Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9078

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 20. 12. 2007

Výrobní číslo: 178286

Původní evidenční číslo: 9028

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 719 176 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
ZkJ 101 so 21.3. 4:3021.3. 20:00 9078*1
ZkJ 101 so 14.3. 4:3014.3. 20:00 9078*2
15 113 čt 9.1. 5:129.1. 9:25 9078*MU
15 104 st 8.1. 6:178.1. 21:52 9078
15 106 út 7.1. 6:417.1. 20:08 9078
26 115 po 6.1. 5:566.1. 19:49 9078
 7  102 ne 5.1. 4:436.1. 1:04 9078
 7  105 so 4.1. 5:234.1. 21:29 9078
24 113 pá 3.1. 13:453.1. 20:39 9078
24 113 pá 3.1. 5:363.1. 10:19 9078
 7  110 čt 2.1. 4:433.1. 1:04 9078
15 103 st 1.1. 6:521.1. 21:37 9078
Rok 2019
15 104 út 31.12. 6:2731.12. 22:24 9078
24 109 po 30.12. 6:3630.12. 20:09 9078
 5  102 pá 27.12. 4:5727.12. 21:47 9078
 7  105 čt 26.12. 5:2326.12. 21:44 9078
24 109 po 23.12. 6:3623.12. 20:09 9078
15 104 ne 22.12. 5:1222.12. 21:52 9078
 6  104 so 21.12. 7:5722.12. 0:14 9078
 8  107 pá 20.12. 6:0920.12. 20:48 9078
 7  104 čt 19.12. 4:2319.12. 20:07 9078
 5  107 st 18.12. 5:3018.12. 19:28 9078
 7  112 út 17.12. 5:1717.12. 21:29 9078
15 114 po 16.12. 6:2516.12. 22:07 9078
 5  117 st 11.12. 16:0711.12. 18:26 9078
*1 = zátěžové zkoušky Libeňského mostu
*2 = zátěžové zkoušky Libeňského mostu
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.