Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9073

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 3. 3. 2011

Výrobní číslo: 178287

Původní evidenční číslo: 9023

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 788 355 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  103 dnes 6:3722.10. 21:27 9073
24 107 po 21.10. 6:1421.10. 20:16 9073
 6  108 ne 20.10. 4:5621.10. 1:06 9073
 6  107 so 19.10. 4:3620.10. 0:46 9073
27 111 pá 18.10. 4:1719.10. 1:16 9073
6+27 134 čt 17.10. 14:3917.10. 23:58 9073
27 115 čt 17.10. 5:1217.10. 10:10 9073
 8  102 st 16.10. 6:0816.10. 21:12 9073
27 106 út 15.10. 5:3215.10. 7:50 9073*MU
27 113 po 14.10. 6:3015.10. 0:38 9073
 6  401 ne 13.10. 5:0713.10. 21:49 9073
27 405 so 12.10. 4:4612.10. 22:25 9073
27 110 pá 11.10. 5:5011.10. 20:57 9073
27 110 čt 10.10. 5:5010.10. 20:57 9073
27 106 st 9.10. 13:4710.10. 0:42 9073*Z1
 6  107 st 9.10. 6:189.10. 10:09 9073
 6  105 út 8.10. 5:148.10. 19:36 9073
27 113 po 7.10. 6:308.10. 0:38 9073
 6  107 čt 3.10. 6:183.10. 10:09 9073
22 102 st 2.10. 5:562.10. 19:47 9073
 8  102 út 1.10. 6:081.10. 21:12 9073
 6  109 po 30.9. 5:511.10. 0:38 9073
 6  107 ne 29.9. 4:3630.9. 0:46 9073
 6  106 so 28.9. 4:3729.9. 0:34 9073
27 110 pá 27.9. 5:4927.9. 20:57 9073
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9078

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.