Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9081

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2005

V provozu od: 2. 11. 2005

Výrobní číslo: 178288

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 673 829 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 109 so 16.2. 7:4916.2. 22:56 9081
 6  143 pá 15.2. 4:4615.2. 17:52 9081
 5  105 čt 14.2. 5:3014.2. 19:28 9081
 6  141 st 13.2. 5:0713.2. 18:18 9081
 8  107 út 12.2. 6:5512.2. 20:05 9081
16 108 po 11.2. 4:4911.2. 18:45 9081
16 103 ne 10.2. 4:2711.2. 0:34 9081
 8  101 so 9.2. 4:5810.2. 0:24 9081
25 104 pá 8.2. 6:458.2. 22:41 9081
25 103 čt 7.2. 6:457.2. 22:26 9081*Z
25 102 st 6.2. 6:226.2. 19:46 9081
25 106 út 5.2. 8:405.2. 22:54 9081*Z1
16 101 po 4.2. 4:104.2. 20:26 9081
 8  109 ne 3.2. 5:184.2. 0:04 9081
25 109 so 2.2. 7:492.2. 22:54 9081
25 102 pá 1.2. 6:221.2. 19:46 9081
 8  103 čt 31.1. 4:3831.1. 12:00 9081*MU
16 109 st 30.1. 5:0931.1. 0:14 9081
25 102 út 29.1. 6:2229.1. 19:46 9081
 8  108 po 28.1. 5:1828.1. 22:19 9081
16 106 ne 27.1. 5:3027.1. 22:04 9081
 8  104 so 26.1. 5:5827.1. 1:04 9081
 8  109 pá 25.1. 14:3926.1. 0:24 9081
 8  114 pá 25.1. 4:5825.1. 9:00 9081
 8  107 čt 24.1. 8:4524.1. 20:05 9081*Z2
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9064
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9068
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9093

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.