Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: KT8D5.RN2P
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk
Rok výroby: 2008
V provozu od: 28. 7. 2008
Výrobní číslo: 178265
Původní evidenční číslo: 9017
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Sběrač proudu: Polopantograf Schunk SBE
Najeto: cca 747 371 km
Nízkopodlažní díl: | ML8LF |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m Délka skříně samostatně: 30,3 m Šířka: 2480 mm Výška: 3550 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 50 |
Počet míst ke stání: | 272 |
Maximální obsaditelnost: | 322 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 43100 kg Maximální zátěž: 66100 kg Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace TV-Progress |
Měniče: |
4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací 2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V 1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001 |
Sběrač: | Polopantograf Stemmann Fb500.97 |
Brzdič: | LA20 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickým vypružením |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím |
Řadič: | Ruční řadič HH128AU |
Stupně řadiče: |
7x jízda (280-1200A) 7x brzda (220-900A) + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN |
Trakční motor: | 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW) Otáčky: 1720 ot./min. Max. otáčky: 4350 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: vlastní |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Bahoza Kalba 1 |
Dveře: | Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2 |
Sedačky: | Fainsa Ariane / City W |
Lak: |
bílý RAL 9016 červený RAL 3020 (cz8140) střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) černý RAL 9005 spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
5 | 111 | út 19.1. 5:15 | 19.1. 18:00 | 9067 | ||
Rok 2020 | ||||||
5 | 104 | pá 11.12. 6:36 | 11.12. 19:30 | 9067 | ||
5 | 104 | čt 10.12. 6:36 | 10.12. 19:30 | 9067 | ||
5 | 111 | po 30.11. 5:15 | 30.11. 18:00 | 9067 | ||
7 | 101 | so 28.11. 18:30 | 28.11. 20:28 | 9067*Z | ||
18 | 107 | pá 27.11. 5:52 | 27.11. 20:10 | 9067 | ||
ZkJ | 118 | čt 26.11. 6:00 | 26.11. 12:00 | 9067*1 | ||
14 | 103 | st 25.11. 5:34 | 25.11. 22:12 | 9067 | ||
25 | 114 | út 24.11. 9:20 | 24.11. 20:00 | 9067*Z1 | ||
5 | 107 | ne 22.11. 4:57 | 22.11. 21:31 | 9067 | ||
6 | 108 | so 21.11. 10:20 | 21.11. 22:53 | 9067*Z2 | ||
18 | 105 | pá 20.11. 12:00 | 20.11. 23:01 | 9067*Z3 | ||
18 | 107 | čt 19.11. 5:52 | 19.11. 14:00 | 9067*MU | ||
18 | 109 | st 18.11. 5:16 | 18.11. 20:40 | 9067 | ||
16 | 106 | út 17.11. 4:53 | 17.11. 23:09 | 9067 | ||
6 | 111 | po 16.11. 4:50 | 16.11. 22:33 | 9067 | ||
18 | 107 | čt 12.11. 5:52 | 12.11. 20:10 | 9067 | ||
16 | 115 | pá 6.11. 5:12 | 6.11. 19:35 | 9067 | ||
14 | 113 | čt 5.11. 5:53 | 5.11. 22:41 | 9067 | ||
25 | 105 | st 4.11. 4:41 | 4.11. 20:58 | 9067 | ||
11 | 102 | út 3.11. 5:00 | 3.11. 20:41 | 9067 | ||
18 | 103 | po 2.11. 5:44 | 2.11. 22:41 | 9067 | ||
18 | 101 | ne 1.11. 6:16 | 2.11. 1:01 | 9067 | ||
18 | 107 | so 31.10. 4:20 | 1.11. 0:41 | 9067 | ||
18 | 104 | pá 30.10. 13:20 | 31.10. 0:41 | 9067*Z4 |