Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9073

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 3. 3. 2011

Výrobní číslo: 178287

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 482 042 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  109 po 24.6. 14:3925.6. 0:24 9073
 8  109 po 24.6. 5:5124.6. 9:40 9073
25 110 so 22.6. 8:0322.6. 23:08 9073
 8  107 pá 21.6. 6:5521.6. 20:05 9073
25 116 čt 20.6. 14:4020.6. 19:25 9073
14 104 čt 20.6. 5:2920.6. 10:09 9073
16 103 st 19.6. 14:5119.6. 20:45 9073
 8  109 st 19.6. 5:5119.6. 9:40 9073
16 109 út 18.6. 5:0919.6. 0:14 9073
 8  114 po 17.6. 15:1918.6. 1:04 9073
14 104 po 17.6. 5:2917.6. 10:09 9073
16 117 pá 14.6. 6:1014.6. 17:00 9073*MU
17 105 čt 13.6. 6:0713.6. 19:22 9073
25 114 st 12.6. 5:5212.6. 21:56 9073
25 103 út 11.6. 4:1511.6. 19:55 9073
14 104 po 10.6. 14:4710.6. 23:50 9073
Cvič 131 po 10.6. 6:0010.6. 14:00 9073
16 112 pá 7.6. 13:307.6. 19:23 9073*Z
16+94 141 pá 7.6. 5:307.6. 11:00 9073*MU
 8  114 čt 6.6. 15:197.6. 1:04 9073
25 116 čt 6.6. 5:146.6. 9:54 9073
25 101 st 5.6. 6:095.6. 22:12 9073
16 117 út 4.6. 6:104.6. 22:44 9073
17 105 po 3.6. 6:073.6. 19:22 9073
25 110 ne 2.6. 10:332.6. 20:41 9073
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9087

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.