Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9082

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2005

V provozu od: 1. 4. 2005

Výrobní číslo: 178294

Původní evidenční číslo: 9032

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 854 306 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
39+95 169 dnes 4:542.12. 5:35 9082
35+90 153 út 29.11. 22:5030.11. 5:53 9082*Z1
11 414 út 29.11. 16:4529.11. 17:30 9082*Z2
39+95 164 út 29.11. 6:2529.11. 8:35 9082*MU
19 108 st 23.11. 5:4323.11. 18:52 9082
16 111 út 22.11. 8:5022.11. 23:56 9082*Z3
 5  107 po 21.11. 5:1321.11. 20:18 9082
 5  102 ne 20.11. 4:3720.11. 23:57 9082
 5  108 so 19.11. 7:1319.11. 23:57 9082
19 102 pá 18.11. 5:2818.11. 23:05 9082
 7  103 čt 17.11. 8:0017.11. 22:06 9082
 5  105 út 15.11. 4:5715.11. 18:14 9082
19 103 po 14.11. 4:5414.11. 22:06 9082
16 108 ne 13.11. 4:3513.11. 23:36 9082
19 105 so 12.11. 11:2012.11. 23:43 9082*Z3
 5  111 čt 10.11. 5:4410.11. 20:54 9082
19 107 st 9.11. 14:359.11. 20:16 9082
19 102 út 8.11. 6:218.11. 19:31 9082
 5  108 po 7.11. 6:387.11. 8:54 9082
19 105 ne 6.11. 5:146.11. 23:43 9082
19 104 so 5.11. 7:035.11. 23:03 9082
12 110 pá 4.11. 6:104.11. 22:05 9082
19 109 st 2.11. 5:552.11. 22:45 9082
15 109 út 1.11. 5:421.11. 21:31 9082
26 101 po 31.10. 9:3031.10. 20:01 9082*Z4
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9072
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9214
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9099
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8558+8559

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.