Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9072

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2005

V provozu od: 27. 12. 2005

Výrobní číslo: 178293

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 693 757 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  144 út 23.4. 6:0723.4. 18:30 9072
 7  106 čt 18.4. 6:2918.4. 20:25 9072
 6  101 st 17.4. 5:0017.4. 18:35 9072
 6  142 út 16.4. 6:3216.4. 20:53 9072
25 114 po 15.4. 5:5015.4. 22:01 9072
16 104 ne 14.4. 10:4215.4. 0:54 9072
 6  143 pá 12.4. 15:4512.4. 22:02 9072*Z
25 708 pá 12.4. 11:3012.4. 12:30 9072*Z1
16 116 st 10.4. 14:0010.4. 19:50 9072
25 116 st 10.4. 5:1410.4. 9:54 9072
 8  114 út 9.4. 15:1910.4. 1:04 9072
25 116 út 9.4. 5:149.4. 9:54 9072
 8  114 po 8.4. 15:199.4. 1:04 9072
25 116 po 8.4. 5:148.4. 9:54 9072
25 103 pá 5.4. 4:155.4. 19:55 9072
16 109 čt 4.4. 5:095.4. 0:08 9072
14 104 st 3.4. 14:473.4. 23:50 9072
14 104 st 3.4. 5:293.4. 10:09 9072
25 116 út 2.4. 14:402.4. 19:25 9072
 8  109 út 2.4. 5:512.4. 9:40 9072
16 116 po 1.4. 14:001.4. 19:50 9072
25 105 so 30.3. 4:1530.3. 21:56 9072
6+8 118 pá 29.3. 4:3830.3. 0:36 9072
14 114 čt 28.3. 5:1428.3. 20:44 9072
6+8 113 st 27.3. 5:1928.3. 1:05 9072
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8363+8373
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9280

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.