Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9077

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 4. 3. 2007

Výrobní číslo: 178260

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 637 216 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 114 út 23.10. 5:5323.10. 21:54 9077
25 102 po 22.10. 6:2222.10. 19:46 9077
25 102 pá 19.10. 6:2219.10. 19:46 9077
 6  145 čt 18.10. 5:1918.10. 18:43 9077
24 107 st 17.10. 6:4017.10. 20:09 9077
12+15 107 út 16.10. 6:3316.10. 19:11 9077
11 105 po 15.10. 5:3815.10. 19:03 9077
24 106 pá 12.10. 6:2412.10. 19:59 9077
26 116 čt 11.10. 6:0711.10. 20:01 9077
 7  112 st 10.10. 11:2010.10. 21:29 9077*Z
25 116 út 9.10. 14:409.10. 19:25 9077
14 104 út 9.10. 5:299.10. 10:09 9077
16 114 po 8.10. 19:089.10. 1:14 9077*Z1
 8  104 po 8.10. 6:318.10. 8:25 9077*MU
15 107 st 26.9. 5:3226.9. 19:30 9077
 6  141 út 25.9. 5:3125.9. 20:13 9077
16 109 po 24.9. 5:0925.9. 0:14 9077
35 101 ne 23.9. 11:0124.9. 0:59 9077
36 104 so 22.9. 5:1522.9. 22:50 9077
16+94 141 pá 21.9. 8:3022.9. 1:34 9077*Z2
25 107 čt 13.9. 4:5513.9. 15:55 9077*MU
 8  107 st 12.9. 6:5512.9. 20:05 9077
Cvič 112 út 11.9. 14:0011.9. 22:00 9077
Cvič 131 út 11.9. 6:0011.9. 14:00 9077
25 103 po 10.9. 4:1510.9. 22:26 9077
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8275+8575
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9076
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9060

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.