Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9089

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 7. 12. 2011

Výrobní číslo: 178325

Původní evidenční číslo: 9039

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 723 029 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
27 104 dnes 6:1021.11. 22:26 9089
Cvič 144 út 19.11. 6:0019.11. 14:00 9089
Cvič 145 po 18.11. 6:0018.11. 14:00 9089
Cvič 151 pá 15.11. 14:0015.11. 22:00 9089
Cvič 114 pá 15.11. 6:0015.11. 14:00 9089
Cvič 124 čt 14.11. 14:0014.11. 22:00 9089
Cvič 112 čt 14.11. 6:0014.11. 14:00 9089
Cvič 134 st 13.11. 14:0013.11. 22:00 9089
Cvič 145 st 13.11. 6:0013.11. 14:00 9089
Cvič 151 út 12.11. 14:0012.11. 22:00 9089
Cvič 137 út 12.11. 6:0012.11. 14:00 9089
Cvič 148 po 11.11. 6:0011.11. 14:00 9089
Cvič 118 pá 8.11. 6:008.11. 14:00 9089
6+27 137 čt 7.11. 4:447.11. 19:19 9089
 6  102 st 6.11. 5:587.11. 1:08 9089
6+27 134 út 5.11. 4:056.11. 0:34 9089
27 102 po 4.11. 5:465.11. 1:16 9089
 8  101 ne 3.11. 4:424.11. 0:48 9089
6+27 137 pá 1.11. 4:441.11. 19:19 9089
6+27 135 čt 31.10. 5:4931.10. 20:31 9089
6+27 134 st 30.10. 9:2031.10. 0:34 9089*Z1
27 104 út 29.10. 6:1029.10. 22:26 9089
27 114 čt 24.10. 4:4724.10. 19:34 9089
 6  109 st 23.10. 5:5124.10. 0:38 9089
27 115 út 22.10. 14:4022.10. 20:24 9089
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9094

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.