Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: KT8D5.RN2P
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk
Rok výroby: 2005
V provozu od: 2. 11. 2005
Výrobní číslo: 178288
Původní evidenční číslo: 9031
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97
Najeto: cca 1 010 124 km
Nízkopodlažní díl: | ML8LF |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m Délka skříně samostatně: 30,3 m Šířka: 2480 mm Výška: 3550 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 50 |
Počet míst ke stání: | 272 |
Maximální obsaditelnost: | 322 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 43100 kg Maximální zátěž: 66100 kg Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace TV-Progress |
Měniče: |
4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací 2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V 1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001 |
Sběrač: | Polopantograf Stemmann Fb500.97 |
Brzdič: | LA20 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickým vypružením |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím |
Řadič: | Ruční řadič HH128AU |
Stupně řadiče: |
7x jízda (280-1200A) 7x brzda (220-900A) + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN |
Trakční motor: | 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW) Otáčky: 1720 ot./min. Max. otáčky: 4350 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: vlastní |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Bahoza Kalba 1 |
Dveře: | Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2 |
Sedačky: | Fainsa Ariane / City W |
Lak: |
bílý RAL 9016 červený RAL 3020 (cz8140) střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) černý RAL 9005 spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
8 | 101 | dnes 4:21 | 19.3. 19:14 | 9081 | ||
6 | 110 | út 18.3. 4:39 | 18.3. 21:53 | 9081 | ||
17 | 107 | po 17.3. 4:38 | 18.3. 1:08 | 9081 | ||
17 | 104 | ne 16.3. 4:29 | 17.3. 1:08 | 9081 | ||
17 | 101 | so 15.3. 5:18 | 16.3. 1:21 | 9081 | ||
8 | 102 | pá 14.3. 6:08 | 14.3. 23:32 | 9081 | ||
8 | 102 | čt 13.3. 6:08 | 13.3. 23:32 | 9081 | ||
17 | 102 | st 12.3. 5:50 | 12.3. 16:15 | 9081*MU | ||
17 | 101 | po 10.3. 4:30 | 10.3. 20:10 | 9081 | ||
17 | 101 | ne 9.3. 5:18 | 10.3. 1:21 | 9081 | ||
17 | 104 | so 8.3. 4:49 | 9.3. 1:08 | 9081 | ||
19 | 110 | pá 7.3. 6:26 | 7.3. 22:59 | 9081 | ||
19 | 110 | čt 6.3. 6:26 | 6.3. 22:59 | 9081 | ||
7 | 111 | ne 2.3. 6:05 | 2.3. 20:51 | 9081 | ||
16 | 105 | so 1.3. 5:35 | 1.3. 23:55 | 9081 | ||
17 | 106 | pá 28.2. 5:01 | 28.2. 22:12 | 9081 | ||
17 | 124 | čt 27.2. 6:02 | 28.2. 0:44 | 9081 | ||
17 | 105 | st 26.2. 6:40 | 27.2. 0:48 | 9081 | ||
19 | 111 | út 25.2. 6:14 | 25.2. 20:36 | 9081 | ||
24 | 106 | po 24.2. 17:30 | 24.2. 20:28 | 9081*Z1 | ||
17 | 101 | po 24.2. 4:30 | 24.2. 11:30 | 9081*MU | ||
17 | 107 | ne 23.2. 4:38 | 24.2. 1:01 | 9081 | ||
17 | 106 | čt 20.2. 4:38 | 20.2. 22:49 | 9081 | ||
24 | 110 | út 18.2. 6:16 | 18.2. 20:55 | 9081 | ||
19 | 113 | po 17.2. 6:35 | 17.2. 19:33 | 9081 |