Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9070

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Pankrác (od 8.7.2024)

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 8. 2013

Výrobní číslo: 178290

Původní evidenční číslo: 9020

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 624 137 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17+27 432 dnes 4:5022.10. 19:50 9070
27 404 po 21.10. 4:0622.10. 0:17 9070
 6  405 ne 20.10. 10:1021.10. 0:46 9070
27 406 so 19.10. 5:0520.10. 0:27 9070
27 404 pá 18.10. 4:0619.10. 0:17 9070
 6  401 čt 17.10. 14:5917.10. 23:06 9070
 6  401 čt 17.10. 6:5917.10. 9:37 9070
 6  403 so 12.10. 7:4413.10. 0:26 9070
 6  401 pá 11.10. 14:5911.10. 23:06 9070
 6  401 pá 11.10. 6:5911.10. 9:37 9070
 6  401 čt 10.10. 14:5910.10. 23:06 9070
 6  401 čt 10.10. 6:5910.10. 9:37 9070
17+27 432 st 9.10. 4:509.10. 19:50 9070
27 404 út 8.10. 7:259.10. 0:17 9070*Z1
27 407 pá 4.10. 5:594.10. 14:30 9070*MU
17+27 431 čt 3.10. 4:263.10. 21:52 9070
27 409 st 2.10. 4:453.10. 1:07 9070
 6  401 út 1.10. 14:591.10. 23:06 9070
 6  401 út 1.10. 6:591.10. 9:37 9070
19 402 po 30.9. 6:0330.9. 20:11 9070
39 405 pá 27.9. 5:0027.9. 20:18 9070
27 407 čt 26.9. 5:5927.9. 0:47 9070
39 404 st 25.9. 5:2725.9. 18:57 9070
17+27 432 út 24.9. 4:5024.9. 21:52 9070
27 407 po 23.9. 5:5924.9. 0:47 9070
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9071
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.