Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9087

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 5. 6. 2007

Výrobní číslo: 178322

Původní evidenční číslo: 9037

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 750 743 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  116 po 19.8. 6:2019.8. 21:46 9087
 9  104 čt 15.8. 5:1916.8. 0:01 9087
 9  117 st 14.8. 6:0714.8. 22:03 9087
 9  343 út 13.8. 5:1313.8. 21:54 9087
 9  303 po 12.8. 15:2113.8. 0:29 9087
 9  303 po 12.8. 4:1312.8. 10:26 9087
 9  317 ne 11.8. 5:1312.8. 0:49 9087
 9  301 so 10.8. 4:5311.8. 0:29 9087
15 103 pá 9.8. 5:109.8. 20:40 9087
15 111 čt 8.8. 6:378.8. 20:55 9087
5+7 104 st 7.8. 4:488.8. 0:56 9087
5+7 105 út 6.8. 6:257.8. 1:06 9087
5+7 114 po 5.8. 5:155.8. 15:15 9087*MU
5+7 106 ne 4.8. 4:575.8. 1:06 9087
15 102 so 3.8. 7:043.8. 21:55 9087
 5  104 st 24.7. 5:2824.7. 19:58 9087
 7  101 út 23.7. 5:1724.7. 1:04 9087
 5  109 po 22.7. 4:3622.7. 20:42 9087
26 104 ne 21.7. 4:4821.7. 22:54 9087
26 104 so 20.7. 4:2820.7. 22:54 9087
 5  103 pá 19.7. 5:1619.7. 20:19 9087
 5  103 st 17.7. 5:1617.7. 19:39 9087
26 101 út 16.7. 4:5817.7. 0:13 9087
15 103 po 15.7. 6:2715.7. 20:55 9087
15 102 so 13.7. 6:1213.7. 20:40 9087
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.