Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9089

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 7. 12. 2011

Výrobní číslo: 178325

Původní evidenční číslo: 9039

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 471 973 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  111 pá 17.1. 15:1917.1. 21:20 9089*MU
 5  111 pá 17.1. 6:3917.1. 8:58 9089
 7  106 čt 16.1. 6:2916.1. 20:25 9089
 5  117 st 15.1. 16:0715.1. 18:26 9089
 5  117 st 15.1. 4:5715.1. 9:46 9089
 8  107 út 14.1. 6:0914.1. 20:48 9089
 7  113 po 13.1. 6:0413.1. 10:07 9089
 5  117 pá 10.1. 16:0710.1. 18:26 9089
 5  117 pá 10.1. 4:5710.1. 9:46 9089
 7  103 čt 9.1. 5:579.1. 22:14 9089
26 111 st 8.1. 5:359.1. 0:53 9089
 5  116 út 7.1. 4:377.1. 18:18 9089
 7  104 po 6.1. 4:236.1. 20:07 9089
 5  102 ne 5.1. 4:575.1. 22:34 9089
26 107 so 4.1. 5:094.1. 23:01 9089
Rok 2019
15 101 po 30.12. 5:5830.12. 7:15 9089*MU
 5  106 po 23.12. 5:5524.12. 0:59 9089
Cvič 161 ne 22.12. 6:0022.12. 14:00 9089
 5  102 pá 20.12. 7:1120.12. 11:50 9089*MU
 5  107 čt 19.12. 5:3019.12. 19:28 9089
 5  108 st 18.12. 5:4318.12. 21:47 9089
26 113 út 17.12. 5:5117.12. 19:37 9089
15 113 po 16.12. 5:1216.12. 23:03 9089
 6  108 ne 15.12. 4:3016.12. 0:54 9089
 6  104 so 14.12. 7:5715.12. 0:14 9089
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.