Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9086

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 15. 3. 2013

Výrobní číslo: 178324

Původní evidenční číslo: 9036

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 529 007 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 124 pá 25.11. 7:0625.11. 18:52 9086
19 102 čt 24.11. 6:2124.11. 19:31 9086
 7  110 st 23.11. 6:3123.11. 20:19 9086
 5  107 út 22.11. 5:1322.11. 20:18 9086
13+19 109 po 21.11. 5:5522.11. 0:23 9086
19 107 ne 20.11. 7:4820.11. 22:05 9086
19 106 so 19.11. 5:3419.11. 23:23 9086
19 103 pá 18.11. 5:4318.11. 22:45 9086
19 103 čt 17.11. 4:5417.11. 21:48 9086
16 111 st 16.11. 6:3616.11. 23:56 9086
 5  102 út 15.11. 6:2215.11. 23:57 9086
 5  102 po 14.11. 6:2214.11. 23:57 9086
 7  104 ne 13.11. 4:2613.11. 22:26 9086
 5  102 so 12.11. 5:1713.11. 0:37 9086
 5  109 pá 11.11. 5:2711.11. 22:57 9086
 5  108 čt 10.11. 14:3011.11. 0:37 9086
19 102 st 9.11. 6:219.11. 19:31 9086
 5  114 út 8.11. 7:188.11. 9:34 9086
22 124 po 7.11. 7:067.11. 18:52 9086
19 102 st 2.11. 13:052.11. 19:31 9086*Z1
12 108 út 1.11. 6:021.11. 20:14 9086
19 107 po 31.10. 5:2831.10. 9:39 9086
19 105 ne 30.10. 5:1430.10. 23:43 9086
19 104 so 29.10. 7:0329.10. 23:03 9086
16 111 st 16.3. 4:5616.3. 21:58 9086
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9098

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.