Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9067

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 28. 7. 2008

Výrobní číslo: 178265

Původní evidenční číslo: 9017

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Schunk SBE

Najeto: cca 747 371 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  111 út 19.1. 5:1519.1. 18:00 9067
Rok 2020
 5  104 pá 11.12. 6:3611.12. 19:30 9067
 5  104 čt 10.12. 6:3610.12. 19:30 9067
 5  111 po 30.11. 5:1530.11. 18:00 9067
 7  101 so 28.11. 18:3028.11. 20:28 9067*Z
18 107 pá 27.11. 5:5227.11. 20:10 9067
ZkJ 118 čt 26.11. 6:0026.11. 12:00 9067*1
14 103 st 25.11. 5:3425.11. 22:12 9067
25 114 út 24.11. 9:2024.11. 20:00 9067*Z1
 5  107 ne 22.11. 4:5722.11. 21:31 9067
 6  108 so 21.11. 10:2021.11. 22:53 9067*Z2
18 105 pá 20.11. 12:0020.11. 23:01 9067*Z3
18 107 čt 19.11. 5:5219.11. 14:00 9067*MU
18 109 st 18.11. 5:1618.11. 20:40 9067
16 106 út 17.11. 4:5317.11. 23:09 9067
 6  111 po 16.11. 4:5016.11. 22:33 9067
18 107 čt 12.11. 5:5212.11. 20:10 9067
16 115 pá 6.11. 5:126.11. 19:35 9067
14 113 čt 5.11. 5:535.11. 22:41 9067
25 105 st 4.11. 4:414.11. 20:58 9067
11 102 út 3.11. 5:003.11. 20:41 9067
18 103 po 2.11. 5:442.11. 22:41 9067
18 101 ne 1.11. 6:162.11. 1:01 9067
18 107 so 31.10. 4:201.11. 0:41 9067
18 104 pá 30.10. 13:2031.10. 0:41 9067*Z4
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9077
*1 = kolaudace tramvajové trati Pankrác
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9094
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9085
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9087
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9064

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.