Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: KT8D5.RN2P
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk
Rok výroby: 2007
V provozu od: 3. 7. 2007
Výrobní číslo: 178259
Původní evidenční číslo: 9026
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97
Najeto: cca 726 380 km
Nízkopodlažní díl: | ML8LF |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m Délka skříně samostatně: 30,3 m Šířka: 2480 mm Výška: 3550 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 50 |
Počet míst ke stání: | 272 |
Maximální obsaditelnost: | 322 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 43100 kg Maximální zátěž: 66100 kg Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace TV-Progress |
Měniče: |
4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací 2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V 1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001 |
Sběrač: | Polopantograf Stemmann Fb500.97 |
Brzdič: | LA20 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickým vypružením |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím |
Řadič: | Ruční řadič HH128AU |
Stupně řadiče: |
7x jízda (280-1200A) 7x brzda (220-900A) + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN |
Trakční motor: | 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW) Otáčky: 1720 ot./min. Max. otáčky: 4350 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: vlastní |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Bahoza Kalba 1 |
Dveře: | Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2 |
Sedačky: | Fainsa Ariane / City W |
Lak: |
bílý RAL 9016 červený RAL 3020 (cz8140) střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) černý RAL 9005 spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
17 | 109 | dnes 6:03 | 26.9. 21:21 | 9076 | ||
14 | 101 | po 25.9. 5:46 | 25.9. 19:34 | 9076 | ||
XC | 107 | ne 24.9. 4:23 | 25.9. 0:49 | 9076 | ||
19 | 106 | so 23.9. 8:19 | 23.9. 17:30 | 9076*MU | ||
5 | 106 | pá 22.9. 6:24 | 22.9. 20:18 | 9076 | ||
5 | 111 | čt 21.9. 6:41 | 22.9. 0:37 | 9076 | ||
5 | 102 | st 20.9. 5:37 | 20.9. 19:41 | 9076 | ||
Cvič | 136 | út 19.9. 14:00 | 19.9. 22:00 | 9076 | ||
17 | 102 | po 18.9. 5:09 | 19.9. 1:18 | 9076 | ||
16 | 104 | ne 17.9. 10:42 | 18.9. 0:17 | 9076 | ||
19 | 105 | so 16.9. 5:20 | 16.9. 23:10 | 9076 | ||
17 | 114 | pá 15.9. 4:31 | 16.9. 0:40 | 9076 | ||
17 | 110 | čt 14.9. 4:33 | 15.9. 0:45 | 9076 | ||
5 | 111 | st 13.9. 6:41 | 14.9. 0:37 | 9076 | ||
5 | 109 | út 12.9. 6:25 | 12.9. 7:50 | 9076*MU | ||
5 | 102 | po 11.9. 5:37 | 11.9. 19:31 | 9076 | ||
19 | 101 | ne 10.9. 4:20 | 10.9. 22:09 | 9076 | ||
16 | 105 | so 9.9. 8:42 | 10.9. 0:17 | 9076 | ||
17 | 115 | pá 8.9. 6:10 | 8.9. 20:05 | 9076 | ||
5 | 103 | čt 7.9. 5:41 | 7.9. 21:46 | 9076 | ||
5 | 113 | st 6.9. 5:11 | 6.9. 23:17 | 9076 | ||
16 | 103 | út 5.9. 21:00 | 5.9. 23:37 | 9076*Z1 | ||
5 | 106 | út 5.9. 6:24 | 5.9. 20:18 | 9076 | ||
5 | 102 | po 4.9. 5:37 | 4.9. 19:31 | 9076 | ||
19 | 104 | ne 3.9. 5:00 | 3.9. 22:50 | 9076 |