Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9072

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Pankrác (od 4.4.2024)

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2005

V provozu od: 27. 12. 2005

Výrobní číslo: 178293

Původní evidenční číslo: 9022

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 994 672 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
27 410 pá 24.5. 4:0624.5. 17:15 9072*MU
Cvič 448 čt 23.5. 14:0023.5. 22:00 9072
Cvič 445 čt 23.5. 6:0023.5. 14:00 9072
17+27 431 st 22.5. 6:2523.5. 1:07 9072
17+27 431 út 21.5. 18:0022.5. 1:07 9072*Z1
27 404 po 20.5. 6:5520.5. 19:28 9072
27 411 pá 17.5. 6:1517.5. 20:23 9072
27 410 čt 16.5. 4:0617.5. 0:47 9072
17+27 432 st 15.5. 5:4616.5. 1:27 9072
17+27 431 út 14.5. 6:2515.5. 1:07 9072
27 409 po 13.5. 5:3713.5. 20:09 9072
27 405 ne 12.5. 4:4513.5. 1:27 9072
27 410 so 11.5. 8:2312.5. 0:47 9072
17+27 431 pá 10.5. 6:2511.5. 1:07 9072
27 409 čt 9.5. 5:379.5. 20:09 9072
27 403 st 8.5. 4:459.5. 1:27 9072
27 408 út 7.5. 5:218.5. 0:27 9072
17+27 431 po 6.5. 6:257.5. 1:07 9072
17+27 431 ne 5.5. 8:296.5. 1:07 9072
27 409 pá 3.5. 5:373.5. 20:09 9072
17+27 431 čt 2.5. 6:253.5. 1:07 9072
17+27 431 út 30.4. 6:2530.4. 22:15 9072*MU
27 409 po 29.4. 5:3729.4. 20:09 9072
27 410 pá 26.4. 4:0627.4. 0:47 9072
27 413 čt 25.4. 4:2625.4. 22:53 9072
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9055

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.