Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9085

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 1. 3. 2006

Výrobní číslo: 178318

Původní evidenční číslo: 9035

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 707 746 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 111 ne 13.6. 9:5113.6. 21:54 9085
35+39 108 so 12.6. 4:5513.6. 0:05 9085
35+39 114 pá 11.6. 4:4212.6. 0:24 9085
35+39 107 čt 10.6. 4:3610.6. 23:54 9085
16 105 st 9.6. 13:509.6. 20:39 9085*Z1
19 108 út 8.6. 5:358.6. 22:22 9085
35+39 102 ne 6.6. 7:326.6. 23:46 9085
 4  109 pá 4.6. 6:294.6. 10:26 9085
 7  103 čt 3.6. 6:183.6. 21:14 9085
35+39 103 st 2.6. 5:272.6. 20:39 9085
35+39 112 út 1.6. 5:321.6. 23:07 9085
35+39 112 po 31.5. 5:3231.5. 23:07 9085
35+39 108 ne 30.5. 4:3531.5. 0:24 9085
35+39 101 so 29.5. 4:4229.5. 21:57 9085
35+39 101 pá 28.5. 4:5928.5. 23:28 9085
35+39 107 čt 27.5. 6:3027.5. 23:54 9085*Z2
35+39 113 čt 27.5. 6:0027.5. 6:30 9085*Z2
35+39 107 čt 27.5. 4:3627.5. 6:00 9085*MU
35+39 109 st 26.5. 4:5426.5. 23:26 9085
35+39 106 út 25.5. 4:2225.5. 23:11 9085
 4  110 po 24.5. 15:3924.5. 19:36 9085
 7  109 pá 21.5. 5:2821.5. 20:24 9085
16 112 čt 20.5. 11:0020.5. 23:49 9085*Z3
25 110 st 19.5. 5:2719.5. 21:43 9085
25 114 út 18.5. 6:0518.5. 20:00 9085
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9363
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9065
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9235

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.