Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9068

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 11. 10. 2007

Výrobní číslo: 178269

Původní evidenční číslo: 9018

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 953 578 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
34 102 dnes 5:0318.6. 0:27 9068
34 106 ne 16.6. 4:4716.6. 22:47 9068
34 102 so 15.6. 4:0215.6. 22:07 9068
27 106 pá 14.6. 4:1015.6. 1:24 9068
27 112 čt 13.6. 4:3913.6. 18:50 9068
27 114 st 12.6. 11:0812.6. 22:20 9068*Z1
34 103 út 11.6. 4:2111.6. 23:27 9068
34 104 po 10.6. 17:3011.6. 0:36 9068*Z2
16 117 po 10.6. 7:0810.6. 9:32 9068
34 108 čt 6.6. 5:427.6. 1:12 9068
27 105 út 4.6. 4:364.6. 22:07 9068
27 102 po 3.6. 14:083.6. 20:22 9068
27 102 po 3.6. 4:243.6. 10:32 9068
27 105 pá 31.5. 4:3631.5. 22:07 9068
34 104 čt 30.5. 14:0531.5. 0:36 9068
27 102 út 28.5. 4:2428.5. 10:32 9068
27 102 po 27.5. 14:0827.5. 20:22 9068
27 102 po 27.5. 4:2427.5. 10:32 9068
34 104 pá 24.5. 14:0525.5. 0:36 9068
34 112 pá 24.5. 6:1524.5. 10:29 9068
27 112 čt 23.5. 4:3923.5. 18:50 9068
27 106 st 22.5. 4:1023.5. 1:24 9068
34 105 út 21.5. 5:2221.5. 20:08 9068
34 105 po 20.5. 5:2220.5. 20:08 9068
27 106 pá 17.5. 4:1018.5. 1:24 9068
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9083
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9076

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.