Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9072

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2005

V provozu od: 27. 12. 2005

Výrobní číslo: 178293

Původní evidenční číslo: 9022

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 1 028 587 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 106 st 20.11. 5:4320.11. 18:46 9072
27 109 út 19.11. 4:1719.11. 23:10 9072
27 101 po 18.11. 4:4818.11. 20:34 9072
27 102 ne 17.11. 4:1618.11. 0:56 9072
6+27 138 pá 15.11. 6:3315.11. 19:42 9072
27 112 čt 14.11. 5:2714.11. 10:34 9072
27 104 st 13.11. 6:1013.11. 22:26 9072
19 109 út 12.11. 6:1612.11. 20:42 9072
 6  106 po 11.11. 15:5112.11. 0:01 9072
XC 103 ne 10.11. 4:0611.11. 0:50 9072
XC 108 so 9.11. 4:2010.11. 0:24 9072
6+27 136 pá 8.11. 4:279.11. 0:48 9072
 6  102 čt 7.11. 5:588.11. 1:08 9072
19 106 st 6.11. 5:436.11. 18:46 9072
27 102 út 5.11. 5:466.11. 1:16 9072
27 105 po 4.11. 5:334.11. 19:21 9072
6+27 135 ne 3.11. 4:434.11. 0:48 9072
7+27 132 so 2.11. 4:162.11. 20:51 9072
27 112 pá 1.11. 14:352.11. 0:56 9072
 6  106 pá 1.11. 6:381.11. 10:35 9072
19 103 pá 25.10. 5:2925.10. 19:43 9072
 6  112 čt 24.10. 4:4225.10. 0:35 9072
 6  107 st 23.10. 6:1823.10. 10:09 9072
 8  102 po 21.10. 6:0821.10. 16:15 9072*MU
 6  401 ne 20.10. 5:0720.10. 21:49 9072
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.