Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9069

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2005

V provozu od: 30. 12. 2005

Výrobní číslo: 178268

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 679 840 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 103 ne 21.4. 4:5421.4. 21:52 9069
14 104 so 20.4. 4:5420.4. 21:37 9069
14 104 pá 19.4. 4:5419.4. 21:37 9069
 8  113 čt 18.4. 6:0119.4. 0:42 9069
16 117 st 17.4. 6:1017.4. 22:44 9069
25 107 út 16.4. 4:5516.4. 20:35 9069
16 111 po 15.4. 5:3016.4. 0:54 9069
16 108 so 13.4. 5:3013.4. 22:16 9069
25 102 pá 12.4. 4:1512.4. 22:29 9069
16 109 čt 11.4. 5:0912.4. 0:14 9069
25 114 st 10.4. 5:5210.4. 21:56 9069
16 117 út 9.4. 6:109.4. 22:44 9069
 8  107 po 8.4. 18:108.4. 20:05 9069*Z
 8  107 po 8.4. 6:558.4. 12:30 9069*MU
 8  107 ne 7.4. 4:587.4. 19:34 9069
16 107 so 6.4. 4:507.4. 0:34 9069
 8  113 pá 5.4. 6:016.4. 0:44 9069
16 117 čt 4.4. 6:105.4. 1:08 9069
25 102 st 3.4. 6:203.4. 22:26 9069
16 102 út 2.4. 6:472.4. 23:34 9069
 8  114 po 1.4. 4:581.4. 9:00 9069
35 105 čt 28.3. 16:0528.3. 21:46 9069
35 104 čt 28.3. 4:2228.3. 12:12 9069
14 110 st 27.3. 6:5628.3. 0:50 9069
16 108 út 26.3. 4:4926.3. 18:53 9069
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9058
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.