Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9080

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 4. 3. 2014

Výrobní číslo: 178292

Původní evidenční číslo: 9030

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 336 133 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  103 ne 5.4. 10:285.4. 20:50 9080
 6  104 so 4.4. 7:585.4. 0:14 9080
16 344 pá 3.4. 6:074.4. 0:49 9080
16 307 čt 2.4. 5:102.4. 19:30 9080
16 141 st 1.4. 5:441.4. 23:53 9080
16 108 út 31.3. 5:3731.3. 22:57 9080
15 104 ne 22.3. 5:3222.3. 13:50 9080*MU
16 102 so 21.3. 4:5522.3. 0:46 9080
 6  109 pá 20.3. 6:1020.3. 21:10 9080
 5  106 čt 19.3. 5:4819.3. 20:24 9080
 5  102 st 18.3. 7:0418.3. 21:35 9080
 6  107 út 17.3. 6:0017.3. 20:50 9080
15 110 po 16.3. 5:3216.3. 21:07 9080
 6  105 ne 15.3. 10:1316.3. 0:14 9080
15 103 so 14.3. 5:1214.3. 21:37 9080
15 104 pá 13.3. 6:1713.3. 21:52 9080
 7  106 st 11.3. 6:2911.3. 20:25 9080
16 110 út 10.3. 5:2410.3. 19:30 9080
 7  113 po 9.3. 15:179.3. 21:44 9080
 5  111 po 9.3. 6:399.3. 8:58 9080
16 103 pá 6.3. 4:156.3. 10:20 9080
16 344 čt 5.3. 5:435.3. 21:08 9080
16 305 st 4.3. 14:274.3. 23:33 9080
16 305 po 2.3. 4:502.3. 9:17 9080
16 301 ne 1.3. 6:102.3. 0:33 9080
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.