Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9089

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 7. 12. 2011

Výrobní číslo: 178325

Původní evidenční číslo: 9039

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 485 219 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  102 pá 27.11. 5:0327.11. 19:00 9089*MU
14 103 čt 26.11. 5:3426.11. 22:12 9089
18 108 út 24.11. 4:5924.11. 22:02 9089
18 103 po 23.11. 5:4423.11. 22:41 9089
16 115 po 16.11. 5:1216.11. 19:35 9089
 7  107 pá 13.11. 6:0213.11. 20:15 9089
 4  109 čt 12.11. 15:3812.11. 19:21 9089
 4  109 čt 12.11. 6:2812.11. 10:11 9089
 6  114 út 14.4. 7:2014.4. 19:54 9089
 8  109 čt 9.4. 4:379.4. 23:23 9089
 5  102 st 8.4. 5:048.4. 23:11 9089
 5  102 út 7.4. 5:047.4. 22:03 9089
 6  114 po 6.4. 7:196.4. 19:54 9089
16 103 pá 3.4. 4:353.4. 20:41 9089
16 108 čt 2.4. 5:372.4. 22:57 9089
 7  108 po 30.3. 6:1130.3. 20:25 9089
15 103 ne 29.3. 5:1229.3. 21:37 9089
15 102 so 28.3. 4:5228.3. 23:23 9089
 7  110 pá 27.3. 4:4328.3. 1:04 9089
 7  110 čt 26.3. 4:4327.3. 1:04 9089
 7  102 st 25.3. 5:1725.3. 21:29 9089
15 108 út 24.3. 4:5224.3. 23:03 9089
 6  107 po 23.3. 6:0823.3. 21:10 9089
 7  108 ne 22.3. 10:0522.3. 22:14 9089
15 107 so 21.3. 6:3221.3. 20:37 9089
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.