Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9088

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2009

V provozu od: 21. 8. 2009

Výrobní číslo: 178326

Původní evidenční číslo: 9038

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 886 149 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Cvič 143 pá 26.4. 6:0026.4. 14:00 9088
Cvič 158 st 24.4. 14:0024.4. 22:00 9088
Cvič 145 čt 18.4. 14:0018.4. 22:00 9088
Cvič 151 čt 18.4. 6:0018.4. 14:00 9088
Cvič 145 st 17.4. 14:0017.4. 22:00 9088
Cvič 111 st 17.4. 6:0017.4. 14:00 9088
27 408 út 16.4. 17:2016.4. 21:30 9088*Z1
Cvič 411 út 16.4. 6:0016.4. 14:00 9088
19 104 pá 12.4. 6:3112.4. 22:20 9088
19 108 čt 11.4. 7:0311.4. 18:38 9088
19 108 st 10.4. 7:0310.4. 18:38 9088
19 108 út 9.4. 7:039.4. 18:38 9088
19 108 po 8.4. 7:038.4. 18:38 9088
19 106 ne 7.4. 9:537.4. 22:00 9088
19 105 so 6.4. 5:316.4. 20:42 9088
 1  103 pá 5.4. 14:045.4. 20:25 9088
27 102 pá 5.4. 4:285.4. 10:34 9088
 1  104 čt 4.4. 4:404.4. 10:25 9088
19 109 st 3.4. 5:113.4. 9:02 9088
 1  104 út 2.4. 4:402.4. 10:25 9088
19 109 čt 28.3. 14:5528.3. 20:03 9088
 1  104 čt 28.3. 4:4028.3. 10:25 9088
Cvič 151 st 27.3. 6:0027.3. 14:00 9088
19 109 út 26.3. 5:1126.3. 9:02 9088
19 109 po 25.3. 5:1125.3. 9:02 9088
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9055

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.