Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9073

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 3. 3. 2011

Výrobní číslo: 178287

Původní evidenční číslo: 9023

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 492 992 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  109 ne 25.8. 7:2226.8. 1:21 9073
 9  119 so 24.8. 6:0125.8. 0:50 9073
 9  104 pá 23.8. 5:1924.8. 0:01 9073
 9  108 čt 22.8. 5:3823.8. 0:21 9073
 9  110 st 21.8. 5:4121.8. 12:15 9073*MU
 9  114 út 20.8. 6:0121.8. 0:41 9073
 9  111 po 19.8. 5:4919.8. 21:17 9073
 9  110 ne 18.8. 5:4519.8. 0:40 9073
 9  107 so 17.8. 6:4118.8. 0:41 9073
 9  113 pá 16.8. 5:2216.8. 19:16 9073
 9  112 čt 15.8. 5:5715.8. 23:51 9073
 9  108 út 13.8. 5:3814.8. 4:31 9073
 9  112 po 12.8. 5:5712.8. 23:51 9073
5+7 102 pá 9.8. 4:289.8. 20:17 9073
26 107 čt 8.8. 4:268.8. 20:30 9073
5+7 103 st 7.8. 6:057.8. 19:09 9073
26 107 út 6.8. 4:266.8. 20:30 9073
24 107 po 5.8. 6:165.8. 19:49 9073
15 107 so 3.8. 4:323.8. 21:10 9073
24 110 pá 2.8. 5:032.8. 20:17 9073
15 110 čt 1.8. 4:321.8. 20:40 9073
24 105 st 31.7. 6:3631.7. 19:29 9073
 6  108 st 24.7. 4:3025.7. 0:34 9073
 6  112 út 23.7. 5:0923.7. 20:40 9073
 6  102 po 22.7. 5:3122.7. 23:34 9073
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.