsaditelnost: | 322 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 43100 kg Maximální zátěž: 66100 kg Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace TV-Progress |
Měniče: |
4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací 2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V 1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001 |
Sběrač: | Polopantograf Stemmann Fb500.97 |
Brzdič: | LA20 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickým vypružením |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím |
Řadič: | Ruční řadič HH128AU |
Stupně řadiče: |
7x jízda (280-1200A) 7x brzda (220-900A) + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN |
Trakční motor: | 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW) Otáčky: 1720 ot./min. Max. otáčky: 4350 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: vlastní |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Bahoza Kalba 1 |
Dveře: | Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2 |
Sedačky: | Fainsa Ariane / City W |
Lak: |
bílý RAL 9016 červený RAL 3020 (cz8140) střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) černý RAL 9005 spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
34 | 103 | ne 9.6. 4:21 | 9.6. 22:07 | 9090 | ||
27 | 105 | so 8.6. 4:36 | 9.6. 0:46 | 9090 | ||
19 | 103 | st 5.6. 5:31 | 5.6. 19:43 | 9090 | ||
19 | 103 | út 4.6. 5:31 | 4.6. 19:43 | 9090 | ||
19 | 109 | po 3.6. 6:16 | 3.6. 19:13 | 9090 | ||
7 | 107 | ne 2.6. 9:05 | 2.6. 20:51 | 9090 | ||
27 | 106 | čt 30.5. 4:10 | 31.5. 1:24 | 9090 | ||
27 | 106 | st 29.5. 4:10 | 30.5. 1:24 | 9090 | ||
34 | 109 | út 28.5. 17:25 | 28.5. 22:47 | 9090*Z1 | ||
34 | 102 | ne 26.5. 4:02 | 27.5. 0:36 | 9090 | ||
27 | 105 | so 25.5. 4:36 | 26.5. 0:46 | 9090 | ||
27 | 112 | pá 24.5. 4:39 | 24.5. 18:50 | 9090 | ||
34 | 108 | čt 23.5. 5:42 | 24.5. 1:12 | 9090 | ||
19 | 104 | st 22.5. 6:49 | 22.5. 21:27 | 9090 | ||
16 | 111 | út 21.5. 6:11 | 21.5. 19:00 | 9090 | ||
16 | 109 | po 20.5. 5:32 | 20.5. 23:36 | 9090 | ||
ZkJ | 102 | ne 19.5. 15:00 | 19.5. 17:00 | 9090 | ||
34 | 108 | so 18.5. 7:59 | 18.5. 23:27 | 9090 | ||
19 | 108 | pá 17.5. 4:51 | 17.5. 20:27 | 9090 | ||
16 | 117 | čt 16.5. 15:08 | 17.5. 0:36 | 9090 | ||
19 | 107 | st 15.5. 4:31 | 15.5. 20:12 | 9090 | ||
16 | 117 | út 14.5. 15:08 | 15.5. 0:36 | 9090 | ||
16 | 117 | út 14.5. 7:08 | 14.5. 9:32 | 9090 | ||
34 | 110 | po 13.5. 5:06 | 13.5. 19:36 | 9090 | ||
27 | 105 | so 11.5. 4:36 | 12.5. 0:46 | 9090 |