Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9079

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 5. 5. 2008

Výrobní číslo: 178270

Původní evidenční číslo: 9029

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 751 490 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  110 čt 2.9. 6:482.9. 18:25 9079
 7  109 st 1.9. 4:481.9. 20:12 9079
19 110 út 31.8. 13:4431.8. 23:26 9079
19 115 út 31.8. 6:1031.8. 10:00 9079
11 109 po 30.8. 6:3330.8. 9:30 9079
 7  110 st 11.8. 5:0511.8. 21:44 9079
19 110 út 10.8. 5:4310.8. 10:13 9079
16 105 po 9.8. 14:359.8. 20:29 9079
19 110 po 9.8. 5:439.8. 10:13 9079
19 107 ne 8.8. 16:308.8. 22:15 9079*Z1
 9  110 ne 8.8. 4:378.8. 14:30 9079*MU
 9  109 so 7.8. 6:378.8. 0:27 9079
 6  102 pá 6.8. 5:437.8. 0:45 9079
13 102 út 3.8. 4:543.8. 20:20 9079
13 109 po 2.8. 4:342.8. 19:40 9079
13 110 pá 30.7. 6:3530.7. 19:50 9079
13 102 čt 29.7. 4:5429.7. 20:20 9079
 6  107 st 28.7. 4:3628.7. 21:37 9079
 6  107 út 27.7. 4:3627.7. 21:37 9079
 6  104 po 26.7. 14:1426.7. 23:23 9079
 6  104 po 26.7. 4:1926.7. 11:36 9079
 8  102 ne 25.7. 5:1826.7. 0:43 9079
 6  108 so 24.7. 4:1924.7. 11:20 9079*MU
 6  113 pá 23.7. 15:4224.7. 1:03 9079
13 103 pá 23.7. 5:1423.7. 9:10 9079*MU
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9054
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.