Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9083

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 15. 11. 2006

Výrobní číslo: 178291

Původní evidenční číslo: 9033

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 936 437 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
27 105 dnes 6:0022.10. 20:20 9083
16 113 po 21.10. 14:3721.10. 23:56 9083
16 113 po 21.10. 5:4821.10. 10:12 9083
 6  104 ne 20.10. 4:2120.10. 22:25 9083
27 102 so 19.10. 4:2720.10. 1:16 9083
27 101 pá 18.10. 4:4719.10. 0:56 9083
27 114 čt 17.10. 4:3717.10. 19:33 9083
27 105 st 16.10. 6:0016.10. 20:20 9083
24 104 út 15.10. 5:4515.10. 19:47 9083
27 105 po 14.10. 6:0014.10. 20:20 9083
27 404 ne 13.10. 4:0614.10. 0:07 9083
27 404 so 12.10. 4:2613.10. 0:07 9083
 6  103 pá 11.10. 6:3711.10. 21:27 9083
6+27 133 čt 10.10. 13:5010.10. 19:20 9083*Z1
27 101 st 9.10. 4:4710.10. 0:56 9083
6+27 134 út 8.10. 14:398.10. 23:58 9083
 6  107 út 8.10. 6:188.10. 10:09 9083
 6  111 po 7.10. 5:577.10. 20:17 9083
27 115 pá 4.10. 14:404.10. 20:24 9083
27 106 pá 4.10. 5:324.10. 8:40 9083*MU
27 114 čt 3.10. 4:373.10. 19:33 9083
 6  102 st 2.10. 4:363.10. 0:46 9083
 6  103 út 1.10. 6:371.10. 21:27 9083
27 105 po 30.9. 6:0030.9. 20:20 9083
27 408 so 28.9. 7:4129.9. 1:07 9083
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9087
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.