Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9088

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2009

V provozu od: 21. 8. 2009

Výrobní číslo: 178326

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 501 178 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
8 108 út 23.1. 5:1823.1. 22:33 9088
16 108 po 22.1. 8:1522.1. 18:45 9088*Z
8 107 ne 21.1. 13:2421.1. 19:49 9088
25 102 pá 19.1. 6:2219.1. 19:46 9088
8 110 čt 18.1. 5:3419.1. 0:44 9088
8 108 st 17.1. 5:1817.1. 22:33 9088
30 244 út 16.1. 5:4016.1. 23:21 9088
30 201 po 15.1. 15:1015.1. 18:47 9088
30 203 po 15.1. 4:1015.1. 9:26 9088
30 204 ne 14.1. 18:1315.1. 0:59 9088
30 204 ne 14.1. 4:1014.1. 9:59 9088
30 202 so 13.1. 7:2814.1. 1:19 9088
30 201 pá 12.1. 15:1012.1. 18:47 9088
30 203 pá 12.1. 4:1012.1. 9:26 9088
30 142 čt 11.1. 4:3311.1. 22:35 9088
8 103 st 10.1. 11:1511.1. 0:44 9088*Z1
8 111 út 9.1. 5:189.1. 19:55 9088
6 105 po 8.1. 5:268.1. 20:41 9088
14 109 ne 7.1. 5:047.1. 21:21 9088
25 109 so 6.1. 7:496.1. 22:54 9088
8 103 pá 5.1. 5:355.1. 20:34 9088
16 107 čt 4.1. 5:174.1. 23:31 9088
6 103 st 3.1. 5:053.1. 20:22 9088
16 102 út 2.1. 5:493.1. 0:14 9088
Rok 2017
25+92 166 ne 31.12. 5:141.1. 7:02 9088
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9077
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9051

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.