Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9090

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 18. 8. 2006

Výrobní číslo: 178319

Původní evidenční číslo: 9040

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 985 665 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
34 103 ne 9.6. 4:219.6. 22:07 9090
27 105 so 8.6. 4:369.6. 0:46 9090
19 103 st 5.6. 5:315.6. 19:43 9090
19 103 út 4.6. 5:314.6. 19:43 9090
19 109 po 3.6. 6:163.6. 19:13 9090
 7  107 ne 2.6. 9:052.6. 20:51 9090
27 106 čt 30.5. 4:1031.5. 1:24 9090
27 106 st 29.5. 4:1030.5. 1:24 9090
34 109 út 28.5. 17:2528.5. 22:47 9090*Z1
34 102 ne 26.5. 4:0227.5. 0:36 9090
27 105 so 25.5. 4:3626.5. 0:46 9090
27 112 pá 24.5. 4:3924.5. 18:50 9090
34 108 čt 23.5. 5:4224.5. 1:12 9090
19 104 st 22.5. 6:4922.5. 21:27 9090
16 111 út 21.5. 6:1121.5. 19:00 9090
16 109 po 20.5. 5:3220.5. 23:36 9090
ZkJ 102 ne 19.5. 15:0019.5. 17:00 9090
34 108 so 18.5. 7:5918.5. 23:27 9090
19 108 pá 17.5. 4:5117.5. 20:27 9090
16 117 čt 16.5. 15:0817.5. 0:36 9090
19 107 st 15.5. 4:3115.5. 20:12 9090
16 117 út 14.5. 15:0815.5. 0:36 9090
16 117 út 14.5. 7:0814.5. 9:32 9090
34 110 po 13.5. 5:0613.5. 19:36 9090
27 105 so 11.5. 4:3612.5. 0:46 9090
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9153

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.