Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9073

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 3. 3. 2011

Výrobní číslo: 178287

Původní evidenční číslo: 9023

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 658 470 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 107 dnes 14:357.12. 20:16 9073
19 107 dnes 5:287.12. 9:39 9073
19 109 út 6.12. 5:556.12. 22:45 9073
16 105 po 5.12. 5:405.12. 23:16 9073
39+95 166 pá 2.12. 4:013.12. 5:46 9073
5+35 102 čt 1.12. 5:432.12. 0:14 9073
5+90 151 út 29.11. 5:1930.11. 5:30 9073
19+39 109 po 28.11. 6:0328.11. 23:55 9073
 5  101 ne 27.11. 9:3627.11. 23:42 9073
16 114 pá 25.11. 17:1025.11. 19:34 9073*Z1
 5  107 pá 25.11. 5:1325.11. 12:50 9073*MU
 5  108 čt 24.11. 14:3025.11. 0:37 9073
 5  114 čt 24.11. 7:1824.11. 9:34 9073
19 103 po 21.11. 4:5421.11. 19:10 9073*MU
19 105 ne 20.11. 5:1420.11. 23:43 9073
 5  108 pá 18.11. 5:4518.11. 20:54 9073
19 105 čt 17.11. 5:1417.11. 23:43 9073
19 105 st 16.11. 5:1416.11. 22:26 9073
19 101 út 15.11. 4:4815.11. 21:00 9073
19 109 po 14.11. 5:5514.11. 22:45 9073
19 105 ne 13.11. 5:1413.11. 23:43 9073
 5  110 pá 11.11. 5:3711.11. 18:54 9073
19 107 čt 10.11. 14:3510.11. 20:16 9073
19 108 st 9.11. 5:439.11. 18:52 9073
 6  114 út 8.11. 6:168.11. 19:52 9073
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9097
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.