Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9069

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2005

V provozu od: 30. 12. 2005

Výrobní číslo: 178268

Původní evidenční číslo: 9019

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 893 595 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+35 109 st 30.11. 4:2130.11. 19:17 9069
19+39 107 út 29.11. 14:1530.11. 0:09 9069
19+39 107 út 29.11. 5:3929.11. 10:01 9069
19 107 ne 27.11. 7:3027.11. 13:35 9069*MU
 6  114 pá 25.11. 6:1625.11. 19:52 9069
22 111 čt 24.11. 6:5725.11. 0:27 9069
19 104 út 22.11. 6:4522.11. 19:46 9069
19 102 po 21.11. 6:2121.11. 19:31 9069
 5  104 ne 20.11. 5:1721.11. 0:37 9069
19 101 so 19.11. 4:4819.11. 22:24 9069
19 106 pá 18.11. 4:4818.11. 21:00 9069
16 108 čt 17.11. 9:1017.11. 23:36 9069*Z1
 6  117 st 16.11. 6:4916.11. 23:13 9069
22 124 út 15.11. 7:0615.11. 18:52 9069
19 102 po 14.11. 6:2114.11. 19:31 9069
16 104 ne 13.11. 5:3514.11. 0:36 9069
 5  108 so 12.11. 7:1312.11. 23:57 9069
 5  105 pá 11.11. 4:5711.11. 18:14 9069
22 134 čt 10.11. 6:2510.11. 23:14 9069
22 124 st 9.11. 7:069.11. 18:52 9069
 5  110 út 8.11. 5:378.11. 18:54 9069
 5  102 po 7.11. 6:227.11. 23:57 9069
19 108 út 1.11. 5:431.11. 18:52 9069
19 105 po 31.10. 5:1431.10. 22:26 9069
19 106 ne 30.10. 5:3430.10. 23:23 9069
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9099

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.