Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9087

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 5. 6. 2007

Výrobní číslo: 178322

Původní evidenční číslo: 9037

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 888 076 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 104 dnes 5:164.12. 21:13 9087
14 114 pá 3.12. 6:353.12. 23:43 9087
25 105 čt 2.12. 5:052.12. 19:01 9087
14 106 st 1.12. 5:272.12. 0:43 9087
22 108 út 30.11. 5:041.12. 0:48 9087
19 101 po 29.11. 6:2429.11. 20:20 9087
25 107 ne 28.11. 9:4828.11. 21:17 9087
26 102 so 27.11. 4:5227.11. 22:03 9087
22 135 pá 26.11. 14:3126.11. 22:34 9087
19 108 pá 26.11. 5:2926.11. 8:55 9087*MU
16 115 čt 25.11. 4:3625.11. 19:17 9087
19 109 st 24.11. 5:3924.11. 23:06 9087
19 114 út 23.11. 4:1223.11. 20:06 9087
19 111 po 22.11. 5:4422.11. 23:46 9087
19 101 ne 21.11. 4:4921.11. 22:46 9087
19 110 so 20.11. 8:0020.11. 23:06 9087
19 114 pá 19.11. 4:1219.11. 20:06 9087
14 102 čt 18.11. 4:5019.11. 0:03 9087
 7  105 st 17.11. 4:4817.11. 20:56 9087
15 110 út 16.11. 6:2016.11. 22:55 9087
22 137 po 15.11. 14:4715.11. 20:11 9087
19 110 po 15.11. 5:2215.11. 9:59 9087
3+26 103 ne 14.11. 6:4714.11. 22:24 9087
14 107 so 13.11. 7:0213.11. 22:10 9087
19 109 pá 12.11. 5:3912.11. 23:06 9087
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.