Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9080

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 4. 3. 2014

Výrobní číslo: 178292

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 220 804 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 104 st 7.3. 4:387.3. 10:16 9080
 8  115 út 6.3. 5:586.3. 18:19 9080
16 117 po 5.3. 5:505.3. 18:56 9080
16 119 ne 4.3. 7:305.3. 1:14 9080*Z
16 103 pá 2.3. 14:512.3. 20:45 9080
 8  114 pá 2.3. 4:582.3. 8:54 9080
25 104 čt 1.3. 6:431.3. 22:41 9080
16 132 st 28.2. 5:1628.2. 7:55 9080*MU*1
25 115 út 27.2. 14:3227.2. 19:37 9080
24 114 út 27.2. 6:3227.2. 9:30 9080*MU
24 114 po 26.2. 6:3226.2. 18:02 9080
24 114 pá 23.2. 6:3223.2. 18:02 9080
24 114 čt 22.2. 6:3222.2. 18:02 9080
24 114 st 21.2. 6:3221.2. 18:02 9080
24 114 út 20.2. 6:3220.2. 18:02 9080
24 114 po 19.2. 6:3219.2. 18:02 9080
30 243 pá 16.2. 5:3416.2. 23:45 9080
30 142 čt 15.2. 4:2515.2. 22:35 9080
25 107 st 14.2. 4:5414.2. 23:10 9080
16 111 út 13.2. 5:3014.2. 0:54 9080
16 115 po 12.2. 5:5913.2. 1:14 9080
25 105 ne 11.2. 4:1511.2. 21:58 9080
 8  108 so 10.2. 4:3810.2. 22:04 9080
25 104 pá 9.2. 15:309.2. 22:41 9080*Z1
Cvič 115 pá 9.2. 6:009.2. 14:00 9080
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9074
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9080 do 8169 v křižovatce Anděl
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9164

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.