Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9085

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 1. 3. 2006

Výrobní číslo: 178318

Původní evidenční číslo: 9035

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 927 256 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
27 114 po 21.10. 4:3721.10. 19:33 9085
 7  108 so 19.10. 5:4519.10. 20:51 9085
27 106 pá 18.10. 5:3219.10. 0:42 9085
27 108 čt 17.10. 6:1917.10. 19:34 9085
6+27 133 st 16.10. 6:2916.10. 19:20 9085
 6  109 út 15.10. 5:5116.10. 0:38 9085
27 115 po 14.10. 14:4014.10. 20:24 9085
16 117 po 14.10. 7:0914.10. 9:32 9085
27 115 út 8.10. 5:128.10. 10:10 9085
6+27 110 ne 6.10. 4:157.10. 0:50 9085
6+27 110 so 5.10. 4:346.10. 0:50 9085
 6  104 pá 4.10. 4:565.10. 1:06 9085
27 111 čt 3.10. 4:174.10. 1:16 9085
 6  112 st 2.10. 4:423.10. 0:35 9085
24 111 út 1.10. 6:511.10. 20:28 9085
27 114 po 30.9. 4:3730.9. 19:33 9085
Cvič 104 ne 29.9. 14:0029.9. 22:00 9085
Cvič 107 ne 29.9. 6:0029.9. 14:00 9085
27 115 pá 27.9. 14:4127.9. 17:50 9085*MU
27 115 pá 27.9. 5:0827.9. 10:03 9085
34 109 čt 26.9. 5:5227.9. 0:23 9085
34 109 st 25.9. 5:5226.9. 0:23 9085
27 108 út 24.9. 6:2024.9. 19:33 9085
35 106 po 23.9. 14:3424.9. 0:31 9085
27 115 po 23.9. 5:0823.9. 10:03 9085
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.