Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9079

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 5. 5. 2008

Výrobní číslo: 178270

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 569 631 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 302 st 17.10. 11:2017.10. 12:42 9079*Z
25 116 st 17.10. 5:1417.10. 9:54 9079
25 101 út 16.10. 6:1216.10. 22:11 9079
16 120 po 15.10. 5:3015.10. 23:01 9079
25 105 ne 14.10. 4:1514.10. 21:55 9079
16 101 so 13.10. 4:5013.10. 23:54 9079
16 107 pá 12.10. 9:2013.10. 0:14 9079*Z1
16 110 čt 11.10. 6:4311.10. 18:33 9079
25 107 st 10.10. 4:5510.10. 20:35 9079
16 108 út 9.10. 14:5410.10. 0:34 9079
 8  114 út 9.10. 4:589.10. 9:00 9079
16 112 po 8.10. 4:109.10. 0:54 9079
14 101 ne 7.10. 4:547.10. 23:50 9079
16 108 so 6.10. 5:306.10. 22:15 9079
16+94 141 pá 5.10. 5:306.10. 1:34 9079
16 108 čt 4.10. 4:494.10. 18:45 9079
16 103 st 3.10. 14:513.10. 20:45 9079
24 107 út 2.10. 6:402.10. 20:09 9079
 7  101 po 1.10. 5:411.10. 19:37 9079
 7  106 čt 27.9. 6:2927.9. 20:25 9079
 6  141 st 26.9. 5:3126.9. 20:13 9079
25 114 út 25.9. 5:5325.9. 21:54 9079
16 101 po 24.9. 4:1024.9. 20:26 9079
25 106 pá 21.9. 4:3521.9. 22:54 9079
 8  104 čt 20.9. 6:3121.9. 0:04 9079
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9363
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9058

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.