Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: KT8D5.RN2P
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk
Rok výroby: 2005
V provozu od: 30. 12. 2005
Výrobní číslo: 178268
Původní evidenční číslo: 9019
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97
Najeto: cca 963 630 km
Nízkopodlažní díl: | ML8LF |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m Délka skříně samostatně: 30,3 m Šířka: 2480 mm Výška: 3550 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 50 |
Počet míst ke stání: | 272 |
Maximální obsaditelnost: | 322 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 43100 kg Maximální zátěž: 66100 kg Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace TV-Progress |
Měniče: |
4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací 2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V 1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001 |
Sběrač: | Polopantograf Stemmann Fb500.97 |
Brzdič: | LA20 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickým vypružením |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím |
Řadič: | Ruční řadič HH128AU |
Stupně řadiče: |
7x jízda (280-1200A) 7x brzda (220-900A) + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN |
Trakční motor: | 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW) Otáčky: 1720 ot./min. Max. otáčky: 4350 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: vlastní |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Bahoza Kalba 1 |
Dveře: | Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2 |
Sedačky: | Fainsa Ariane / City W |
Lak: |
bílý RAL 9016 červený RAL 3020 (cz8140) střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) černý RAL 9005 spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Cvič | 131 | po 19.2. 6:00 | 19.2. 14:00 | 9069 | ||
Cvič | 136 | út 13.2. 14:00 | 13.2. 22:00 | 9069 | ||
5+13 | 103 | čt 1.2. 6:11 | 1.2. 9:54 | 9069 | ||
5+13 | 103 | st 31.1. 6:11 | 31.1. 9:54 | 9069 | ||
5+13 | 103 | út 30.1. 6:11 | 30.1. 9:54 | 9069 | ||
13+15 | 107 | po 29.1. 5:02 | 29.1. 19:19 | 9069 | ||
27 | 111 | ne 28.1. 10:05 | 29.1. 0:41 | 9069 | ||
19 | 104 | so 27.1. 6:07 | 27.1. 23:23 | 9069 | ||
19 | 106 | pá 26.1. 5:33 | 26.1. 23:23 | 9069 | ||
19 | 112 | čt 25.1. 5:35 | 25.1. 22:03 | 9069 | ||
27 | 103 | st 24.1. 6:08 | 24.1. 20:45 | 9069 | ||
19 | 102 | út 23.1. 6:03 | 23.1. 20:25 | 9069 | ||
19 | 105 | po 22.1. 4:23 | 22.1. 19:56 | 9069 | ||
16 | 102 | ne 21.1. 7:54 | 21.1. 23:58 | 9069 | ||
16 | 104 | pá 19.1. 5:31 | 19.1. 23:38 | 9069 | ||
19 | 102 | čt 18.1. 6:04 | 18.1. 20:25 | 9069 | ||
19 | 112 | st 17.1. 5:35 | 17.1. 16:00 | 9069*MU | ||
19 | 109 | út 16.1. 5:03 | 16.1. 20:35 | 9069 | ||
19 | 105 | po 15.1. 4:23 | 15.1. 19:56 | 9069 | ||
19 | 107 | so 13.1. 5:03 | 13.1. 21:32 | 9069 | ||
27 | 109 | pá 12.1. 5:28 | 13.1. 0:36 | 9069 | ||
27 | 107 | čt 11.1. 5:12 | 11.1. 21:43 | 9069 | ||
19 | 105 | st 10.1. 4:23 | 10.1. 19:56 | 9069 | ||
19 | 104 | út 9.1. 11:00 | 9.1. 23:03 | 9069*Z1 | ||
19 | 107 | po 8.1. 4:43 | 8.1. 23:43 | 9069 |