Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: KT8D5.RN2P
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk
Rok výroby: 2006
V provozu od: 15. 11. 2006
Výrobní číslo: 178291
Profil kol: VM-U13
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Označovače: Mikroelektronika NJ 24C
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97
Najeto: cca 652 807 km
Nízkopodlažní díl: | ML8LF |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m Délka skříně samostatně: 30,3 m Šířka: 2480 mm Výška: 3550 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 50 |
Počet míst ke stání: | 272 |
Maximální obsaditelnost: | 322 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 43100 kg Maximální zátěž: 66100 kg Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace TV-Progress |
Měniče: |
4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací 2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V 1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001 |
Sběrač: | Polopantograf Stemmann Fb500.97 |
Brzdič: | LA20 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickým vypružením |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím |
Řadič: | Ruční řadič HH128AU |
Stupně řadiče: |
7x jízda (280-1200A) 7x brzda (220-900A) + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN |
Trakční motor: | 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW) Otáčky: 1720 ot./min. Max. otáčky: 4350 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: vlastní |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Bahoza Kalba 1 |
Dveře: | Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2 |
Sedačky: | Fainsa Ariane / City W |
Lak: |
bílý RAL 9016 červený RAL 3020 (cz8140) střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) černý RAL 9005 spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
16 | 133 | st 25.4. 6:56 | 26.4. 0:35 | 9083 | ||
16 | 117 | út 24.4. 5:50 | 24.4. 18:56 | 9083 | ||
25 | 102 | po 23.4. 6:22 | 23.4. 19:46 | 9083 | ||
25 | 114 | pá 20.4. 5:51 | 20.4. 21:53 | 9083 | ||
25 | 101 | čt 19.4. 6:12 | 19.4. 22:11 | 9083 | ||
25 | 116 | st 18.4. 14:40 | 18.4. 19:24 | 9083 | ||
8 | 112 | st 18.4. 6:33 | 18.4. 8:59 | 9083 | ||
16 | 129 | út 17.4. 4:18 | 18.4. 1:05 | 9083 | ||
8 | 112 | po 16.4. 15:26 | 16.4. 22:03 | 9083 | ||
16 | 104 | po 16.4. 4:38 | 16.4. 10:16 | 9083 | ||
16 | 107 | ne 15.4. 4:08 | 16.4. 0:35 | 9083 | ||
25 | 110 | so 14.4. 8:04 | 14.4. 23:07 | 9083 | ||
16 | 117 | pá 13.4. 5:50 | 13.4. 18:56 | 9083 | ||
16 | 127 | čt 12.4. 4:08 | 13.4. 0:44 | 9083 | ||
30 | 243 | st 11.4. 3:50 | 11.4. 23:37 | 9083 | ||
30 | 142 | út 10.4. 4:32 | 10.4. 22:35 | 9083 | ||
16 | 127 | po 9.4. 4:08 | 10.4. 0:44 | 9083 | ||
8 | 109 | ne 8.4. 13:11 | 8.4. 22:19 | 9083 | ||
25 | 105 | so 7.4. 4:15 | 7.4. 21:55 | 9083 | ||
3+6 | 120 | pá 6.4. 4:46 | 6.4. 19:51 | 9083 | ||
16 | 117 | čt 5.4. 5:50 | 5.4. 18:56 | 9083 | ||
8 | 104 | st 4.4. 14:25 | 5.4. 1:18 | 9083 | ||
8 | 104 | st 4.4. 5:21 | 4.4. 9:40 | 9083 | ||
25 | 104 | út 3.4. 6:45 | 4.4. 1:07 | 9083 | ||
16 | 119 | ne 1.4. 4:57 | 2.4. 1:14 | 9083 |