Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9069

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2005

V provozu od: 30. 12. 2005

Výrobní číslo: 178268

Původní evidenční číslo: 9019

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 971 445 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 109 út 21.1. 6:4221.1. 19:48 9069
16 109 čt 16.1. 6:4216.1. 19:48 9069
19 108 po 13.1. 6:2513.1. 23:19 9069
 7  111 so 11.1. 6:4511.1. 21:29 9069
16 104 pá 10.1. 5:3210.1. 23:35 9069
16 102 čt 9.1. 5:159.1. 23:15 9069
16 110 st 8.1. 4:559.1. 0:35 9069
16 104 út 7.1. 5:327.1. 23:35 9069
6+14 113 po 6.1. 5:146.1. 20:02 9069
16 102 ne 5.1. 7:555.1. 23:55 9069
17 102 so 4.1. 5:205.1. 0:40 9069
17 111 pá 3.1. 5:103.1. 21:37 9069
17 110 čt 2.1. 4:503.1. 0:37 9069
Rok 2024
19+92 161 út 31.12. 21:151.1. 7:16 9069*Z1
19 108 út 31.12. 5:4331.12. 18:23 9069
19 105 po 30.12. 6:3530.12. 23:59 9069
16 102 ne 29.12. 7:5529.12. 23:55 9069
19 104 so 28.12. 5:1128.12. 21:27 9069
6+14 111 pá 27.12. 5:0027.12. 23:10 9069
 7  107 čt 26.12. 4:4626.12. 21:17 9069
19 103 st 25.12. 9:0825.12. 23:59 9069
17 108 pá 20.12. 4:5920.12. 21:27 9069
17 104 čt 19.12. 5:4919.12. 23:57 9069
6+14 123 čt 5.12. 6:015.12. 9:38 9069
17 114 st 4.12. 10:404.12. 15:50 9069*Z2
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9084
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9089

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.