Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9073

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 3. 3. 2011

Výrobní číslo: 178287

Původní evidenční číslo: 9023

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 520 515 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  111 čt 9.4. 4:3010.4. 0:14 9073
25 103 st 8.4. 5:358.4. 22:23 9073
 5  111 út 7.4. 15:127.4. 20:34 9073
 5  111 út 7.4. 6:047.4. 9:38 9073
24 112 po 6.4. 5:566.4. 20:39 9073
 5  101 ne 5.4. 4:565.4. 20:20 9073
 5  103 so 4.4. 5:164.4. 22:35 9073
16 307 pá 3.4. 5:103.4. 20:29 9073
16 311 čt 2.4. 15:283.4. 0:33 9073
16 309 čt 2.4. 4:502.4. 9:40 9073
16 142 st 1.4. 6:102.4. 0:53 9073
 5  109 út 31.3. 4:3631.3. 20:43 9073
15 103 po 30.3. 5:5830.3. 21:37 9073
 6  108 ne 29.3. 4:3029.3. 22:35 9073
16 102 so 28.3. 4:5529.3. 0:46 9073
16 102 pá 27.3. 14:0828.3. 1:06 9073
 5  111 pá 27.3. 6:0427.3. 9:38 9073
 7  102 čt 26.3. 5:1726.3. 21:29 9073
 7  109 st 25.3. 4:2326.3. 0:44 9073
15 103 út 24.3. 5:5824.3. 21:37 9073
Cvič 109 po 23.3. 14:0023.3. 22:00 9073
Cvič 152 po 23.3. 6:0023.3. 14:00 9073
10+15 132 ne 22.3. 4:4422.3. 21:22 9073
16 101 so 21.3. 4:3522.3. 0:18 9073
 5  104 pá 20.3. 14:1020.3. 18:15 9073*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8348+8366

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.