Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9076

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 3. 7. 2007

Výrobní číslo: 178259

Původní evidenční číslo: 9026

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 809 105 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+14 122 út 21.1. 6:3821.1. 21:23 9076
17 110 so 18.1. 4:4419.1. 0:37 9076
16 102 pá 17.1. 11:5017.1. 23:15 9076*Z1
6+14 122 čt 16.1. 6:3816.1. 21:23 9076
19 111 st 15.1. 6:1515.1. 23:59 9076
17 111 út 14.1. 5:2014.1. 21:37 9076
17 111 po 13.1. 5:2013.1. 21:37 9076
17 102 ne 12.1. 5:2013.1. 0:40 9076
26 103 so 11.1. 4:3311.1. 22:46 9076
17 107 pá 10.1. 6:0610.1. 20:52 9076
16 110 čt 9.1. 4:5510.1. 0:35 9076
17 111 st 8.1. 5:208.1. 21:37 9076
6+14 113 út 7.1. 5:147.1. 20:02 9076
17 108 po 6.1. 4:506.1. 23:57 9076
16 107 ne 5.1. 9:306.1. 0:35 9076*Z2
Rok 2024
16 104 so 28.12. 14:3028.12. 23:35 9076*Z1
19 106 čt 19.12. 5:4319.12. 18:46 9076
17 109 st 18.12. 6:2418.12. 22:16 9076
17 108 st 11.12. 4:5911.12. 21:27 9076
24 107 út 10.12. 6:1410.12. 20:16 9076
6+14 103 pá 6.12. 5:146.12. 18:18 9076
17 114 čt 5.12. 5:405.12. 22:24 9076
17 109 st 4.12. 6:274.12. 22:16 9076
6+14 103 út 3.12. 5:143.12. 18:18 9076
17 106 pá 29.11. 6:0729.11. 21:38 9076
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8278+8379
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8273+8360

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.