Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9072

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2005

V provozu od: 27. 12. 2005

Výrobní číslo: 178293

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 631 619 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 104 pá 27.4. 4:3827.4. 10:16 9072
16 133 čt 26.4. 6:5627.4. 0:35 9072
16 122 st 25.4. 5:1025.4. 19:16 9072
24 107 út 24.4. 9:4524.4. 14:10 9072*Z
 8  108 ne 22.4. 5:0522.4. 22:03 9072
 8  103 so 21.4. 5:2522.4. 1:18 9072
25 101 pá 20.4. 6:1220.4. 22:11 9072
3+6 120 čt 19.4. 4:4619.4. 19:51 9072
3+6 104 st 18.4. 4:3519.4. 1:05 9072
 8  102 út 17.4. 6:0618.4. 0:58 9072
16 117 po 16.4. 5:5016.4. 11:05 9072*MU
25 108 ne 15.4. 5:1416.4. 1:08 9072
3+6 104 so 14.4. 4:2615.4. 0:57 9072
16 110 pá 13.4. 3:5813.4. 20:35 9072
30 244 čt 12.4. 5:3812.4. 23:20 9072
30 141 st 11.4. 5:0212.4. 1:00 9072
3+6 104 út 10.4. 4:3511.4. 1:05 9072
 8  102 po 9.4. 6:0610.4. 0:58 9072
16 116 ne 8.4. 4:488.4. 22:30 9072
 8  103 so 7.4. 5:258.4. 1:18 9072
 8  104 pá 6.4. 14:257.4. 1:18 9072
 8  112 pá 6.4. 6:336.4. 8:59 9072
25 102 čt 5.4. 6:225.4. 19:46 9072
25 101 st 4.4. 6:124.4. 22:11 9072
25 102 út 3.4. 15:153.4. 19:46 9072*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8080+8083
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9064

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.