Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9090

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 18. 8. 2006

Výrobní číslo: 178319

Původní evidenční číslo: 9040

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 725 027 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  108 st 22.1. 5:4322.1. 21:47 9090
 7  110 út 21.1. 5:0322.1. 1:04 9090
 5  102 po 20.1. 7:1120.1. 21:02 9090
 5  109 čt 16.1. 5:5516.1. 22:45 9090
25 104 st 15.1. 6:1015.1. 20:40 9090
26 115 út 14.1. 5:5614.1. 19:49 9090
14 110 po 13.1. 6:1513.1. 20:43 9090
24 104 pá 10.1. 15:0010.1. 19:39 9090*Z
15 106 čt 9.1. 6:419.1. 20:08 9090
 5  117 st 8.1. 16:078.1. 18:26 9090
15 114 st 8.1. 6:258.1. 9:30 9090*MU
 7  110 út 7.1. 5:038.1. 1:04 9090
 7  106 po 6.1. 6:296.1. 20:25 9090
Rok 2019
 5  103 út 31.12. 14:4531.12. 19:28 9090
 5  103 út 31.12. 5:1531.12. 9:59 9090
 5  102 po 30.12. 4:5731.12. 0:29 9090
 7  108 ne 29.12. 10:0529.12. 22:14 9090
15 101 so 28.12. 4:5228.12. 21:07 9090
 7  107 pá 27.12. 6:0127.12. 22:14 9090
26 105 čt 26.12. 10:2026.12. 23:13 9090
 6  108 st 25.12. 6:3026.12. 0:54 9090
 5  105 út 24.12. 5:1724.12. 18:50 9090
 5  101 po 23.12. 4:3723.12. 21:32 9090
 7  104 ne 22.12. 5:0322.12. 21:29 9090
26 107 so 21.12. 8:3021.12. 23:01 9090*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8053+8063
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9054

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.