Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: KT8D5.RN2P
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk
Rok výroby: 2006
V provozu od: 20. 9. 2006
Výrobní číslo: 178255
Původní evidenční číslo: 9024
Profil kol: VM-U13
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97
Najeto: cca 933 686 km
Nízkopodlažní díl: | ML8LF |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m Délka skříně samostatně: 30,3 m Šířka: 2480 mm Výška: 3550 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 50 |
Počet míst ke stání: | 272 |
Maximální obsaditelnost: | 322 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 43100 kg Maximální zátěž: 66100 kg Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace TV-Progress |
Měniče: |
4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací 2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V 1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001 |
Sběrač: | Polopantograf Stemmann Fb500.97 |
Brzdič: | LA20 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickým vypružením |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím |
Řadič: | Ruční řadič HH128AU |
Stupně řadiče: |
7x jízda (280-1200A) 7x brzda (220-900A) + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN |
Trakční motor: | 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW) Otáčky: 1720 ot./min. Max. otáčky: 4350 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: vlastní |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Bahoza Kalba 1 |
Dveře: | Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2 |
Sedačky: | Fainsa Ariane / City W |
Lak: |
bílý RAL 9016 červený RAL 3020 (cz8140) střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) černý RAL 9005 spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Cvič | 124 | st 22.3. 6:00 | 22.3. 14:00 | 9074 | ||
5 | 108 | út 21.3. 6:38 | 21.3. 8:54 | 9074 | ||
Cvič | 111 | po 20.3. 6:00 | 20.3. 14:00 | 9074 | ||
5 | 114 | pá 10.3. 7:18 | 10.3. 9:34 | 9074 | ||
5 | 114 | čt 9.3. 7:18 | 9.3. 9:34 | 9074 | ||
5 | 107 | st 8.3. 5:13 | 8.3. 20:18 | 9074 | ||
19 | 109 | út 7.3. 5:55 | 7.3. 22:45 | 9074 | ||
19 | 109 | po 6.3. 5:55 | 6.3. 22:45 | 9074 | ||
16 | 101 | pá 3.3. 15:24 | 3.3. 17:57 | 9074 | ||
5 | 114 | pá 3.3. 7:18 | 3.3. 9:34 | 9074 | ||
16 | 101 | čt 2.3. 15:30 | 2.3. 17:57 | 9074*Z1 | ||
19 | 107 | čt 2.3. 5:28 | 2.3. 9:39 | 9074 | ||
19 | 107 | st 1.3. 14:35 | 1.3. 20:16 | 9074 | ||
5 | 114 | st 1.3. 7:18 | 1.3. 9:34 | 9074 | ||
16 | 106 | út 28.2. 7:08 | 28.2. 9:41 | 9074 | ||
5 | 114 | st 22.2. 7:18 | 22.2. 9:34 | 9074 | ||
5 | 108 | po 20.2. 6:38 | 20.2. 8:54 | 9074 | ||
19 | 107 | po 6.2. 6:21 | 6.2. 19:31 | 9074 | ||
5 | 108 | ne 5.2. 10:43 | 5.2. 23:17 | 9074 | ||
Rok 2022 | ||||||
22 | 110 | út 20.12. 7:02 | 20.12. 19:07 | 9074 | ||
19 | 107 | pá 16.12. 5:28 | 16.12. 9:39 | 9074 | ||
5 | 108 | čt 8.12. 6:38 | 8.12. 8:54 | 9074 | ||
5 | 114 | út 6.12. 7:18 | 6.12. 9:34 | 9074 | ||
5 | 108 | po 5.12. 6:38 | 5.12. 8:54 | 9074 | ||
19+39 | 104 | pá 2.12. 4:41 | 2.12. 9:51 | 9074 |