Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9079

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 5. 5. 2008

Výrobní číslo: 178270

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 613 964 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 116 st 19.6. 14:4019.6. 19:25 9079
14 104 st 19.6. 5:2919.6. 10:09 9079
 8  108 út 18.6. 5:1818.6. 22:19 9079
25 104 po 17.6. 6:4518.6. 1:09 9079
 8  101 so 15.6. 4:5815.6. 16:10 9079*MU
 8  114 pá 14.6. 15:1915.6. 1:04 9079
 8  109 pá 14.6. 5:5114.6. 9:40 9079
17 106 čt 13.6. 6:1513.6. 22:28 9079
25 101 st 12.6. 6:0912.6. 12:55 9079*MU
16 112 út 11.6. 5:3911.6. 19:23 9079
14 110 po 10.6. 6:5611.6. 0:50 9079
 8  107 so 8.6. 4:388.6. 19:34 9079
17 101 pá 7.6. 5:137.6. 23:11 9079
 8  109 čt 6.6. 14:397.6. 0:24 9079
 8  114 čt 6.6. 4:586.6. 9:00 9079
16 117 st 5.6. 6:105.6. 22:44 9079
25 103 út 4.6. 4:154.6. 19:55 9079
 6  143 po 3.6. 5:393.6. 22:10 9079
 6  109 pá 31.5. 6:3431.5. 22:21 9079
 5  105 st 29.5. 5:3029.5. 19:28 9079
 4  117 út 28.5. 7:0628.5. 20:33 9079
 5  105 po 27.5. 5:3027.5. 19:28 9079
15 144 st 22.5. 6:0022.5. 19:40 9079
16 115 út 21.5. 5:5922.5. 1:14 9079
25 107 po 20.5. 4:5520.5. 9:20 9079*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.