Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9071

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 5. 3. 2008

Výrobní číslo: 178289

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 644 812 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 107 so 21.4. 4:4822.4. 0:54 9071
3+6 104 pá 20.4. 4:3521.4. 1:05 9071
 8  102 čt 19.4. 6:0620.4. 0:58 9071
 8  109 st 18.4. 5:0518.4. 19:30 9071
16 105 út 17.4. 5:0417.4. 23:10 9071
16 122 po 16.4. 5:1016.4. 19:16 9071
16 117 ne 15.4. 4:1816.4. 1:05 9071
16 108 so 14.4. 5:0714.4. 22:50 9071
3+6 104 pá 13.4. 4:3514.4. 1:05 9071
16 133 čt 12.4. 6:5613.4. 0:35 9071
 8  102 út 10.4. 6:0610.4. 16:25 9071*MU
 8  111 po 9.4. 5:389.4. 21:48 9071
16 112 pá 6.4. 6:326.4. 18:36 9071
16 112 čt 5.4. 6:325.4. 18:36 9071
16 117 út 3.4. 5:503.4. 18:56 9071
16 108 so 31.3. 5:0731.3. 22:50 9071
3+6 104 pá 30.3. 4:4631.3. 0:56 9071
 8  108 čt 29.3. 4:4529.3. 21:18 9071
30 244 st 28.3. 5:3828.3. 23:20 9071
30 203 út 27.3. 14:5027.3. 18:57 9071
30 203 út 27.3. 5:3427.3. 9:26 9071
30 142 po 26.3. 4:3226.3. 22:35 9071
16 105 ne 25.3. 5:3026.3. 0:44 9071
 8  105 so 24.3. 7:5624.3. 21:46 9071
3+6 120 pá 23.3. 4:4623.3. 19:51 9071
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.