Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9085

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 1. 3. 2006

Výrobní číslo: 178318

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 644 860 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 116 po 22.1. 14:0022.1. 19:51 9085
16 116 po 22.1. 7:0722.1. 10:23 9085
16 103 so 20.1. 4:5020.1. 21:45 9085
16 144 pá 19.1. 14:3019.1. 23:44 9085
16 142 pá 19.1. 5:1619.1. 11:31 9085
8 142 čt 18.1. 14:3618.1. 19:05 9085
16 142 čt 18.1. 5:1618.1. 11:31 9085
8 142 st 17.1. 14:3617.1. 19:05 9085
16 141 st 17.1. 4:2017.1. 10:51 9085
16 143 út 16.1. 13:5016.1. 20:16 9085
16 141 út 16.1. 4:2016.1. 10:51 9085
16 143 po 15.1. 13:5015.1. 20:16 9085
16 142 po 15.1. 5:1615.1. 11:31 9085
Rok 2017
16 101 pá 22.12. 7:0022.12. 20:26 9085*Z
16 103 čt 21.12. 14:5121.12. 20:45 9085
8 114 čt 21.12. 6:0221.12. 9:48 9085
6 112 st 20.12. 5:2220.12. 18:31 9085
16 108 út 19.12. 4:4919.12. 18:45 9085
11 112 po 18.12. 5:5818.12. 20:27 9085
16 103 pá 15.12. 14:5115.12. 20:45 9085
16 116 pá 15.12. 7:0715.12. 10:23 9085
6 103 čt 14.12. 14:4614.12. 19:22 9085
14 104 čt 14.12. 5:3114.12. 10:00 9085
11 112 st 13.12. 5:5813.12. 20:27 9085
25 104 út 12.12. 6:4512.12. 22:41 9085
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9065

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.