Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9076

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 3. 7. 2007

Výrobní číslo: 178259

Původní evidenční číslo: 9026

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 736 251 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2019
 5  105 ne 15.9. 4:5715.9. 10:10 9076*MU*1
 6  109 so 14.9. 4:5014.9. 22:55 9076
 8  103 pá 13.9. 6:1613.9. 23:57 9076
 7  104 čt 12.9. 4:2312.9. 20:07 9076
 5  117 st 11.9. 5:1511.9. 19:28 9076
 7  105 út 10.9. 6:2110.9. 22:14 9076
26 111 po 9.9. 5:3510.9. 0:53 9076
15 103 ne 8.9. 9:128.9. 21:37 9076
14+26 111 so 7.9. 4:098.9. 0:53 9076
 7  109 pá 6.9. 4:436.9. 20:55 9076
 7  103 čt 5.9. 5:575.9. 21:59 9076
 7  106 st 4.9. 6:294.9. 20:25 9076
16 101 út 3.9. 6:063.9. 23:49 9076
 7  109 po 2.9. 12:502.9. 20:55 9076*Z1
 9  113 st 28.8. 5:2228.8. 19:16 9076
 9  111 út 27.8. 5:4927.8. 21:17 9076
 9  323 ne 25.8. 8:1025.8. 14:36 9076
 9  316 so 24.8. 4:1325.8. 0:09 9076
 9  309 pá 23.8. 15:5124.8. 1:09 9076
 9  306 pá 23.8. 4:3323.8. 8:51 9076
 9  306 čt 22.8. 15:3623.8. 0:49 9076
 9  321 čt 22.8. 5:3322.8. 9:56 9076
 9  306 st 21.8. 15:3622.8. 0:49 9076
 9  321 st 21.8. 5:3321.8. 9:56 9076
 9  306 po 19.8. 15:3620.8. 0:49 9076
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada se zahořením v Hlubočepích
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7191+7290

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.