Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9087

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od listopadu 2023 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 5. 6. 2007

Výrobní číslo: 178322

Původní evidenční číslo: 9037

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 978 976 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
34 111 dnes 4:0218.6. 0:07 9087
34 103 ne 16.6. 4:2116.6. 22:07 9087
34 108 so 15.6. 7:3615.6. 23:27 9087
34 108 pá 14.6. 5:4214.6. 9:50 9087*MU*1
27 105 čt 13.6. 4:3613.6. 22:07 9087
27 102 st 12.6. 14:0812.6. 20:22 9087
27 114 út 11.6. 5:2711.6. 22:20 9087
34 101 po 10.6. 5:3010.6. 19:35 9087
27 107 pá 7.6. 6:087.6. 20:09 9087
27 114 čt 6.6. 5:276.6. 22:20 9087
34 109 st 5.6. 4:475.6. 22:47 9087
34 101 út 4.6. 5:304.6. 19:35 9087
34 107 po 3.6. 4:274.6. 0:52 9087
34 105 ne 2.6. 9:413.6. 1:12 9087
34 111 pá 31.5. 18:301.6. 0:07 9087*Z1
34 109 čt 30.5. 4:4730.5. 22:47 9087
27 107 st 29.5. 6:0829.5. 20:09 9087
27 114 po 27.5. 5:2727.5. 22:20 9087
27 114 pá 24.5. 5:2724.5. 22:20 9087
34 105 čt 23.5. 5:2223.5. 20:08 9087
34 106 st 22.5. 6:0622.5. 22:07 9087
34 104 út 21.5. 14:0522.5. 0:36 9087
34 112 út 21.5. 6:1521.5. 10:29 9087
34 110 po 20.5. 5:0620.5. 19:36 9087
27+34 112 ne 19.5. 5:2520.5. 0:27 9087
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9087 do 8510+8444 v zast. Kobylisy ZC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9066

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.