Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9073

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 3. 3. 2011

Výrobní číslo: 178287

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 390 156 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
30 244 út 23.1. 5:3923.1. 23:28 9073
30 141 po 22.1. 4:5523.1. 1:00 9073
16 119 ne 21.1. 4:5622.1. 0:48 9073
25 107 so 20.1. 4:5420.1. 22:27 9073
14 111 pá 19.1. 5:3519.1. 20:51 9073
8 103 st 17.1. 6:3117.1. 17:00 9073*MU
8 113 út 16.1. 6:0117.1. 1:04 9073
14 114 po 15.1. 5:5515.1. 21:06 9073
14 109 ne 14.1. 5:0414.1. 21:21 9073
16 106 so 13.1. 10:5014.1. 0:44 9073*Z
25 105 pá 12.1. 4:3412.1. 22:54 9073
14 112 čt 11.1. 5:2411.1. 20:36 9073
8 105 st 10.1. 5:5111.1. 1:04 9073
30 244 út 9.1. 5:409.1. 23:21 9073
30 203 po 8.1. 14:508.1. 18:57 9073
30 201 po 8.1. 5:578.1. 10:38 9073
30 201 pá 5.1. 15:105.1. 18:47 9073
30 243 st 3.1. 5:343.1. 23:38 9073
6 106 út 2.1. 5:332.1. 21:02 9073
16 101 po 1.1. 6:291.1. 23:54 9073
Rok 2017
8 107 ne 31.12. 4:3831.12. 22:04 9073
8 109 so 30.12. 9:0931.12. 0:24 9073
25 109 pá 29.12. 5:1329.12. 20:58 9073
14 107 čt 28.12. 6:1128.12. 22:06 9073
8 108 st 27.12. 6:3127.12. 23:24 9073
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9074

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.