Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9080

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 4. 3. 2014

Výrobní číslo: 178292

Původní evidenční číslo: 9030

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 376 183 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 114 pá 25.9. 5:1325.9. 19:35 9080
18 109 čt 24.9. 4:3724.9. 22:02 9080
18 107 st 23.9. 5:5224.9. 1:21 9080
18 108 út 22.9. 4:5922.9. 20:10 9080
 6  106 po 21.9. 6:5221.9. 16:50 9080*MU
 5  109 pá 18.9. 5:2818.9. 21:36 9080
15 107 čt 17.9. 4:3217.9. 21:53 9080
 8  112 st 16.9. 4:1916.9. 21:45 9080
 8  106 út 15.9. 5:1016.9. 0:44 9080
 6  102 po 14.9. 4:5815.9. 0:58 9080
16 101 pá 11.9. 5:2311.9. 21:37 9080
 7  101 čt 10.9. 4:4310.9. 20:43 9080
25 112 st 9.9. 5:409.9. 22:20 9080
24 112 út 8.9. 6:488.9. 20:25 9080
 6  112 po 7.9. 5:517.9. 21:19 9080
 5  109 pá 4.9. 18:154.9. 21:36 9080*Z
 7  101 čt 3.9. 4:433.9. 20:43 9080
16 105 st 2.9. 6:033.9. 0:48 9080
 5  104 út 1.9. 6:271.9. 20:45 9080
 7  105 po 31.8. 5:1831.8. 21:28 9080
 7  104 so 29.8. 5:0329.8. 21:13 9080
 7  104 pá 28.8. 5:1028.8. 21:15 9080
26 114 čt 27.8. 4:4627.8. 21:15 9080
 3  106 st 26.8. 4:3526.8. 21:59 9080
16 106 út 25.8. 5:0126.8. 0:55 9080
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9066

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.