Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9076

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 3. 7. 2007

Výrobní číslo: 178259

Původní evidenční číslo: 9026

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 726 380 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 109 dnes 6:0326.9. 21:21 9076
14 101 po 25.9. 5:4625.9. 19:34 9076
XC 107 ne 24.9. 4:2325.9. 0:49 9076
19 106 so 23.9. 8:1923.9. 17:30 9076*MU
 5  106 pá 22.9. 6:2422.9. 20:18 9076
 5  111 čt 21.9. 6:4122.9. 0:37 9076
 5  102 st 20.9. 5:3720.9. 19:41 9076
Cvič 136 út 19.9. 14:0019.9. 22:00 9076
17 102 po 18.9. 5:0919.9. 1:18 9076
16 104 ne 17.9. 10:4218.9. 0:17 9076
19 105 so 16.9. 5:2016.9. 23:10 9076
17 114 pá 15.9. 4:3116.9. 0:40 9076
17 110 čt 14.9. 4:3315.9. 0:45 9076
 5  111 st 13.9. 6:4114.9. 0:37 9076
 5  109 út 12.9. 6:2512.9. 7:50 9076*MU
 5  102 po 11.9. 5:3711.9. 19:31 9076
19 101 ne 10.9. 4:2010.9. 22:09 9076
16 105 so 9.9. 8:4210.9. 0:17 9076
17 115 pá 8.9. 6:108.9. 20:05 9076
 5  103 čt 7.9. 5:417.9. 21:46 9076
 5  113 st 6.9. 5:116.9. 23:17 9076
16 103 út 5.9. 21:005.9. 23:37 9076*Z1
 5  106 út 5.9. 6:245.9. 20:18 9076
 5  102 po 4.9. 5:374.9. 19:31 9076
19 104 ne 3.9. 5:003.9. 22:50 9076
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9085

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.