Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9080

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 4. 3. 2014

Výrobní číslo: 178292

Původní evidenční číslo: 9030

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 593 923 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
27 103 dnes 4:1621.7. 0:57 9080
27 101 pá 19.7. 4:1620.7. 0:37 9080
27 112 čt 18.7. 14:1819.7. 1:17 9080
27 112 st 17.7. 14:1818.7. 1:17 9080
27 112 st 17.7. 5:2917.7. 10:29 9080
34 106 út 16.7. 4:3017.7. 0:03 9080
16 106 po 15.7. 6:0015.7. 22:56 9080
 6  103 pá 12.7. 5:5512.7. 21:43 9080
 6  103 čt 11.7. 5:5511.7. 21:43 9080
19 106 st 10.7. 6:3510.7. 20:57 9080
17+27 131 út 9.7. 5:309.7. 20:09 9080
34 106 po 8.7. 4:309.7. 0:03 9080
16 108 pá 5.7. 4:555.7. 22:36 9080
16 106 čt 4.7. 6:004.7. 22:56 9080
16 110 st 3.7. 6:413.7. 23:56 9080
19 106 po 1.7. 6:351.7. 11:25 9080*MU
16 106 ne 30.6. 8:001.7. 0:16 9080*Z1
34 102 so 29.6. 4:2430.6. 0:47 9080
27 106 pá 28.6. 4:1429.6. 1:20 9080
27 106 čt 27.6. 4:1428.6. 1:20 9080
27 101 st 26.6. 4:3027.6. 0:42 9080
34 107 út 25.6. 4:3226.6. 0:48 9080
34 108 po 24.6. 5:4225.6. 1:08 9080
27 409 pá 21.6. 16:3021.6. 20:09 9080*Z2
34 103 st 19.6. 4:2519.6. 23:27 9080
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9108
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9060

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.