Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: KT8D5.RN2P
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk
Rok výroby: 2005
V provozu od: 30. 12. 2005
Výrobní číslo: 178268
Původní evidenční číslo: 9019
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97
Najeto: cca 937 800 km
Nízkopodlažní díl: | ML8LF |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m Délka skříně samostatně: 30,3 m Šířka: 2480 mm Výška: 3550 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 50 |
Počet míst ke stání: | 272 |
Maximální obsaditelnost: | 322 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 43100 kg Maximální zátěž: 66100 kg Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace TV-Progress |
Měniče: |
4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací 2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V 1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001 |
Sběrač: | Polopantograf Stemmann Fb500.97 |
Brzdič: | LA20 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickým vypružením |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím |
Řadič: | Ruční řadič HH128AU |
Stupně řadiče: |
7x jízda (280-1200A) 7x brzda (220-900A) + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN |
Trakční motor: | 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW) Otáčky: 1720 ot./min. Max. otáčky: 4350 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: vlastní |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Bahoza Kalba 1 |
Dveře: | Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2 |
Sedačky: | Fainsa Ariane / City W |
Lak: |
bílý RAL 9016 červený RAL 3020 (cz8140) střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) černý RAL 9005 spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
5 | 102 | dnes 5:37 | 21.9. 19:31 | 9069 | ||
5 | 109 | st 20.9. 6:25 | 21.9. 0:17 | 9069 | ||
19 | 108 | út 19.9. 7:07 | 19.9. 19:59 | 9069 | ||
5 | 102 | so 16.9. 4:55 | 16.9. 22:57 | 9069 | ||
5 | 104 | pá 15.9. 5:51 | 15.9. 23:57 | 9069 | ||
5 | 105 | čt 14.9. 6:04 | 14.9. 20:00 | 9069 | ||
17 | 115 | st 13.9. 6:10 | 13.9. 20:05 | 9069 | ||
5 | 113 | út 12.9. 5:11 | 12.9. 23:17 | 9069 | ||
19 | 105 | po 11.9. 6:35 | 11.9. 21:09 | 9069 | ||
5 | 102 | ne 10.9. 5:15 | 10.9. 22:57 | 9069 | ||
14 | 110 | so 9.9. 8:17 | 9.9. 22:06 | 9069 | ||
Cvič | 133 | pá 8.9. 6:00 | 8.9. 14:00 | 9069 | ||
5 | 113 | čt 7.9. 5:11 | 7.9. 23:17 | 9069 | ||
5 | 103 | st 6.9. 5:41 | 6.9. 21:46 | 9069 | ||
5 | 104 | út 5.9. 5:51 | 5.9. 23:57 | 9069 | ||
5 | 113 | po 4.9. 5:11 | 4.9. 23:17 | 9069 | ||
12 | 204 | ne 3.9. 15:15 | 3.9. 17:10 | 9069*Z1 | ||
12 | 306 | ne 3.9. 7:55 | 3.9. 8:30 | 9069*Z2 | ||
26 | 502 | so 2.9. 16:45 | 2.9. 17:40 | 9069*Z3 | ||
25 | 705 | st 30.8. 4:46 | 30.8. 7:50 | 9069*MU | ||
25 | 705 | út 29.8. 8:35 | 30.8. 1:26 | 9069*Z4 | ||
27 | 107 | ne 20.8. 6:53 | 20.8. 23:08 | 9069 | ||
5 | 108 | pá 18.8. 4:35 | 18.8. 23:37 | 9069 | ||
5 | 111 | čt 17.8. 5:11 | 18.8. 0:17 | 9069 | ||
5 | 105 | st 16.8. 6:24 | 16.8. 22:57 | 9069 |