Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9076

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 3. 7. 2007

Výrobní číslo: 178259

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 696 191 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 104 čt 6.12. 5:296.12. 10:09 9076
16 108 st 5.12. 4:495.12. 18:45 9076
 8  113 út 4.12. 6:015.12. 0:44 9076
 8  113 po 3.12. 6:014.12. 0:44 9076
9+16 119 ne 2.12. 4:163.12. 1:14 9076
16 115 pá 30.11. 5:591.12. 0:54 9076
25 106 čt 29.11. 4:3529.11. 22:54 9076
 8  104 st 28.11. 15:4029.11. 0:04 9076*Z
 8  104 po 26.11. 6:3126.11. 15:45 9076*MU*1
25 114 pá 23.11. 5:5323.11. 21:54 9076
 8  107 čt 22.11. 6:5522.11. 20:05 9076
25 116 st 21.11. 14:4021.11. 19:25 9076
16 104 st 21.11. 7:0721.11. 10:23 9076
 8  111 po 19.11. 5:3419.11. 18:45 9076
14 102 ne 18.11. 5:1718.11. 21:35 9076
16 109 so 17.11. 4:3017.11. 22:44 9076
16 107 pá 16.11. 6:1917.11. 0:14 9076
16 117 čt 15.11. 5:1015.11. 22:30 9076
 6  143 st 14.11. 5:3914.11. 22:10 9076
15 101 út 13.11. 5:5813.11. 21:37 9076
 7  109 po 12.11. 5:0312.11. 20:55 9076
15 103 pá 9.11. 6:089.11. 19:40 9076
24 105 čt 8.11. 6:168.11. 19:49 9076
 7  105 st 7.11. 18:107.11. 22:14 9076*Z1
 7  105 st 7.11. 6:217.11. 16:00 9076*MU
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9078
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s os. vozidlem u zast. Zelená ZC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8164+8165

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.