Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9090

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 18. 8. 2006

Výrobní číslo: 178319

Původní evidenční číslo: 9040

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 949 380 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 107 dnes 6:3029.11. 20:22 9090
17 110 út 28.11. 4:5928.11. 20:52 9090
17 101 po 27.11. 5:4327.11. 19:35 9090
19 111 čt 23.11. 4:4323.11. 23:23 9090
 7  114 st 22.11. 4:4522.11. 20:45 9090
19 108 út 21.11. 5:0821.11. 22:43 9090
19 103 ne 19.11. 4:4319.11. 21:32 9090
19 102 so 18.11. 4:4318.11. 23:43 9090
19 101 pá 17.11. 4:2317.11. 22:12 9090
17 114 čt 16.11. 6:5216.11. 22:04 9090
 6  102 st 15.11. 5:5815.11. 19:36 9090
 7  114 út 14.11. 4:4514.11. 20:45 9090
17 107 po 13.11. 6:3013.11. 20:22 9090
19 105 so 11.11. 4:1811.11. 21:47 9090
17 114 pá 10.11. 14:5510.11. 22:04 9090*Z1
17 105 čt 9.11. 5:3910.11. 0:48 9090
19 102 st 8.11. 4:368.11. 21:05 9090
17 110 út 7.11. 4:597.11. 20:52 9090
19 110 po 6.11. 13:576.11. 20:05 9090
19 104 po 6.11. 6:286.11. 10:02 9090
17 105 so 4.11. 4:504.11. 23:03 9090
17 112 pá 3.11. 4:383.11. 21:07 9090
17 112 čt 2.11. 4:382.11. 21:07 9090
17 105 st 1.11. 5:392.11. 0:48 9090
19 114 út 31.10. 5:5631.10. 21:32 9090
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9075

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.