Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9074

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 20. 9. 2006

Výrobní číslo: 178255

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 736 260 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  142 čt 18.4. 6:3218.4. 20:53 9074
16 102 st 17.4. 14:5017.4. 23:34 9074*Z
 8  111 út 16.4. 5:3416.4. 18:43 9074
 8  114 po 15.4. 15:1916.4. 1:02 9074
16 103 po 15.4. 6:2715.4. 9:43 9074
14 107 ne 14.4. 6:1414.4. 22:36 9074
14 106 so 13.4. 5:1413.4. 22:22 9074
16+94 141 pá 12.4. 5:3013.4. 1:34 9074
 8  108 čt 11.4. 5:1811.4. 22:18 9074
16 104 st 10.4. 4:2910.4. 20:53 9074
14 104 út 9.4. 14:479.4. 23:50 9074
 8  114 út 9.4. 4:589.4. 9:00 9074
 8  109 po 8.4. 14:399.4. 0:24 9074
 8  109 po 8.4. 5:518.4. 9:40 9074
25 108 ne 7.4. 5:138.4. 1:08 9074
16 110 so 6.4. 5:257.4. 1:14 9074
 8  103 pá 5.4. 4:385.4. 23:44 9074
16 110 čt 4.4. 5:215.4. 0:28 9074
25 107 st 3.4. 4:553.4. 20:35 9074
25 101 út 2.4. 6:112.4. 22:12 9074
 8  107 po 1.4. 6:551.4. 20:05 9074
25 107 so 30.3. 17:3530.3. 22:27 9074*Z1
14 114 pá 29.3. 5:1429.3. 20:44 9074
6+8 113 čt 28.3. 5:1929.3. 1:05 9074
35 102 st 27.3. 5:5227.3. 19:48 9074
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9062
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9083

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.