Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9067

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Pankrác (od 29.6.2024)

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 28. 7. 2008

Výrobní číslo: 178265

Původní evidenční číslo: 9017

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Schunk SBE

Najeto: cca 920 801 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
27 409 čt 26.9. 4:4527.9. 1:07 9067
27 409 st 25.9. 4:4525.9. 19:10 9067*MU
39 406 út 24.9. 6:4624.9. 23:16 9067
39 407 po 23.9. 5:1623.9. 22:05 9067
27 406 ne 22.9. 4:2023.9. 0:27 9067
27 405 so 21.9. 4:4621.9. 23:41 9067
39 404 pá 20.9. 14:0020.9. 18:57 9067*Z1
39 402 čt 19.9. 5:2619.9. 10:17 9067
27 412 st 18.9. 5:2519.9. 1:27 9067
17+27 431 út 17.9. 4:2617.9. 17:05 9067*MU
39 403 po 16.9. 4:4017.9. 0:12 9067
27 405 ne 15.9. 4:4615.9. 22:25 9067
39 404 so 14.9. 5:1715.9. 0:32 9067
39 406 pá 13.9. 6:4613.9. 23:16 9067
27 409 st 11.9. 4:4512.9. 1:07 9067*MU*1
17+27 432 út 10.9. 4:5010.9. 21:52 9067
39 401 po 9.9. 5:1310.9. 0:30 9067
27 405 ne 8.9. 4:468.9. 22:25 9067
27 404 so 7.9. 5:068.9. 1:07 9067
17+27 432 pá 6.9. 4:506.9. 21:52 9067
27 404 čt 5.9. 4:065.9. 19:58 9067
39 407 út 3.9. 5:163.9. 19:30 9067*MU
39 401 po 2.9. 5:133.9. 0:30 9067
17+27 432 ne 1.9. 7:452.9. 0:48 9067
39 402 so 31.8. 8:291.9. 0:30 9067
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9057
*1 = technická závada na Libeňském mostě

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.