Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9085

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 1. 3. 2006

Výrobní číslo: 178318

Původní evidenční číslo: 9035

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 741 211 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 119 dnes 7:344.12. 22:06 9085
19 114 pá 3.12. 4:123.12. 20:06 9085
22 112 čt 2.12. 9:202.12. 23:34 9085*Z1
22 135 čt 25.11. 5:5025.11. 8:51 9085
19 105 st 24.11. 14:1824.11. 20:53 9085
 4  110 st 24.11. 6:1224.11. 10:04 9085
19 113 út 23.11. 6:0523.11. 21:16 9085
 7  108 po 22.11. 4:4822.11. 18:17 9085
14 114 pá 19.11. 6:3519.11. 16:15 9085*MU*1
19 105 út 16.11. 14:1816.11. 17:25 9085*MU
19 110 út 16.11. 5:2216.11. 9:59 9085
25 102 po 15.11. 4:3915.11. 21:06 9085
22 110 ne 14.11. 4:2914.11. 22:34 9085
14 106 so 13.11. 4:4714.11. 0:31 9085
19 102 pá 12.11. 4:3212.11. 21:31 9085
19 110 čt 11.11. 13:4411.11. 23:26 9085
19 105 čt 11.11. 4:4511.11. 10:31 9085
25 101 st 10.11. 4:2410.11. 20:48 9085
14 113 út 9.11. 12:009.11. 23:23 9085*Z2
26 102 ne 7.11. 4:467.11. 22:23 9085
19 107 so 6.11. 4:326.11. 22:27 9085
 6  115 pá 5.11. 6:076.11. 0:33 9085
 7  108 čt 4.11. 4:484.11. 18:17 9085
25 102 st 3.11. 5:563.11. 23:10 9085
 7  105 út 2.11. 6:192.11. 19:48 9085
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9089
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobními vozy za zast. Horky ZC
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8180+8181

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.