Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9089

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 7. 12. 2011

Výrobní číslo: 178325

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 351 172 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 102 út 23.1. 6:1923.1. 19:50 9089
16 125 po 22.1. 14:4022.1. 22:50 9089
16 103 po 22.1. 6:2722.1. 9:43 9089
25 105 so 20.1. 4:1520.1. 21:57 9089
1+10 803 pá 19.1. 5:0219.1. 21:20 9089
25 102 st 17.1. 6:2217.1. 19:46 9089
14 105 út 16.1. 4:4417.1. 0:59 9089
16 107 po 15.1. 5:3015.1. 21:44 9089
6 113 pá 12.1. 4:2213.1. 0:42 9089
14 108 čt 11.1. 4:4412.1. 0:59 9089
25 109 st 10.1. 5:1310.1. 20:58 9089
25 110 út 9.1. 14:049.1. 21:13 9089
25 110 út 9.1. 4:549.1. 9:38 9089
6 105 pá 5.1. 5:265.1. 20:41 9089
25 103 čt 4.1. 6:224.1. 22:26 9089
15 105 st 3.1. 11:503.1. 19:40 9089*Z
8 103 út 2.1. 5:353.1. 0:44 9089
8 105 po 1.1. 6:381.1. 21:34 9089
Rok 2017
16 108 pá 29.12. 14:3729.12. 20:00 9089
25 109 čt 28.12. 12:0528.12. 20:58 9089*Z1
15 105 st 27.12. 5:3827.12. 19:40 9089
14 101 út 26.12. 4:3626.12. 23:49 9089
10 112 po 25.12. 6:5426.12. 0:08 9089
8 105 so 23.12. 8:0923.12. 21:19 9089
14 108 pá 22.12. 6:4122.12. 19:56 9089
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9076
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9090

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.