Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9075

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2010

V provozu od: 23. 9. 2010

Výrobní číslo: 178256

Původní evidenční číslo: 9025

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 627 673 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 105 pá 3.12. 5:053.12. 19:01 9075
22 124 čt 2.12. 5:412.12. 20:12 9075
 7  105 st 1.12. 6:191.12. 19:48 9075
14 102 út 30.11. 4:501.12. 0:03 9075
25 101 po 29.11. 13:3029.11. 20:48 9075*Z1
19 104 so 27.11. 6:2927.11. 21:31 9075
19 107 pá 26.11. 5:1426.11. 22:46 9075
Cvič 131 čt 25.11. 6:0025.11. 14:00 9075
16 115 st 24.11. 4:3624.11. 19:17 9075
25 102 út 23.11. 4:3923.11. 21:06 9075
25 101 po 22.11. 4:2422.11. 20:48 9075
15 101 ne 21.11. 4:5721.11. 22:55 9075
15 105 so 20.11. 4:5720.11. 22:55 9075
26 107 pá 19.11. 7:1419.11. 23:43 9075
19 101 út 16.11. 6:2416.11. 20:20 9075
22 134 po 15.11. 6:5715.11. 19:48 9075
25 105 ne 14.11. 10:2714.11. 23:08 9075
 7  102 so 13.11. 5:4813.11. 20:11 9075
19 111 pá 12.11. 5:4412.11. 23:46 9075
19 102 čt 11.11. 4:3211.11. 21:31 9075
19 102 st 10.11. 4:3210.11. 21:31 9075
19 102 út 9.11. 4:329.11. 21:31 9075
19 109 po 8.11. 5:398.11. 23:06 9075
 7  104 ne 7.11. 4:287.11. 22:24 9075
16 103 so 6.11. 5:367.11. 0:14 9075
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9101

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.