Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9090

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 18. 8. 2006

Výrobní číslo: 178319

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 635 997 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 122 po 22.1. 6:2222.1. 19:36 9090
25 105 ne 21.1. 4:1521.1. 21:58 9090
25 109 so 20.1. 5:1420.1. 22:56 9090
14 114 pá 19.1. 5:5519.1. 21:06 9090
14 107 čt 18.1. 5:0418.1. 20:11 9090
16 103 st 17.1. 4:4017.1. 20:32 9090
25 101 út 16.1. 6:1216.1. 22:11 9090
25 107 po 15.1. 4:5415.1. 20:35 9090
8 104 ne 14.1. 4:3814.1. 21:19 9090
8 102 so 13.1. 5:1813.1. 20:34 9090
16 112 pá 12.1. 4:0013.1. 0:44 9090
6 108 čt 11.1. 5:5311.1. 23:23 9090
25 113 st 10.1. 5:5010.1. 22:06 9090
25 109 út 9.1. 5:139.1. 20:58 9090
8 111 po 8.1. 5:188.1. 19:55 9090
25 108 ne 7.1. 5:147.1. 22:41 9090
25 105 so 6.1. 4:156.1. 21:55 9090
16 104 pá 5.1. 4:406.1. 1:24 9090
25 101 čt 4.1. 6:024.1. 22:11 9090
15 110 st 3.1. 17:453.1. 20:34 9090*Z
8 111 út 2.1. 5:182.1. 21:49 9090
25 105 po 1.1. 6:351.1. 21:58 9090
Rok 2017
16 104 ne 31.12. 4:5031.12. 22:01 9090
8 101 so 30.12. 4:5830.12. 22:33 9090
6 110 pá 29.12. 6:0429.12. 21:31 9090
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9092

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.