Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: KT8D5.RN2P
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk
Rok výroby: 2005
V provozu od: 27. 12. 2005
Výrobní číslo: 178293
Původní evidenční číslo: 9022
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97
Najeto: cca 1 028 587 km
Nízkopodlažní díl: | ML8LF |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m Délka skříně samostatně: 30,3 m Šířka: 2480 mm Výška: 3550 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 50 |
Počet míst ke stání: | 272 |
Maximální obsaditelnost: | 322 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 43100 kg Maximální zátěž: 66100 kg Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace TV-Progress |
Měniče: |
4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací 2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V 1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001 |
Sběrač: | Polopantograf Stemmann Fb500.97 |
Brzdič: | LA20 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickým vypružením |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím |
Řadič: | Ruční řadič HH128AU |
Stupně řadiče: |
7x jízda (280-1200A) 7x brzda (220-900A) + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN |
Trakční motor: | 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW) Otáčky: 1720 ot./min. Max. otáčky: 4350 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: vlastní |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Bahoza Kalba 1 |
Dveře: | Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2 |
Sedačky: | Fainsa Ariane / City W |
Lak: |
bílý RAL 9016 červený RAL 3020 (cz8140) střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) černý RAL 9005 spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
19 | 106 | st 20.11. 5:43 | 20.11. 18:46 | 9072 | ||
27 | 109 | út 19.11. 4:17 | 19.11. 23:10 | 9072 | ||
27 | 101 | po 18.11. 4:48 | 18.11. 20:34 | 9072 | ||
27 | 102 | ne 17.11. 4:16 | 18.11. 0:56 | 9072 | ||
6+27 | 138 | pá 15.11. 6:33 | 15.11. 19:42 | 9072 | ||
27 | 112 | čt 14.11. 5:27 | 14.11. 10:34 | 9072 | ||
27 | 104 | st 13.11. 6:10 | 13.11. 22:26 | 9072 | ||
19 | 109 | út 12.11. 6:16 | 12.11. 20:42 | 9072 | ||
6 | 106 | po 11.11. 15:51 | 12.11. 0:01 | 9072 | ||
XC | 103 | ne 10.11. 4:06 | 11.11. 0:50 | 9072 | ||
XC | 108 | so 9.11. 4:20 | 10.11. 0:24 | 9072 | ||
6+27 | 136 | pá 8.11. 4:27 | 9.11. 0:48 | 9072 | ||
6 | 102 | čt 7.11. 5:58 | 8.11. 1:08 | 9072 | ||
19 | 106 | st 6.11. 5:43 | 6.11. 18:46 | 9072 | ||
27 | 102 | út 5.11. 5:46 | 6.11. 1:16 | 9072 | ||
27 | 105 | po 4.11. 5:33 | 4.11. 19:21 | 9072 | ||
6+27 | 135 | ne 3.11. 4:43 | 4.11. 0:48 | 9072 | ||
7+27 | 132 | so 2.11. 4:16 | 2.11. 20:51 | 9072 | ||
27 | 112 | pá 1.11. 14:35 | 2.11. 0:56 | 9072 | ||
6 | 106 | pá 1.11. 6:38 | 1.11. 10:35 | 9072 | ||
19 | 103 | pá 25.10. 5:29 | 25.10. 19:43 | 9072 | ||
6 | 112 | čt 24.10. 4:42 | 25.10. 0:35 | 9072 | ||
6 | 107 | st 23.10. 6:18 | 23.10. 10:09 | 9072 | ||
8 | 102 | po 21.10. 6:08 | 21.10. 16:15 | 9072*MU | ||
6 | 401 | ne 20.10. 5:07 | 20.10. 21:49 | 9072 |