Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9068

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Pankrác (od 29.6.2024)

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 11. 10. 2007

Výrobní číslo: 178269

Původní evidenční číslo: 9018

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 974 818 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
27 404 po 23.9. 4:0623.9. 19:58 9068
39 401 ne 22.9. 10:2422.9. 23:16 9068
39 405 so 21.9. 5:0021.9. 22:05 9068
27 412 pá 20.9. 5:2521.9. 1:27 9068
39 402 čt 19.9. 14:4719.9. 21:03 9068
39 407 st 18.9. 5:1618.9. 22:05 9068
17+27 432 út 17.9. 4:5017.9. 21:52 9068
39 408 po 16.9. 6:1517.9. 0:32 9068
39 405 so 14.9. 5:0014.9. 22:05 9068
39 408 pá 13.9. 6:1514.9. 0:32 9068
17+27 432 čt 12.9. 4:5012.9. 21:52 9068
27 404 st 11.9. 4:0611.9. 19:58 9068
27 404 út 10.9. 4:0610.9. 19:58 9068
27 407 po 9.9. 5:5910.9. 0:47 9068
39 403 ne 8.9. 4:409.9. 0:12 9068
27 403 so 7.9. 4:468.9. 0:47 9068
39 406 pá 6.9. 6:466.9. 23:16 9068
39 405 čt 5.9. 5:005.9. 20:18 9068
27 409 st 4.9. 4:455.9. 1:07 9068
27 412 po 2.9. 5:252.9. 7:30 9068*MU
39 404 ne 1.9. 5:172.9. 0:32 9068
27 406 so 31.8. 5:061.9. 0:27 9068
27 408 pá 30.8. 4:4530.8. 20:26 9068
39 405 čt 29.8. 5:1130.8. 0:32 9068
39 401 st 28.8. 5:2629.8. 0:30 9068
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.