Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: KT8D5.RN2P
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP
Rok výroby: 2011
V provozu od: 3. 3. 2011
Výrobní číslo: 178287
Původní evidenční číslo: 9023
Profil kol: PR-1
Dveře: Dopp Alu
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97
Najeto: cca 595 860 km
Nízkopodlažní díl: | ML8LF |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m Délka skříně samostatně: 30,3 m Šířka: 2480 mm Výška: 3550 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 50 |
Počet míst ke stání: | 272 |
Maximální obsaditelnost: | 322 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 43100 kg Maximální zátěž: 66100 kg Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace TV-Progress |
Měniče: |
4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací 2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V 1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001 |
Sběrač: | Polopantograf Stemmann Fb500.97 |
Brzdič: | LA20 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickým vypružením |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím |
Řadič: | Ruční řadič HH128AU |
Stupně řadiče: |
7x jízda (280-1200A) 7x brzda (220-900A) + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN |
Trakční motor: | 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW) Otáčky: 1720 ot./min. Max. otáčky: 4350 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: vlastní |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Bahoza Kalba 1 |
Dveře: | Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2 |
Sedačky: | Fainsa Ariane / City W |
Lak: |
bílý RAL 9016 červený RAL 3020 (cz8140) střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) černý RAL 9005 spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
6 | 104 | st 21.4. 5:54 | 21.4. 22:33 | 9073 | ||
5 | 111 | út 20.4. 7:50 | 20.4. 18:00 | 9073*Z | ||
6 | 107 | po 19.4. 6:24 | 19.4. 20:37 | 9073 | ||
3 | 116 | pá 16.4. 15:08 | 16.4. 21:12 | 9073 | ||
5 | 441 | pá 16.4. 7:00 | 16.4. 12:30 | 9073*Z1 | ||
5 | 113 | čt 15.4. 5:30 | 15.4. 21:01 | 9073 | ||
14 | 111 | st 14.4. 5:04 | 14.4. 22:27 | 9073 | ||
6 | 109 | út 13.4. 4:31 | 13.4. 20:57 | 9073 | ||
15 | 108 | po 12.4. 5:37 | 12.4. 20:52 | 9073 | ||
7 | 103 | pá 9.4. 6:18 | 9.4. 19:26 | 9073 | ||
25 | 109 | čt 8.4. 5:17 | 8.4. 20:54 | 9073 | ||
14 | 103 | st 7.4. 5:33 | 7.4. 22:12 | 9073 | ||
14 | 111 | út 6.4. 5:04 | 6.4. 22:27 | 9073 | ||
15 | 106 | po 5.4. 5:52 | 5.4. 22:26 | 9073 | ||
5 | 106 | ne 4.4. 4:37 | 4.4. 21:01 | 9073 | ||
15 | 102 | so 3.4. 4:52 | 3.4. 21:07 | 9073 | ||
7 | 102 | pá 2.4. 4:44 | 2.4. 22:43 | 9073 | ||
11 | 111 | čt 1.4. 4:39 | 1.4. 22:23 | 9073 | ||
6 | 111 | st 31.3. 4:51 | 31.3. 21:18 | 9073 | ||
11 | 111 | út 30.3. 4:39 | 30.3. 22:23 | 9073 | ||
6 | 102 | po 29.3. 5:36 | 29.3. 22:13 | 9073 | ||
14 | 103 | ne 28.3. 4:45 | 28.3. 22:42 | 9073 | ||
15 | 105 | so 27.3. 5:12 | 27.3. 22:07 | 9073 | ||
16 | 108 | pá 26.3. 5:41 | 26.3. 21:12 | 9073 | ||
5 | 110 | čt 25.3. 18:20 | 25.3. 20:31 | 9073*Z2 |