Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9087

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 5. 6. 2007

Výrobní číslo: 178322

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 674 731 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  104 po 21.5. 14:2522.5. 1:18 9087
16 135 po 21.5. 4:2821.5. 9:56 9087
16 108 ne 20.5. 17:0021.5. 0:54 9087*Z
25 114 pá 18.5. 5:5118.5. 16:53 9087*MU
25 101 čt 17.5. 6:1217.5. 22:11 9087
25 102 st 16.5. 6:2216.5. 19:46 9087
 8  115 út 15.5. 5:5815.5. 18:19 9087
 8  108 po 14.5. 4:4514.5. 21:18 9087
16 116 ne 13.5. 3:5813.5. 22:30 9087
16 108 so 12.5. 5:0712.5. 22:50 9087
16 127 pá 11.5. 4:0812.5. 0:44 9087
30 243 čt 10.5. 3:5010.5. 23:38 9087
30 142 st 9.5. 4:319.5. 22:35 9087
 8  109 út 8.5. 13:118.5. 22:19 9087
25 102 po 7.5. 6:227.5. 19:46 9087
25 102 pá 4.5. 6:224.5. 19:46 9087
 8  102 čt 3.5. 6:064.5. 0:58 9087
25 101 st 2.5. 6:122.5. 22:11 9087
16 118 út 1.5. 4:381.5. 23:00 9087
25 106 po 30.4. 4:3430.4. 22:54 9087
3+6 103 ne 29.4. 4:4630.4. 0:36 9087
16+37 114 so 28.4. 7:3129.4. 1:04 9087
 8  115 pá 27.4. 5:5827.4. 18:19 9087
25 106 čt 26.4. 4:3426.4. 22:54 9087
 8  105 st 25.4. 4:2525.4. 21:03 9087
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9066
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.