Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9068

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2007

V provozu od: 11. 10. 2007

Výrobní číslo: 178269

Původní evidenční číslo: 9018

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 719 192 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 103 út 21.1. 6:3121.1. 17:00 9068*MU*1
26 107 ne 19.1. 5:0919.1. 23:01 9068
26 101 so 18.1. 6:2919.1. 0:53 9068
26 103 pá 17.1. 6:3118.1. 0:01 9068
 7  105 čt 16.1. 6:2117.1. 0:44 9068
26 111 st 15.1. 5:3516.1. 0:53 9068
 5  102 út 14.1. 7:1114.1. 21:02 9068
15 106 st 8.1. 6:418.1. 14:20 9068*MU*2
26 115 út 7.1. 5:567.1. 19:49 9068
 5  109 po 6.1. 5:556.1. 22:02 9068
15 101 pá 3.1. 5:583.1. 21:37 9068
 7  109 čt 2.1. 4:233.1. 0:44 9068
 5  103 st 1.1. 7:371.1. 20:17 9068
Rok 2019
 6  102 út 31.12. 5:3131.12. 22:20 9068
 5  107 po 30.12. 6:0530.12. 20:07 9068
 5  102 ne 29.12. 4:5729.12. 22:34 9068
 5  101 so 28.12. 7:2728.12. 22:17 9068
15 111 pá 27.12. 5:4527.12. 21:22 9068
 7  101 po 23.12. 5:0323.12. 21:15 9068
 6  101 ne 22.12. 4:5022.12. 22:55 9068
 5  102 so 21.12. 4:5721.12. 22:34 9068
 5  105 pá 20.12. 5:1520.12. 21:32 9068
15 114 čt 19.12. 6:2519.12. 22:07 9068
15 113 st 18.12. 5:1218.12. 23:03 9068
 7  105 út 17.12. 6:2117.12. 22:29 9068
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = upadnutí cestujícího ve vozidle
*2 = najetí 9068 do 9383 za Bertramkou DC (Plzeňská x Mozartova)

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.