Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: KT8D5.RN2P
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk
Rok výroby: 2005
V provozu od: 2. 11. 2005
Výrobní číslo: 178288
Původní evidenční číslo: 9031
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97
Najeto: cca 985 674 km
Nízkopodlažní díl: | ML8LF |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m Délka skříně samostatně: 30,3 m Šířka: 2480 mm Výška: 3550 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 50 |
Počet míst ke stání: | 272 |
Maximální obsaditelnost: | 322 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 43100 kg Maximální zátěž: 66100 kg Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace TV-Progress |
Měniče: |
4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací 2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V 1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001 |
Sběrač: | Polopantograf Stemmann Fb500.97 |
Brzdič: | LA20 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickým vypružením |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím |
Řadič: | Ruční řadič HH128AU |
Stupně řadiče: |
7x jízda (280-1200A) 7x brzda (220-900A) + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN |
Trakční motor: | 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW) Otáčky: 1720 ot./min. Max. otáčky: 4350 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: vlastní |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Bahoza Kalba 1 |
Dveře: | Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2 |
Sedačky: | Fainsa Ariane / City W |
Lak: |
bílý RAL 9016 červený RAL 3020 (cz8140) střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) černý RAL 9005 spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
27 | 112 | po 11.11. 5:27 | 11.11. 10:34 | 9081 | ||
XC | 107 | ne 10.11. 4:19 | 11.11. 1:04 | 9081 | ||
8 | 106 | so 9.11. 4:22 | 9.11. 23:52 | 9081 | ||
6+27 | 139 | pá 8.11. 14:34 | 9.11. 0:41 | 9081 | ||
6 | 106 | pá 8.11. 6:38 | 8.11. 10:35 | 9081 | ||
27 | 114 | po 7.10. 4:37 | 7.10. 19:33 | 9081 | ||
6+27 | 111 | ne 6.10. 4:34 | 7.10. 1:12 | 9081 | ||
7 | 111 | so 5.10. 6:45 | 5.10. 21:29 | 9081 | ||
6 | 110 | pá 4.10. 4:24 | 4.10. 18:48 | 9081 | ||
1 | 213 | čt 3.10. 18:25 | 3.10. 21:12 | 9081*Z1 | ||
24 | 107 | st 2.10. 6:14 | 2.10. 20:16 | 9081 | ||
6+27 | 134 | út 1.10. 14:39 | 1.10. 18:00 | 9081*MU | ||
16 | 117 | út 1.10. 7:09 | 1.10. 9:32 | 9081 | ||
27 | 108 | po 30.9. 6:19 | 30.9. 19:34 | 9081 | ||
8 | 106 | ne 29.9. 4:22 | 29.9. 23:52 | 9081 | ||
6 | 102 | so 28.9. 4:05 | 28.9. 23:58 | 9081 | ||
34 | 107 | pá 27.9. 14:22 | 27.9. 20:11 | 9081 | ||
34 | 107 | pá 27.9. 5:27 | 27.9. 11:52 | 9081 | ||
34 | 102 | čt 26.9. 4:30 | 27.9. 0:46 | 9081 | ||
34 | 101 | st 25.9. 4:50 | 26.9. 1:06 | 9081 | ||
27 | 106 | út 24.9. 5:30 | 25.9. 0:42 | 9081 | ||
27 | 102 | ne 22.9. 4:47 | 23.9. 1:16 | 9081 | ||
27 | 108 | so 21.9. 4:16 | 21.9. 11:30 | 9081*MU | ||
35 | 102 | pá 20.9. 4:45 | 21.9. 0:37 | 9081 | ||
27 | 110 | čt 19.9. 5:49 | 19.9. 20:57 | 9081 |