Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9072

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2005

V provozu od: 27. 12. 2005

Výrobní číslo: 178293

Původní evidenční číslo: 9022

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 758 512 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+26 132 čt 4.6. 5:064.6. 15:30 9072*MU*1
 5  109 st 3.6. 5:283.6. 23:11 9072
 8  107 út 2.6. 5:192.6. 22:58 9072
 8  107 po 1.6. 5:191.6. 22:58 9072
16 102 ne 31.5. 9:421.6. 0:47 9072
 5  104 so 30.5. 5:3630.5. 21:06 9072
 6  109 pá 29.5. 4:5729.5. 21:06 9072
16 105 čt 28.5. 6:0329.5. 0:47 9072
 5  103 st 27.5. 4:3627.5. 20:36 9072
25 115 út 26.5. 6:0726.5. 22:29 9072
 5  105 po 25.5. 6:3525.5. 20:55 9072
 5  101 ne 24.5. 4:5624.5. 20:21 9072
 5  107 so 23.5. 4:3623.5. 21:51 9072
 6  102 pá 22.5. 6:0023.5. 0:25 9072
16 105 čt 21.5. 6:0322.5. 0:47 9072
26 113 st 20.5. 5:2020.5. 9:57 9072
 8  109 út 19.5. 14:3019.5. 23:12 9072*Z
 7  105 so 2.5. 5:232.5. 21:29 9072
 7  104 pá 1.5. 5:031.5. 21:14 9072
24 112 čt 30.4. 5:5630.4. 20:39 9072
 5  104 st 29.4. 5:2829.4. 19:56 9072
15 111 út 28.4. 6:3728.4. 22:23 9072
 6  107 po 27.4. 6:0827.4. 21:10 9072
24 109 čt 23.4. 5:3623.4. 20:17 9072
 6  107 st 22.4. 7:3022.4. 21:10 9072*Z1
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada kola na Vinohradských hřbitovech
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9051
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9094

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.