Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9089

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 7. 12. 2011

Výrobní číslo: 178325

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 414 028 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 106 so 23.2. 4:3523.2. 22:12 9089
 8  108 pá 22.2. 5:1822.2. 22:19 9089
 8  113 čt 21.2. 6:0122.2. 0:44 9089
24 107 út 12.2. 6:4012.2. 20:09 9089
14 110 po 7.1. 6:568.1. 0:50 9089
 8  108 čt 3.1. 6:313.1. 17:30 9089*MU
14 109 st 2.1. 6:392.1. 19:57 9089
Rok 2018
 8  101 pá 28.12. 6:0128.12. 9:45 9089
Cvič 141 čt 27.12. 6:0027.12. 14:00 9089
25 101 pá 21.12. 6:1221.12. 22:11 9089
 8  111 čt 20.12. 5:3420.12. 18:45 9089
25 104 st 19.12. 6:4520.12. 1:09 9089
 8  113 út 18.12. 6:0119.12. 0:44 9089
16 101 po 17.12. 4:1017.12. 20:26 9089
16 101 ne 16.12. 4:1016.12. 23:54 9089
16 105 so 15.12. 4:1015.12. 23:54 9089
16 102 pá 14.12. 6:4714.12. 23:34 9089
16 102 čt 13.12. 6:4713.12. 23:34 9089
16 101 st 12.12. 4:1012.12. 20:26 9089
 8  104 út 11.12. 6:3112.12. 0:04 9089
25 116 po 10.12. 5:1410.12. 9:54 9089
16 102 ne 9.12. 10:1410.12. 0:14 9089
16 110 pá 7.12. 5:218.12. 0:34 9089
 6  144 čt 6.12. 6:096.12. 18:32 9089
 7  101 út 4.12. 5:414.12. 19:37 9089
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.