Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9077

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od února 2023 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 4. 3. 2007

Výrobní číslo: 178260

Původní evidenční číslo: 9027

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 819 579 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 103 ne 24.9. 4:4325.9. 0:25 9077
17 103 so 23.9. 7:1424.9. 0:25 9077
19 101 pá 22.9. 4:4022.9. 23:30 9077
19 104 čt 21.9. 5:1021.9. 22:30 9077
17 116 st 20.9. 6:1820.9. 22:15 9077
 5  110 út 19.9. 4:3519.9. 18:39 9077
 5  103 po 18.9. 5:4118.9. 21:46 9077
16 101 ne 17.9. 5:1317.9. 23:37 9077
 5  107 so 16.9. 6:3116.9. 23:57 9077
17 116 pá 15.9. 6:1815.9. 22:15 9077
 5  102 čt 14.9. 5:3714.9. 19:31 9077
17 107 st 13.9. 5:4914.9. 0:05 9077
 5  105 út 12.9. 6:0412.9. 20:00 9077
 5  105 po 11.9. 6:0411.9. 20:00 9077
19 105 ne 10.9. 5:2010.9. 23:10 9077
17 103 so 9.9. 5:1010.9. 0:25 9077
17 105 pá 8.9. 5:248.9. 18:35 9077
 5  106 čt 7.9. 6:247.9. 20:18 9077
17 116 st 6.9. 6:186.9. 22:15 9077
Cvič 118 út 5.9. 6:005.9. 14:00 9077
19 106 ne 3.9. 8:203.9. 13:00 9077*MU
25 109 pá 1.9. 5:291.9. 11:00 9077*MU
25 107 čt 31.8. 5:1431.8. 22:58 9077
25 102 st 30.8. 4:2130.8. 16:45 9077*MU
25 107 út 29.8. 5:1429.8. 22:58 9077
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.