Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9077

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 4. 3. 2007

Výrobní číslo: 178260

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 654 980 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  103 so 16.2. 5:3816.2. 22:48 9077
25 103 pá 15.2. 4:1515.2. 22:27 9077
 8  103 čt 14.2. 10:1514.2. 23:44 9077*Z
25 116 čt 14.2. 5:1414.2. 9:54 9077
 8  107 st 13.2. 6:5513.2. 20:05 9077
16 108 út 12.2. 4:4912.2. 18:45 9077
 6  102 po 11.2. 15:3411.2. 20:20 9077
 8  109 po 11.2. 5:5111.2. 9:40 9077
25 114 pá 8.2. 5:538.2. 21:54 9077
25 101 čt 7.2. 12:557.2. 19:30 9077*Z1
 6  102 čt 7.2. 7:267.2. 10:00 9077
 8  108 st 6.2. 5:186.2. 22:19 9077
 6  104 út 5.2. 15:585.2. 20:45 9077
16 116 út 5.2. 7:075.2. 10:23 9077
16 104 po 4.2. 4:294.2. 20:52 9077
16 103 ne 3.2. 4:274.2. 0:34 9077
 8  109 so 2.2. 9:093.2. 0:04 9077
16 103 pá 1.2. 14:511.2. 20:45 9077
16 103 pá 1.2. 6:271.2. 9:43 9077
25 103 čt 31.1. 4:1531.1. 22:26 9077
25 103 st 30.1. 4:1530.1. 22:26 9077
25 114 út 29.1. 5:5329.1. 21:54 9077
25 106 po 28.1. 4:3528.1. 22:54 9077
25 107 ne 27.1. 4:5527.1. 22:27 9077
14 103 so 26.1. 4:5426.1. 21:22 9077
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9072
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9064

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.