Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9083

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 15. 11. 2006

Výrobní číslo: 178291

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 630 037 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 114 po 22.1. 5:5122.1. 21:42 9083
16 105 ne 21.1. 4:5022.1. 0:54 9083
25 110 so 20.1. 8:0420.1. 23:10 9083
3 101 pá 19.1. 6:1319.1. 20:02 9083
16 103 čt 18.1. 4:4018.1. 20:32 9083
25 107 st 17.1. 4:5417.1. 20:35 9083
8 108 út 16.1. 5:1816.1. 22:33 9083
14 101 po 15.1. 4:2415.1. 21:36 9083
8 102 ne 14.1. 5:5815.1. 1:04 9083
8 108 so 13.1. 4:3813.1. 22:04 9083
16 104 pá 12.1. 4:4013.1. 1:24 9083
8 103 po 8.1. 5:359.1. 0:44 9083
25 105 ne 7.1. 4:157.1. 21:58 9083
16 109 so 6.1. 5:407.1. 1:24 9083
30 243 čt 4.1. 17:454.1. 23:38 9083*Z
30 243 čt 4.1. 5:344.1. 16:30 9083*MU
30 202 st 3.1. 3:504.1. 1:19 9083
6 102 út 2.1. 4:502.1. 20:25 9083
8 101 po 1.1. 7:382.1. 0:44 9083
Rok 2017
10 107 ne 31.12. 15:2231.12. 22:30 9083
15 105 pá 29.12. 5:3829.12. 19:40 9083
16 106 čt 28.12. 4:2928.12. 22:15 9083
8 105 st 27.12. 5:5128.12. 1:04 9083
25 109 út 26.12. 10:0726.12. 22:56 9083
16 109 po 25.12. 6:1025.12. 23:34 9083
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9057
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.