Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9084

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2012

V provozu od: 14. 12. 2012

Výrobní číslo: 178320

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 348 478 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 102 po 15.10. 6:2215.10. 19:46 9084
16 109 ne 14.10. 4:1014.10. 22:44 9084
 8  106 so 13.10. 8:2413.10. 23:44 9084
16 110 pá 12.10. 6:4312.10. 18:33 9084
25 103 čt 11.10. 6:4011.10. 22:26 9084*Z
Cvič 111 čt 11.10. 6:0011.10. 6:40 9084*MU
25 106 st 10.10. 4:3510.10. 22:54 9084
16 105 út 9.10. 6:009.10. 20:45 9084
16 110 po 8.10. 6:438.10. 18:33 9084
 8  107 pá 5.10. 6:555.10. 20:05 9084
14 110 čt 4.10. 6:565.10. 0:50 9084
 8  104 st 3.10. 6:314.10. 0:04 9084
25 114 út 2.10. 5:532.10. 21:54 9084
 8  107 po 1.10. 6:551.10. 20:05 9084
25 106 so 29.9. 4:3529.9. 22:10 9084
14 109 pá 28.9. 6:3428.9. 20:37 9084
14 104 čt 27.9. 14:4727.9. 21:22 9084
 8  109 čt 27.9. 5:5127.9. 9:40 9084
16 110 st 26.9. 5:2127.9. 0:34 9084
16 111 út 25.9. 8:3026.9. 0:54 9084*Z1
16 112 po 24.9. 5:3924.9. 19:23 9084
36 104 ne 23.9. 4:3523.9. 22:50 9084
36 105 so 22.9. 4:4623.9. 0:30 9084
 8  109 pá 21.9. 14:3922.9. 0:24 9084
 8  109 pá 21.9. 5:5121.9. 9:40 9084
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9066
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9067

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.