Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9080

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 4. 3. 2014

Výrobní číslo: 178292

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 298 582 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  114 st 26.6. 15:1927.6. 1:04 9080
16 110 st 26.6. 8:1526.6. 10:50 9080*Z
25 102 út 25.6. 6:2025.6. 22:26 9080
 6  144 po 24.6. 6:0924.6. 18:32 9080
 6  142 pá 21.6. 6:2821.6. 21:00 9080
16 104 čt 20.6. 4:2920.6. 20:53 9080
 8  113 st 19.6. 6:0120.6. 0:44 9080
14 107 út 18.6. 10:5818.6. 21:52 9080*Z1
 8  114 út 18.6. 4:5818.6. 9:00 9080
16 117 po 17.6. 6:1017.6. 22:44 9080
14 103 ne 16.6. 4:5416.6. 21:52 9080
14 106 so 15.6. 14:0015.6. 22:22 9080*Z2
16 110 pá 14.6. 5:2115.6. 0:34 9080
25 104 čt 13.6. 6:4514.6. 1:09 9080
 8  109 st 12.6. 5:5112.6. 9:40 9080
14 107 út 11.6. 4:3411.6. 21:52 9080
16 109 po 10.6. 5:0911.6. 0:14 9080
 8  103 so 8.6. 20:008.6. 22:48 9080*Z3
25 103 pá 7.6. 4:157.6. 19:55 9080
16 102 čt 6.6. 6:476.6. 23:34 9080
16 112 st 5.6. 5:395.6. 19:23 9080
25 104 út 4.6. 6:455.6. 1:09 9080
16 108 po 3.6. 4:493.6. 18:45 9080
14 104 ne 2.6. 5:143.6. 0:30 9080
16 110 so 1.6. 8:402.6. 1:14 9080
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8029+8063
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9087
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9078
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9085

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.