Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9070

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 8. 2013

Výrobní číslo: 178290

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 302 614 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
36 114 po 23.7. 9:1523.7. 20:26 9070*Z
36 111 čt 19.7. 5:5419.7. 21:11 9070
3+6 113 st 18.7. 4:2619.7. 0:57 9070
36 112 út 17.7. 6:0617.7. 20:15 9070
25 708 po 16.7. 18:4516.7. 20:09 9070*Z1
25 110 pá 13.7. 14:1113.7. 21:10 9070
 8  108 čt 12.7. 6:3112.7. 8:20 9070*MU
 8  115 čt 28.6. 5:5828.6. 18:19 9070
 8  102 st 27.6. 19:4528.6. 0:58 9070*Z2
16 117 st 27.6. 5:5027.6. 18:56 9070
 8  109 út 26.6. 5:0526.6. 19:30 9070
16 132 po 25.6. 4:4825.6. 19:58 9070
3+6 104 ne 24.6. 12:2125.6. 0:56 9070
 8  104 pá 22.6. 14:2523.6. 1:18 9070
Cvič 134 pá 22.6. 10:0022.6. 14:00 9070
25 116 pá 22.6. 5:1422.6. 9:54 9070
 8  108 čt 21.6. 4:4521.6. 21:18 9070
16 127 st 20.6. 4:0821.6. 0:44 9070
 8  112 út 19.6. 15:2619.6. 22:03 9070
16 132 po 18.6. 4:4818.6. 19:58 9070
25 105 ne 17.6. 4:1517.6. 21:58 9070
 8  101 so 16.6. 4:4516.6. 22:36 9070
16 135 pá 15.6. 14:2815.6. 20:12 9070
25 116 pá 15.6. 5:1415.6. 9:54 9070
16 129 čt 14.6. 4:1815.6. 1:05 9070
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9079
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9337
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9076

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.