Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9079

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od ledna 2022 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 5. 5. 2008

Výrobní číslo: 178270

Původní evidenční číslo: 9029

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 812 675 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  114 st 7.6. 6:598.6. 0:40 9079
 5  108 út 6.6. 4:346.6. 23:40 9079
 5  114 po 5.6. 6:596.6. 0:40 9079
 7  110 st 31.5. 14:3031.5. 22:26 9079*Z1
19 105 út 30.5. 5:1430.5. 22:26 9079
19 107 po 29.5. 14:3529.5. 20:15 9079
19 106 ne 28.5. 6:3028.5. 22:04 9079*Z2
17 104 so 27.5. 4:3128.5. 0:46 9079
 5  114 pá 26.5. 15:1826.5. 23:37 9079
19 107 pá 26.5. 5:2826.5. 9:39 9079
 6  115 čt 25.5. 5:4325.5. 21:54 9079
 5  109 st 24.5. 5:2724.5. 22:57 9079
 5  114 út 23.5. 15:1823.5. 23:37 9079
 5  110 po 22.5. 5:3722.5. 18:54 9079
19 103 ne 21.5. 4:5421.5. 23:03 9079
 5  105 pá 19.5. 4:5719.5. 18:14 9079
 5  108 čt 18.5. 14:3019.5. 0:37 9079
19 107 čt 18.5. 5:2818.5. 9:39 9079
19 109 st 17.5. 5:5517.5. 22:45 9079
19 101 út 16.5. 4:4816.5. 20:59 9079
16 104 po 15.5. 5:2515.5. 20:31 9079
 5  111 pá 12.5. 5:4512.5. 20:54 9079
19 108 čt 11.5. 5:4311.5. 18:52 9079
 5  108 st 10.5. 14:3011.5. 0:37 9079
 5  108 st 10.5. 6:3810.5. 8:54 9079
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8352+8350
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9098

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.