Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9077

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od února 2023 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 4. 3. 2007

Výrobní číslo: 178260

Původní evidenční číslo: 9027

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 894 444 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
27 101 út 8.10. 4:479.10. 0:56 9077
 6  112 po 7.10. 4:428.10. 0:35 9077
 8  106 ne 6.10. 4:226.10. 23:52 9077
6+27 117 so 5.10. 4:056.10. 0:38 9077
 6  102 pá 4.10. 4:365.10. 0:46 9077
 6  103 čt 3.10. 6:373.10. 21:27 9077
27 110 út 1.10. 5:501.10. 20:57 9077
24 106 po 30.9. 6:0530.9. 20:07 9077
 7  101 ne 29.9. 9:2229.9. 21:34 9077
34 106 st 25.9. 13:4026.9. 0:03 9077*Z1
27 110 po 23.9. 16:1723.9. 20:57 9077*Z2
27 115 st 18.9. 14:4118.9. 17:00 9077*MU
27 115 st 18.9. 5:0818.9. 10:03 9077
34 102 út 17.9. 4:3018.9. 0:46 9077
35 103 po 16.9. 6:4117.9. 0:11 9077
35 106 pá 13.9. 14:3414.9. 0:31 9077
34 110 pá 13.9. 5:1013.9. 10:06 9077
35 106 čt 12.9. 14:3413.9. 0:31 9077
27 115 čt 12.9. 5:0812.9. 10:03 9077
27 106 st 11.9. 5:3012.9. 0:42 9077
34 103 út 10.9. 5:4710.9. 19:42 9077
27 111 po 9.9. 4:179.9. 23:25 9077
34 103 ne 8.9. 4:249.9. 0:47 9077
27 108 so 7.9. 4:478.9. 0:56 9077
27 113 pá 6.9. 4:277.9. 0:38 9077
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9108
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9106
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.