Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9082

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2005

V provozu od: 1. 4. 2005

Výrobní číslo: 178294

Původní evidenční číslo: 9032

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 955 391 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
27 103 út 18.6. 5:4519.6. 1:04 9082
27 102 st 12.6. 4:2412.6. 10:32 9082
34 112 út 11.6. 14:2711.6. 19:55 9082
34 104 út 11.6. 6:3811.6. 9:55 9082
34 112 po 10.6. 14:2710.6. 19:55 9082
34 112 po 10.6. 6:1510.6. 10:29 9082
34 105 pá 7.6. 5:227.6. 20:08 9082
19 109 čt 6.6. 16:356.6. 19:13 9082*Z1
22 329 čt 6.6. 13:156.6. 16:00 9082*Z2
27 101 čt 6.6. 4:306.6. 6:20 9082*MU
34 105 st 5.6. 5:225.6. 20:08 9082
34 112 út 4.6. 14:274.6. 19:55 9082
27 102 út 4.6. 4:244.6. 10:32 9082
34 102 po 3.6. 5:034.6. 0:27 9082
27 102 pá 31.5. 14:0831.5. 20:22 9082
34 112 pá 31.5. 6:1531.5. 10:29 9082
27 102 čt 30.5. 14:0830.5. 20:22 9082
16 117 čt 30.5. 7:0830.5. 9:32 9082
34 111 st 29.5. 4:0230.5. 0:07 9082
34 107 út 28.5. 4:2729.5. 0:52 9082
27 101 po 27.5. 11:5328.5. 0:46 9082*Z3
34 111 pá 24.5. 4:0225.5. 0:07 9082
19 104 čt 23.5. 6:4924.5. 0:50 9082
34 112 po 20.5. 14:2720.5. 19:55 9082
34 110 pá 17.5. 5:0617.5. 19:36 9082
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9058
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9344
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9080

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.