Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9081

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2005

V provozu od: 2. 11. 2005

Výrobní číslo: 178288

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 663 714 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  107 út 18.12. 6:5518.12. 20:05 9081
16 111 po 17.12. 5:3018.12. 0:54 9081
14 103 ne 16.12. 7:5417.12. 0:50 9081
25 107 so 15.12. 4:5515.12. 22:27 9081
 8  109 pá 14.12. 14:3915.12. 0:24 9081
14 104 pá 14.12. 5:2914.12. 10:09 9081
 8  111 čt 13.12. 5:3413.12. 18:45 9081
 8  114 st 12.12. 15:1913.12. 1:04 9081
14 104 st 12.12. 5:2912.12. 10:09 9081
16 112 út 11.12. 5:3911.12. 19:23 9081
14 110 po 10.12. 6:5611.12. 0:50 9081
25 106 pá 7.12. 4:357.12. 7:05 9081*MU
 8  108 čt 6.12. 5:186.12. 22:19 9081
16 111 st 5.12. 5:306.12. 0:54 9081
14 104 út 4.12. 14:474.12. 21:22 9081
25 116 út 4.12. 5:144.12. 9:54 9081
16 109 po 3.12. 5:094.12. 0:14 9081
 6  102 ne 2.12. 5:142.12. 22:36 9081
 6  101 so 1.12. 4:542.12. 0:49 9081
 6  101 pá 30.11. 15:101.12. 0:49 9081
 6  102 pá 30.11. 7:3430.11. 10:00 9081
 8  104 čt 29.11. 6:3129.11. 15:55 9081*MU
16 116 st 28.11. 14:0028.11. 19:50 9081
16 103 st 28.11. 6:2728.11. 9:43 9081
Rok 2017
14 107 st 29.11. 6:5629.11. 18:35 9081
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.