Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9088

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2009

V provozu od: 21. 8. 2009

Výrobní číslo: 178326

Původní evidenční číslo: 9038

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 655 779 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  105 so 26.9. 7:3026.9. 21:21 9088
 8  105 pá 25.9. 5:1026.9. 0:44 9088
14 103 čt 24.9. 5:3424.9. 22:12 9088
18 111 st 23.9. 6:1123.9. 10:36 9088
18 101 út 22.9. 4:5622.9. 20:55 9088
18 742 po 21.9. 4:1721.9. 23:39 9088
18 705 ne 20.9. 17:3021.9. 1:07 9088*Z
25 112 pá 18.9. 5:4118.9. 22:20 9088
 8  112 čt 17.9. 4:1917.9. 21:45 9088
15 108 st 16.9. 6:4217.9. 0:27 9088
25 115 út 15.9. 6:0615.9. 22:28 9088
 5  109 po 14.9. 5:2814.9. 21:36 9088
 5  104 ne 13.9. 5:3613.9. 21:06 9088
15 103 so 12.9. 10:2012.9. 21:38 9088*Z1
16 105 čt 10.9. 6:0311.9. 0:48 9088
Cvič 115 st 9.9. 14:009.9. 22:00 9088
Cvič 131 st 9.9. 6:009.9. 14:00 9088
 6  112 út 8.9. 5:518.9. 21:19 9088
15 102 po 7.9. 6:267.9. 21:38 9088
 8  112 pá 4.9. 4:194.9. 21:45 9088
16 101 čt 3.9. 5:233.9. 21:37 9088
16 101 st 2.9. 5:232.9. 21:37 9088
 7  105 út 1.9. 5:181.9. 21:28 9088
 7  111 po 31.8. 6:221.9. 0:43 9088
 7  102 ne 30.8. 4:4330.8. 20:43 9088
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9070
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7191+7275

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.