Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9078

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 20. 12. 2007

Výrobní číslo: 178286

Původní evidenční číslo: 9028

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 703 163 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  818 čt 22.8. 4:0723.8. 0:36 9078
 9  819 st 21.8. 4:3722.8. 0:46 9078
 9  819 út 20.8. 4:3721.8. 0:46 9078
 9  142 po 19.8. 5:4220.8. 0:26 9078
 9  109 ne 18.8. 7:2219.8. 0:32 9078
 9  112 so 17.8. 17:3018.8. 0:21 9078*Z
 9  102 pá 16.8. 5:0916.8. 20:37 9078
 9  110 čt 15.8. 16:5015.8. 23:41 9078*Z
 9  107 st 14.8. 5:2914.8. 18:47 9078
 9  115 út 13.8. 6:1014.8. 0:11 9078
 9  114 so 10.8. 5:4111.8. 0:40 9078
 6  108 pá 9.8. 4:3010.8. 0:34 9078
15 110 čt 8.8. 4:328.8. 20:40 9078
5+7 107 st 7.8. 5:187.8. 21:02 9078
 6  110 út 6.8. 4:507.8. 0:54 9078
26 110 po 5.8. 4:465.8. 23:01 9078
15 103 ne 4.8. 11:104.8. 21:55 9078*Z1
15 101 so 3.8. 4:523.8. 21:25 9078
 5  109 pá 2.8. 4:362.8. 20:42 9078
 5  103 čt 1.8. 5:161.8. 19:39 9078
15 111 st 31.7. 6:3731.7. 20:55 9078
15 101 po 29.7. 4:5229.7. 21:25 9078
24 104 ne 28.7. 4:2329.7. 1:04 9078
 5  103 so 27.7. 5:1627.7. 20:48 9078
15 101 pá 26.7. 4:5226.7. 21:25 9078
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9056
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9081

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.