Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9083

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 15. 11. 2006

Výrobní číslo: 178291

Původní evidenční číslo: 9033

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 944 072 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+27 135 dnes 5:4921.11. 20:31 9083
27 105 pá 15.11. 5:3315.11. 19:21 9083
6+27 134 čt 14.11. 4:0515.11. 0:34 9083
 6  106 st 13.11. 15:5114.11. 0:01 9083
 6  106 st 13.11. 6:3813.11. 10:35 9083
6+27 138 út 12.11. 6:3312.11. 8:25 9083*MU
19 108 po 11.11. 4:5111.11. 20:27 9083
6+27 134 so 9.11. 4:2710.11. 0:34 9083
27 111 pá 8.11. 4:379.11. 0:36 9083
27 104 čt 7.11. 6:107.11. 22:26 9083
27 105 st 6.11. 5:336.11. 19:21 9083
6+27 133 út 5.11. 5:355.11. 20:31 9083
 7  101 ne 3.11. 9:223.11. 21:34 9083
6+27 105 so 2.11. 5:143.11. 0:56 9083
6+27 139 pá 1.11. 16:252.11. 0:41 9083*Z1
6+27 136 pá 1.11. 4:271.11. 8:00 9083*MU*1
6+27 133 čt 31.10. 5:3531.10. 20:31 9083
27 112 st 30.10. 14:3531.10. 0:56 9083
27 112 st 30.10. 5:2730.10. 10:34 9083
27 408 út 29.10. 5:0529.10. 18:41 9083
6+27 412 po 28.10. 4:0628.10. 23:29 9083
6+27 406 ne 27.10. 5:0528.10. 0:51 9083
6+27 408 so 26.10. 5:0927.10. 0:49 9083
 6  110 pá 25.10. 4:2425.10. 18:48 9083
17 108 čt 24.10. 5:2724.10. 19:42 9083
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9096
*1 = povalení dvou osob před zast. Štěpánská DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.