Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9072

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2005

V provozu od: 27. 12. 2005

Výrobní číslo: 178293

Původní evidenční číslo: 9022

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 922 597 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  107 dnes 5:537.6. 9:46 9072
19 105 út 6.6. 6:356.6. 21:10 9072
17 104 ne 4.6. 10:144.6. 17:00 9072*MU*1
17 105 pá 2.6. 5:362.6. 18:34 9072
 5  106 čt 1.6. 5:081.6. 20:03 9072
 5  107 st 31.5. 5:1231.5. 20:18 9072
19 109 út 30.5. 5:5530.5. 22:45 9072
17 115 po 29.5. 5:5830.5. 0:42 9072
 7  111 pá 26.5. 14:3126.5. 20:50 9072
 5  108 pá 26.5. 6:3826.5. 8:54 9072
 5  102 st 24.5. 6:2224.5. 23:57 9072
22 106 út 23.5. 6:1723.5. 18:37 9072
22 110 po 22.5. 7:0222.5. 19:07 9072
19 108 pá 19.5. 5:4219.5. 18:52 9072
19 103 čt 18.5. 4:5418.5. 22:06 9072
19 105 st 17.5. 5:1417.5. 22:26 9072
 5  111 út 16.5. 5:4516.5. 20:54 9072
 5  114 po 15.5. 15:1815.5. 23:37 9072
 5  108 po 15.5. 6:3815.5. 8:54 9072
19 103 ne 14.5. 4:5414.5. 23:03 9072
19 105 so 13.5. 5:1413.5. 23:43 9072
19 104 pá 12.5. 6:4512.5. 19:46 9072
 5  107 čt 11.5. 5:1311.5. 22:21 9072
XC 109 po 1.5. 4:061.5. 21:10 9072*MU
XC 107 ne 30.4. 4:201.5. 0:48 9072
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada pantografu před zast. Výstaviště ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.