Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9070

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 8. 2013

Výrobní číslo: 178290

Původní evidenční číslo: 9020

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 371 655 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  343 st 21.8. 5:1321.8. 6:35 9070*MU*1
 9  141 út 20.8. 4:4821.8. 0:09 9070
 9  101 po 19.8. 5:0319.8. 20:29 9070
 9  116 ne 18.8. 6:4519.8. 0:01 9070
 9  106 so 17.8. 5:0417.8. 23:31 9070
 9  110 pá 16.8. 5:4116.8. 23:41 9070
 9  107 čt 15.8. 5:2915.8. 18:47 9070
 9  104 st 14.8. 5:1915.8. 0:01 9070
 9  110 út 13.8. 5:4113.8. 23:41 9070
 9  104 po 12.8. 5:1913.8. 0:01 9070
 9  114 ne 11.8. 16:0011.8. 22:52 9070*Z
 9  106 so 10.8. 5:0410.8. 23:31 9070
5+7 107 pá 9.8. 5:189.8. 21:02 9070
5+7 111 st 7.8. 4:377.8. 20:26 9070
24 106 út 6.8. 6:066.8. 19:39 9070
5+7 114 po 5.8. 15:155.8. 21:02 9070*Z1
 6  112 pá 2.8. 5:092.8. 20:40 9070
24 111 čt 1.8. 5:151.8. 20:27 9070
 5  104 st 31.7. 5:2831.7. 19:58 9070
 6  112 út 30.7. 18:3031.7. 0:50 9070*Z
24 110 po 29.7. 5:0329.7. 20:17 9070
15 102 ne 28.7. 4:3228.7. 21:40 9070
15 107 so 27.7. 4:3227.7. 21:10 9070
24 111 pá 26.7. 5:1526.7. 20:27 9070
16 311 čt 25.7. 6:1726.7. 0:51 9070
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda v Jindřišské ulici ZC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9059
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9087

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.