Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9074

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 20. 9. 2006

Výrobní číslo: 178255

Původní evidenční číslo: 9024

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 757 185 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  114 út 13.8. 17:0514.8. 0:41 9074*MU*1
 9  114 po 12.8. 6:0112.8. 18:33 9074*MU
5+7 103 čt 8.8. 6:058.8. 19:09 9074
24 106 st 7.8. 6:067.8. 19:39 9074
5+7 111 út 6.8. 4:376.8. 20:26 9074
5+7 103 po 5.8. 6:055.8. 19:09 9074
 6  101 st 31.7. 5:2431.7. 23:10 9074
 5  101 út 30.7. 4:4931.7. 0:50 9074
 6  110 po 29.7. 4:5329.7. 22:16 9074
24 106 ne 28.7. 5:0329.7. 1:00 9074
 5  101 so 27.7. 4:5627.7. 20:18 9074
24 112 pá 26.7. 5:2626.7. 20:36 9074
 5  103 st 24.7. 5:1624.7. 14:20 9074*MU
 5  106 út 23.7. 5:4023.7. 20:08 9074
 6  108 po 22.7. 15:3023.7. 0:34 9074*Z
 7  103 pá 19.7. 5:5119.7. 21:05 9074
 5  102 čt 18.7. 5:0419.7. 1:00 9074
 7  112 st 17.7. 5:0317.7. 22:29 9074
15 110 út 16.7. 5:4516.7. 22:10 9074
 6  108 po 15.7. 4:3016.7. 0:34 9074
 7  103 ne 14.7. 9:1114.7. 20:59 9074
 7  101 so 13.7. 4:2314.7. 0:44 9074
15 106 pá 12.7. 5:1212.7. 19:30 9074
15 110 čt 11.7. 5:4511.7. 22:10 9074
 7  108 st 10.7. 6:3111.7. 0:44 9074
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada el.výzbroje se zahořením ve smyčce Sídl.Řepy
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9091

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.