Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9086

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 15. 3. 2013

Výrobní číslo: 178324

Původní evidenční číslo: 9036

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 547 472 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 108 st 22.3. 5:4322.3. 18:52 9086
19 105 út 21.3. 5:1421.3. 22:26 9086
19 103 po 20.3. 4:5420.3. 22:06 9086
19 102 pá 17.3. 6:2117.3. 19:31 9086
 9  108 čt 16.3. 5:2416.3. 20:34 9086
26 117 st 15.3. 4:5916.3. 0:21 9086
19 105 út 14.3. 5:1414.3. 22:26 9086
19 103 po 13.3. 4:5413.3. 22:06 9086
19 106 ne 12.3. 5:3412.3. 23:23 9086
19 109 pá 10.3. 5:5510.3. 22:45 9086
22 123 čt 9.3. 6:0410.3. 0:28 9086
 6  102 st 8.3. 6:168.3. 22:33 9086
19 107 út 7.3. 14:357.3. 20:16 9086
19 107 út 7.3. 5:287.3. 9:39 9086
22 120 po 6.3. 11:306.3. 18:57 9086*Z1
19 109 pá 3.3. 5:553.3. 22:45 9086
 5  111 čt 2.3. 5:452.3. 20:54 9086
16 103 st 1.3. 6:441.3. 23:22 9086
16 101 so 25.2. 5:1525.2. 21:40 9086*MU
 5  109 pá 24.2. 5:2724.2. 22:57 9086
19 103 čt 23.2. 4:5423.2. 22:06 9086
19 109 st 22.2. 5:5522.2. 22:45 9086
19 101 út 21.2. 4:4821.2. 21:00 9086
22 119 po 20.2. 6:4321.2. 0:08 9086
XC 105 so 18.2. 4:1019.2. 1:01 9086
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9068
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.