Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9075

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2010

V provozu od: 23. 9. 2010

Výrobní číslo: 178256

Původní evidenční číslo: 9025

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 574 048 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 102 st 1.4. 14:082.4. 1:06 9075
 5  109 st 1.4. 4:361.4. 6:15 9075*MU
16 343 út 31.3. 5:4231.3. 21:07 9075
16 310 po 30.3. 5:2730.3. 19:59 9075
16 307 ne 29.3. 5:3029.3. 23:33 9075
16 305 so 28.3. 18:5528.3. 23:13 9075*Z
16 309 pá 27.3. 15:0827.3. 17:30 9075*MU*1
16 311 pá 27.3. 5:5727.3. 10:45 9075
16 310 čt 26.3. 5:2726.3. 19:59 9075
16 141 st 25.3. 5:4425.3. 23:53 9075
 6  101 út 24.3. 5:2024.3. 16:25 9075*MU
16 343 po 23.3. 5:4223.3. 21:07 9075
5+16 332 ne 22.3. 13:2023.3. 0:33 9075*Z1
16 104 pá 20.3. 6:1220.3. 20:38 9075
16 110 čt 19.3. 5:2519.3. 19:30 9075
16 343 st 18.3. 5:5518.3. 20:55 9075
16 141 út 17.3. 5:4018.3. 0:32 9075
Cvič 137 po 16.3. 6:0016.3. 14:00 9075
16 102 st 11.3. 6:0712.3. 0:46 9075
15 114 út 10.3. 6:2510.3. 22:07 9075
16 103 po 9.3. 14:3310.3. 1:09 9075
16 103 po 9.3. 4:159.3. 10:20 9075
16 103 ne 8.3. 4:559.3. 0:46 9075
 7  105 so 7.3. 5:237.3. 21:29 9075
 6  111 pá 6.3. 19:357.3. 0:06 9075*Z2
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9066
*1 = najetí 9075 do 9383 ve smyčce Sídl. Řepy
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9068
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9089

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.