Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9087

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 5. 6. 2007

Výrobní číslo: 178322

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 739 793 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  107 čt 20.6. 6:5520.6. 20:05 9087
16 112 st 19.6. 5:3919.6. 19:23 9087
14 104 út 18.6. 14:4718.6. 23:50 9087
14 107 út 18.6. 4:3418.6. 10:58 9087*MU
25 102 po 17.6. 6:2017.6. 22:26 9087
 8  106 ne 16.6. 4:3816.6. 23:44 9087
16 106 so 15.6. 4:2716.6. 0:14 9087
16 102 pá 14.6. 6:4714.6. 23:34 9087
17 102 čt 13.6. 5:4413.6. 18:57 9087
16 110 st 12.6. 5:2113.6. 0:34 9087
25 104 út 11.6. 6:4512.6. 1:09 9087
17 103 po 10.6. 5:2710.6. 19:05 9087
 8  101 ne 9.6. 5:3810.6. 0:24 9087
25 110 so 8.6. 8:038.6. 23:08 9087
16 112 pá 7.6. 5:397.6. 13:30 9087*MU
25 101 čt 6.6. 6:096.6. 22:12 9087
25 103 st 5.6. 4:155.6. 19:55 9087
17 104 út 4.6. 5:554.6. 22:56 9087
25 102 po 3.6. 6:203.6. 22:26 9087
25 106 ne 2.6. 4:352.6. 22:11 9087
16 105 so 1.6. 4:101.6. 23:54 9087
25 106 pá 31.5. 4:3531.5. 22:55 9087
 8  109 čt 30.5. 14:3931.5. 0:44 9087
 8  114 čt 30.5. 4:5830.5. 9:00 9087
 6  142 st 29.5. 6:0029.5. 20:49 9087
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.