Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9077

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 4. 3. 2007

Výrobní číslo: 178260

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 615 376 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 122 pá 20.4. 5:1020.4. 19:16 9077
30 243 čt 19.4. 3:5019.4. 23:37 9077
30 141 st 18.4. 5:0219.4. 1:00 9077
 8  104 út 17.4. 14:2518.4. 1:18 9077
 8  104 út 17.4. 5:2117.4. 9:40 9077
25 106 po 16.4. 4:3416.4. 22:54 9077
16 103 ne 15.4. 5:0716.4. 0:10 9077
16 118 so 14.4. 4:3815.4. 1:14 9077
16 135 pá 13.4. 14:2813.4. 20:12 9077
25 116 pá 13.4. 5:1413.4. 9:54 9077
16 110 čt 12.4. 3:5812.4. 20:35 9077
30 244 st 11.4. 5:3811.4. 23:20 9077
30 203 út 10.4. 14:5010.4. 18:57 9077
30 201 út 10.4. 5:5510.4. 10:38 9077
30 201 po 9.4. 15:109.4. 18:47 9077
30 203 po 9.4. 5:349.4. 9:26 9077
30 204 ne 8.4. 17:589.4. 1:00 9077
30 202 so 7.4. 7:107.4. 20:38 9077
30 203 ne 25.3. 3:5025.3. 19:00 9077*MU
30 203 so 24.3. 7:2825.3. 1:20 9077
30 201 pá 23.3. 15:1023.3. 18:47 9077
30 203 pá 23.3. 5:3423.3. 9:26 9077
30 203 čt 22.3. 14:5022.3. 18:57 9077
30 201 čt 22.3. 5:5522.3. 10:38 9077
30 203 st 21.3. 14:5021.3. 18:57 9077
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.