Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9087

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 5. 6. 2007

Výrobní číslo: 178322

Původní evidenční číslo: 9037

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 812 146 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 103 so 26.9. 7:2026.9. 19:30 9087*MU
18 105 pá 25.9. 5:3725.9. 20:47 9087
16 114 čt 24.9. 5:1324.9. 12:10 9087*MU
14 103 st 23.9. 5:3423.9. 22:12 9087
18 742 út 22.9. 4:1722.9. 23:39 9087
18 703 po 21.9. 4:3722.9. 1:07 9087
18 704 ne 20.9. 4:1721.9. 0:47 9087
18 705 so 19.9. 4:3720.9. 1:07 9087
 8  106 pá 18.9. 5:1018.9. 23:39 9087
25 112 čt 17.9. 5:4117.9. 22:20 9087
 6  105 út 15.9. 5:2616.9. 1:18 9087
 8  106 po 14.9. 5:1015.9. 0:44 9087
 5  105 ne 13.9. 11:0013.9. 21:21 9087
 6  102 pá 11.9. 6:2011.9. 20:46 9087
25 112 čt 10.9. 5:4010.9. 22:20 9087
 8  112 st 9.9. 4:199.9. 21:45 9087
15 102 út 8.9. 6:268.9. 21:38 9087
 6  107 po 7.9. 5:097.9. 20:28 9087
 6  112 pá 4.9. 5:514.9. 21:19 9087
14 105 čt 3.9. 6:053.9. 21:15 9087
 6  112 st 2.9. 5:512.9. 21:19 9087
 7  102 út 1.9. 5:031.9. 21:13 9087
 8  106 po 31.8. 5:101.9. 0:44 9087
 6  107 ne 30.8. 4:3030.8. 22:33 9087
15 106 so 29.8. 5:3229.8. 22:08 9087
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.