Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9070

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Pankrác (od 8.7.2024)

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 8. 2013

Výrobní číslo: 178290

Původní evidenční číslo: 9020

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 643 727 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 401 dnes 6:0924.1. 9:00 9070*MU
19 406 čt 23.1. 6:3123.1. 20:00 9070
19 407 st 22.1. 4:4322.1. 20:08 9070
17 414 út 21.1. 4:4722.1. 0:45 9070
19 401 po 20.1. 5:3521.1. 0:39 9070
19 409 ne 19.1. 4:4320.1. 0:29 9070
17 404 so 18.1. 4:2819.1. 1:05 9070
17 402 pá 17.1. 4:1018.1. 1:07 9070
17 401 čt 16.1. 6:0917.1. 1:05 9070
17 413 st 15.1. 5:4816.1. 0:25 9070
17 412 út 14.1. 5:3915.1. 0:08 9070
17 405 ne 12.1. 4:2812.1. 8:15 9070*MU
17 406 so 11.1. 5:0512.1. 1:25 9070
17 413 pá 10.1. 5:4811.1. 0:25 9070
19 403 čt 9.1. 5:169.1. 20:00 9070
17 413 st 8.1. 5:489.1. 0:25 9070
17 413 út 7.1. 5:488.1. 0:25 9070
17 414 po 6.1. 4:477.1. 0:45 9070
17 404 ne 5.1. 9:436.1. 1:05 9070
19 402 pá 3.1. 14:333.1. 20:03 9070
19 402 pá 3.1. 5:363.1. 9:04 9070
19 402 čt 2.1. 14:332.1. 20:03 9070
19 402 čt 2.1. 5:362.1. 9:04 9070
Rok 2024
19 402 út 31.12. 14:3331.12. 20:03 9070
19 402 út 31.12. 5:3631.12. 9:04 9070
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.