Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9071

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 5. 3. 2008

Výrobní číslo: 178289

Původní evidenční číslo: 9021

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 717 353 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 109 po 30.11. 4:4530.11. 13:00 9071*MU
15 103 ne 29.11. 5:3229.11. 21:38 9071
 7  104 so 28.11. 5:0328.11. 23:03 9071
26 101 po 23.11. 4:5623.11. 22:05 9071
16 115 pá 20.11. 5:1220.11. 19:35 9071
18 742 čt 19.11. 4:3719.11. 22:22 9071
18 141 st 18.11. 4:3618.11. 22:47 9071
18 106 út 17.11. 4:0017.11. 22:41 9071
18 742 po 16.11. 4:3716.11. 22:22 9071
18 705 ne 15.11. 4:3715.11. 23:07 9071
18 704 so 14.11. 4:1714.11. 22:47 9071
18 701 pá 13.11. 4:1713.11. 23:07 9071
18 701 čt 12.11. 4:1712.11. 23:07 9071
18 701 st 11.11. 4:1711.11. 23:07 9071
 7  107 po 9.11. 6:029.11. 20:15 9071
 6  111 st 4.11. 4:504.11. 10:20 9071*MU
25 105 út 3.11. 4:413.11. 20:58 9071
Rok 2019
16 116 st 5.6. 7:075.6. 10:23 9071
25 116 út 4.6. 14:404.6. 19:25 9071
16 116 út 4.6. 7:074.6. 10:23 9071
16 116 po 3.6. 7:073.6. 10:23 9071
16 116 pá 31.5. 7:0731.5. 10:23 9071
14 104 čt 30.5. 5:2930.5. 10:09 9071
16 108 st 29.5. 4:4929.5. 18:45 9071
16 110 út 28.5. 5:2129.5. 0:34 9071
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.