Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9069

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2005

V provozu od: 30. 12. 2005

Výrobní číslo: 178268

Původní evidenční číslo: 9019

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 829 005 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  108 dnes 4:483.12. 18:17 9069
22 114 čt 2.12. 6:503.12. 0:28 9069
26 101 st 1.12. 6:301.12. 20:00 9069
 6  105 út 30.11. 14:3330.11. 23:53 9069
 6  109 út 30.11. 7:1330.11. 9:43 9069
25 105 ne 28.11. 4:4528.11. 23:08 9069
16 109 so 27.11. 9:0027.11. 15:50 9069*MU*1
 7  108 pá 26.11. 4:4826.11. 18:17 9069
22 135 čt 25.11. 14:3125.11. 22:34 9069
19 115 čt 25.11. 6:1025.11. 10:01 9069
19 104 st 24.11. 4:5424.11. 22:07 9069
 7  108 út 23.11. 4:4823.11. 18:17 9069
25 102 po 22.11. 4:3922.11. 21:06 9069
19 101 ne 10.10. 4:4910.10. 22:46 9069
19 101 so 9.10. 5:149.10. 23:26 9069
 6  110 pá 8.10. 4:208.10. 21:07 9069
25 102 čt 7.10. 4:397.10. 21:06 9069
25 102 st 6.10. 4:396.10. 21:06 9069
22 108 út 5.10. 4:586.10. 0:48 9069
22 134 po 4.10. 6:574.10. 19:48 9069
25 107 ne 3.10. 9:483.10. 21:17 9069
16 115 pá 1.10. 4:361.10. 19:17 9069
16 106 čt 30.9. 5:1530.9. 22:14 9069
25 115 st 29.9. 6:2329.9. 22:53 9069
19 112 pá 24.9. 5:5324.9. 15:25 9069*MU*2
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada řadiče
*2 = nehoda s osobním vozem v Kolbenově ul. DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.