Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9079

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 5. 5. 2008

Výrobní číslo: 178270

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 580 626 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 107 pá 14.12. 4:3414.12. 22:07 9079
25 101 čt 13.12. 6:1213.12. 22:11 9079
 6  144 st 12.12. 6:0912.12. 18:32 9079
 6  142 út 11.12. 6:2811.12. 21:00 9079
 8  114 po 10.12. 4:5810.12. 9:00 9079
16 103 ne 9.12. 4:2710.12. 0:34 9079
16 106 so 8.12. 4:279.12. 0:14 9079
 8  109 pá 7.12. 14:398.12. 0:24 9079
14 104 pá 7.12. 5:297.12. 10:09 9079
 8  114 čt 6.12. 15:197.12. 1:04 9079
 8  108 st 5.12. 5:185.12. 22:19 9079
16 104 út 4.12. 4:294.12. 20:52 9079
16 102 po 3.12. 6:473.12. 23:34 9079
25 105 ne 2.12. 4:152.12. 21:55 9079
14 101 so 1.12. 7:561.12. 22:32 9079
 8  104 pá 30.11. 15:201.12. 0:04 9079*Z
16 109 čt 29.11. 5:0929.11. 17:25 9079*MU
16 111 st 28.11. 5:3029.11. 0:54 9079
 8  107 út 27.11. 6:5527.11. 20:05 9079
16 108 po 26.11. 4:4926.11. 18:45 9079
15+16 133 ne 25.11. 6:0426.11. 0:34 9079
25 102 pá 23.11. 6:2223.11. 19:46 9079
16 101 čt 22.11. 5:4022.11. 23:34 9079
16 119 st 21.11. 5:2121.11. 19:45 9079
16 117 út 20.11. 5:1020.11. 22:30 9079
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9056
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.