Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9073

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 3. 3. 2011

Výrobní číslo: 178287

Původní evidenční číslo: 9023

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 595 860 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  104 st 21.4. 5:5421.4. 22:33 9073
 5  111 út 20.4. 7:5020.4. 18:00 9073*Z
 6  107 po 19.4. 6:2419.4. 20:37 9073
 3  116 pá 16.4. 15:0816.4. 21:12 9073
 5  441 pá 16.4. 7:0016.4. 12:30 9073*Z1
 5  113 čt 15.4. 5:3015.4. 21:01 9073
14 111 st 14.4. 5:0414.4. 22:27 9073
 6  109 út 13.4. 4:3113.4. 20:57 9073
15 108 po 12.4. 5:3712.4. 20:52 9073
 7  103 pá 9.4. 6:189.4. 19:26 9073
25 109 čt 8.4. 5:178.4. 20:54 9073
14 103 st 7.4. 5:337.4. 22:12 9073
14 111 út 6.4. 5:046.4. 22:27 9073
15 106 po 5.4. 5:525.4. 22:26 9073
 5  106 ne 4.4. 4:374.4. 21:01 9073
15 102 so 3.4. 4:523.4. 21:07 9073
 7  102 pá 2.4. 4:442.4. 22:43 9073
11 111 čt 1.4. 4:391.4. 22:23 9073
 6  111 st 31.3. 4:5131.3. 21:18 9073
11 111 út 30.3. 4:3930.3. 22:23 9073
 6  102 po 29.3. 5:3629.3. 22:13 9073
14 103 ne 28.3. 4:4528.3. 22:42 9073
15 105 so 27.3. 5:1227.3. 22:07 9073
16 108 pá 26.3. 5:4126.3. 21:12 9073
 5  110 čt 25.3. 18:2025.3. 20:31 9073*Z2
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9102
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9229
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8350+8358

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.