Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9070

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 8. 2013

Výrobní číslo: 178290

Původní evidenční číslo: 9020

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 667 157 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 507 dnes 4:2425.5. 23:04 9070
19 511 pá 23.5. 4:2424.5. 0:04 9070
19 512 čt 22.5. 4:4322.5. 23:24 9070
19 505 st 21.5. 5:4821.5. 19:51 9070
19 507 út 20.5. 7:0220.5. 20:08 9070
19 501 ne 18.5. 5:0419.5. 0:04 9070
19 501 so 17.5. 6:4417.5. 22:05 9070
19 513 pá 16.5. 15:0216.5. 23:44 9070
19 505 st 14.5. 5:4814.5. 19:51 9070
19 512 út 13.5. 4:4313.5. 23:24 9070
19 513 po 12.5. 15:0212.5. 23:44 9070
19 513 po 12.5. 6:0712.5. 9:32 9070
19 502 ne 11.5. 6:4412.5. 0:24 9070
19 505 so 10.5. 4:4310.5. 23:24 9070
19 502 pá 9.5. 5:049.5. 22:24 9070
18+19 534 čt 8.5. 4:518.5. 23:44 9070
19 512 st 7.5. 4:437.5. 23:24 9070
19 503 út 6.5. 5:047.5. 0:24 9070
19 505 po 5.5. 5:485.5. 19:51 9070
19 507 ne 4.5. 4:244.5. 23:04 9070
19 502 pá 2.5. 5:042.5. 22:24 9070
19 505 čt 1.5. 4:431.5. 23:24 9070
19 503 st 30.4. 5:041.5. 0:24 9070
19 511 út 29.4. 4:2430.4. 0:04 9070
19 509 po 28.4. 6:1628.4. 23:04 9070


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.