Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9070

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Pankrác (od 8.7.2024)

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 8. 2013

Výrobní číslo: 178290

Původní evidenční číslo: 9020

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 612 332 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
39 407 út 16.7. 5:3816.7. 10:09 9070
27 411 po 15.7. 5:0515.7. 21:43 9070*MU
27 406 ne 14.7. 4:2615.7. 0:27 9070
27 408 so 13.7. 7:4414.7. 1:07 9070
39 402 pá 12.7. 5:1612.7. 16:00 9070*MU
39 404 čt 11.7. 6:0311.7. 20:19 9070
39 402 st 10.7. 5:1610.7. 19:56 9070
27 410 út 9.7. 5:0010.7. 1:07 9070
27 410 po 8.7. 5:009.7. 1:07 9070
17+27 431 ne 7.7. 18:368.7. 1:27 9070*Z1
16 103 pá 5.7. 5:556.7. 0:16 9070
27 101 čt 4.7. 4:165.7. 0:37 9070
27 104 st 3.7. 5:464.7. 1:17 9070
34 108 po 1.7. 14:202.7. 0:35 9070
27 112 po 1.7. 5:291.7. 10:29 9070
16 109 pá 28.6. 5:3228.6. 23:36 9070
19 103 čt 27.6. 5:3127.6. 19:43 9070
19 109 st 26.6. 6:1626.6. 19:13 9070
27 112 út 25.6. 4:4325.6. 18:50 9070
34 102 po 24.6. 5:0325.6. 0:23 9070
27 106 ne 23.6. 4:3623.6. 22:18 9070
34 103 so 22.6. 4:2523.6. 0:48 9070
34 102 pá 21.6. 5:0322.6. 0:23 9070
34 102 čt 20.6. 5:0321.6. 0:23 9070
34 108 po 10.6. 5:4211.6. 1:12 9070
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9063

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.