Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9081

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2005

V provozu od: 2. 11. 2005

Výrobní číslo: 178288

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 684 929 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 101 út 23.4. 4:1023.4. 20:30 9081
 8  105 po 22.4. 5:3822.4. 23:42 9081
 8  105 ne 21.4. 5:3821.4. 23:42 9081
 8  104 so 20.4. 5:1820.4. 23:22 9081
16 108 pá 19.4. 5:3019.4. 22:16 9081
 8  104 čt 18.4. 6:3119.4. 0:02 9081
16 109 st 17.4. 5:0918.4. 0:14 9081
 8  114 út 16.4. 15:1917.4. 1:02 9081
25 116 út 16.4. 5:1516.4. 10:03 9081
 8  107 po 15.4. 6:5515.4. 20:03 9081
 8  109 pá 12.4. 5:5112.4. 9:38 9081
 8  103 čt 11.4. 4:3811.4. 23:42 9081
14 107 st 10.4. 4:3410.4. 21:52 9081
16 103 út 9.4. 14:519.4. 20:45 9081
16 116 út 9.4. 7:079.4. 10:23 9081
 8  103 po 8.4. 4:388.4. 23:44 9081
 8  109 ne 7.4. 5:188.4. 0:04 9081
25 109 so 6.4. 13:006.4. 22:54 9081*Z
14 104 pá 5.4. 14:475.4. 21:22 9081
16 103 pá 5.4. 6:275.4. 9:43 9081
14 104 čt 4.4. 14:474.4. 23:50 9081
25 116 čt 4.4. 5:144.4. 9:54 9081
 8  107 st 3.4. 6:553.4. 20:05 9081
 8  111 út 2.4. 5:342.4. 18:45 9081
16 115 po 1.4. 5:592.4. 1:14 9081
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9079

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.