Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9079

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 5. 5. 2008

Výrobní číslo: 178270

Původní evidenční číslo: 9029

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 657 989 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  111 pá 24.1. 5:5025.1. 0:06 9079
 7  110 čt 23.1. 5:0324.1. 1:04 9079
 5  105 st 22.1. 5:1523.1. 0:29 9079
25 104 út 21.1. 17:4021.1. 20:40 9079*Z
 8  110 út 21.1. 4:1821.1. 11:00 9079*MU
 7  114 po 20.1. 5:3120.1. 19:37 9079
26 105 ne 19.1. 10:2019.1. 23:13 9079
25 104 pá 17.1. 6:1017.1. 20:40 9079
26 111 čt 16.1. 5:3516.1. 21:41 9079
 5  109 st 15.1. 5:5515.1. 22:02 9079
14 110 út 14.1. 6:1514.1. 20:43 9079
26 116 po 13.1. 6:0313.1. 22:41 9079
 5  107 pá 10.1. 5:3010.1. 19:28 9079
15 113 čt 9.1. 9:259.1. 23:03 9079*Z1
15 106 st 8.1. 14:208.1. 20:08 9079*Z2
 5  111 st 8.1. 6:398.1. 8:58 9079
 7  105 út 7.1. 6:217.1. 22:29 9079
15 110 po 6.1. 5:326.1. 21:07 9079
 7  105 ne 5.1. 5:235.1. 21:44 9079
 5  106 čt 2.1. 5:553.1. 0:59 9079
26 105 st 1.1. 7:291.1. 23:13 9079
Rok 2019
24 106 pá 27.12. 6:0627.12. 19:39 9079
 7  101 čt 26.12. 4:2327.12. 0:44 9079
 5  110 st 25.12. 6:3725.12. 22:02 9079
26+95 158 út 24.12. 5:0924.12. 19:29 9079
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9082
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9078
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9068

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.