Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9088

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Pankrác (od 4.7.2022)

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2009

V provozu od: 21. 8. 2009

Výrobní číslo: 178326

Původní evidenční číslo: 9038

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 769 884 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 419 dnes 4:444.7. 10:49 9088
 7  107 so 2.7. 5:092.7. 21:11 9088
19 108 čt 30.6. 13:0930.6. 23:24 9088*Z1
24 103 čt 30.6. 6:0230.6. 13:09 9088*MU
24 103 st 29.6. 6:0229.6. 20:25 9088
14 118 út 28.6. 5:0028.6. 22:50 9088
19 105 po 27.6. 5:1427.6. 23:06 9088
19 104 ne 26.6. 4:5526.6. 23:05 9088
19 102 so 25.6. 4:4625.6. 23:06 9088
 5  110 pá 24.6. 6:3824.6. 22:57 9088
19 104 čt 23.6. 6:4523.6. 19:46 9088
19 109 st 22.6. 5:5522.6. 18:59 9088
22 111 út 21.6. 6:2321.6. 21:06 9088
19 106 po 20.6. 5:2920.6. 20:02 9088
19 102 ne 19.6. 9:4419.6. 23:06 9088
 7  105 so 18.6. 5:0818.6. 21:56 9088
14 107 pá 17.6. 5:4517.6. 21:12 9088
19 104 čt 16.6. 6:4516.6. 19:46 9088
 5  108 pá 10.6. 4:3710.6. 18:55 9088
 5  111 čt 9.6. 5:279.6. 23:17 9088
22 111 st 8.6. 6:238.6. 21:06 9088
19 101 út 7.6. 4:467.6. 19:23 9088
19 103 po 6.6. 4:546.6. 22:48 9088
 5  105 ne 5.6. 9:265.6. 21:47 9088
19 101 so 4.6. 7:514.6. 14:10 9088*MU
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9097
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.