Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9070

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 8. 2013

Výrobní číslo: 178290

Původní evidenční číslo: 9020

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 383 715 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  111 út 19.11. 15:1920.11. 0:59 9070
 5  111 út 19.11. 6:3919.11. 8:58 9070
26 113 po 18.11. 5:5118.11. 19:37 9070
15 105 ne 17.11. 18:0017.11. 22:07 9070*Z
 5  103 ne 17.11. 5:1717.11. 13:00 9070*MU
 7  105 so 16.11. 5:2316.11. 21:29 9070
 7  113 pá 15.11. 15:1715.11. 21:44 9070
 5  111 pá 15.11. 6:3915.11. 8:58 9070
 7  114 čt 14.11. 5:3114.11. 19:37 9070
26 111 st 13.11. 5:3514.11. 0:53 9070
15 113 út 12.11. 5:1212.11. 23:03 9070
15 114 po 11.11. 6:2511.11. 22:07 9070
15 108 ne 10.11. 6:1210.11. 20:52 9070
15 107 so 9.11. 6:329.11. 22:24 9070
 5  102 pá 8.11. 4:378.11. 21:02 9070
 5  105 čt 7.11. 16:508.11. 0:29 9070*Z1
24 105 st 6.11. 6:156.11. 19:49 9070
 5  117 po 4.11. 4:574.11. 9:46 9070
15 108 ne 3.11. 6:123.11. 20:52 9070
 5  117 pá 1.11. 5:151.11. 19:28 9070
 5  101 čt 31.10. 5:3031.10. 21:47 9070
15 104 st 30.10. 6:1730.10. 21:52 9070
26 107 so 19.10. 5:0919.10. 12:00 9070*MU
 1  105 pá 18.10. 5:3819.10. 0:07 9070
25 102 čt 17.10. 5:1117.10. 20:53 9070
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9089
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9391

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.