Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9072

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2005

V provozu od: 27. 12. 2005

Výrobní číslo: 178293

Původní evidenční číslo: 9022

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 743 887 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  106 čt 23.1. 6:2923.1. 20:25 9072
26 116 st 22.1. 6:0323.1. 1:13 9072
 7  114 út 21.1. 5:3121.1. 19:37 9072
 7  105 po 20.1. 6:2120.1. 22:29 9072
15 108 ne 19.1. 6:1219.1. 14:50 9072*MU
 6  104 so 18.1. 7:5719.1. 0:14 9072
 7  110 pá 17.1. 5:0318.1. 1:04 9072
 7  114 čt 16.1. 5:3116.1. 19:37 9072
 7  106 st 15.1. 6:2915.1. 20:25 9072
26 116 út 14.1. 6:0314.1. 22:41 9072
 5  111 po 13.1. 6:3913.1. 8:58 9072
Cvič 111 st 8.1. 6:008.1. 14:00 9072
 5  116 po 6.1. 4:376.1. 18:18 9072
15 107 ne 5.1. 5:525.1. 22:44 9072
 5  105 so 4.1. 5:174.1. 20:47 9072
 5  106 pá 3.1. 5:554.1. 0:59 9072
Rok 2019
 6  102 po 30.12. 5:3130.12. 10:00 9072*MU
 7  105 út 24.12. 5:2324.12. 17:10 9072
15 104 po 23.12. 6:2723.12. 22:07 9072
15 101 pá 20.12. 5:5820.12. 13:30 9072*MU
 5  102 čt 19.12. 7:1119.12. 21:02 9072
15 106 út 17.12. 6:4117.12. 20:08 9072
 7  105 po 16.12. 6:2116.12. 22:29 9072
 5  101 ne 15.12. 4:3716.12. 0:59 9072
15 103 so 14.12. 5:3214.12. 21:37 9072
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.