Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9070

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 8. 2013

Výrobní číslo: 178290

Původní evidenční číslo: 9020

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 447 722 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  102 pá 15.1. 6:1615.1. 19:10 9070
 7  108 čt 14.1. 5:2714.1. 20:15 9070
 8  109 st 13.1. 5:4613.1. 21:31 9070
Rok 2020
 8  109 út 29.12. 5:4629.12. 19:05 9070*MU*1
 7  108 st 23.12. 5:2723.12. 20:15 9070
25 105 út 22.12. 4:4122.12. 20:58 9070
 7  106 po 21.12. 5:0321.12. 19:56 9070
16 103 ne 20.12. 4:3320.12. 22:50 9070
16 104 so 19.12. 4:5119.12. 23:09 9070
15 110 st 16.12. 8:0016.12. 19:07 9070*Z
 7  108 út 15.12. 5:2715.12. 20:15 9070
15 108 po 14.12. 5:3814.12. 20:53 9070
15 106 ne 13.12. 9:3213.12. 22:27 9070
15 105 so 12.12. 5:1212.12. 22:08 9070
15 101 pá 11.12. 6:1811.12. 21:23 9070
 7  104 st 9.12. 4:439.12. 23:03 9070
16 101 út 8.12. 5:338.12. 21:41 9070
 7  103 po 7.12. 6:177.12. 20:54 9070
25 105 st 2.12. 4:412.12. 20:58 9070
14 109 út 1.12. 4:451.12. 21:52 9070
 8  109 po 30.11. 5:4630.11. 21:31 9070
14 102 ne 29.11. 4:4529.11. 22:41 9070
 5  107 so 28.11. 5:1728.11. 21:31 9070
 5  105 pá 27.11. 4:5727.11. 21:31 9070
18 105 čt 26.11. 5:3726.11. 23:01 9070
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozidlem před zast. Nádraží Libeň ZC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7262+7282

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.