Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9090

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 18. 8. 2006

Výrobní číslo: 178319

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 666 387 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Cvič 108 po 16.7. 14:0016.7. 22:00 9090
 8  110 po 16.7. 4:5816.7. 6:50 9090*MU
 8  104 so 14.7. 5:5814.7. 14:40 9090*MU
36 114 pá 13.7. 4:2113.7. 20:26 9090
 8  111 čt 12.7. 5:1813.7. 0:04 9090
 8  108 st 11.7. 6:3112.7. 1:04 9090
30 204 so 7.7. 9:507.7. 12:55 9090*Z
30 202 ne 24.6. 3:5225.6. 1:21 9090
30 204 so 23.6. 16:3923.6. 22:55 9090
30 204 so 23.6. 3:5223.6. 12:55 9090
30 203 pá 22.6. 5:3023.6. 1:22 9090
30 141 čt 21.6. 4:1221.6. 23:12 9090
30 242 st 20.6. 4:1220.6. 23:23 9090
30 141 út 19.6. 4:1219.6. 23:12 9090
 8  105 po 18.6. 4:2518.6. 21:03 9090
 8  107 ne 17.6. 4:4517.6. 21:48 9090
16 116 so 16.6. 4:1816.6. 22:30 9090
16 133 pá 15.6. 6:5616.6. 0:35 9090
3+6 120 čt 14.6. 4:4614.6. 19:51 9090
 8  102 st 13.6. 6:0614.6. 0:58 9090
16 112 út 12.6. 6:3212.6. 18:36 9090
 8  112 po 11.6. 15:2611.6. 22:03 9090
 8  112 po 11.6. 6:3311.6. 8:59 9090
 8  107 ne 10.6. 4:4510.6. 21:48 9090
16 118 so 9.6. 4:3810.6. 1:14 9090
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9071

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.