Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9073

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 3. 3. 2011

Výrobní číslo: 178287

Původní evidenční číslo: 9023

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 710 805 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  104 ne 24.9. 7:4924.9. 21:40 9073
 7  107 so 23.9. 5:2923.9. 22:21 9073
Cvič 131 pá 22.9. 6:0022.9. 14:00 9073
17 113 čt 21.9. 5:5521.9. 19:41 9073
 5  105 st 20.9. 6:0420.9. 20:00 9073
 5  109 út 19.9. 6:2520.9. 0:17 9073
19 108 po 18.9. 7:0718.9. 19:59 9073
17 108 ne 17.9. 21:3018.9. 1:01 9073*Z1
 5  103 so 16.9. 7:3516.9. 23:17 9073
17 113 pá 15.9. 5:5515.9. 19:41 9073
19 104 čt 14.9. 19:2014.9. 22:30 9073*Z2
Cvič 133 út 12.9. 6:0012.9. 14:00 9073
17 110 po 11.9. 4:3311.9. 13:20 9073*MU
 5  106 ne 10.9. 17:1110.9. 23:57 9073
17 114 pá 8.9. 4:319.9. 0:40 9073
 5  114 čt 7.9. 14:577.9. 23:37 9073
 5  114 čt 7.9. 6:497.9. 9:11 9073
 5  105 st 6.9. 6:046.9. 20:00 9073
17 110 út 5.9. 4:336.9. 0:45 9073
 5  109 po 4.9. 6:255.9. 0:17 9073
19 101 ne 3.9. 4:203.9. 22:10 9073
16 105 so 2.9. 8:423.9. 0:17 9073
19 104 ne 27.8. 5:0027.8. 15:30 9073*MU
25 742 so 26.8. 4:4627.8. 0:32 9073
25 141 pá 25.8. 4:4126.8. 1:26 9073
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9094
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9056
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.