Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9072

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2005

V provozu od: 27. 12. 2005

Výrobní číslo: 178293

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 610 649 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
8 101 so 20.1. 4:5820.1. 20:19 9072
16 143 pá 19.1. 13:5019.1. 20:16 9072
16 141 pá 19.1. 4:2019.1. 10:51 9072
16 143 čt 18.1. 13:5018.1. 20:16 9072
8 141 čt 18.1. 4:5818.1. 9:43 9072
8 103 st 17.1. 17:0017.1. 19:45 9072*Z
Rok 2016
8 101 čt 11.2. 6:3811.2. 20:08 9072
16 116 st 10.2. 5:5010.2. 20:00 9072
8 103 út 9.2. 14:469.2. 20:28 9072
25 104 út 9.2. 5:129.2. 9:22 9072
16 102 po 8.2. 14:368.2. 20:21 9072
16 102 po 8.2. 6:208.2. 9:42 9072
8 101 pá 5.2. 6:385.2. 20:08 9072
12 109 so 30.1. 5:0931.1. 0:42 9072
16 112 pá 29.1. 5:2829.1. 21:44 9072
16 106 čt 28.1. 7:0528.1. 20:59 9072
8 113 st 27.1. 6:2127.1. 19:59 9072
16 102 út 26.1. 14:3626.1. 20:21 9072
12 103 út 26.1. 4:2926.1. 9:29 9072
25 113 po 25.1. 6:4125.1. 19:08 9072
14+24 124 pá 22.1. 4:4622.1. 23:56 9072
10 123 čt 21.1. 5:1422.1. 1:24 9072
16 104 st 20.1. 6:4920.1. 23:01 9072
14+24 114 út 19.1. 6:3219.1. 22:28 9072
12 104 so 16.1. 5:4917.1. 0:02 9072
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9073

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.