Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9078

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 20. 12. 2007

Výrobní číslo: 178286

Původní evidenční číslo: 9028

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 726 376 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 102 so 11.7. 4:3311.7. 22:05 9078
 5  102 pá 10.7. 5:2810.7. 20:55 9078
 6  109 čt 9.7. 5:299.7. 21:35 9078
 7  104 st 8.7. 5:158.7. 21:09 9078
 7  104 út 7.7. 5:157.7. 21:09 9078
25 112 pá 3.7. 4:423.7. 21:13 9078
17 120 čt 2.7. 6:132.7. 22:01 9078
 5  102 st 1.7. 5:281.7. 20:55 9078
 7  110 út 30.6. 4:2330.6. 20:28 9078
24 102 po 29.6. 6:0529.6. 21:03 9078
 8  107 pá 26.6. 5:1926.6. 22:58 9078
 6  109 čt 25.6. 4:5725.6. 21:06 9078
26 110 st 24.6. 6:3925.6. 0:38 9078
 8  104 út 23.6. 4:5423.6. 20:31 9078
5+26 132 po 22.6. 5:0623.6. 0:11 9078
25 109 so 20.6. 7:1220.6. 23:26 9078
25 112 pá 19.6. 5:4219.6. 22:22 9078
14 105 st 17.6. 6:0517.6. 21:14 9078
 5  103 út 16.6. 4:3616.6. 20:36 9078
16 105 po 15.6. 6:0316.6. 0:47 9078
25 108 ne 14.6. 4:4014.6. 22:24 9078
16 102 so 13.6. 4:3314.6. 0:47 9078
26 112 pá 12.6. 7:2712.6. 22:59 9078
 4  106 čt 11.6. 15:2011.6. 18:35 9078
 5  103 st 10.6. 4:3610.6. 6:20 9078*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.