Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9090

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 18. 8. 2006

Výrobní číslo: 178319

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 683 397 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 116 út 23.10. 14:4023.10. 19:25 9090
 8  114 út 23.10. 4:5823.10. 9:00 9090
16 111 po 22.10. 5:3023.10. 0:54 9090
16 107 ne 21.10. 21:5522.10. 1:14 9090*Z
16 108 so 20.10. 5:3020.10. 22:15 9090
 8  114 pá 19.10. 15:1920.10. 1:04 9090
14 104 pá 19.10. 5:1419.10. 10:17 9090
16 103 čt 18.10. 14:5118.10. 20:45 9090
14 104 čt 18.10. 5:1418.10. 10:17 9090
 6  144 st 17.10. 6:0917.10. 18:32 9090
 6  101 út 16.10. 5:0916.10. 20:40 9090
 7  112 po 15.10. 15:1515.10. 21:29 9090*Z1
14 108 ne 7.10. 4:347.10. 20:52 9090
 8  101 so 6.10. 4:587.10. 0:24 9090
25 102 pá 5.10. 6:225.10. 19:46 9090
 8  111 čt 4.10. 5:344.10. 18:45 9090
16 115 st 3.10. 5:594.10. 1:14 9090
 8  104 út 2.10. 6:313.10. 0:04 9090
25 107 po 1.10. 4:551.10. 20:35 9090
 8  101 pá 28.9. 4:5829.9. 0:24 9090
14 110 čt 27.9. 6:5627.9. 20:07 9090
16 108 st 26.9. 15:4526.9. 18:45 9090*Z2
Tech 111 st 26.9. 8:0526.9. 8:30 9090
11 105 út 25.9. 5:3825.9. 15:15 9090*MU
 5  114 po 24.9. 4:5724.9. 20:07 9090
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9064
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8067+8076
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9093
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.