Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9078

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 20. 12. 2007

Výrobní číslo: 178286

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 655 117 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  107 po 10.12. 6:5510.12. 20:05 9078
 8  106 ne 9.12. 4:389.12. 23:44 9078
16 107 so 8.12. 4:509.12. 0:34 9078
 8  114 pá 7.12. 15:198.12. 1:04 9078
16 116 pá 7.12. 7:077.12. 10:23 9078
14 107 čt 6.12. 4:346.12. 22:07 9078
16 109 st 5.12. 5:096.12. 0:14 9078
14 107 út 4.12. 4:344.12. 22:07 9078
16 104 po 3.12. 4:293.12. 20:52 9078
10+16 115 ne 2.12. 4:143.12. 0:34 9078
25 109 so 1.12. 7:491.12. 22:54 9078
16 109 pá 30.11. 5:091.12. 0:14 9078
16 109 čt 29.11. 18:4530.11. 0:14 9078*Z
 8  104 st 28.11. 6:3128.11. 15:40 9078*MU
25 114 út 27.11. 5:5327.11. 21:54 9078
 8  109 po 26.11. 14:3927.11. 0:24 9078
 6  102 po 26.11. 7:3426.11. 10:00 9078
25 110 ne 25.11. 10:3425.11. 20:40 9078
25 110 so 24.11. 8:0424.11. 23:08 9078
25 106 pá 23.11. 4:3523.11. 22:54 9078
16 117 čt 22.11. 5:1022.11. 22:30 9078
 6  104 st 21.11. 15:5821.11. 20:45 9078
 8  109 st 21.11. 5:5121.11. 9:40 9078
16 114 út 20.11. 4:3021.11. 1:14 9078
16 107 po 19.11. 6:1920.11. 0:14 9078
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9345
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.