Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9072

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2005

V provozu od: 27. 12. 2005

Výrobní číslo: 178293

Původní evidenční číslo: 9022

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 840 052 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 109 dnes 10:3628.11. 22:18 9072
19 113 pá 26.11. 6:0526.11. 21:16 9072
25 112 čt 25.11. 4:1825.11. 22:25 9072
14 102 st 24.11. 4:5025.11. 0:03 9072
16 110 út 23.11. 5:5423.11. 18:57 9072
22 114 po 22.11. 6:4123.11. 1:08 9072
 7  106 ne 21.11. 5:0821.11. 21:11 9072
 7  104 so 20.11. 4:2820.11. 22:24 9072
25 112 pá 19.11. 4:1819.11. 22:25 9072
26 107 čt 18.11. 7:1418.11. 23:43 9072
26 103 st 17.11. 5:0617.11. 22:24 9072
19 115 út 16.11. 14:2416.11. 20:11 9072
26 110 út 16.11. 6:1316.11. 10:01 9072
19 107 ne 14.11. 6:2914.11. 18:55 9072*MU
25 101 pá 12.11. 4:2412.11. 20:48 9072
14 102 čt 11.11. 4:5012.11. 0:03 9072
14 102 st 10.11. 4:5011.11. 0:03 9072
22 108 út 9.11. 15:5510.11. 0:48 9072*Z1
22 109 út 9.11. 14:359.11. 15:55 9072*Z1
22 108 út 9.11. 4:589.11. 14:35 9072*MU
14 114 po 8.11. 6:358.11. 23:43 9072
 7  106 ne 7.11. 5:087.11. 21:11 9072
19 108 so 6.11. 4:496.11. 21:21 9072
19 110 pá 5.11. 13:445.11. 23:26 9072
19 111 čt 4.11. 5:444.11. 23:46 9072
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8529+8460

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.