Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9074

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 20. 9. 2006

Výrobní číslo: 178255

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 678 068 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 122 út 24.4. 10:0024.4. 19:16 9074*Z
 8  112 út 24.4. 6:3324.4. 8:59 9074
16 101 po 23.4. 5:4724.4. 0:54 9074
16 103 ne 22.4. 5:0723.4. 0:10 9074
3+6 104 so 21.4. 4:4622.4. 0:56 9074
 8  102 pá 20.4. 6:0621.4. 0:58 9074
16 122 čt 19.4. 5:1019.4. 19:16 9074
30 243 st 18.4. 10:2018.4. 23:37 9074*Z1
30 141 út 17.4. 5:0217.4. 16:00 9074*MU
25 101 po 16.4. 6:1216.4. 22:11 9074
16 116 ne 15.4. 7:4515.4. 22:30 9074*Z2
16 116 ne 15.4. 3:5815.4. 5:45 9074*MU*1
16 111 so 14.4. 4:5714.4. 23:01 9074
 8  102 pá 13.4. 6:0614.4. 0:58 9074
25 106 čt 12.4. 4:3412.4. 22:54 9074
 8  111 st 11.4. 5:3811.4. 21:48 9074
16 104 út 10.4. 14:4811.4. 1:14 9074
 8  112 út 10.4. 6:3310.4. 8:59 9074
25 106 po 9.4. 4:349.4. 22:54 9074
3+6 103 ne 8.4. 4:469.4. 0:36 9074
17 113 so 7.4. 4:568.4. 1:15 9074
16 129 pá 6.4. 4:187.4. 1:05 9074
16 133 čt 5.4. 6:566.4. 0:35 9074
16 104 st 4.4. 4:384.4. 10:16 9074
25 116 út 3.4. 14:403.4. 19:24 9074
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9084
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9097
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9362
*1 = technická závada u Krematoria Motol

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.