Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9090

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 18. 8. 2006

Výrobní číslo: 178319

Původní evidenční číslo: 9040

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 865 620 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 109 so 25.6. 7:0225.6. 22:50 9090
 5  111 pá 24.6. 5:1224.6. 23:17 9090
 5  110 čt 23.6. 6:3823.6. 22:57 9090
19 101 st 22.6. 4:4622.6. 19:23 9090
 5  112 út 21.6. 6:5621.6. 23:37 9090
19 108 po 20.6. 5:4420.6. 23:24 9090
19 105 ne 19.6. 4:5919.6. 22:10 9090
11 104 pá 17.6. 5:3417.6. 20:46 9090
19 104 po 13.6. 6:4513.6. 7:35 9090*MU*1
19 106 ne 12.6. 5:1912.6. 10:30 9090*MU
XC 106 so 11.6. 4:1212.6. 0:52 9090
16 104 pá 10.6. 7:1711.6. 0:14 9090
 5  108 čt 9.6. 4:379.6. 18:55 9090
 5  109 st 8.6. 4:579.6. 0:37 9090
 5  112 út 7.6. 6:567.6. 23:37 9090
16 115 út 31.5. 4:3631.5. 19:17 9090
19 108 po 30.5. 5:4430.5. 23:24 9090
16 107 ne 29.5. 4:5630.5. 0:34 9090
19 101 pá 27.5. 4:4627.5. 19:23 9090
 5  109 čt 26.5. 4:5727.5. 0:37 9090
22 127 st 25.5. 14:3125.5. 20:41 9090
 7  106 st 25.5. 7:1325.5. 9:22 9090
19 101 út 24.5. 4:4624.5. 19:23 9090
19 103 po 23.5. 4:5423.5. 22:48 9090
XC 109 ne 22.5. 4:0623.5. 0:31 9090
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem ve Vinohradské ul. před Želivského DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.