Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9080

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 4. 3. 2014

Výrobní číslo: 178292

Původní evidenční číslo: 9030

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 519 793 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 102 po 16.1. 5:2816.1. 23:05 9080
XC 109 ne 15.1. 4:0616.1. 0:31 9080
XC 107 so 14.1. 4:2015.1. 0:48 9080
 5  102 pá 13.1. 4:3713.1. 23:57 9080
 5  103 čt 12.1. 4:5713.1. 0:17 9080
 5  102 st 11.1. 4:3711.1. 23:57 9080
19 103 út 10.1. 5:4310.1. 22:45 9080
 5  102 po 9.1. 4:379.1. 23:57 9080
19 105 ne 8.1. 5:148.1. 23:43 9080
19 106 so 7.1. 5:347.1. 23:23 9080
 5  107 pá 6.1. 5:376.1. 22:57 9080
19 108 čt 5.1. 4:545.1. 22:06 9080
19 104 st 4.1. 5:554.1. 23:25 9080
 7  109 út 3.1. 4:263.1. 22:45 9080
 5  107 po 2.1. 4:573.1. 0:17 9080
16 108 ne 1.1. 6:351.1. 23:36 9080
Rok 2022
19 101 so 31.12. 4:4831.12. 23:06 9080
19 103 st 28.12. 6:2528.12. 22:24 9080
19 109 út 27.12. 15:1627.12. 21:00 9080
 5  111 út 27.12. 5:2927.12. 9:40 9080
14 107 po 26.12. 6:1026.12. 22:50 9080
16 106 ne 25.12. 8:1525.12. 22:56 9080
19 103 so 24.12. 4:5424.12. 18:06 9080
 5  102 pá 23.12. 6:2223.12. 23:57 9080
22 110 čt 22.12. 7:0222.12. 19:07 9080


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.