Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9069

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2005

V provozu od: 30. 12. 2005

Výrobní číslo: 178268

Původní evidenční číslo: 9019

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 937 800 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  102 dnes 5:3721.9. 19:31 9069
 5  109 st 20.9. 6:2521.9. 0:17 9069
19 108 út 19.9. 7:0719.9. 19:59 9069
 5  102 so 16.9. 4:5516.9. 22:57 9069
 5  104 pá 15.9. 5:5115.9. 23:57 9069
 5  105 čt 14.9. 6:0414.9. 20:00 9069
17 115 st 13.9. 6:1013.9. 20:05 9069
 5  113 út 12.9. 5:1112.9. 23:17 9069
19 105 po 11.9. 6:3511.9. 21:09 9069
 5  102 ne 10.9. 5:1510.9. 22:57 9069
14 110 so 9.9. 8:179.9. 22:06 9069
Cvič 133 pá 8.9. 6:008.9. 14:00 9069
 5  113 čt 7.9. 5:117.9. 23:17 9069
 5  103 st 6.9. 5:416.9. 21:46 9069
 5  104 út 5.9. 5:515.9. 23:57 9069
 5  113 po 4.9. 5:114.9. 23:17 9069
12 204 ne 3.9. 15:153.9. 17:10 9069*Z1
12 306 ne 3.9. 7:553.9. 8:30 9069*Z2
26 502 so 2.9. 16:452.9. 17:40 9069*Z3
25 705 st 30.8. 4:4630.8. 7:50 9069*MU
25 705 út 29.8. 8:3530.8. 1:26 9069*Z4
27 107 ne 20.8. 6:5320.8. 23:08 9069
 5  108 pá 18.8. 4:3518.8. 23:37 9069
 5  111 čt 17.8. 5:1118.8. 0:17 9069
 5  105 st 16.8. 6:2416.8. 22:57 9069
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9269
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9345
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8527+8173
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9080

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.