Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9079

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 5. 5. 2008

Výrobní číslo: 178270

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 603 584 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 104 st 24.4. 6:4525.4. 1:09 9079
25 104 út 23.4. 6:4523.4. 11:15 9079*MU
16 106 po 22.4. 5:3022.4. 22:04 9079
25 104 ne 21.4. 9:4821.4. 23:30 9079
14 107 čt 18.4. 4:3418.4. 21:52 9079
14 107 st 17.4. 4:3417.4. 21:52 9079
16 104 út 16.4. 4:2916.4. 20:53 9079
14 104 po 15.4. 14:4715.4. 23:50 9079
 8  114 po 15.4. 4:5815.4. 8:58 9079
16 105 ne 14.4. 5:0914.4. 22:16 9079
16 109 so 13.4. 5:5014.4. 0:54 9079
25 115 pá 12.4. 5:5812.4. 19:27 9079
25 106 čt 11.4. 4:3511.4. 22:57 9079
25 102 st 10.4. 6:2010.4. 22:26 9079
16 108 út 9.4. 4:499.4. 18:45 9079
14 110 po 8.4. 6:569.4. 0:50 9079
25 109 so 6.4. 7:486.4. 13:00 9079*MU
14 107 pá 5.4. 4:345.4. 21:52 9079
16 103 čt 4.4. 14:514.4. 20:42 9079
14 104 čt 4.4. 5:294.4. 10:09 9079
16 103 út 2.4. 6:272.4. 9:43 9079
16 102 po 1.4. 6:471.4. 23:34 9079
16 101 pá 29.3. 4:1029.3. 20:30 9079
25 101 čt 28.3. 4:4829.3. 0:35 9079
16 101 st 27.3. 4:1027.3. 20:30 9079
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.