Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: KT8D5.RN2P
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk
Rok výroby: 2006
V provozu od: 15. 11. 2006
Výrobní číslo: 178291
Původní evidenční číslo: 9033
Profil kol: VM-U13
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97
Najeto: cca 944 072 km
Nízkopodlažní díl: | ML8LF |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m Délka skříně samostatně: 30,3 m Šířka: 2480 mm Výška: 3550 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 50 |
Počet míst ke stání: | 272 |
Maximální obsaditelnost: | 322 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 43100 kg Maximální zátěž: 66100 kg Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace TV-Progress |
Měniče: |
4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací 2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V 1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001 |
Sběrač: | Polopantograf Stemmann Fb500.97 |
Brzdič: | LA20 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickým vypružením |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím |
Řadič: | Ruční řadič HH128AU |
Stupně řadiče: |
7x jízda (280-1200A) 7x brzda (220-900A) + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN |
Trakční motor: | 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW) Otáčky: 1720 ot./min. Max. otáčky: 4350 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: vlastní |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Bahoza Kalba 1 |
Dveře: | Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2 |
Sedačky: | Fainsa Ariane / City W |
Lak: |
bílý RAL 9016 červený RAL 3020 (cz8140) střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) černý RAL 9005 spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
6+27 | 135 | dnes 5:49 | 21.11. 20:31 | 9083 | ||
27 | 105 | pá 15.11. 5:33 | 15.11. 19:21 | 9083 | ||
6+27 | 134 | čt 14.11. 4:05 | 15.11. 0:34 | 9083 | ||
6 | 106 | st 13.11. 15:51 | 14.11. 0:01 | 9083 | ||
6 | 106 | st 13.11. 6:38 | 13.11. 10:35 | 9083 | ||
6+27 | 138 | út 12.11. 6:33 | 12.11. 8:25 | 9083*MU | ||
19 | 108 | po 11.11. 4:51 | 11.11. 20:27 | 9083 | ||
6+27 | 134 | so 9.11. 4:27 | 10.11. 0:34 | 9083 | ||
27 | 111 | pá 8.11. 4:37 | 9.11. 0:36 | 9083 | ||
27 | 104 | čt 7.11. 6:10 | 7.11. 22:26 | 9083 | ||
27 | 105 | st 6.11. 5:33 | 6.11. 19:21 | 9083 | ||
6+27 | 133 | út 5.11. 5:35 | 5.11. 20:31 | 9083 | ||
7 | 101 | ne 3.11. 9:22 | 3.11. 21:34 | 9083 | ||
6+27 | 105 | so 2.11. 5:14 | 3.11. 0:56 | 9083 | ||
6+27 | 139 | pá 1.11. 16:25 | 2.11. 0:41 | 9083*Z1 | ||
6+27 | 136 | pá 1.11. 4:27 | 1.11. 8:00 | 9083*MU*1 | ||
6+27 | 133 | čt 31.10. 5:35 | 31.10. 20:31 | 9083 | ||
27 | 112 | st 30.10. 14:35 | 31.10. 0:56 | 9083 | ||
27 | 112 | st 30.10. 5:27 | 30.10. 10:34 | 9083 | ||
27 | 408 | út 29.10. 5:05 | 29.10. 18:41 | 9083 | ||
6+27 | 412 | po 28.10. 4:06 | 28.10. 23:29 | 9083 | ||
6+27 | 406 | ne 27.10. 5:05 | 28.10. 0:51 | 9083 | ||
6+27 | 408 | so 26.10. 5:09 | 27.10. 0:49 | 9083 | ||
6 | 110 | pá 25.10. 4:24 | 25.10. 18:48 | 9083 | ||
17 | 108 | čt 24.10. 5:27 | 24.10. 19:42 | 9083 |