Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9078

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 20. 12. 2007

Výrobní číslo: 178286

Původní evidenční číslo: 9028

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 759 871 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  106 dnes 5:0828.11. 6:55 9078*MU
 7  106 so 27.11. 5:0827.11. 21:11 9078
22 137 pá 26.11. 14:4726.11. 20:11 9078
22 137 pá 26.11. 6:1726.11. 9:15 9078
19 108 čt 25.11. 5:2925.11. 21:29 9078
16 103 st 24.11. 15:2524.11. 19:33 9078
26 106 po 22.11. 10:0022.11. 20:57 9078*Z1
19 106 so 20.11. 7:0120.11. 22:07 9078
19 107 pá 19.11. 5:1419.11. 22:46 9078
22 134 čt 18.11. 6:5718.11. 19:48 9078
19 107 út 16.11. 5:1416.11. 22:46 9078
19 110 po 15.11. 13:4415.11. 23:26 9078
19 105 po 15.11. 4:4515.11. 10:31 9078
19 109 ne 14.11. 4:3214.11. 22:27 9078
19 102 so 13.11. 5:3413.11. 23:46 9078
14 108 pá 12.11. 5:4612.11. 22:24 9078
16 113 čt 11.11. 6:3411.11. 23:34 9078
19 110 st 10.11. 13:4410.11. 23:26 9078
16 103 st 10.11. 7:0110.11. 9:17 9078
25 112 út 9.11. 4:189.11. 22:25 9078
14 106 po 8.11. 5:279.11. 0:43 9078
19 102 pá 5.11. 4:325.11. 12:50 9078*MU
19 107 čt 4.11. 5:144.11. 22:46 9078
 6  107 st 3.11. 5:093.11. 23:22 9078
19 103 út 2.11. 6:532.11. 21:47 9078
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8517+8556

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.