Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: KT8D5.RN2P
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk
Rok výroby: 2006
V provozu od: 1. 3. 2006
Výrobní číslo: 178318
Původní evidenční číslo: 9035
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97
Najeto: cca 937 426 km
Nízkopodlažní díl: | ML8LF |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m Délka skříně samostatně: 30,3 m Šířka: 2480 mm Výška: 3550 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 50 |
Počet míst ke stání: | 272 |
Maximální obsaditelnost: | 322 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 43100 kg Maximální zátěž: 66100 kg Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace TV-Progress |
Měniče: |
4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací 2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V 1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001 |
Sběrač: | Polopantograf Stemmann Fb500.97 |
Brzdič: | LA20 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickým vypružením |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím |
Řadič: | Ruční řadič HH128AU |
Stupně řadiče: |
7x jízda (280-1200A) 7x brzda (220-900A) + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN |
Trakční motor: | 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW) Otáčky: 1720 ot./min. Max. otáčky: 4350 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: vlastní |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Bahoza Kalba 1 |
Dveře: | Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2 |
Sedačky: | Fainsa Ariane / City W |
Lak: |
bílý RAL 9016 červený RAL 3020 (cz8140) střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) černý RAL 9005 spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2024 | ||||||
19 | 105 | so 14.12. 5:31 | 14.12. 7:10 | 9085*MU | ||
17 | 105 | pá 13.12. 20:00 | 14.12. 0:17 | 9085*Z1 | ||
17 | 109 | čt 12.12. 6:24 | 12.12. 22:16 | 9085 | ||
17 | 105 | st 11.12. 4:30 | 12.12. 0:17 | 9085 | ||
17 | 108 | út 10.12. 4:59 | 10.12. 21:27 | 9085 | ||
17 | 105 | po 9.12. 10:37 | 10.12. 0:17 | 9085*Z2 | ||
7 | 111 | ne 8.12. 6:05 | 8.12. 20:51 | 9085 | ||
17 | 108 | so 7.12. 5:10 | 7.12. 23:57 | 9085 | ||
17 | 108 | čt 5.12. 4:59 | 5.12. 21:27 | 9085 | ||
17 | 112 | st 4.12. 5:45 | 4.12. 19:33 | 9085 | ||
17 | 102 | út 3.12. 5:30 | 3.12. 23:37 | 9085 | ||
19 | 107 | pá 29.11. 4:31 | 29.11. 20:12 | 9085 | ||
19 | 107 | čt 28.11. 4:31 | 28.11. 20:12 | 9085 | ||
17 | 107 | st 27.11. 4:50 | 28.11. 0:37 | 9085 | ||
27 | 104 | so 23.11. 4:16 | 24.11. 0:56 | 9085 | ||
27 | 101 | pá 22.11. 4:48 | 22.11. 20:34 | 9085 | ||
27 | 112 | čt 21.11. 14:35 | 22.11. 0:56 | 9085 | ||
6 | 108 | čt 21.11. 5:38 | 21.11. 9:59 | 9085 | ||
27 | 109 | st 20.11. 4:17 | 20.11. 23:10 | 9085 | ||
27 | 102 | út 19.11. 5:46 | 20.11. 1:16 | 9085 | ||
27 | 111 | po 18.11. 4:37 | 19.11. 0:36 | 9085 | ||
26 | 106 | so 16.11. 5:16 | 17.11. 0:17 | 9085 | ||
6+27 | 136 | pá 15.11. 4:27 | 16.11. 0:48 | 9085 | ||
6+27 | 139 | čt 14.11. 14:34 | 15.11. 0:41 | 9085 | ||
6+27 | 138 | st 13.11. 6:33 | 13.11. 19:42 | 9085 |