Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9077

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od února 2023 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 4. 3. 2007

Výrobní číslo: 178260

Původní evidenční číslo: 9027

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 880 299 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
34 108 út 23.7. 16:0524.7. 0:35 9077*Z1
34 103 čt 11.7. 5:0912.7. 0:47 9077
17+27 131 st 10.7. 5:3010.7. 20:09 9077
34 105 so 6.7. 8:407.7. 0:23 9077
16 102 pá 5.7. 5:355.7. 23:56 9077
 6  103 út 2.7. 6:242.7. 22:29 9077
 6  103 po 1.7. 6:241.7. 22:29 9077
27 103 ne 30.6. 7:111.7. 0:57 9077
27 112 st 26.6. 4:4326.6. 18:50 9077
27 114 út 25.6. 5:3025.6. 22:16 9077
34 105 ne 23.6. 4:3224.6. 1:08 9077
27 106 pá 21.6. 4:1422.6. 1:20 9077
27 103 čt 20.6. 5:4921.6. 1:00 9077
27 106 út 18.6. 4:1019.6. 1:24 9077
27 101 po 17.6. 4:3018.6. 0:46 9077
27 103 ne 16.6. 9:5117.6. 0:46 9077
34 103 so 15.6. 4:2116.6. 0:52 9077
27 103 pá 14.6. 5:4515.6. 1:04 9077
27 101 čt 13.6. 4:3014.6. 0:46 9077
34 101 st 12.6. 5:3012.6. 19:35 9077
27 101 út 11.6. 4:3012.6. 0:46 9077
34 111 po 10.6. 15:2011.6. 0:07 9077*Z2
27 101 ne 9.6. 4:4410.6. 0:00 9077
34 104 so 8.6. 7:549.6. 1:12 9077
34 106 pá 7.6. 6:067.6. 22:07 9077
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9329
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9081

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.