Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9089

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 7. 12. 2011

Výrobní číslo: 178325

Původní evidenční číslo: 9039

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 514 799 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 107 so 12.6. 5:3212.6. 23:29 9089
35+39 113 po 7.6. 5:207.6. 20:31 9089
35+39 111 ne 6.6. 9:296.6. 21:57 9089
19 111 so 5.6. 8:345.6. 21:54 9089
35+39 105 pá 4.6. 11:304.6. 20:32 9089*Z1
11 108 čt 3.6. 5:583.6. 20:28 9089
11 108 pá 28.5. 5:5828.5. 20:28 9089
35+39 115 čt 27.5. 5:4128.5. 0:05 9089
35+39 102 st 26.5. 15:1027.5. 0:14 9089*Z2
35+39 108 po 24.5. 5:3124.5. 21:57 9089
35+39 114 pá 21.5. 5:2922.5. 0:24 9089
35+39 107 čt 20.5. 4:3620.5. 23:54 9089
 8  109 st 19.5. 5:4620.5. 0:04 9089
 5  441 út 18.5. 7:0018.5. 20:00 9089*Z3
 6  104 po 17.5. 5:5417.5. 20:10 9089
14 103 ne 16.5. 4:4516.5. 23:32 9089
15 106 so 15.5. 5:3215.5. 23:06 9089
 5  102 pá 14.5. 6:1614.5. 21:49 9089
15 108 čt 13.5. 5:3713.5. 23:26 9089
15 101 st 12.5. 6:1912.5. 23:46 9089
 4  110 út 11.5. 15:3911.5. 19:36 9089
 3  116 út 11.5. 6:2011.5. 9:54 9089
 6  102 po 10.5. 5:3610.5. 21:54 9089
16 115 pá 7.5. 5:057.5. 19:35 9089
14 109 čt 6.5. 4:456.5. 23:01 9089
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9065
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9060
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9244

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.