Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9081

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2005

V provozu od: 2. 11. 2005

Výrobní číslo: 178288

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 659 739 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
14 107 st 29.11. 6:5629.11. 18:35 9081
 6  112 út 28.11. 5:2228.11. 18:31 9081
16 103 po 27.11. 6:4927.11. 10:09 9081
 8  106 pá 24.11. 4:3824.11. 21:34 9081
 6  110 čt 23.11. 4:5224.11. 0:50 9081
12 108 st 22.11. 6:3422.11. 20:47 9081
 6  107 út 21.11. 4:3221.11. 20:01 9081
16 102 po 20.11. 7:0420.11. 23:21 9081
14 117 pá 10.11. 15:1110.11. 19:59 9081
 6  103 pá 10.11. 5:1210.11. 9:35 9081
14 117 st 8.11. 15:118.11. 19:59 9081
14 117 st 8.11. 4:558.11. 9:47 9081
16 117 út 7.11. 6:338.11. 1:14 9081
14 117 po 6.11. 4:556.11. 9:47 9081
25 114 pá 3.11. 5:513.11. 21:39 9081
24 117 čt 2.11. 5:262.11. 18:22 9081
 8  110 st 1.11. 11:002.11. 0:44 9081*Z
 8  114 po 30.10. 15:1930.10. 19:05 9081
25 116 po 30.10. 5:1430.10. 8:30 9081*MU
 8  114 pá 27.10. 15:1927.10. 19:05 9081
14 117 pá 27.10. 4:5527.10. 9:47 9081
 8  114 čt 26.10. 15:1926.10. 19:05 9081
 8  114 čt 26.10. 6:0226.10. 9:48 9081
25 116 st 25.10. 14:4025.10. 19:25 9081
25 103 út 24.10. 6:4024.10. 22:26 9081*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8068+8029
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9067

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.