Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9085

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 1. 3. 2006

Výrobní číslo: 178318

Původní evidenční číslo: 9035

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 861 736 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
31 107 so 30.9. 8:0930.9. 21:17 9085
19 103 pá 29.9. 4:5829.9. 19:19 9085
19 104 čt 28.9. 5:0028.9. 22:50 9085
16 112 st 27.9. 15:3527.9. 18:49 9085
16 112 st 27.9. 6:1127.9. 9:21 9085
19 106 út 26.9. 4:2026.9. 22:50 9085
17 108 po 25.9. 5:0826.9. 0:25 9085
16 105 so 23.9. 8:4223.9. 20:47 9085
17 105 pá 22.9. 5:2422.9. 18:35 9085
17 115 čt 21.9. 6:1021.9. 20:05 9085
17 107 út 19.9. 5:4920.9. 0:05 9085
19 106 ne 17.9. 8:2017.9. 23:30 9085
19 103 so 16.9. 7:3416.9. 21:09 9085
19 108 pá 15.9. 7:0715.9. 19:59 9085
19 107 čt 14.9. 5:4714.9. 18:37 9085
19 109 st 13.9. 14:5913.9. 23:10 9085
17 102 út 12.9. 5:0913.9. 1:18 9085
19 101 po 11.9. 4:4011.9. 23:30 9085
16 104 ne 10.9. 10:4211.9. 0:17 9085
19 103 so 9.9. 7:349.9. 21:09 9085
 5  104 pá 8.9. 5:518.9. 23:57 9085
17 116 čt 7.9. 6:187.9. 22:15 9085
19 102 st 6.9. 6:076.9. 22:09 9085
16 103 út 5.9. 5:275.9. 21:00 9085*MU
19 102 po 4.9. 6:074.9. 22:09 9085
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.