Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9088

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2009

V provozu od: 21. 8. 2009

Výrobní číslo: 178326

Původní evidenční číslo: 9038

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 850 674 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 108 pá 29.9. 15:0329.9. 21:32 9088
19 109 pá 29.9. 5:1929.9. 9:25 9088
16 105 čt 28.9. 8:4228.9. 20:47 9088
19 102 st 27.9. 6:0727.9. 22:09 9088
17 411 út 26.9. 12:0026.9. 17:54 9088*Z1
19 101 po 25.9. 4:4025.9. 23:30 9088
XC 105 ne 24.9. 4:1325.9. 0:58 9088
XC 108 so 23.9. 4:2524.9. 0:51 9088
 5  109 pá 22.9. 6:2523.9. 0:17 9088
 5  114 út 19.9. 6:4919.9. 9:11 9088
 5  113 pá 15.9. 5:1115.9. 15:05 9088*MU
 5  114 čt 14.9. 14:5714.9. 23:37 9088
 5  114 čt 14.9. 6:4914.9. 9:11 9088
 5  114 st 13.9. 14:5713.9. 23:37 9088
17 109 út 12.9. 6:0312.9. 21:21 9088
 5  114 po 11.9. 14:5711.9. 23:37 9088
17 108 ne 10.9. 9:1310.9. 18:50 9088*MU
17 106 so 9.9. 5:199.9. 21:56 9088
 5  103 pá 8.9. 5:418.9. 21:46 9088
17 107 čt 7.9. 5:498.9. 0:05 9088
17 101 st 6.9. 5:007.9. 1:01 9088
 5  112 út 5.9. 4:555.9. 22:57 9088
25 103 ne 3.9. 4:213.9. 22:14 9088
 5  101 so 2.9. 4:353.9. 0:37 9088
 5  111 pá 1.9. 7:202.9. 0:17 9088*Z2
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9052
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9090

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.