Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9085

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 1. 3. 2006

Výrobní číslo: 178318

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 651 257 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 116 út 18.6. 7:0718.6. 8:25 9085*MU
 7  106 po 17.6. 6:2917.6. 8:30 9085*MU
 6  141 út 11.6. 5:3111.6. 20:13 9085
16 103 po 10.6. 14:5110.6. 20:45 9085
16 103 po 10.6. 6:2710.6. 9:43 9085
 8  102 ne 9.6. 5:5810.6. 0:44 9085
 8  103 so 8.6. 5:388.6. 20:00 9085*MU
25 102 pá 7.6. 6:207.6. 22:26 9085
Cvič 115 čt 6.6. 6:006.6. 14:00 9085
 8  109 po 3.6. 5:513.6. 9:40 9085
 8  107 ne 2.6. 4:582.6. 19:34 9085
 8  102 so 1.6. 5:182.6. 0:44 9085
25 104 pá 31.5. 6:4531.5. 22:41 9085
Cvič 111 čt 30.5. 14:0030.5. 22:00 9085
Cvič 121 čt 30.5. 6:0030.5. 14:00 9085
Cvič 115 st 29.5. 14:0029.5. 22:00 9085
Rok 2018
16 116 pá 16.2. 7:0716.2. 10:23 9085
 8  110 čt 15.2. 11:0516.2. 0:44 9085*Z
 8  114 čt 15.2. 4:5815.2. 9:00 9085
16 116 st 14.2. 14:0014.2. 19:51 9085
16 103 st 14.2. 6:2714.2. 9:43 9085
16 116 út 13.2. 14:0013.2. 19:51 9085
16 103 út 13.2. 6:2713.2. 9:43 9085
16 122 po 12.2. 6:2212.2. 19:36 9085
16 103 pá 9.2. 14:519.2. 20:45 9085
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9096

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.