Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9080

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 4. 3. 2014

Výrobní číslo: 178292

Původní evidenční číslo: 9030

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 308 377 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  844 po 19.8. 4:5219.8. 20:16 9080
 9  806 ne 18.8. 4:3719.8. 0:36 9080
 9  808 so 17.8. 4:1218.8. 0:26 9080
 9  819 pá 16.8. 4:3717.8. 0:46 9080
 9  818 čt 15.8. 4:0716.8. 0:36 9080
 9  819 st 14.8. 4:3715.8. 0:46 9080
 9  818 út 13.8. 4:0714.8. 0:36 9080
 9  819 po 12.8. 4:3713.8. 0:46 9080
 9  804 ne 11.8. 4:1212.8. 0:26 9080
 9  810 so 10.8. 4:5111.8. 0:36 9080
26 110 pá 9.8. 4:469.8. 23:01 9080
5+7 107 čt 8.8. 5:188.8. 21:02 9080
15 107 út 6.8. 14:106.8. 20:10 9080*Z
15 111 po 5.8. 6:375.8. 20:55 9080
 6  110 čt 1.8. 4:531.8. 22:16 9080
15 103 út 30.7. 5:1030.7. 23:43 9080
 5  102 ne 28.7. 5:1628.7. 20:33 9080
24 107 so 27.7. 7:3527.7. 19:54 9080
 5  104 pá 26.7. 5:2826.7. 19:58 9080
 9  305 čt 25.7. 4:4225.7. 22:13 9080
39 307 st 24.7. 14:4325.7. 0:38 9080
39 303 st 24.7. 6:0724.7. 9:27 9080
39 312 út 23.7. 5:1023.7. 15:03 9080*MU
39 304 po 22.7. 5:2022.7. 19:04 9080
39 351 pá 19.7. 19:5920.7. 6:09 9080
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9056
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.