Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9080

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 4. 3. 2014

Výrobní číslo: 178292

Původní evidenční číslo: 9030

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 362 443 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 102 ne 12.7. 9:4212.7. 22:05 9080
 5  102 so 11.7. 8:3011.7. 20:36 9080
 3  106 pá 10.7. 4:3710.7. 21:56 9080
26 105 čt 9.7. 5:3510.7. 0:38 9080
25 112 st 8.7. 4:428.7. 21:13 9080
 3  106 út 7.7. 4:377.7. 21:56 9080
 5  102 po 6.7. 5:166.7. 22:11 9080
26 109 ne 5.7. 4:545.7. 22:19 9080
 8  102 so 4.7. 5:195.7. 0:43 9080
 7  110 pá 3.7. 4:233.7. 20:28 9080
26 105 čt 2.7. 10:203.7. 0:38 9080*Z
 6  108 st 1.7. 5:191.7. 21:20 9080
 7  107 út 30.6. 5:4530.6. 21:35 9080
 7  104 po 29.6. 5:1529.6. 21:09 9080
25 109 ne 28.6. 7:2028.6. 23:26 9080
 5  107 so 27.6. 4:3627.6. 21:52 9080
26 112 pá 26.6. 7:2726.6. 22:59 9080
5+26 131 čt 25.6. 4:4625.6. 21:51 9080
 8  109 st 24.6. 5:3725.6. 1:03 9080
 6  111 út 23.6. 5:2124.6. 0:05 9080
26 112 po 22.6. 7:2722.6. 22:59 9080
 5  111 pá 19.6. 7:3119.6. 20:07 9080
16 102 čt 18.6. 5:3318.6. 21:40 9080
 8  107 st 17.6. 5:1917.6. 22:58 9080
 5  105 ne 14.6. 11:0014.6. 21:21 9080
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9064

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.