Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9075

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2010

V provozu od: 23. 9. 2010

Výrobní číslo: 178256

Původní evidenční číslo: 9025

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 843 733 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 505 dnes 5:4830.4. 19:51 9075
19 512 út 29.4. 4:4329.4. 23:24 9075
19 503 po 28.4. 5:0429.4. 0:24 9075
19 502 ne 27.4. 6:4428.4. 0:24 9075
19 509 pá 25.4. 6:1625.4. 23:04 9075
19 512 čt 24.4. 4:4324.4. 23:24 9075
19 513 st 23.4. 15:0223.4. 23:44 9075
19 513 st 23.4. 6:0823.4. 9:32 9075
19 505 út 22.4. 5:4822.4. 19:51 9075
19 504 po 21.4. 7:5421.4. 22:05 9075
19 502 ne 20.4. 6:4421.4. 0:24 9075
19 508 so 19.4. 8:1320.4. 0:24 9075
19 513 čt 17.4. 6:2117.4. 19:51 9075
26 512 st 16.4. 8:2516.4. 14:20 9075*Z1
19 511 út 15.4. 4:2416.4. 0:04 9075
19 503 po 14.4. 5:0415.4. 0:24 9075
19 508 ne 13.4. 4:4313.4. 23:24 9075
19 505 so 12.4. 4:4312.4. 23:24 9075
19 509 pá 11.4. 6:1611.4. 23:04 9075
19 505 st 9.4. 5:489.4. 19:51 9075
19 511 út 8.4. 4:249.4. 0:04 9075
19 503 po 7.4. 5:048.4. 0:24 9075
19 501 ne 6.4. 5:047.4. 0:04 9075
19 507 so 5.4. 7:546.4. 0:04 9075
19 513 pá 4.4. 15:024.4. 23:44 9075
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8298+8398

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.