Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9070

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 8. 2013

Výrobní číslo: 178290

Původní evidenční číslo: 9020

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 394 860 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  111 čt 16.1. 15:1916.1. 19:57 9070
 5  111 čt 16.1. 6:3916.1. 8:58 9070
26 103 st 15.1. 6:3116.1. 0:01 9070
 7  110 út 14.1. 5:0315.1. 1:04 9070
 5  109 po 13.1. 5:5513.1. 22:02 9070
 6  105 ne 12.1. 10:1213.1. 0:14 9070
 7  101 so 11.1. 4:2312.1. 0:44 9070
 5  108 pá 10.1. 5:4310.1. 21:47 9070
25 104 čt 9.1. 6:109.1. 20:40 9070
14 110 st 8.1. 6:158.1. 20:43 9070
 5  111 út 7.1. 15:198.1. 0:59 9070
 5  111 út 7.1. 6:397.1. 8:58 9070
 5  117 po 6.1. 16:076.1. 18:26 9070
 7  113 po 6.1. 6:046.1. 10:07 9070
 7  110 pá 3.1. 4:434.1. 1:04 9070
24 113 čt 2.1. 13:452.1. 20:39 9070
24 113 čt 2.1. 5:362.1. 10:19 9070
 6  101 st 1.1. 6:501.1. 22:55 9070
Rok 2019
26 114 út 31.12. 4:4431.12. 21:01 9070
 7  102 po 30.12. 5:1730.12. 21:29 9070
15 108 ne 29.12. 6:1229.12. 20:52 9070
 6  107 so 28.12. 4:3029.12. 0:54 9070
15 101 pá 27.12. 5:5827.12. 21:37 9070
15 105 st 25.12. 7:3225.12. 22:07 9070
15 102 po 23.12. 6:0823.12. 19:50 9070*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.