Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9074

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 20. 9. 2006

Výrobní číslo: 178255

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 661 628 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 104 po 22.1. 4:2922.1. 20:52 9074
16 106 ne 21.1. 5:0921.1. 22:15 9074
16 116 so 20.1. 4:3621.1. 0:08 9074
14 107 pá 19.1. 5:0419.1. 20:11 9074
25 102 čt 18.1. 6:2218.1. 19:46 9074
14 105 st 17.1. 4:4418.1. 0:59 9074
25 103 út 16.1. 13:1516.1. 22:26 9074*Z
8 113 po 15.1. 6:0116.1. 1:04 9074
25 108 ne 14.1. 5:1414.1. 22:41 9074
16 106 so 13.1. 4:4013.1. 10:50 9074*MU
Rok 2017
8 114 čt 14.12. 6:0214.12. 9:48 9074
6 107 st 13.12. 4:3013.12. 20:01 9074
8 108 út 12.12. 5:1813.12. 0:24 9074
14 101 po 11.12. 5:4111.12. 18:56 9074
8 114 pá 8.12. 15:198.12. 19:05 9074
ZkJ 119 pá 8.12. 8:008.12. 10:30 9074
24 117 čt 7.12. 5:267.12. 18:22 9074
14 104 st 6.12. 6:296.12. 20:25 9074
8 109 pá 1.12. 14:391.12. 16:30 9074*MU
14 104 čt 30.11. 6:2930.11. 20:25 9074
14 117 st 29.11. 4:5529.11. 9:47 9074
6 104 út 28.11. 6:1328.11. 21:21 9074
15 109 po 27.11. 6:1028.11. 0:12 9074
16 106 ne 26.11. 4:5026.11. 22:15 9074
16 102 so 25.11. 4:2726.11. 0:14 9074
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9386
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.