Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9071

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 5. 3. 2008

Výrobní číslo: 178289

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 686 362 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  103 út 18.12. 4:3818.12. 23:44 9071
 8  104 po 17.12. 6:3118.12. 0:04 9071
16 108 so 15.12. 5:3015.12. 22:15 9071
16 117 pá 14.12. 6:1015.12. 1:14 9071
16 101 čt 13.12. 4:1013.12. 14:45 9071*MU
 8  109 st 12.12. 14:3913.12. 0:24 9071
16 116 út 11.12. 7:0711.12. 10:23 9071
 8  109 po 10.12. 14:3910.12. 16:30 9071*MU
 8  113 pá 7.12. 6:018.12. 0:44 9071
16 112 čt 6.12. 5:396.12. 19:23 9071
25 104 st 5.12. 6:456.12. 1:09 9071
16 108 út 4.12. 4:494.12. 18:45 9071
16 101 po 3.12. 4:103.12. 20:26 9071
 8  109 ne 2.12. 5:183.12. 0:04 9071
 6  109 so 1.12. 4:342.12. 0:29 9071
25 101 pá 30.11. 6:1230.11. 22:11 9071
25 102 čt 29.11. 6:2229.11. 19:46 9071
16 103 st 28.11. 14:5128.11. 20:45 9071
 6  102 st 28.11. 7:3428.11. 10:00 9071
 6  144 út 27.11. 5:1927.11. 17:52 9071
15 101 po 26.11. 5:5826.11. 21:37 9071
 5  105 pá 23.11. 14:2023.11. 19:28 9071*Z
16 104 pá 23.11. 7:0723.11. 10:23 9071
 8  111 čt 22.11. 5:3422.11. 18:45 9071
16 112 st 21.11. 4:1022.11. 0:54 9071
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9087

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.