Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9079

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 5. 5. 2008

Výrobní číslo: 178270

Původní evidenční číslo: 9029

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 645 149 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  105 st 13.11. 6:2113.11. 22:29 9079
 5  111 út 12.11. 15:1913.11. 0:59 9079
 5  117 po 11.11. 4:5711.11. 9:46 9079
 7  101 ne 10.11. 4:2311.11. 0:44 9079
15 105 so 9.11. 5:529.11. 20:07 9079
15 110 pá 8.11. 5:328.11. 21:07 9079
15 110 čt 7.11. 5:327.11. 21:07 9079
 5  109 st 6.11. 5:556.11. 22:02 9079
15 106 út 5.11. 6:415.11. 20:08 9079
 5  116 po 4.11. 4:374.11. 18:18 9079
15 104 ne 3.11. 5:123.11. 21:52 9079
 7  102 so 2.11. 4:433.11. 1:04 9079
15 101 pá 1.11. 5:581.11. 21:37 9079
 7  114 čt 31.10. 5:3131.10. 19:37 9079
 7  103 st 30.10. 5:5730.10. 22:14 9079
15 113 út 29.10. 5:1229.10. 23:03 9079
 7  102 po 28.10. 12:3029.10. 1:04 9079*Z
 7  101 po 28.10. 11:3028.10. 12:30 9079*Z1
 7  102 po 28.10. 4:4328.10. 11:30 9079*MU
 7  104 ne 27.10. 5:0327.10. 21:29 9079
15 102 so 26.10. 5:1226.10. 21:22 9079
16 102 pá 25.10. 6:0725.10. 21:12 9079
 5  111 čt 24.10. 16:0724.10. 18:34 9079
 7  113 čt 24.10. 6:0424.10. 10:07 9079
Zvl 110 st 23.10. 23:0424.10. 0:30 9079*1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9263
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9055
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = posílení provozu po fotbalovém utkání v Edenu

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.