Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9086

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2012

Dodání: 2013

V provozu od: 15. 3. 2013

Výrobní číslo: 178324

Původní evidenční číslo: 9036

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 359 976 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  115 po 19.8. 6:1020.8. 0:11 9086
 9  113 so 17.8. 5:5717.8. 19:55 9086*MU
 9  115 pá 16.8. 6:1017.8. 0:11 9086
 9  111 čt 15.8. 5:4915.8. 21:17 9086
 9  115 st 14.8. 6:1015.8. 0:11 9086
9+90 151 po 12.8. 6:4013.8. 4:31 9086
Cvič 111 pá 9.8. 6:009.8. 14:00 9086
Cvič 112 čt 8.8. 6:008.8. 14:00 9086
Cvič 136 st 7.8. 14:007.8. 22:00 9086
Cvič 113 st 7.8. 6:007.8. 14:00 9086
 6  105 ne 4.8. 10:124.8. 20:30 9086*MU
 6  110 pá 2.8. 4:503.8. 0:54 9086
15 101 čt 1.8. 4:521.8. 21:25 9086
15 110 út 30.7. 4:3230.7. 20:40 9086
24 105 po 29.7. 6:3629.7. 19:29 9086
 7  107 út 23.7. 4:2323.7. 19:47 9086
24 106 po 22.7. 6:0622.7. 19:39 9086
 5  109 st 17.7. 4:3617.7. 20:42 9086
 6  112 út 16.7. 5:0916.7. 20:40 9086
15 112 po 15.7. 6:0815.7. 20:19 9086
15 103 čt 11.7. 6:2711.7. 20:55 9086
24 108 st 10.7. 6:2610.7. 8:55 9086*MU
 7  110 út 9.7. 4:439.7. 20:16 9086
15 103 po 8.7. 6:278.7. 20:55 9086
 7  103 čt 4.7. 5:294.7. 21:44 9086
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.