Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9077

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 4. 3. 2007

Výrobní číslo: 178260

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 628 981 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
30 201 st 11.7. 3:5212.7. 0:01 9077
36 144 út 3.7. 19:403.7. 21:34 9077*Z
16 110 pá 29.6. 3:5829.6. 20:35 9077
 8  111 čt 28.6. 5:3828.6. 21:48 9077
3+6 104 st 27.6. 4:2728.6. 1:05 9077
16 101 út 26.6. 5:4727.6. 0:54 9077
 8  101 ne 10.6. 13:2611.6. 0:58 9077
25 104 pá 8.6. 6:458.6. 22:40 9077
16 112 čt 7.6. 6:327.6. 18:36 9077
 8  105 st 6.6. 18:206.6. 21:03 9077*Z1
 8  108 út 5.6. 4:455.6. 21:18 9077
16 129 po 4.6. 4:185.6. 1:05 9077
16 108 ne 3.6. 4:284.6. 0:54 9077
16 103 so 2.6. 5:303.6. 0:10 9077
16 132 pá 1.6. 4:481.6. 19:58 9077
 8  115 čt 31.5. 5:5831.5. 18:19 9077
16 117 st 30.5. 5:5030.5. 18:56 9077
 8  115 út 29.5. 5:5829.5. 18:19 9077
16 105 po 28.5. 5:0428.5. 23:10 9077
3+6 114 ne 27.5. 4:2628.5. 0:59 9077
25 108 so 26.5. 5:1426.5. 22:40 9077
25 103 pá 25.5. 4:1525.5. 22:26 9077
 8  105 čt 24.5. 4:2524.5. 21:03 9077
16 133 st 23.5. 6:5624.5. 0:35 9077
 8  115 út 22.5. 5:5822.5. 18:19 9077
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8277+8577
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9064

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.