Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9080

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 4. 3. 2014

Výrobní číslo: 178292

Původní evidenční číslo: 9030

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 539 113 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 102 dnes 6:0721.9. 22:09 9080
19 106 st 20.9. 4:2020.9. 22:50 9080
17 110 út 19.9. 4:3320.9. 0:45 9080
17 108 po 18.9. 5:0819.9. 0:25 9080
 5  104 ne 17.9. 9:5217.9. 23:17 9080
19 104 st 13.9. 5:1013.9. 22:30 9080
19 106 út 12.9. 4:2012.9. 22:50 9080
 5  111 po 11.9. 6:4112.9. 0:37 9080
17 110 pá 8.9. 4:339.9. 0:45 9080
19 104 čt 7.9. 5:107.9. 22:30 9080
17 105 st 6.9. 5:246.9. 18:35 9080
 5  113 út 5.9. 5:115.9. 23:17 9080
17 101 po 4.9. 5:005.9. 1:01 9080
19 106 ne 3.9. 13:003.9. 23:30 9080*Z1
25 742 so 2.9. 4:453.9. 0:32 9080
25 705 pá 1.9. 4:462.9. 1:26 9080
25 705 čt 31.8. 4:461.9. 1:26 9080
25 705 st 30.8. 7:5031.8. 1:26 9080*Z2
25 705 út 29.8. 4:4629.8. 8:35 9080*MU*1
25 705 po 28.8. 4:4629.8. 1:26 9080
25 141 ne 27.8. 4:4128.8. 1:26 9080
19 102 so 26.8. 4:4026.8. 22:30 9080
 5  112 pá 25.8. 15:2526.8. 0:37 9080
19 108 pá 25.8. 6:3725.8. 9:29 9080
27 107 čt 24.8. 15:0925.8. 0:37 9080
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9077
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9069
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Park Maxe van der Stoela ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.