Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9072

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2005

V provozu od: 27. 12. 2005

Výrobní číslo: 178293

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 684 277 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  111 út 19.2. 5:3419.2. 18:45 9072
 8  114 po 18.2. 15:1919.2. 1:04 9072
 8  109 po 18.2. 5:5118.2. 9:40 9072
 8  104 ne 17.2. 12:2418.2. 1:04 9072
16 102 pá 15.2. 6:4715.2. 9:50 9072*MU
 8  103 čt 14.2. 4:3814.2. 10:15 9072*MU
16 111 st 13.2. 5:3014.2. 0:54 9072
 8  114 út 12.2. 15:1913.2. 1:04 9072
25 116 út 12.2. 5:1412.2. 9:54 9072
 8  114 po 11.2. 15:1912.2. 1:04 9072
16 116 po 11.2. 7:0711.2. 10:23 9072
16 106 ne 10.2. 5:3010.2. 22:04 9072
 8  104 so 9.2. 5:5810.2. 1:04 9072
25 107 pá 8.2. 4:558.2. 20:35 9072
 8  113 čt 7.2. 6:018.2. 0:44 9072
25 116 st 6.2. 14:406.2. 19:25 9072
 8  114 st 6.2. 4:586.2. 9:00 9072
16 117 út 5.2. 6:105.2. 22:44 9072
 8  107 po 4.2. 6:554.2. 20:05 9072
 8  106 ne 3.2. 4:383.2. 12:55 9072*MU
 8  101 so 2.2. 4:583.2. 0:24 9072
16 117 pá 1.2. 6:102.2. 1:14 9072
25 102 čt 31.1. 6:2231.1. 19:46 9072
25 107 st 30.1. 4:5530.1. 20:35 9072
16 110 út 29.1. 5:2130.1. 0:34 9072
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.