Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9084

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2012

V provozu od: 14. 12. 2012

Výrobní číslo: 178320

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 357 988 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 102 po 10.12. 6:2210.12. 19:46 9084
16 105 ne 9.12. 5:099.12. 22:15 9084
25 109 so 8.12. 7:498.12. 22:54 9084
16 112 pá 7.12. 5:397.12. 19:23 9084
16 115 čt 6.12. 5:597.12. 1:14 9084
16 108 pá 30.11. 4:4930.11. 16:50 9084*MU
 8  107 čt 29.11. 6:5529.11. 20:05 9084
16 108 st 28.11. 4:4928.11. 18:45 9084
 6  101 út 27.11. 15:1028.11. 0:49 9084
 8  109 út 27.11. 5:5127.11. 9:40 9084
16 116 po 26.11. 18:3526.11. 19:50 9084*Z
 8  113 po 26.11. 6:0126.11. 14:00 9084*MU
16 115 pá 23.11. 4:5023.11. 19:13 9084
25 101 čt 22.11. 6:1222.11. 22:11 9084
25 116 po 19.11. 14:4019.11. 19:25 9084
 8  109 po 19.11. 5:5119.11. 9:40 9084
25 109 ne 18.11. 7:5318.11. 22:54 9084
25 106 so 17.11. 4:3517.11. 22:10 9084
 8  109 pá 16.11. 14:3917.11. 0:24 9084
16 104 čt 15.11. 14:2315.11. 20:36 9084
16 104 čt 15.11. 7:0715.11. 10:23 9084
16 105 st 14.11. 6:0014.11. 20:45 9084
16 119 út 13.11. 5:2113.11. 19:45 9084
16 105 po 12.11. 6:0012.11. 20:45 9084
14 102 so 10.11. 4:3710.11. 7:20 9084*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8072+8088

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.