Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9070

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 8. 2013

Výrobní číslo: 178290

Původní evidenční číslo: 9020

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 418 562 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  109 pá 3.7. 4:493.7. 20:26 9070
 7  107 čt 2.7. 5:452.7. 21:35 9070
14 104 st 1.7. 5:391.7. 21:27 9070
 6  108 út 30.6. 5:1930.6. 21:20 9070
16 112 po 29.6. 5:3629.6. 21:07 9070
 8  104 pá 26.6. 4:5426.6. 20:31 9070
 6  102 čt 25.6. 6:0026.6. 0:25 9070
 4  106 út 23.6. 6:4023.6. 10:05 9070
26 105 po 22.6. 5:4922.6. 21:30 9070
 6  106 ne 21.6. 4:5722.6. 0:25 9070
25 110 pá 19.6. 5:1819.6. 21:09 9070
 6  109 čt 18.6. 4:5718.6. 21:06 9070
 6  111 st 17.6. 5:2118.6. 0:05 9070
5+26 132 út 16.6. 5:0617.6. 0:11 9070
25 112 po 15.6. 5:4215.6. 22:22 9070
 5  105 pá 12.6. 6:3512.6. 20:55 9070
16 116 čt 11.6. 11:4511.6. 19:35 9070*Z
5+26 131 út 9.6. 4:469.6. 21:51 9070
25 110 po 8.6. 5:188.6. 21:09 9070
 5  107 ne 7.6. 4:367.6. 21:51 9070
25 108 so 6.6. 4:406.6. 22:24 9070
 5  109 pá 5.6. 5:285.6. 21:36 9070
26 112 čt 4.6. 7:274.6. 22:59 9070
 5  105 st 3.6. 6:353.6. 20:55 9070
25 110 út 2.6. 5:212.6. 21:09 9070
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9098

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.