Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9067

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 28. 7. 2008

Výrobní číslo: 178265

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Schunk SBE

Najeto: cca 636 861 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 116 pá 12.10. 14:4012.10. 19:25 9067
25 116 pá 12.10. 5:1412.10. 9:54 9067
16 107 čt 11.10. 6:1911.10. 12:20 9067*MU
 8  111 st 10.10. 5:3410.10. 18:45 9067
 8  114 út 9.10. 15:1910.10. 1:04 9067
25 116 út 9.10. 5:149.10. 9:54 9067
16 105 po 8.10. 6:008.10. 20:45 9067
14 102 ne 7.10. 5:147.10. 19:22 9067
16 110 so 6.10. 20:057.10. 1:14 9067*Z
 8  107 so 6.10. 4:386.10. 19:34 9067
25 114 pá 5.10. 5:535.10. 21:54 9067
16 102 čt 4.10. 6:474.10. 23:34 9067
 8  109 st 3.10. 14:394.10. 0:24 9067
25 116 st 3.10. 5:143.10. 9:54 9067
14 104 út 2.10. 14:472.10. 21:22 9067
25 116 út 2.10. 5:142.10. 9:54 9067
25 104 po 1.10. 6:452.10. 1:09 9067
16 111 út 25.9. 5:3025.9. 8:30 9067*MU
 8  103 po 24.9. 4:3824.9. 23:44 9067
36 105 ne 23.9. 10:5324.9. 0:30 9067
36 106 so 22.9. 19:2522.9. 21:42 9067*Z1
 8  104 pá 21.9. 10:4522.9. 0:04 9067*Z2
16 112 čt 20.9. 5:3920.9. 13:45 9067*MU
16 111 st 19.9. 5:3020.9. 0:54 9067
 8  114 út 18.9. 15:1919.9. 1:04 9067
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9070
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9088
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9093

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.