Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9068

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 11. 10. 2007

Výrobní číslo: 178269

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 673 908 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 110 po 22.10. 13:1522.10. 21:06 9068*Z
25 116 pá 19.10. 14:4019.10. 19:25 9068
16 108 čt 18.10. 4:4918.10. 18:45 9068
16 110 st 17.10. 6:4317.10. 18:33 9068
25 114 út 16.10. 5:5316.10. 21:54 9068
16 117 po 15.10. 5:1015.10. 22:30 9068
 8  104 ne 14.10. 12:2415.10. 1:04 9068
25 105 so 13.10. 4:1513.10. 21:55 9068
16 101 pá 12.10. 5:4112.10. 23:34 9068
16 115 čt 11.10. 13:2511.10. 19:13 9068*Z1
16 105 čt 11.10. 6:0011.10. 11:50 9068*MU
 8  104 st 10.10. 6:3111.10. 0:04 9068
 8  108 út 9.10. 5:189.10. 22:19 9068
25 104 po 8.10. 6:459.10. 1:09 9068
25 110 ne 7.10. 10:347.10. 20:40 9068
14 110 pá 5.10. 6:565.10. 20:07 9068
 8  113 čt 4.10. 6:015.10. 0:44 9068
25 106 čt 27.9. 4:3527.9. 22:54 9068
 8  103 st 26.9. 4:3826.9. 23:44 9068
 8  113 út 25.9. 6:0126.9. 0:44 9068
25 103 po 24.9. 4:1524.9. 22:26 9068
16 103 pá 21.9. 14:5121.9. 21:05 9068
16 116 pá 21.9. 7:0721.9. 10:23 9068
 6  144 čt 20.9. 6:0920.9. 18:32 9068
 7  115 st 19.9. 4:4320.9. 0:24 9068
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8077+8087
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9076
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.