Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9077

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 4. 3. 2007

Výrobní číslo: 178260

Původní evidenční číslo: 9027

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 675 669 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 114 čt 9.7. 5:029.7. 21:28 9077
 5  105 st 8.7. 5:408.7. 19:47 9077
17 102 út 7.7. 5:387.7. 20:51 9077
14 104 po 6.7. 8:276.7. 21:26 9077
 5  103 ne 5.7. 5:366.7. 0:11 9077
26 105 so 4.7. 5:065.7. 0:49 9077
24 111 pá 3.7. 5:273.7. 10:50 9077*MU
17 102 st 1.7. 5:381.7. 20:51 9077
 5  103 út 30.6. 7:1630.6. 21:08 9077
Cvič 171 po 29.6. 6:0029.6. 14:00 9077
5+26 131 pá 26.6. 4:4626.6. 21:51 9077
16 105 čt 25.6. 6:0326.6. 0:47 9077
 8  107 po 22.6. 5:1922.6. 22:58 9077
 5  102 ne 21.6. 5:1621.6. 22:21 9077
 5  107 so 20.6. 4:3620.6. 21:51 9077
 6  111 pá 19.6. 5:2120.6. 0:05 9077
 6  109 st 17.6. 4:5717.6. 21:06 9077
5+26 131 út 16.6. 4:4616.6. 21:51 9077
 8  109 po 15.6. 5:3716.6. 1:03 9077
 6  109 pá 12.6. 4:5712.6. 21:06 9077
24 110 čt 11.6. 5:4811.6. 20:33 9077
 6  109 st 10.6. 4:5710.6. 21:06 9077
 5  105 út 9.6. 6:359.6. 20:55 9077
25 112 po 8.6. 5:428.6. 22:22 9077
14 107 so 6.6. 7:156.6. 22:13 9077
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.