Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9089

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 7. 12. 2011

Výrobní číslo: 178325

Původní evidenční číslo: 9039

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 649 559 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  105 so 5.8. 7:285.8. 13:00 9089*MU*1
19 102 pá 4.8. 14:474.8. 21:55 9089
10 102 čt 3.8. 4:554.8. 0:34 9089
 4  104 st 2.8. 5:173.8. 0:00 9089
 4  103 út 1.8. 13:301.8. 23:40 9089*Z1
10 112 po 31.7. 4:3831.7. 23:05 9089
10 101 ne 30.7. 4:5631.7. 0:44 9089
XC 102 so 29.7. 4:4530.7. 0:40 9089
17 113 pá 28.7. 5:0929.7. 0:39 9089
19 108 čt 27.7. 15:4727.7. 22:50 9089
19 102 čt 27.7. 6:0727.7. 10:19 9089
10 108 st 26.7. 5:2326.7. 21:20 9089
10 111 út 25.7. 4:3226.7. 0:14 9089
10 102 po 24.7. 4:5525.7. 0:34 9089
10 113 ne 23.7. 4:5523.7. 23:34 9089
 4  103 so 22.7. 4:3823.7. 0:23 9089
 4  104 pá 21.7. 5:1722.7. 0:03 9089
 4  105 čt 20.7. 5:3621.7. 0:23 9089
19 106 st 19.7. 5:1919.7. 19:39 9089
19 108 po 17.7. 6:3717.7. 9:29 9089
17 102 ne 16.7. 5:1017.7. 0:07 9089
17 111 so 15.7. 6:3715.7. 23:10 9089
17 111 pá 14.7. 6:1814.7. 21:21 9089
17 104 st 12.7. 5:0912.7. 20:48 9089
 5  103 út 11.7. 6:0411.7. 20:18 9089
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s dodávkou před zast. Na Knížecí DC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9081

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.