Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9086

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 15. 3. 2013

Výrobní číslo: 178324

Původní evidenční číslo: 9036

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 635 402 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
34 106 dnes 4:3025.7. 0:03 9086
34 105 út 23.7. 5:3524.7. 1:07 9086
34 104 po 22.7. 4:5022.7. 20:19 9086
17+27 131 pá 19.7. 5:3019.7. 20:09 9086
34 108 čt 18.7. 14:2019.7. 0:35 9086
34 108 čt 18.7. 5:5318.7. 10:31 9086
35 102 st 17.7. 5:5718.7. 0:31 9086
27 102 út 16.7. 4:2716.7. 20:22 9086
16 110 po 15.7. 6:4115.7. 23:56 9086
34 104 pá 12.7. 4:5012.7. 20:19 9086
27 103 čt 11.7. 4:4712.7. 0:57 9086
34 107 út 9.7. 4:249.7. 19:42 9086
34 105 po 8.7. 5:359.7. 1:07 9086
34 102 ne 7.7. 4:308.7. 0:23 9086
27 104 čt 4.7. 5:464.7. 21:10 9086*MU
17+27 131 st 3.7. 5:303.7. 20:09 9086
27 103 po 1.7. 4:472.7. 0:57 9086
34 112 pá 28.6. 14:2728.6. 19:48 9086
27 102 pá 28.6. 4:2828.6. 10:28 9086
16 109 čt 27.6. 5:3227.6. 23:36 9086
34 110 po 24.6. 5:1024.6. 19:28 9086
 7  107 ne 23.6. 9:0423.6. 20:51 9086
34 106 so 22.6. 4:5223.6. 0:03 9086
27 107 čt 20.6. 6:1220.6. 20:09 9086
34 112 st 19.6. 14:2719.6. 19:48 9086
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.