Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9088

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2009

V provozu od: 21. 8. 2009

Výrobní číslo: 178326

Původní evidenční číslo: 9038

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 675 159 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 112 pá 22.1. 6:5722.1. 20:25 9088
 7  102 čt 21.1. 4:2321.1. 22:43 9088
25 105 st 20.1. 4:4120.1. 23:20 9088
14 111 út 19.1. 5:0419.1. 22:26 9088
 5  111 st 6.1. 5:156.1. 18:00 9088
 6  111 út 5.1. 4:505.1. 22:33 9088
Rok 2020
5+94 165 čt 31.12. 5:301.1. 7:34 9088
 5  113 st 30.12. 5:3030.12. 21:01 9088
 6  111 út 29.12. 4:5029.12. 22:33 9088
14 109 po 28.12. 4:4528.12. 21:52 9088
15 103 ne 27.12. 5:3227.12. 21:38 9088
15 102 so 26.12. 5:1226.12. 21:23 9088
7+99 167 čt 24.12. 4:4324.12. 23:48 9088
 7  104 st 23.12. 4:4323.12. 23:03 9088
 5  104 út 22.12. 6:3622.12. 19:30 9088
25 109 po 21.12. 5:1821.12. 20:54 9088
15 101 pá 18.12. 8:2018.12. 21:23 9088*Z
 5  102 čt 17.12. 6:1617.12. 19:10 9088
25 114 st 16.12. 5:5416.12. 20:00 9088
 7  108 po 14.12. 5:2714.12. 20:15 9088
 5  102 ne 13.12. 5:1713.12. 22:29 9088
14 102 so 12.12. 11:3012.12. 22:41 9088*Z1
 5  102 so 12.12. 6:1712.12. 8:45 9088*MU
 5  113 pá 11.12. 5:3011.12. 21:01 9088
14 111 čt 10.12. 5:0410.12. 22:07 9088
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9061
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9064
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.