Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: KT8D5.RN2P
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk
Rok výroby: 2007
V provozu od: 3. 7. 2007
Výrobní číslo: 178259
Původní evidenční číslo: 9026
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97
Najeto: cca 786 755 km
Nízkopodlažní díl: | ML8LF |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m Délka skříně samostatně: 30,3 m Šířka: 2480 mm Výška: 3550 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 50 |
Počet míst ke stání: | 272 |
Maximální obsaditelnost: | 322 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 43100 kg Maximální zátěž: 66100 kg Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace TV-Progress |
Měniče: |
4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací 2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V 1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001 |
Sběrač: | Polopantograf Stemmann Fb500.97 |
Brzdič: | LA20 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickým vypružením |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím |
Řadič: | Ruční řadič HH128AU |
Stupně řadiče: |
7x jízda (280-1200A) 7x brzda (220-900A) + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN |
Trakční motor: | 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW) Otáčky: 1720 ot./min. Max. otáčky: 4350 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: vlastní |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Bahoza Kalba 1 |
Dveře: | Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2 |
Sedačky: | Fainsa Ariane / City W |
Lak: |
bílý RAL 9016 červený RAL 3020 (cz8140) střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) černý RAL 9005 spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
27 | 103 | so 14.9. 4:16 | 15.9. 0:56 | 9076 | ||
27 | 105 | pá 13.9. 6:00 | 14.9. 1:16 | 9076 | ||
34 | 103 | čt 12.9. 5:47 | 12.9. 19:42 | 9076 | ||
27 | 110 | st 11.9. 5:49 | 11.9. 20:57 | 9076 | ||
35 | 106 | út 10.9. 5:36 | 10.9. 9:22 | 9076 | ||
34 | 103 | po 9.9. 5:47 | 9.9. 19:42 | 9076 | ||
34 | 109 | čt 5.9. 5:52 | 5.9. 16:00 | 9076*MU | ||
27 | 113 | st 4.9. 4:27 | 5.9. 0:38 | 9076 | ||
34 | 101 | út 3.9. 4:50 | 4.9. 1:06 | 9076 | ||
27 | 113 | po 2.9. 4:27 | 3.9. 0:38 | 9076 | ||
27 | 101 | ne 1.9. 4:47 | 2.9. 0:37 | 9076 | ||
27 | 103 | so 31.8. 4:16 | 1.9. 0:57 | 9076 | ||
27 | 112 | pá 30.8. 14:18 | 31.8. 1:17 | 9076 | ||
34 | 108 | pá 30.8. 5:53 | 30.8. 10:31 | 9076 | ||
35 | 105 | čt 29.8. 6:07 | 30.8. 0:39 | 9076 | ||
17+27 | 131 | st 28.8. 5:26 | 28.8. 20:09 | 9076 | ||
34+35 | 108 | po 26.8. 5:30 | 27.8. 0:39 | 9076 | ||
7 | 108 | ne 25.8. 4:52 | 26.8. 0:19 | 9076 | ||
27 | 102 | so 24.8. 4:23 | 25.8. 1:21 | 9076 | ||
34+35 | 107 | pá 23.8. 5:40 | 23.8. 22:05 | 9076 | ||
34+35 | 108 | čt 22.8. 5:30 | 23.8. 0:39 | 9076 | ||
34+35 | 111 | st 21.8. 5:56 | 22.8. 0:58 | 9076 | ||
34 | 106 | út 20.8. 4:30 | 21.8. 0:07 | 9076 | ||
34 | 105 | po 19.8. 5:35 | 20.8. 1:07 | 9076 | ||
35 | 101 | pá 16.8. 4:44 | 16.8. 19:58 | 9076 |