Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9077

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 4. 3. 2007

Výrobní číslo: 178260

Původní evidenční číslo: 9027

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 706 644 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  104 pá 15.1. 4:4315.1. 23:03 9077
 5  104 čt 14.1. 6:3614.1. 19:30 9077
26 101 st 13.1. 4:5613.1. 22:05 9077
25 105 út 12.1. 4:4112.1. 20:58 9077
26 101 po 11.1. 4:5611.1. 22:05 9077
 5  102 pá 8.1. 6:168.1. 19:10 9077
 5  102 st 6.1. 6:166.1. 19:10 9077
 7  102 út 5.1. 4:235.1. 22:43 9077
 6  113 po 4.1. 5:094.1. 22:53 9077
Rok 2020
 6  111 čt 31.12. 4:5031.12. 22:33 9077
26 101 st 30.12. 4:5630.12. 22:05 9077
16 101 út 29.12. 5:3229.12. 21:41 9077
15 108 st 23.12. 5:3823.12. 20:53 9077
16 101 út 22.12. 5:3222.12. 9:30 9077*MU
 6  106 ne 20.12. 10:4420.12. 22:14 9077
22 125 so 19.12. 9:3019.12. 20:23 9077*Z
 5  113 pá 18.12. 5:3018.12. 21:01 9077
15 108 út 15.12. 5:3815.12. 20:53 9077
 6  101 ne 13.12. 5:1013.12. 12:00 9077*MU*1
 8  101 so 12.12. 4:5912.12. 22:14 9077
 8  109 pá 11.12. 5:4611.12. 21:31 9077
 8  109 čt 10.12. 5:4610.12. 21:31 9077
16 101 st 9.12. 5:329.12. 21:41 9077
 7  106 út 8.12. 5:048.12. 19:56 9077
15 101 po 7.12. 6:187.12. 21:23 9077
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7191+7234
*1 = nehoda s osobním vozidlem u Veletržního paláce DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.