Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9070

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 8. 2013

Výrobní číslo: 178290

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 322 759 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  109 po 22.10. 14:3923.10. 0:24 9070
Cvič 143 po 22.10. 6:0022.10. 14:00 9070
14 104 pá 19.10. 14:4719.10. 22:14 9070
16 103 pá 19.10. 6:2719.10. 9:43 9070
 8  108 čt 18.10. 5:1818.10. 22:19 9070
16 107 st 17.10. 6:1918.10. 0:14 9070
16 120 út 16.10. 5:3016.10. 23:01 9070
16 112 po 15.10. 4:1016.10. 0:54 9070
16 101 ne 14.10. 4:3014.10. 23:54 9070
 8  109 so 13.10. 9:0914.10. 0:04 9070
16 115 pá 12.10. 4:5012.10. 19:13 9070
14 110 čt 11.10. 6:5612.10. 0:50 9070
25 102 st 10.10. 6:2210.10. 19:46 9070
16 120 út 9.10. 5:309.10. 23:01 9070
14 110 po 8.10. 6:569.10. 0:50 9070
16 110 so 6.10. 8:406.10. 20:05 9070*MU
16 112 pá 5.10. 5:395.10. 19:23 9070
25 106 čt 4.10. 4:354.10. 22:54 9070
25 107 st 3.10. 4:553.10. 20:35 9070
 8  114 út 2.10. 15:193.10. 1:04 9070
 8  114 út 2.10. 4:582.10. 9:00 9070
16 111 po 1.10. 5:302.10. 0:54 9070
16 104 čt 27.9. 4:2927.9. 20:52 9070
16 102 st 26.9. 6:4726.9. 23:34 9070
16 112 út 25.9. 5:3925.9. 19:23 9070
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.