Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9089

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 7. 12. 2011

Výrobní číslo: 178325

Původní evidenční číslo: 9039

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 464 218 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 102 pá 8.11. 6:078.11. 21:12 9089
 7  106 čt 7.11. 6:297.11. 20:25 9089
24 103 st 6.11. 5:566.11. 19:29 9089
 5  111 út 5.11. 15:196.11. 0:59 9089
 5  111 út 5.11. 6:395.11. 8:58 9089
24 107 po 4.11. 6:404.11. 20:09 9089
 5  105 ne 3.11. 4:573.11. 21:32 9089
 7  101 so 2.11. 4:233.11. 0:44 9089
15 106 pá 1.11. 6:411.11. 20:08 9089
26 113 čt 31.10. 5:5131.10. 19:37 9089
 7  105 st 30.10. 6:2130.10. 22:29 9089
 5  114 čt 24.10. 4:3724.10. 21:32 9089
 1  106 st 23.10. 4:4423.10. 19:48 9089
 1  101 út 22.10. 6:1822.10. 19:08 9089
25 101 po 21.10. 4:5221.10. 19:23 9089
25 103 ne 20.10. 4:1920.10. 23:55 9089
 5  105 so 19.10. 4:5719.10. 21:32 9089
 1  102 pá 18.10. 5:1318.10. 23:18 9089
 1  101 čt 10.10. 6:1810.10. 12:50 9089*MU*1
 5  105 st 9.10. 6:059.10. 17:46 9089
 7  110 út 8.10. 5:039.10. 1:04 9089
 7  109 po 7.10. 4:437.10. 20:55 9089
15 103 ne 6.10. 9:126.10. 21:37 9089
 1  102 so 5.10. 4:246.10. 0:18 9089
 7  106 pá 4.10. 6:294.10. 20:25 9089
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = povalení osoby na Větrníku ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.