Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9067

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 28. 7. 2008

Výrobní číslo: 178265

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Schunk SBE

Najeto: cca 622 551 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
30 202 po 23.7. 4:5024.7. 1:01 9067
30 203 ne 22.7. 4:1223.7. 1:01 9067
30 202 so 21.7. 7:2022.7. 1:22 9067
30 141 pá 20.7. 4:1220.7. 23:12 9067
30 242 čt 19.7. 4:1219.7. 23:24 9067
30 203 st 18.7. 5:3019.7. 1:21 9067
30 141 pá 13.7. 4:1213.7. 18:35 9067*MU
25 113 čt 12.7. 5:5212.7. 22:06 9067
25 113 st 11.7. 5:5211.7. 22:06 9067
 8  108 út 10.7. 6:3111.7. 1:04 9067
 8  105 pá 6.7. 8:096.7. 23:24 9067
25 107 čt 5.7. 4:555.7. 22:27 9067
25 110 st 4.7. 14:114.7. 21:10 9067
30 242 út 3.7. 4:123.7. 23:24 9067
30 141 po 2.7. 4:122.7. 23:12 9067
 8  105 ne 1.7. 4:581.7. 23:44 9067
 8  104 so 30.6. 5:581.7. 1:04 9067
16 112 pá 29.6. 6:3229.6. 19:26 9067
16 101 čt 28.6. 5:4729.6. 0:54 9067
16 122 st 27.6. 5:1027.6. 19:16 9067
 8  102 út 26.6. 6:0627.6. 0:58 9067
25 103 po 25.6. 4:1525.6. 22:26 9067
16 107 ne 24.6. 4:0825.6. 0:35 9067
16 103 so 23.6. 5:3024.6. 0:10 9067
16 105 čt 21.6. 5:0421.6. 23:10 9067
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.