Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9089

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 7. 12. 2011

Výrobní číslo: 178325

Původní evidenční číslo: 9039

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 579 854 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 105 so 25.6. 7:1925.6. 22:10 9089
19 106 pá 24.6. 5:2924.6. 20:02 9089
19 103 čt 23.6. 4:5423.6. 23:29 9089
 5  113 st 22.6. 5:2722.6. 23:57 9089
 5  110 út 21.6. 6:3821.6. 22:57 9089
 5  103 ne 19.6. 5:1719.6. 17:50 9089*MU
16 103 so 18.6. 4:5618.6. 23:20 9089
19 108 pá 17.6. 5:4417.6. 23:24 9089
19 105 čt 16.6. 5:1416.6. 23:06 9089
19 103 st 15.6. 4:5415.6. 22:48 9089
19 105 út 14.6. 5:1414.6. 23:06 9089
 5  113 po 13.6. 5:2713.6. 23:57 9089
XC 101 ne 12.6. 4:0412.6. 23:45 9089*MU
19 101 so 11.6. 7:4611.6. 21:27 9089
 5  107 pá 10.6. 6:0610.6. 20:46 9089
19 104 čt 9.6. 6:459.6. 19:46 9089
19 104 st 8.6. 6:458.6. 19:46 9089
19 104 út 7.6. 6:457.6. 19:46 9089
16 115 po 6.6. 4:366.6. 19:17 9089
16 105 ne 5.6. 11:005.6. 23:54 9089
19 101 so 4.6. 14:104.6. 21:10 9089*Z1
22 130 pá 3.6. 14:553.6. 20:56 9089
22 116 čt 2.6. 7:043.6. 1:07 9089
19 107 st 1.6. 14:351.6. 20:11 9089
19 107 st 1.6. 5:291.6. 9:38 9089
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9088

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.