Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9080

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 4. 3. 2014

Výrobní číslo: 178292

Původní evidenční číslo: 9030

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 481 153 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  102 so 25.6. 4:2825.6. 22:04 9080
22 115 pá 24.6. 6:5725.6. 0:47 9080
24 103 čt 23.6. 6:0223.6. 20:25 9080
14 115 st 22.6. 6:0522.6. 20:52 9080
14 118 út 21.6. 5:0021.6. 22:50 9080
 7  113 po 20.6. 8:0320.6. 21:11 9080*Z1
24 103 pá 17.6. 6:0217.6. 20:25 9080
 6  110 čt 16.6. 5:1316.6. 19:05 9080
15 110 st 15.6. 6:1915.6. 22:55 9080
16 112 út 14.6. 6:2415.6. 0:34 9080
19 109 po 13.6. 5:5513.6. 18:59 9080
 5  105 ne 12.6. 10:0812.6. 21:47 9080
 5  102 so 11.6. 4:3711.6. 22:57 9080
14 115 pá 10.6. 6:0510.6. 20:52 9080
19 105 čt 9.6. 5:149.6. 23:06 9080
22 115 st 8.6. 6:579.6. 0:47 9080
 5  114 út 7.6. 14:597.6. 19:45 9080
Cvič 125 út 7.6. 6:007.6. 14:00 9080
19 109 po 6.6. 5:556.6. 19:19 9080
16 106 pá 3.6. 5:153.6. 22:14 9080
 7  108 čt 2.6. 4:282.6. 19:59 9080
 5  102 st 1.6. 5:502.6. 0:17 9080
 5  104 út 31.5. 5:4831.5. 20:31 9080
Cvič 133 po 30.5. 6:0030.5. 14:00 9080
19 109 pá 27.5. 5:5527.5. 18:59 9080
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9371

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.