Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9089

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 7. 12. 2011

Výrobní číslo: 178325

Původní evidenční číslo: 9039

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 450 478 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  303 po 19.8. 4:1319.8. 10:26 9089
 9  302 ne 18.8. 5:3319.8. 1:09 9089
 9  316 so 17.8. 4:1318.8. 0:09 9089
 9  321 pá 16.8. 17:0617.8. 0:19 9089
 9  306 pá 16.8. 4:3316.8. 8:51 9089
 9  309 čt 15.8. 15:5116.8. 1:09 9089
 9  309 čt 15.8. 4:5315.8. 9:11 9089
 9  303 st 14.8. 15:2115.8. 0:29 9089
 9  303 st 14.8. 4:1314.8. 10:26 9089
 9  306 út 13.8. 4:3313.8. 6:20 9089*MU*1
 9  309 po 12.8. 15:5113.8. 1:09 9089
 9  309 po 12.8. 4:5312.8. 9:11 9089
 9  302 ne 11.8. 5:3312.8. 1:09 9089
 9  317 so 10.8. 4:3311.8. 0:19 9089
15 110 pá 9.8. 4:329.8. 21:19 9089
15 107 čt 8.8. 5:598.8. 20:10 9089
24 109 st 7.8. 6:367.8. 20:09 9089
15 111 út 6.8. 6:376.8. 20:55 9089
15 107 po 5.8. 5:595.8. 20:10 9089
5+7 105 ne 4.8. 4:375.8. 0:56 9089
26 106 so 3.8. 4:463.8. 22:24 9089
24 112 pá 2.8. 5:262.8. 20:36 9089
24 112 čt 1.8. 5:261.8. 20:36 9089
 6  110 st 31.7. 4:5331.7. 22:16 9089
24 103 út 30.7. 4:2330.7. 21:26 9089
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s policejním vozem na Olšanské

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.