Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9067

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 28. 7. 2008

Výrobní číslo: 178265

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Schunk SBE

Najeto: cca 643 350 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  108 pá 11.1. 5:1811.1. 22:19 9067
25 101 čt 10.1. 12:5010.1. 22:11 9067*Z
25 107 čt 10.1. 4:5510.1. 7:15 9067*MU
 8  107 st 9.1. 6:559.1. 20:05 9067
25 106 út 8.1. 18:308.1. 22:54 9067*Z1
 6  142 út 8.1. 6:288.1. 17:30 9067*MU
 8  107 po 7.1. 6:557.1. 20:05 9067
25 109 pá 4.1. 5:154.1. 20:58 9067
25 113 čt 3.1. 5:523.1. 22:06 9067
25 104 st 2.1. 4:153.1. 1:08 9067
25 105 út 1.1. 6:151.1. 21:55 9067
Rok 2018
 8  105 po 31.12. 5:5131.12. 22:49 9067
14 104 so 29.12. 5:1429.12. 21:52 9067
25 110 pá 28.12. 14:1128.12. 21:10 9067
14 109 čt 27.12. 6:3927.12. 19:57 9067
25 105 st 26.12. 4:1526.12. 21:55 9067
 8  106 út 25.12. 6:3825.12. 23:44 9067
 8  107 po 24.12. 4:3824.12. 17:25 9067
 8  102 ne 23.12. 5:5824.12. 0:44 9067
 8  106 so 22.12. 8:2422.12. 23:44 9067
16 112 pá 21.12. 5:3921.12. 19:23 9067
 8  114 čt 20.12. 15:1921.12. 1:04 9067
16 116 čt 20.12. 7:0720.12. 10:23 9067
 6  144 st 19.12. 6:0919.12. 18:32 9067
24 105 út 18.12. 6:1618.12. 19:49 9067
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9071
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9075

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.