Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9076

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 3. 7. 2007

Výrobní číslo: 178259

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 632 876 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 117 ne 21.1. 4:1622.1. 0:08 9076
16 119 so 20.1. 5:3620.1. 22:06 9076
16 109 pá 19.1. 5:5220.1. 0:44 9076
14 111 čt 18.1. 5:3518.1. 20:51 9076
30 243 st 17.1. 5:3417.1. 23:38 9076
30 202 út 16.1. 3:5017.1. 1:19 9076
30 141 po 15.1. 5:0316.1. 0:59 9076
25 106 ne 14.1. 4:3414.1. 22:13 9076
25 107 so 13.1. 4:5413.1. 22:26 9076
30 244 čt 11.1. 5:4011.1. 23:21 9076
30 203 st 10.1. 14:5010.1. 18:57 9076
30 201 st 10.1. 5:5710.1. 10:38 9076
30 201 út 9.1. 15:109.1. 18:47 9076
30 203 út 9.1. 4:109.1. 9:26 9076
30 141 po 8.1. 5:039.1. 0:59 9076
25 109 ne 7.1. 10:077.1. 22:56 9076
8 102 so 6.1. 5:186.1. 20:34 9076
14 108 pá 5.1. 4:445.1. 20:01 9076
1+10 102 čt 4.1. 4:265.1. 1:05 9076
15 105 st 3.1. 5:383.1. 11:50 9076*MU
16 101 út 2.1. 5:392.1. 23:54 9076
17+92 158 po 1.1. 5:451.1. 7:27 9076*Z
Rok 2017
17+92 158 ne 31.12. 20:361.1. 3:50 9076*MU
16 106 so 30.12. 5:5031.12. 1:14 9076
6 102 pá 29.12. 4:5029.12. 20:24 9076
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8663+8659

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.