Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9081

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2005

V provozu od: 2. 11. 2005

Výrobní číslo: 178288

Původní evidenční číslo: 9031

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 803 274 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  107 čt 15.4. 6:2415.4. 20:37 9081
 6  114 st 14.4. 5:1014.4. 19:30 9081
 5  108 út 13.4. 4:3713.4. 20:10 9081
5+7 132 po 12.4. 6:1612.4. 21:14 9081
16 115 pá 9.4. 5:059.4. 19:35 9081
25 105 čt 8.4. 4:408.4. 20:58 9081
14 111 st 7.4. 5:047.4. 22:27 9081
16 101 út 6.4. 5:316.4. 21:42 9081
14 110 st 31.3. 5:2931.3. 9:45 9081*MU
 6  111 po 29.3. 4:5129.3. 21:18 9081
 5  103 ne 28.3. 4:5728.3. 19:46 9081
15 101 so 27.3. 5:5227.3. 20:52 9081
 6  105 pá 26.3. 6:0426.3. 22:52 9081
16 114 čt 25.3. 4:3025.3. 22:55 9081
14 111 st 24.3. 5:0424.3. 22:27 9081
 7  102 út 23.3. 4:2423.3. 22:43 9081
15 101 po 22.3. 6:1922.3. 21:22 9081
15 105 ne 21.3. 5:3221.3. 22:07 9081
 6  104 so 20.3. 8:0020.3. 21:53 9081
25 109 po 15.3. 5:1715.3. 20:54 9081
 6  101 ne 14.3. 5:1114.3. 22:26 9081
5+7 132 so 13.3. 5:0413.3. 20:46 9081
 6  111 pá 12.3. 4:5112.3. 21:18 9081
25 112 čt 11.3. 5:4711.3. 21:14 9081
 8  109 st 10.3. 5:4610.3. 21:31 9081
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.