Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9083

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 15. 11. 2006

Výrobní číslo: 178291

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 686 122 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  109 čt 18.10. 14:3919.10. 0:24 9083
 8  114 čt 18.10. 4:5818.10. 9:00 9083
 8  103 st 17.10. 4:3817.10. 23:44 9083
25 106 út 16.10. 4:3516.10. 19:48 9083*MU
25 101 po 15.10. 6:1215.10. 22:11 9083
14 107 pá 12.10. 4:3412.10. 19:47 9083
16 107 čt 11.10. 12:2012.10. 0:14 9083*Z
14 104 čt 11.10. 5:2911.10. 10:09 9083
25 104 st 10.10. 6:4511.10. 1:09 9083
 8  111 út 9.10. 5:349.10. 18:45 9083
25 107 po 8.10. 4:558.10. 20:35 9083
16 104 po 8.10. 0:058.10. 0:54 9083*Z1
 7  110 pá 5.10. 19:006.10. 1:04 9083*Z2
16 103 pá 5.10. 6:275.10. 9:43 9083
16 116 čt 4.10. 14:004.10. 19:50 9083
 8  109 čt 4.10. 5:514.10. 9:40 9083
16 117 st 3.10. 6:113.10. 22:44 9083
 8  108 út 2.10. 5:182.10. 22:19 9083
25 114 po 1.10. 5:531.10. 21:54 9083
 8  102 ne 30.9. 5:581.10. 0:44 9083
 8  101 so 29.9. 4:5830.9. 0:24 9083
 8  106 pá 28.9. 8:2428.9. 23:44 9083
25 102 čt 27.9. 6:2227.9. 19:46 9083
ZkJ 014 st 19.9. 5:0019.9. 11:00 9083
 6  144 po 17.9. 6:0917.9. 18:32 9083
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9067
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9096
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9059

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.