Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9086

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 15. 3. 2013

Výrobní číslo: 178324

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 296 685 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  101 čt 19.7. 6:0119.7. 9:45 9086
Cvič 161 st 18.7. 14:0018.7. 22:00 9086
Cvič 111 st 18.7. 6:0018.7. 14:00 9086
25 109 pá 13.7. 5:1513.7. 20:58 9086
36 112 čt 12.7. 6:0612.7. 20:15 9086
 8  102 st 2.5. 6:062.5. 9:30 9086*MU
25 109 út 1.5. 10:071.5. 22:56 9086
Cvič 121 po 30.4. 14:0030.4. 22:00 9086
Cvič 111 po 30.4. 6:0030.4. 14:00 9086
 8  106 ne 29.4. 4:2529.4. 21:33 9086
16+37 111 so 28.4. 4:4829.4. 0:44 9086
3+6 104 pá 27.4. 4:3528.4. 1:05 9086
16 110 čt 26.4. 3:5826.4. 20:35 9086
16 105 st 25.4. 5:0425.4. 23:10 9086
16 110 út 24.4. 3:5824.4. 20:35 9086
16 133 po 23.4. 6:5624.4. 0:35 9086
25 101 ne 22.4. 13:1622.4. 20:54 9086
16 108 so 21.4. 5:0721.4. 15:20 9086*MU
 8  104 pá 20.4. 14:2521.4. 1:18 9086
16 104 pá 20.4. 4:3820.4. 10:16 9086
 8  109 čt 19.4. 5:0519.4. 19:30 9086
30 244 st 18.4. 5:3818.4. 23:20 9086
30 203 út 17.4. 14:5017.4. 18:57 9086
30 201 út 17.4. 5:5517.4. 10:38 9086
30 201 po 16.4. 15:1016.4. 18:47 9086
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.