Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9076

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 3. 7. 2007

Výrobní číslo: 178259

Původní evidenční číslo: 9026

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 705 232 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  306 st 21.8. 15:3622.8. 0:49 9076
 9  321 st 21.8. 5:3321.8. 9:56 9076
 9  306 po 19.8. 15:3620.8. 0:49 9076
 9  321 po 19.8. 5:3319.8. 9:56 9076
 9  313 ne 18.8. 4:3319.8. 0:19 9076
 9  304 so 17.8. 5:3318.8. 1:09 9076
 9  141 pá 16.8. 4:4817.8. 0:09 9076
 9  844 čt 15.8. 4:5215.8. 20:16 9076
 9  142 st 14.8. 21:5515.8. 0:26 9076*Z
 9  142 st 14.8. 5:4214.8. 20:15 9076*MU*1
 9  117 po 12.8. 6:0712.8. 22:03 9076
 9  105 ne 11.8. 9:2711.8. 12:10 9076*MU
 9  109 so 10.8. 5:2510.8. 21:39 9076
26 102 pá 9.8. 5:1910.8. 0:17 9076
5+7 114 st 7.8. 5:157.8. 21:02 9076
 6  108 út 6.8. 4:307.8. 0:34 9076
24 106 po 5.8. 6:065.8. 19:39 9076
 5  103 so 3.8. 5:163.8. 20:48 9076
26 107 čt 1.8. 4:261.8. 20:24 9076
26 107 st 31.7. 4:2631.7. 20:24 9076
26 107 út 30.7. 4:2630.7. 20:24 9076
26 107 po 29.7. 4:2629.7. 20:24 9076
15 103 ne 28.7. 4:5228.7. 21:55 9076
15 101 so 27.7. 4:5227.7. 21:25 9076
15 111 pá 26.7. 6:3726.7. 20:55 9076
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9056
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Olšanské DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.