Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: KT8D5.RN2P
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP
Rok výroby: 2011
V provozu od: 3. 3. 2011
Výrobní číslo: 178287
Původní evidenční číslo: 9023
Profil kol: PR-1
Dveře: Dopp Alu
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97
Najeto: cca 581 280 km
Nízkopodlažní díl: | ML8LF |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m Délka skříně samostatně: 30,3 m Šířka: 2480 mm Výška: 3550 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 50 |
Počet míst ke stání: | 272 |
Maximální obsaditelnost: | 322 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 43100 kg Maximální zátěž: 66100 kg Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace TV-Progress |
Měniče: |
4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací 2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V 1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001 |
Sběrač: | Polopantograf Stemmann Fb500.97 |
Brzdič: | LA20 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickým vypružením |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím |
Řadič: | Ruční řadič HH128AU |
Stupně řadiče: |
7x jízda (280-1200A) 7x brzda (220-900A) + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN |
Trakční motor: | 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW) Otáčky: 1720 ot./min. Max. otáčky: 4350 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: vlastní |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Bahoza Kalba 1 |
Dveře: | Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2 |
Sedačky: | Fainsa Ariane / City W |
Lak: |
bílý RAL 9016 červený RAL 3020 (cz8140) střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) černý RAL 9005 spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
15 | 101 | út 19.1. 6:18 | 19.1. 21:08 | 9073 | ||
14 | 103 | po 18.1. 5:34 | 18.1. 22:59 | 9073 | ||
15 | 102 | so 16.1. 4:52 | 16.1. 21:08 | 9073 | ||
25 | 109 | pá 15.1. 5:18 | 15.1. 8:30 | 9073*MU | ||
25 | 112 | čt 14.1. 5:39 | 14.1. 21:14 | 9073 | ||
5 | 113 | st 13.1. 5:30 | 13.1. 21:01 | 9073 | ||
25 | 109 | út 12.1. 5:18 | 12.1. 20:54 | 9073 | ||
15 | 101 | po 11.1. 6:18 | 11.1. 21:23 | 9073 | ||
7 | 102 | ne 10.1. 4:43 | 10.1. 22:43 | 9073 | ||
7 | 108 | so 9.1. 8:06 | 9.1. 20:13 | 9073 | ||
7 | 104 | st 6.1. 4:43 | 6.1. 23:03 | 9073 | ||
25 | 105 | út 5.1. 4:41 | 5.1. 20:58 | 9073 | ||
14 | 111 | po 4.1. 5:04 | 4.1. 22:07 | 9073 | ||
Rok 2020 | ||||||
7 | 102 | čt 31.12. 4:23 | 31.12. 22:43 | 9073 | ||
16 | 101 | st 30.12. 5:32 | 30.12. 21:41 | 9073 | ||
16 | 115 | po 28.12. 5:11 | 28.12. 19:35 | 9073 | ||
26 | 103 | po 21.12. 5:25 | 21.12. 22:35 | 9073 | ||
24 | 112 | čt 17.12. 6:57 | 17.12. 20:25 | 9073 | ||
7 | 104 | st 16.12. 4:43 | 16.12. 23:03 | 9073 | ||
16 | 101 | út 15.12. 5:32 | 15.12. 21:41 | 9073 | ||
25 | 109 | po 14.12. 5:16 | 14.12. 20:54 | 9073 | ||
14 | 102 | ne 13.12. 4:45 | 13.12. 22:41 | 9073 | ||
7 | 102 | so 12.12. 4:43 | 12.12. 22:43 | 9073 | ||
15 | 108 | pá 11.12. 5:38 | 11.12. 20:53 | 9073 | ||
5 | 113 | čt 10.12. 5:30 | 10.12. 21:01 | 9073 |