Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9083

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 15. 11. 2006

Výrobní číslo: 178291

Původní evidenční číslo: 9033

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 923 462 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
34 103 dnes 5:0925.7. 0:47 9083
34 103 út 23.7. 5:0924.7. 0:47 9083
34 103 po 22.7. 5:0923.7. 0:47 9083
27 103 ne 21.7. 4:1621.7. 19:10 9083*MU
27 112 pá 19.7. 18:1020.7. 1:17 9083*Z1
35 101 čt 18.7. 4:4418.7. 19:58 9083
17+27 131 st 17.7. 5:3017.7. 20:09 9083
34 103 út 16.7. 5:0917.7. 0:47 9083
27 112 po 15.7. 5:2915.7. 10:29 9083
27 103 ne 14.7. 19:2915.7. 0:57 9083*Z2
34 105 pá 12.7. 5:3513.7. 1:07 9083
17+27 131 čt 11.7. 5:3011.7. 20:09 9083
34 108 st 10.7. 14:2011.7. 0:35 9083
27 112 st 10.7. 5:2910.7. 10:29 9083
27 104 út 9.7. 5:469.7. 20:27 9083*MU
27 102 po 8.7. 4:278.7. 20:22 9083
34 101 ne 7.7. 5:108.7. 0:03 9083
16 101 čt 4.7. 4:554.7. 19:28 9083
19 106 st 3.7. 6:353.7. 20:57 9083
17+27 131 út 2.7. 5:302.7. 20:09 9083
27 112 po 1.7. 14:191.7. 23:42 9083
34 108 po 1.7. 5:531.7. 10:31 9083
27 102 pá 28.6. 14:1228.6. 20:17 9083
34 104 pá 28.6. 6:3728.6. 9:55 9083
34 110 čt 27.6. 5:1027.6. 19:28 9083
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9087
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9078

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.