Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9068

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 11. 10. 2007

Výrobní číslo: 178269

Původní evidenční číslo: 9018

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 694 472 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 114 čt 4.4. 5:524.4. 21:50 9068
25 104 st 3.4. 6:454.4. 1:09 9068
16 104 út 2.4. 4:292.4. 20:53 9068
16 109 po 1.4. 5:092.4. 0:14 9068
 8  101 ne 31.3. 5:381.4. 0:24 9068
 8  103 so 30.3. 5:3830.3. 22:48 9068
16 109 pá 29.3. 5:0930.3. 0:23 9068
35 101 čt 28.3. 4:5228.3. 21:23 9068
6+8 120 st 27.3. 4:5828.3. 0:56 9068
35 102 út 26.3. 5:5226.3. 19:48 9068
35 101 ne 24.3. 4:3724.3. 21:12 9068
25 108 so 23.3. 20:4524.3. 0:55 9068*Z
14 101 so 23.3. 6:3423.3. 20:37 9068
25 104 pá 22.3. 11:1522.3. 22:41 9068*Z1
16 103 pá 22.3. 6:2722.3. 9:43 9068
25 104 čt 21.3. 6:4522.3. 1:09 9068
25 103 st 20.3. 4:1520.3. 19:55 9068
25 102 út 19.3. 6:2019.3. 22:26 9068
25 102 po 18.3. 6:2018.3. 22:26 9068
25 105 ne 17.3. 4:1517.3. 21:56 9068
25 106 so 16.3. 4:3516.3. 22:11 9068
25 101 pá 15.3. 8:3015.3. 22:12 9068*Z2
16 102 čt 14.3. 6:4714.3. 8:40 9068*MU
25 101 st 13.3. 6:1113.3. 22:12 9068
16 103 út 12.3. 14:5112.3. 20:45 9068
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9066
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9095
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9079
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.