Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9084

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2012

V provozu od: 14. 12. 2012

Výrobní číslo: 178320

Původní evidenční číslo: 9034

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 592 746 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
27 109 čt 24.8. 5:3124.8. 7:30 9084*MU*1
 5  110 st 23.8. 4:5523.8. 19:31 9084
19 108 út 22.8. 15:4722.8. 22:50 9084
25 109 út 22.8. 5:1422.8. 10:31 9084
27 106 po 21.8. 5:3022.8. 0:17 9084
ZkJ 113 ne 20.8. 10:0020.8. 18:00 9084*2
 5  111 pá 18.8. 5:1119.8. 0:17 9084
 5  109 čt 17.8. 6:4517.8. 23:57 9084
27 102 st 16.8. 4:1316.8. 20:52 9084
 5  107 út 15.8. 6:2515.8. 23:17 9084
 5  110 po 14.8. 4:5514.8. 19:31 9084
 5  105 ne 13.8. 5:1513.8. 23:37 9084
16 104 so 12.8. 8:1212.8. 23:57 9084
19 106 pá 11.8. 5:1911.8. 19:39 9084
10 109 čt 10.8. 4:2511.8. 0:04 9084
10 114 st 9.8. 5:539.8. 21:54 9084
10 103 út 8.8. 4:589.8. 0:44 9084
27 105 po 7.8. 5:227.8. 22:05 9084
10 114 pá 4.8. 5:534.8. 21:54 9084
19 108 čt 3.8. 15:473.8. 22:50 9084
27 107 čt 3.8. 4:543.8. 9:45 9084
27 101 st 2.8. 5:592.8. 23:02 9084
10 108 út 1.8. 5:231.8. 21:20 9084
 4  102 po 31.7. 4:3931.7. 23:21 9084
10 101 pá 28.7. 4:4928.7. 21:59 9084
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 8420 do 9084 v zast. Modřanská rokle ZC
*2 = zkušební jízdy po opravené trati v Ječné ul.

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.