Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9081

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2005

V provozu od: 2. 11. 2005

Výrobní číslo: 178288

Původní evidenční číslo: 9031

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 953 934 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 108 dnes 5:083.10. 0:25 9081
17 105 ne 1.10. 8:442.10. 0:39 9081
14 112 út 26.9. 5:3626.9. 18:54 9081
25 109 po 25.9. 5:0625.9. 21:54 9081
XC 108 ne 24.9. 4:2525.9. 0:51 9081
XC 101 so 23.9. 4:1724.9. 0:38 9081
17 116 pá 22.9. 6:1822.9. 22:15 9081
17 107 čt 21.9. 5:4922.9. 0:05 9081
17 108 st 20.9. 5:0821.9. 0:25 9081
17 109 út 19.9. 6:0319.9. 21:21 9081
19 104 so 16.9. 5:0016.9. 22:50 9081
 5  110 pá 15.9. 4:3515.9. 18:39 9081
17 108 čt 14.9. 5:0815.9. 0:25 9081
17 114 st 13.9. 4:3114.9. 0:40 9081
17 101 út 12.9. 5:0013.9. 1:01 9081
17 101 po 11.9. 5:0012.9. 1:01 9081
17 105 ne 10.9. 5:0411.9. 0:39 9081
17 104 so 9.9. 4:4310.9. 0:45 9081
17 116 pá 8.9. 6:188.9. 22:15 9081
16 107 čt 7.9. 6:117.9. 10:45 9081*MU
19 101 st 6.9. 4:406.9. 23:30 9081
 5  111 út 5.9. 6:416.9. 0:37 9081
19 107 po 4.9. 5:474.9. 18:37 9081
25 107 ne 3.9. 10:284.9. 0:53 9081
19 102 so 2.9. 9:002.9. 22:30 9081*Z1
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9066

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.