Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9085

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 1. 3. 2006

Výrobní číslo: 178318

Původní evidenční číslo: 9035

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 809 806 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 134 dnes 6:255.12. 23:14 9085
 7  104 ne 4.12. 4:264.12. 22:26 9085
19+39 102 so 3.12. 4:414.12. 0:29 9085
19+39 103 pá 2.12. 7:402.12. 19:39 9085*Z1
5+35 106 čt 1.12. 4:361.12. 23:49 9085
19+39 110 út 29.11. 4:5330.11. 0:29 9085
5+35 106 po 28.11. 4:3628.11. 23:49 9085
 5  107 ne 27.11. 4:1428.11. 1:01 9085
 5  101 so 26.11. 4:5727.11. 0:17 9085
19 104 pá 25.11. 6:4525.11. 19:46 9085
 5  105 čt 24.11. 4:5724.11. 18:14 9085
19 105 st 23.11. 5:1423.11. 22:26 9085
 5  105 út 22.11. 4:5722.11. 18:14 9085
 5  108 po 21.11. 14:3022.11. 0:37 9085
 5  114 po 21.11. 7:1821.11. 9:34 9085
19 104 st 16.11. 6:4516.11. 19:46 9085
 5  114 út 15.11. 15:1815.11. 23:37 9085
16 104 so 12.11. 5:5513.11. 0:36 9085
19 104 pá 11.11. 6:4511.11. 19:46 9085
 5  110 čt 10.11. 5:3710.11. 18:54 9085
 7  110 st 9.11. 6:319.11. 20:19 9085
 5  105 út 8.11. 4:578.11. 18:14 9085
 5  108 po 7.11. 14:308.11. 0:37 9085
 5  104 ne 6.11. 5:177.11. 0:37 9085
19 105 so 5.11. 5:145.11. 23:43 9085
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9061

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.