Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9067

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 28. 7. 2008

Výrobní číslo: 178265

Původní evidenční číslo: 9017

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Schunk SBE

Najeto: cca 838 526 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 108 st 7.6. 7:077.6. 19:59 9067
19 101 út 6.6. 4:406.6. 23:30 9067
17 108 po 5.6. 5:116.6. 0:27 9067
 5  105 so 3.6. 5:013.6. 23:00 9067
17 104 pá 2.6. 5:282.6. 20:42 9067
19 104 čt 1.6. 6:451.6. 19:46 9067
 5  105 st 31.5. 4:5731.5. 18:14 9067
 5  109 út 30.5. 5:2730.5. 22:57 9067
17 103 po 29.5. 5:1829.5. 20:35 9067
19 107 ne 28.5. 9:2328.5. 22:24 9067
19 107 so 27.5. 7:2927.5. 22:04 9067
 6  109 pá 26.5. 4:5626.5. 18:43 9067
Cvič 111 čt 25.5. 14:0025.5. 22:00 9067
Cvič 131 čt 25.5. 6:0025.5. 14:00 9067
 6  101 st 24.5. 5:5424.5. 19:44 9067
24 110 út 23.5. 6:1223.5. 20:14 9067
 7  108 po 22.5. 6:1522.5. 14:15 9067*MU
19 102 ne 21.5. 4:4821.5. 21:58 9067
24 108 pá 19.5. 5:5219.5. 19:56 9067
 7  108 čt 18.5. 6:1518.5. 20:20 9067
24 105 út 16.5. 5:4116.5. 19:26 9067
24 108 po 15.5. 5:5215.5. 19:56 9067
19 102 čt 11.5. 6:2111.5. 19:31 9067
16 105 st 10.5. 5:4010.5. 23:16 9067
 5  108 út 9.5. 6:389.5. 8:54 9067
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.