Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: KT8D5.RN2P
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP
Rok výroby: 2011
V provozu od: 7. 12. 2011
Výrobní číslo: 178325
Původní evidenční číslo: 9039
Profil kol: PR-1
Dveře: Dopp Alu
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97
Najeto: cca 649 559 km
Nízkopodlažní díl: | ML8LF |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m Délka skříně samostatně: 30,3 m Šířka: 2480 mm Výška: 3550 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 50 |
Počet míst ke stání: | 272 |
Maximální obsaditelnost: | 322 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 43100 kg Maximální zátěž: 66100 kg Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace TV-Progress |
Měniče: |
4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací 2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V 1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001 |
Sběrač: | Polopantograf Stemmann Fb500.97 |
Brzdič: | LA20 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickým vypružením |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím |
Řadič: | Ruční řadič HH128AU |
Stupně řadiče: |
7x jízda (280-1200A) 7x brzda (220-900A) + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN |
Trakční motor: | 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW) Otáčky: 1720 ot./min. Max. otáčky: 4350 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: vlastní |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Bahoza Kalba 1 |
Dveře: | Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2 |
Sedačky: | Fainsa Ariane / City W |
Lak: |
bílý RAL 9016 červený RAL 3020 (cz8140) střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) černý RAL 9005 spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
4 | 105 | so 5.8. 7:28 | 5.8. 13:00 | 9089*MU*1 | ||
19 | 102 | pá 4.8. 14:47 | 4.8. 21:55 | 9089 | ||
10 | 102 | čt 3.8. 4:55 | 4.8. 0:34 | 9089 | ||
4 | 104 | st 2.8. 5:17 | 3.8. 0:00 | 9089 | ||
4 | 103 | út 1.8. 13:30 | 1.8. 23:40 | 9089*Z1 | ||
10 | 112 | po 31.7. 4:38 | 31.7. 23:05 | 9089 | ||
10 | 101 | ne 30.7. 4:56 | 31.7. 0:44 | 9089 | ||
XC | 102 | so 29.7. 4:45 | 30.7. 0:40 | 9089 | ||
17 | 113 | pá 28.7. 5:09 | 29.7. 0:39 | 9089 | ||
19 | 108 | čt 27.7. 15:47 | 27.7. 22:50 | 9089 | ||
19 | 102 | čt 27.7. 6:07 | 27.7. 10:19 | 9089 | ||
10 | 108 | st 26.7. 5:23 | 26.7. 21:20 | 9089 | ||
10 | 111 | út 25.7. 4:32 | 26.7. 0:14 | 9089 | ||
10 | 102 | po 24.7. 4:55 | 25.7. 0:34 | 9089 | ||
10 | 113 | ne 23.7. 4:55 | 23.7. 23:34 | 9089 | ||
4 | 103 | so 22.7. 4:38 | 23.7. 0:23 | 9089 | ||
4 | 104 | pá 21.7. 5:17 | 22.7. 0:03 | 9089 | ||
4 | 105 | čt 20.7. 5:36 | 21.7. 0:23 | 9089 | ||
19 | 106 | st 19.7. 5:19 | 19.7. 19:39 | 9089 | ||
19 | 108 | po 17.7. 6:37 | 17.7. 9:29 | 9089 | ||
17 | 102 | ne 16.7. 5:10 | 17.7. 0:07 | 9089 | ||
17 | 111 | so 15.7. 6:37 | 15.7. 23:10 | 9089 | ||
17 | 111 | pá 14.7. 6:18 | 14.7. 21:21 | 9089 | ||
17 | 104 | st 12.7. 5:09 | 12.7. 20:48 | 9089 | ||
5 | 103 | út 11.7. 6:04 | 11.7. 20:18 | 9089 |