Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9074

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 20. 9. 2006

Výrobní číslo: 178255

Původní evidenční číslo: 9024

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 781 995 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 104 ne 12.1. 5:1212.1. 21:52 9074
15 102 so 11.1. 5:1211.1. 21:22 9074
15 106 pá 10.1. 6:4110.1. 20:08 9074
Cvič 141 čt 9.1. 6:009.1. 14:00 9074
22 108 st 8.1. 6:328.1. 14:20 9074*MU
 5  117 út 7.1. 4:577.1. 9:46 9074
25 104 po 6.1. 6:106.1. 20:40 9074
 7  101 ne 5.1. 4:236.1. 0:44 9074
 7  104 so 4.1. 5:034.1. 21:14 9074
15 104 pá 3.1. 6:273.1. 22:07 9074
 5  107 čt 2.1. 6:052.1. 20:07 9074
 7  108 st 1.1. 10:051.1. 22:14 9074
Rok 2019
 5  103 po 30.12. 14:4530.12. 19:28 9074
 5  103 po 30.12. 5:1530.12. 9:59 9074
15 102 út 24.12. 5:1224.12. 17:24 9074
15 102 po 23.12. 19:5023.12. 21:52 9074*Z
 7  102 ne 22.12. 4:4323.12. 1:04 9074
15 101 pá 20.12. 13:3020.12. 21:37 9074*Z1
26 103 čt 19.12. 11:3020.12. 0:01 9074*Z2
 7  110 st 18.12. 5:0318.12. 9:00 9074*MU
 5  109 út 17.12. 5:5517.12. 22:02 9074
26 103 po 16.12. 6:3117.12. 0:01 9074
 7  102 ne 15.12. 4:4316.12. 1:04 9074
 5  101 so 14.12. 7:2714.12. 22:17 9074
26 116 pá 13.12. 6:0313.12. 22:41 9074
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9070
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9072
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8080+8051

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.