Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9078

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 20. 12. 2007

Výrobní číslo: 178286

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 642 382 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 105 po 15.10. 4:4415.10. 21:01 9078
12+15 113 pá 12.10. 9:1512.10. 22:19 9078*Z
25 102 čt 11.10. 6:2211.10. 19:46 9078
 8  107 st 10.10. 6:5510.10. 20:05 9078
25 107 út 9.10. 4:559.10. 20:35 9078
25 114 po 8.10. 5:538.10. 21:54 9078
16 108 pá 5.10. 4:495.10. 18:45 9078
16 109 čt 4.10. 5:095.10. 0:14 9078
 6  101 st 3.10. 5:093.10. 8:40 9078*MU
 6  109 út 2.10. 6:342.10. 22:21 9078
15 101 po 1.10. 5:581.10. 21:37 9078
 6  101 čt 27.9. 5:0927.9. 20:40 9078
 7  110 st 26.9. 4:4327.9. 1:04 9078
 7  112 út 25.9. 5:1725.9. 21:29 9078
 6  142 po 24.9. 6:2824.9. 21:00 9078
25 101 pá 21.9. 6:1221.9. 22:11 9078
16 108 čt 20.9. 4:4920.9. 18:45 9078
14 104 st 19.9. 14:4719.9. 21:22 9078
14 104 st 19.9. 5:2919.9. 10:09 9078
14 107 út 18.9. 4:3418.9. 19:47 9078
14 110 po 17.9. 6:5618.9. 0:50 9078
16 108 so 15.9. 5:3015.9. 16:40 9078*MU
16 110 pá 14.9. 5:2115.9. 0:34 9078
16 101 čt 13.9. 4:1013.9. 20:26 9078
16 109 st 12.9. 5:0913.9. 0:14 9078
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8354+8353
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.