Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9070

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 8. 2013

Výrobní číslo: 178290

Původní evidenční číslo: 9020

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 532 667 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  110 st 7.6. 14:547.6. 18:42 9070
 5  104 st 7.6. 5:267.6. 9:43 9070
17 109 út 6.6. 6:046.6. 21:20 9070
17 109 po 5.6. 6:045.6. 21:20 9070
19 104 ne 4.6. 5:004.6. 22:50 9070
 5  102 so 3.6. 8:274.6. 0:40 9070
19 103 pá 2.6. 4:542.6. 22:06 9070
 5  103 čt 1.6. 4:362.6. 0:17 9070
17 115 st 31.5. 5:581.6. 0:42 9070
 5  110 út 30.5. 5:3730.5. 18:54 9070
19 105 ne 28.5. 5:3428.5. 23:23 9070
 5  105 pá 26.5. 4:5726.5. 18:14 9070
19 101 čt 25.5. 4:4825.5. 20:59 9070
19 105 st 24.5. 5:1424.5. 22:26 9070
 5  102 út 23.5. 6:2223.5. 23:57 9070
16 106 po 22.5. 12:1022.5. 18:28 9070*Z1
24 110 pá 19.5. 6:1219.5. 20:14 9070
24 104 čt 18.5. 5:3118.5. 19:16 9070
24 112 st 17.5. 6:3117.5. 20:26 9070
24 108 út 16.5. 5:5216.5. 19:56 9070
19 107 po 15.5. 14:3515.5. 20:15 9070
 5  114 po 15.5. 7:1815.5. 9:34 9070
19 107 ne 14.5. 9:2314.5. 22:24 9070
19 104 so 13.5. 7:0313.5. 23:03 9070
 7  109 pá 12.5. 6:2312.5. 22:26 9070
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8083+8089

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.