Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9081

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2005

V provozu od: 2. 11. 2005

Výrobní číslo: 178288

Původní evidenční číslo: 9031

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 1 010 124 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  101 dnes 4:2119.3. 19:14 9081
 6  110 út 18.3. 4:3918.3. 21:53 9081
17 107 po 17.3. 4:3818.3. 1:08 9081
17 104 ne 16.3. 4:2917.3. 1:08 9081
17 101 so 15.3. 5:1816.3. 1:21 9081
 8  102 pá 14.3. 6:0814.3. 23:32 9081
 8  102 čt 13.3. 6:0813.3. 23:32 9081
17 102 st 12.3. 5:5012.3. 16:15 9081*MU
17 101 po 10.3. 4:3010.3. 20:10 9081
17 101 ne 9.3. 5:1810.3. 1:21 9081
17 104 so 8.3. 4:499.3. 1:08 9081
19 110 pá 7.3. 6:267.3. 22:59 9081
19 110 čt 6.3. 6:266.3. 22:59 9081
 7  111 ne 2.3. 6:052.3. 20:51 9081
16 105 so 1.3. 5:351.3. 23:55 9081
17 106 pá 28.2. 5:0128.2. 22:12 9081
17 124 čt 27.2. 6:0228.2. 0:44 9081
17 105 st 26.2. 6:4027.2. 0:48 9081
19 111 út 25.2. 6:1425.2. 20:36 9081
24 106 po 24.2. 17:3024.2. 20:28 9081*Z1
17 101 po 24.2. 4:3024.2. 11:30 9081*MU
17 107 ne 23.2. 4:3824.2. 1:01 9081
17 106 čt 20.2. 4:3820.2. 22:49 9081
24 110 út 18.2. 6:1618.2. 20:55 9081
19 113 po 17.2. 6:3517.2. 19:33 9081
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9093

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.