Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9068

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 11. 10. 2007

Výrobní číslo: 178269

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 682 788 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 108 po 17.12. 7:5017.12. 19:35 9068*Z
25 109 so 15.12. 7:4915.12. 10:05 9068*MU
25 106 pá 14.12. 4:3514.12. 22:54 9068
 8  109 čt 13.12. 14:3914.12. 0:24 9068
25 102 st 12.12. 6:2212.12. 19:46 9068
 8  103 út 11.12. 4:3811.12. 23:44 9068
16 104 po 10.12. 4:2910.12. 20:52 9068
14 103 ne 9.12. 7:5410.12. 0:50 9068
14 109 so 8.12. 6:348.12. 20:37 9068
16 108 pá 7.12. 4:497.12. 18:45 9068
 8  109 čt 6.12. 14:397.12. 0:24 9068
 8  114 čt 6.12. 4:586.12. 9:00 9068
16 104 st 5.12. 4:295.12. 20:52 9068
16 109 út 4.12. 5:095.12. 0:14 9068
16 112 po 3.12. 5:393.12. 19:23 9068
37 104 ne 2.12. 6:452.12. 20:30 9068
9+94 141 so 1.12. 4:322.12. 1:32 9068
 8  103 pá 30.11. 4:3830.11. 23:44 9068
25 107 čt 29.11. 4:5529.11. 20:35 9068
 6  101 st 28.11. 15:1029.11. 0:49 9068
25 116 st 28.11. 5:1428.11. 9:54 9068
16 109 út 27.11. 5:0928.11. 0:14 9068
16 103 po 26.11. 14:5126.11. 20:45 9068
 6  102 pá 23.11. 15:3423.11. 20:20 9068
 6  104 pá 23.11. 4:3223.11. 9:20 9068
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8072+8088
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.