Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9074

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 20. 9. 2006

Výrobní číslo: 178255

Původní evidenční číslo: 9024

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 931 481 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19+39 105 dnes 5:341.12. 19:54 9074
19+39 104 st 30.11. 14:1830.11. 19:46 9074
19+39 107 st 30.11. 5:3930.11. 10:01 9074
19+39 104 út 29.11. 14:1829.11. 19:46 9074
19+39 104 út 29.11. 4:4129.11. 9:51 9074
19+39 104 po 28.11. 14:1828.11. 19:46 9074
19+39 107 po 28.11. 5:3928.11. 10:01 9074
19 102 st 23.11. 6:2123.11. 19:31 9074
19 411 po 14.11. 21:5514.11. 23:17 9074*Z1*1
19 107 po 14.11. 5:2814.11. 9:39 9074
 7  101 ne 13.11. 9:2613.11. 22:06 9074
19 101 so 12.11. 4:4812.11. 22:24 9074
16 101 pá 11.11. 15:2412.11. 0:36 9074
 5  108 pá 11.11. 6:3811.11. 8:54 9074
19 105 čt 10.11. 5:1410.11. 22:26 9074
 5  103 st 9.11. 4:3710.11. 0:17 9074
 5  109 út 8.11. 5:278.11. 22:57 9074
 5  103 po 7.11. 4:378.11. 0:17 9074
 5  103 ne 6.11. 4:577.11. 0:17 9074
19 103 so 5.11. 4:545.11. 21:48 9074
19 105 pá 4.11. 17:204.11. 22:26 9074*Z2
 4  113 pá 4.11. 6:234.11. 10:14 9074
 7  110 čt 3.11. 6:313.11. 20:19 9074
 7  110 st 2.11. 6:312.11. 20:19 9074
 7  106 út 1.11. 5:571.11. 19:51 9074
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9052
*1 = poškození pantografu za zast. Nuselská radnice DC
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9056

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.