Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9083

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 15. 11. 2006

Výrobní číslo: 178291

Původní evidenční číslo: 9033

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 818 642 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 111 út 6.12. 6:577.12. 0:27 9083
19 108 po 5.12. 5:435.12. 18:52 9083
39+95 169 pá 2.12. 4:543.12. 5:35 9083
5+90 151 st 30.11. 5:191.12. 5:30 9083
39+95 168 po 28.11. 4:3429.11. 5:55 9083
XC 101 ne 27.11. 4:1628.11. 0:52 9083
XC 101 so 26.11. 4:1527.11. 0:41 9083
19 105 pá 25.11. 5:1425.11. 22:26 9083
 5  102 čt 24.11. 6:2224.11. 23:57 9083
 6  114 st 23.11. 6:1623.11. 19:52 9083
19 107 út 22.11. 14:3522.11. 20:16 9083
 5  114 út 22.11. 7:1822.11. 9:34 9083
19 108 po 21.11. 5:4321.11. 18:52 9083
 7  107 so 19.11. 5:0619.11. 17:00 9083*MU
 7  109 pá 18.11. 12:3018.11. 22:45 9083*Z1
19 101 čt 17.11. 4:4817.11. 12:00 9083*MU
19 107 út 15.11. 5:2815.11. 9:39 9083
22 103 po 14.11. 6:1814.11. 20:49 9083
22 110 pá 11.11. 7:0211.11. 19:07 9083
 5  105 čt 10.11. 4:5710.11. 18:14 9083
19 101 st 9.11. 4:489.11. 21:00 9083
19 105 út 8.11. 5:148.11. 22:26 9083
19 101 po 7.11. 4:487.11. 21:00 9083
 5  102 ne 6.11. 4:376.11. 23:57 9083
 5  108 so 5.11. 7:135.11. 23:57 9083
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9062

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.