Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9080

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 4. 3. 2014

Výrobní číslo: 178292

Původní evidenční číslo: 9030

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 405 883 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  108 út 20.4. 4:3720.4. 20:10 9080
15 101 po 19.4. 6:1919.4. 21:22 9080
 7  105 pá 16.4. 5:0316.4. 19:46 9080
 5  108 čt 15.4. 7:2015.4. 20:10 9080*Z
 4  106 st 14.4. 14:5914.4. 18:56 9080
15 108 út 13.4. 5:3713.4. 13:00 9080*MU
16 115 st 7.4. 5:057.4. 16:25 9080*MU
 5  114 út 6.4. 5:436.4. 21:31 9080
 6  108 po 5.4. 9:575.4. 22:53 9080
 5  102 so 3.4. 6:173.4. 22:29 9080
 3  116 čt 1.4. 15:081.4. 21:13 9080
 3  116 čt 1.4. 6:201.4. 9:54 9080
 7  105 so 27.3. 5:2427.3. 21:13 9080
 6  102 pá 26.3. 5:3426.3. 22:13 9080
 6  102 čt 25.3. 5:3425.3. 22:13 9080
15 104 st 24.3. 4:5224.3. 19:58 9080
16 102 ne 21.3. 4:3221.3. 21:55 9080
 7  104 so 20.3. 5:0420.3. 23:03 9080
16 114 pá 19.3. 4:3019.3. 22:55 9080
 7  104 čt 18.3. 4:4418.3. 23:03 9080
25 114 st 17.3. 6:0717.3. 20:00 9080
 7  102 út 16.3. 4:2416.3. 22:43 9080
36 110 ne 14.3. 4:3014.3. 21:49 9080
15 105 so 13.3. 5:1213.3. 22:07 9080
 7  105 pá 12.3. 5:0312.3. 21:14 9080
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9063
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.