Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9069

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2005

V provozu od: 30. 12. 2005

Výrobní číslo: 178268

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 658 141 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
16 112 pá 22.12. 15:3022.12. 19:23 9069*Z
16 116 čt 21.12. 14:0021.12. 19:50 9069
16 116 čt 21.12. 7:0721.12. 10:23 9069
16 116 st 20.12. 7:0720.12. 10:23 9069
25 116 út 19.12. 14:4019.12. 19:25 9069
16 116 út 19.12. 7:0719.12. 10:23 9069
6 103 po 18.12. 14:4618.12. 19:22 9069
16 116 po 18.12. 7:0718.12. 10:23 9069
8 114 pá 15.12. 15:1915.12. 19:05 9069
25 116 pá 15.12. 5:1415.12. 9:53 9069
16 116 čt 14.12. 7:0714.12. 10:23 9069
16 116 st 13.12. 7:0713.12. 10:23 9069
6 103 út 12.12. 14:4612.12. 19:22 9069
14 108 po 11.12. 6:4111.12. 19:56 9069
6 112 pá 8.12. 5:228.12. 18:31 9069
8 114 čt 7.12. 15:197.12. 19:05 9069
16 103 čt 7.12. 6:497.12. 10:09 9069
6 112 st 6.12. 5:226.12. 18:31 9069
25 116 út 5.12. 14:405.12. 19:25 9069
16 103 út 5.12. 6:495.12. 10:09 9069
6 103 po 4.12. 14:464.12. 19:22 9069
25 116 po 4.12. 5:144.12. 9:53 9069
14 117 pá 1.12. 4:551.12. 9:47 9069
16 103 čt 30.11. 14:5830.11. 20:48 9069
14 117 čt 30.11. 4:5530.11. 9:47 9069
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8067+8029

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.