Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9084

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2012

V provozu od: 14. 12. 2012

Výrobní číslo: 178320

Původní evidenční číslo: 9034

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 485 016 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 104 dnes 5:3428.11. 23:46 9084
19 106 so 27.11. 7:0127.11. 22:07 9084
19 111 pá 26.11. 5:4426.11. 23:46 9084
16 106 čt 25.11. 5:1525.11. 22:14 9084
26 107 st 24.11. 8:1024.11. 23:43 9084*Z1
 4  113 út 23.11. 15:1423.11. 19:14 9084
26 110 út 23.11. 6:1323.11. 10:01 9084
14 106 po 22.11. 5:2723.11. 0:43 9084
22 109 ne 21.11. 10:3621.11. 22:18 9084
22 134 pá 19.11. 6:5719.11. 19:48 9084
16 110 čt 18.11. 5:5418.11. 18:37 9084
16 105 st 17.11. 5:3617.11. 23:34 9084
22 134 út 16.11. 6:5716.11. 19:48 9084
19 115 po 15.11. 14:2415.11. 20:11 9084
22 137 po 15.11. 6:1715.11. 9:15 9084
19 108 ne 14.11. 4:1214.11. 22:07 9084
16 101 so 13.11. 4:5614.11. 0:34 9084
Cvič 111 pá 12.11. 14:0012.11. 22:00 9084
Cvič 114 pá 12.11. 6:0012.11. 14:00 9084
Cvič 111 čt 11.11. 14:0011.11. 22:00 9084
Cvič 115 čt 11.11. 6:0011.11. 14:00 9084
Cvič 136 st 10.11. 14:0010.11. 22:00 9084
Cvič 115 st 10.11. 6:0010.11. 14:00 9084
Cvič 113 út 9.11. 6:009.11. 14:00 9084
Cvič 125 po 8.11. 6:008.11. 14:00 9084
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9065

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.