Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9071

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 5. 3. 2008

Výrobní číslo: 178289

Původní evidenční číslo: 9021

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 731 048 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  102 pá 5.3. 4:245.3. 8:10 9071*MU
 7  105 čt 4.3. 5:044.3. 21:14 9071
14 103 st 3.3. 5:343.3. 22:59 9071
15 101 so 27.2. 5:5227.2. 20:52 9071
25+35 131 pá 26.2. 5:4726.2. 21:28 9071
 5  113 čt 25.2. 5:3025.2. 21:00 9071
 6  113 st 24.2. 5:1024.2. 22:53 9071
 5  104 út 23.2. 6:3623.2. 19:29 9071
16 115 po 22.2. 5:0522.2. 19:35 9071
 6  101 ne 21.2. 5:1121.2. 22:26 9071
15 106 so 20.2. 5:3220.2. 22:26 9071
24 112 pá 19.2. 6:5819.2. 20:25 9071
 7  102 čt 18.2. 4:2418.2. 22:43 9071
 6  111 st 17.2. 4:5117.2. 22:33 9071
14 111 út 16.2. 5:0316.2. 22:26 9071
 6  108 po 15.2. 6:3215.2. 22:14 9071
 7  102 ne 14.2. 4:4414.2. 22:43 9071
 7  101 so 13.2. 4:2413.2. 20:28 9071
25 105 pá 12.2. 4:4112.2. 23:20 9071
 6  113 čt 11.2. 5:1011.2. 22:53 9071
26 103 st 10.2. 5:2610.2. 22:35 9071
14 111 út 9.2. 5:039.2. 22:26 9071
 7  105 po 8.2. 5:048.2. 21:14 9071
16 103 ne 7.2. 4:337.2. 22:50 9071
 5  107 so 6.2. 5:176.2. 21:30 9071
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.