Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9079

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 5. 5. 2008

Výrobní číslo: 178270

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 555 936 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Cvič 107 so 21.7. 6:0021.7. 14:00 9079
3+6 114 čt 19.7. 6:0219.7. 20:07 9079
25 113 st 18.7. 5:5218.7. 22:06 9079
5+16 113 út 17.7. 4:1818.7. 0:53 9079
25 113 po 16.7. 5:5216.7. 22:06 9079
25 108 ne 15.7. 9:5516.7. 1:08 9079
25 108 so 14.7. 5:1414.7. 22:40 9079
 8  109 pá 13.7. 4:3813.7. 23:44 9079
5+16 113 čt 12.7. 4:1813.7. 0:53 9079
25 109 st 11.7. 5:1511.7. 20:58 9079
36 112 út 10.7. 6:0610.7. 20:15 9079
 8  109 ne 8.7. 5:388.7. 9:40 9079*MU
 8  104 so 7.7. 5:588.7. 1:04 9079
 8  104 pá 6.7. 5:587.7. 1:04 9079
 8  109 čt 5.7. 9:096.7. 0:04 9079
5+16 141 st 4.7. 4:185.7. 1:34 9079
 8  109 út 3.7. 17:453.7. 23:44 9079*Z
 8  109 po 2.7. 4:382.7. 19:40 9079*MU
 8  102 so 30.6. 5:181.7. 0:44 9079
16 127 pá 29.6. 4:0830.6. 0:44 9079
25 106 čt 28.6. 4:3428.6. 22:56 9079
25 104 st 27.6. 6:4528.6. 1:08 9079
16 129 út 26.6. 4:1826.6. 16:40 9079*MU
 8  102 po 25.6. 6:0626.6. 0:58 9079
25 109 ne 24.6. 10:0724.6. 22:56 9079
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9072

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.