Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9067

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 28. 7. 2008

Výrobní číslo: 178265

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Schunk SBE

Najeto: cca 652 500 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  104 út 23.4. 6:3124.4. 0:02 9067
25 104 po 22.4. 9:4822.4. 23:30 9067
 8  108 ne 21.4. 10:2422.4. 0:22 9067
 6  144 čt 18.4. 6:0718.4. 18:30 9067
15 104 st 17.4. 6:1717.4. 21:52 9067
 7  104 út 16.4. 6:1316.4. 20:07 9067
 5  105 pá 12.4. 5:3012.4. 19:28 9067
15 103 čt 11.4. 6:0811.4. 19:40 9067
 7  104 st 10.4. 14:0010.4. 20:07 9067*Z
16 109 út 9.4. 5:0910.4. 0:14 9067
25 101 po 8.4. 6:118.4. 22:12 9067
25 107 pá 5.4. 4:555.4. 20:35 9067
 8  108 čt 4.4. 5:184.4. 22:19 9067
 8  113 st 3.4. 6:014.4. 0:44 9067
14 107 út 2.4. 4:342.4. 21:52 9067
 8  108 po 1.4. 5:181.4. 22:19 9067
14 108 ne 31.3. 4:341.4. 0:33 9067
 8  109 so 30.3. 9:0931.3. 0:04 9067
25 112 pá 29.3. 4:2829.3. 18:33 9067
14 104 čt 28.3. 14:4728.3. 23:50 9067
16 117 st 27.3. 6:1027.3. 22:44 9067
35 105 út 26.3. 16:0526.3. 21:46 9067
35 103 po 25.3. 5:2625.3. 19:25 9067
16+35 132 ne 24.3. 4:5025.3. 1:16 9067
35 102 so 23.3. 7:2623.3. 21:23 9067
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8080+8051

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.