Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9081

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2005

V provozu od: 2. 11. 2005

Výrobní číslo: 178288

Původní evidenční číslo: 9031

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 759 234 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  105 so 4.7. 4:564.7. 21:21 9081
24 111 pá 3.7. 10:503.7. 20:22 9081*Z
25 114 čt 2.7. 5:022.7. 21:28 9081
 3  106 st 1.7. 4:371.7. 21:56 9081
5+94 864 út 30.6. 23:0030.6. 23:15 9081*Z1
17 120 út 30.6. 6:1330.6. 22:01 9081
 5  105 po 29.6. 5:4029.6. 19:47 9081
 5  104 ne 28.6. 5:3628.6. 21:06 9081
26 105 so 27.6. 5:0627.6. 23:38 9081
5+26 132 pá 26.6. 5:0627.6. 0:11 9081
 8  107 čt 25.6. 5:1925.6. 22:58 9081
26 105 st 24.6. 5:4924.6. 21:30 9081
 5  107 út 23.6. 5:0423.6. 21:21 9081
26 110 po 22.6. 6:3923.6. 0:38 9081
16 120 pá 19.6. 5:3919.6. 10:27 9081
16 105 čt 18.6. 6:0319.6. 0:47 9081
16 102 st 17.6. 5:3317.6. 21:40 9081
 5  109 út 16.6. 5:2816.6. 21:36 9081
26 112 po 15.6. 7:2715.6. 22:59 9081
14 106 ne 14.6. 4:4414.6. 21:58 9081
 6  105 so 13.6. 4:3713.6. 23:45 9081
16 105 pá 12.6. 6:0313.6. 0:47 9081
14 105 čt 11.6. 6:0511.6. 21:14 9081
16 116 st 10.6. 5:1310.6. 19:35 9081
 6  113 út 9.6. 5:419.6. 21:50 9081
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9077
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8305

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.