Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9079

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 5. 5. 2008

Výrobní číslo: 178270

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 535 956 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 103 út 16.1. 4:1516.1. 8:05 9079*MU
16 144 po 15.1. 14:3015.1. 23:44 9079
8 141 po 15.1. 4:5815.1. 9:43 9079
1+10 102 pá 12.1. 4:2613.1. 1:05 9079
16 104 čt 11.1. 4:4012.1. 1:24 9079
6 105 st 10.1. 5:2610.1. 20:41 9079
16 110 út 9.1. 18:3510.1. 0:24 9079*Z
Rok 2017
14 111 čt 28.12. 4:5628.12. 9:15 9079*MU
25 103 st 27.12. 6:2227.12. 22:26 9079
25 110 út 26.12. 13:0426.12. 23:10 9079
25 110 po 25.12. 13:0425.12. 23:10 9079
25 107 so 23.12. 4:5423.12. 22:26 9079
25 116 pá 22.12. 14:4022.12. 19:25 9079
8 109 pá 22.12. 4:5822.12. 9:00 9079
12 108 čt 21.12. 6:3421.12. 20:47 9079
16 108 st 20.12. 4:4920.12. 18:45 9079
25 101 út 19.12. 6:1219.12. 22:10 9079
12 108 po 18.12. 6:3418.12. 20:47 9079
14 108 ne 17.12. 6:3617.12. 21:06 9079
8 108 so 16.12. 4:3816.12. 22:04 9079
14 112 pá 15.12. 4:5615.12. 20:24 9079
8 103 čt 14.12. 6:3115.12. 0:04 9079
16 116 st 13.12. 14:0013.12. 19:50 9079
14 108 út 12.12. 6:4112.12. 19:56 9079
25 104 po 11.12. 6:4511.12. 22:41 9079
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9095

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.