Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9075

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2010

V provozu od: 23. 9. 2010

Výrobní číslo: 178256

Původní evidenční číslo: 9025

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 611 263 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  106 ne 29.11. 10:4429.11. 22:14 9075
25 105 čt 26.11. 12:1526.11. 20:58 9075*Z
ZkJ 119 čt 26.11. 6:0026.11. 12:00 9075*1
18 107 pá 20.11. 5:5220.11. 20:10 9075
18 102 st 18.11. 4:5518.11. 20:19 9075
11 105 po 16.11. 5:3316.11. 21:45 9075
18 102 pá 13.11. 4:5513.11. 20:19 9075
18 109 čt 12.11. 5:1612.11. 20:40 9075
18 107 st 11.11. 5:5211.11. 20:10 9075
18 109 pá 6.11. 5:166.11. 20:40 9075
18 108 čt 5.11. 4:595.11. 22:02 9075
18 104 st 4.11. 4:004.11. 20:47 9075
18 107 út 3.11. 5:523.11. 20:10 9075
18 108 pá 30.10. 4:5930.10. 20:10 9075
 6  106 čt 29.10. 6:5230.10. 0:53 9075
 7  109 út 27.10. 5:4227.10. 9:42 9075
 7  106 po 26.10. 6:1426.10. 20:15 9075
18 110 pá 23.10. 5:5923.10. 10:19 9075
14 112 čt 22.10. 4:4422.10. 10:56 9075
18 101 st 21.10. 7:3021.10. 20:55 9075*Z1
18 101 út 20.10. 4:5620.10. 20:55 9075
18 110 po 19.10. 5:5919.10. 10:19 9075
18 110 pá 16.10. 5:5916.10. 10:19 9075
18 110 čt 15.10. 5:5915.10. 10:19 9075
11 111 st 14.10. 5:5714.10. 11:01 9075
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9097
*1 = kolaudace tramvajové trati Pankrác
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9092

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.