Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9075

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Pankrác (od 10.7.2024)

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2010

V provozu od: 23. 9. 2010

Výrobní číslo: 178256

Původní evidenční číslo: 9025

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 800 323 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
39 407 pá 19.7. 5:3819.7. 10:09 9075
39 407 čt 18.7. 15:0418.7. 23:16 9075
39 407 čt 18.7. 5:3818.7. 10:09 9075
27 411 st 17.7. 5:0518.7. 1:27 9075
39 404 út 16.7. 6:0316.7. 20:19 9075
39 406 po 15.7. 4:5915.7. 22:05 9075
27 408 ne 14.7. 9:5815.7. 1:07 9075
27 406 so 13.7. 5:0614.7. 0:27 9075
39 405 pá 12.7. 5:1113.7. 0:32 9075
27 409 čt 11.7. 5:5312.7. 0:47 9075
27 408 st 10.7. 4:4510.7. 20:26 9075
34 104 út 9.7. 4:509.7. 20:19 9075
34 101 po 8.7. 6:029.7. 0:23 9075
34 103 čt 4.7. 5:095.7. 0:47 9075
19 103 st 3.7. 4:313.7. 20:27 9075
27 101 út 2.7. 4:163.7. 0:37 9075
27 408 po 1.7. 10:001.7. 12:57 9075*Z1
27 101 ne 30.6. 4:471.7. 0:37 9075
34 101 čt 27.6. 5:3427.6. 19:35 9075
27 106 út 25.6. 4:1426.6. 1:20 9075
34 111 po 24.6. 4:0625.6. 0:03 9075
27 108 ne 23.6. 4:1424.6. 1:00 9075
27 106 so 22.6. 4:1423.6. 1:00 9075
34 104 pá 21.6. 19:2022.6. 0:32 9075*Z2
34 105 pá 21.6. 17:3021.6. 19:30 9075*Z3
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9060
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9091
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9098

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.