Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9079

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 5. 5. 2008

Výrobní číslo: 178270

Původní evidenční číslo: 9029

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 730 130 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  102 ne 18.4. 4:4418.4. 22:43 9079
 5  102 so 17.4. 11:0017.4. 22:29 9079*Z
 5  113 pá 16.4. 5:3016.4. 21:01 9079
15 101 čt 15.4. 6:1915.4. 21:22 9079
 5  104 út 13.4. 6:3613.4. 19:30 9079
 7  109 po 12.4. 5:2812.4. 20:24 9079
 7  108 so 10.4. 5:4410.4. 20:13 9079
25 105 pá 9.4. 4:409.4. 20:58 9079
 6  102 čt 8.4. 5:368.4. 22:14 9079
 6  107 st 7.4. 6:247.4. 20:37 9079
 6  105 út 6.4. 6:046.4. 9:45 9079*MU
 7  109 čt 1.4. 5:281.4. 20:24 9079
16 108 st 31.3. 5:4031.3. 21:12 9079
 8  109 út 30.3. 5:4630.3. 21:31 9079
25 112 po 29.3. 5:4729.3. 21:14 9079
 7  108 čt 25.3. 5:1825.3. 20:15 9079
25 114 st 24.3. 6:0724.3. 20:00 9079
6+95 131 út 23.3. 4:5123.3. 23:18 9079
 5  409 po 22.3. 5:0922.3. 8:55 9079*MU
14 103 út 16.3. 5:3316.3. 22:59 9079
14 103 po 15.3. 5:3315.3. 22:59 9079
15 105 ne 14.3. 5:3214.3. 22:07 9079
 7  101 so 13.3. 4:2413.3. 20:28 9079
25 109 pá 12.3. 5:1712.3. 20:54 9079
 6  104 čt 11.3. 5:5411.3. 22:32 9079
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9102
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.