Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9087

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 5. 6. 2007

Výrobní číslo: 178322

Původní evidenční číslo: 9037

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 945 256 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Cvič 107 so 3.12. 8:003.12. 16:00 9087
Cvič 113 pá 2.12. 6:002.12. 14:00 9087
Cvič 136 čt 1.12. 6:001.12. 14:00 9087
Cvič 133 po 28.11. 6:0028.11. 14:00 9087
Cvič 115 po 21.11. 6:0021.11. 14:00 9087
Cvič 108 ne 20.11. 8:0020.11. 16:00 9087
Cvič 107 so 19.11. 6:0019.11. 14:00 9087
Cvič 131 pá 18.11. 6:0018.11. 14:00 9087
Cvič 112 st 16.11. 6:0016.11. 14:00 9087
 5  108 čt 20.10. 14:1021.10. 0:37 9087
 5  114 čt 20.10. 6:5920.10. 9:50 9087
 5  108 út 18.10. 14:1019.10. 0:37 9087
 7  113 út 18.10. 5:3018.10. 9:39 9087
19 107 po 17.10. 14:3517.10. 20:16 9087
 5  103 ne 16.10. 4:3716.10. 19:40 9087*MU
 5  102 so 15.10. 4:3715.10. 23:57 9087
19 105 pá 14.10. 5:1414.10. 22:26 9087
19 109 čt 13.10. 5:5513.10. 22:45 9087
19 102 st 12.10. 6:2112.10. 19:31 9087
 5  103 út 11.10. 4:3712.10. 0:17 9087
19 109 po 10.10. 5:5510.10. 22:45 9087
 7  101 ne 9.10. 9:269.10. 22:06 9087
19 101 so 8.10. 4:488.10. 22:24 9087
19 109 pá 7.10. 5:557.10. 22:45 9087
19 102 čt 6.10. 6:216.10. 19:31 9087
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.