Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9071

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 5. 3. 2008

Výrobní číslo: 178289

Původní evidenční číslo: 9021

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 746 078 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 101 pá 11.6. 5:5011.6. 20:12 9071
35+39 103 st 9.6. 5:279.6. 20:39 9071
19 106 út 8.6. 5:198.6. 23:32 9071
19 102 ne 6.6. 6:256.6. 22:22 9071
19 106 so 5.6. 4:535.6. 22:08 9071
35+39 107 pá 4.6. 4:364.6. 23:54 9071
35+39 106 čt 3.6. 17:453.6. 23:11 9071*Z1
11 111 út 1.6. 4:391.6. 22:24 9071
35+39 114 po 31.5. 5:291.6. 0:24 9071
 3  116 čt 27.5. 15:0827.5. 21:12 9071
35+39 104 út 25.5. 4:4225.5. 20:54 9071
16 112 po 24.5. 6:2324.5. 23:49 9071
35+39 101 pá 21.5. 4:5921.5. 12:00 9071*MU
16 108 čt 20.5. 5:4320.5. 23:29 9071
 7  103 st 19.5. 6:1819.5. 21:14 9071
25 114 po 17.5. 6:0517.5. 20:00 9071
 7  104 pá 14.5. 4:4414.5. 21:28 9071
 6  109 čt 13.5. 8:0013.5. 23:32 9071*Z2
25 114 st 12.5. 6:0512.5. 20:00 9071
 7  104 út 11.5. 4:4411.5. 21:28 9071
14 110 po 10.5. 5:2910.5. 23:23 9071
17 114 so 8.5. 7:318.5. 19:51 9071
14 110 pá 7.5. 5:297.5. 21:03 9071
24 112 čt 6.5. 6:586.5. 20:24 9071
15 108 st 5.5. 5:375.5. 20:52 9071
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9092
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9085

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.