Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9070

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 8. 2013

Výrobní číslo: 178290

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 334 065 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
sjHL 111 út 19.2. 6:0019.2. 12:00 9070
16 108 so 9.2. 5:309.2. 16:30 9070*MU
 6  102 pá 8.2. 15:348.2. 20:20 9070
16 116 pá 8.2. 7:078.2. 10:23 9070
16 108 čt 7.2. 4:497.2. 18:45 9070
 6  104 st 6.2. 15:586.2. 20:45 9070
25 116 st 6.2. 5:146.2. 9:54 9070
16 103 út 5.2. 17:555.2. 20:45 9070*Z
25 102 út 5.2. 6:225.2. 10:15 9070*MU
 6  102 po 4.2. 15:344.2. 20:20 9070
25 116 po 4.2. 5:144.2. 9:54 9070
14 104 ne 3.2. 5:344.2. 0:50 9070
 8  102 so 2.2. 9:303.2. 0:44 9070*Z1
 8  107 pá 1.2. 6:551.2. 20:05 9070
16 112 čt 31.1. 5:3931.1. 19:23 9070
16 117 st 30.1. 6:1030.1. 22:44 9070
14 110 út 29.1. 6:5630.1. 0:50 9070
14 110 po 28.1. 6:5629.1. 0:50 9070
 8  107 pá 25.1. 6:5525.1. 20:05 9070
16 108 čt 24.1. 4:4924.1. 15:45 9070*MU
 8  113 st 23.1. 6:0124.1. 0:44 9070
16 117 út 22.1. 6:1022.1. 22:44 9070
 8  103 po 21.1. 4:3821.1. 23:44 9070
 8  101 ne 20.1. 5:3821.1. 0:24 9070
16 105 so 19.1. 4:1019.1. 23:54 9070
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9096
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9078

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.