Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9079

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od ledna 2022 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 5. 5. 2008

Výrobní číslo: 178270

Původní evidenční číslo: 9029

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 878 900 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 102 so 20.4. 4:3120.4. 23:00 9079
 1  105 pá 19.4. 5:4719.4. 23:02 9079
19 109 čt 18.4. 14:5518.4. 20:03 9079
27 112 st 17.4. 4:4417.4. 18:50 9079
 1  106 út 16.4. 5:3716.4. 20:19 9079
 1  103 po 15.4. 6:1015.4. 20:50 9079
 1  104 so 13.4. 5:0113.4. 23:06 9079
27 105 čt 11.4. 4:3611.4. 22:07 9079
 1  108 st 10.4. 4:1110.4. 20:06 9079
19 106 út 9.4. 5:359.4. 22:40 9079
27 105 po 8.4. 4:368.4. 22:07 9079
27 105 so 6.4. 4:367.4. 0:43 9079
19 104 pá 5.4. 6:315.4. 22:20 9079
27 102 čt 4.4. 14:124.4. 20:17 9079
 1  108 st 3.4. 4:113.4. 20:06 9079
 1  108 út 2.4. 4:112.4. 20:06 9079
27 101 po 1.4. 4:542.4. 0:42 9079
25 103 ne 31.3. 5:441.4. 0:30 9079
19 101 so 30.3. 18:1030.3. 22:40 9079*Z1
 1  106 čt 28.3. 5:3728.3. 20:19 9079
 1  101 st 27.3. 6:0527.3. 19:36 9079
 1  106 út 26.3. 5:3726.3. 20:19 9079
19 106 ne 24.3. 9:5324.3. 22:00 9079
19 106 so 23.3. 8:5323.3. 22:20 9079
 1  106 čt 21.3. 11:3821.3. 20:19 9079*Z1
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9093

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.