Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9083

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 15. 11. 2006

Výrobní číslo: 178291

Původní evidenční číslo: 9033

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 878 882 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 106 dnes 6:5729.11. 19:31 9083
19 108 út 28.11. 5:0828.11. 7:00 9083*MU
19 103 po 27.11. 4:4827.11. 22:23 9083
19 107 so 25.11. 5:0325.11. 21:32 9083
17 104 pá 24.11. 5:5924.11. 19:59 9083
19 114 st 22.11. 5:5622.11. 21:32 9083
19 104 pá 17.11. 4:5817.11. 21:15 9083
16 108 čt 16.11. 5:1416.11. 23:18 9083
 7  106 st 15.11. 7:3616.11. 0:35 9083
 7  113 út 14.11. 4:2514.11. 20:30 9083
17 114 po 13.11. 6:5213.11. 22:04 9083
19 103 so 11.11. 5:0311.11. 21:32 9083
19 116 pá 10.11. 14:4610.11. 21:47 9083
19 116 pá 10.11. 5:3510.11. 10:11 9083
19 110 čt 9.11. 13:579.11. 20:05 9083
19 110 čt 9.11. 5:539.11. 9:43 9083
19 115 st 8.11. 4:188.11. 19:31 9083
17 114 út 7.11. 6:527.11. 22:04 9083
 7  103 po 6.11. 5:256.11. 19:15 9083
19 101 ne 5.11. 4:235.11. 22:12 9083
 7  106 so 4.11. 4:255.11. 0:35 9083
19 108 pá 3.11. 5:083.11. 22:43 9083
19 114 čt 2.11. 5:562.11. 21:32 9083
17 107 st 1.11. 6:301.11. 20:20 9083
19 115 út 31.10. 4:1831.10. 19:31 9083
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.