Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9067

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 28. 7. 2008

Výrobní číslo: 178265

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Schunk SBE

Najeto: cca 665 685 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 117 po 24.6. 6:1024.6. 22:44 9067
25 106 so 22.6. 4:3522.6. 22:11 9067
25 102 pá 21.6. 6:2021.6. 22:26 9067
 5  107 čt 20.6. 5:5520.6. 10:30 9067*MU
 7  112 st 19.6. 19:2019.6. 21:29 9067*Z
 5  105 út 18.6. 5:3118.6. 19:28 9067
 7  109 po 17.6. 4:4317.6. 20:55 9067
 7  105 pá 14.6. 6:2114.6. 22:14 9067
 7  112 čt 13.6. 5:1713.6. 21:29 9067
 7  109 st 12.6. 16:4012.6. 19:00 9067*Z1
16 103 st 12.6. 6:2712.6. 9:43 9067
14 104 út 11.6. 14:4711.6. 23:50 9067
16 103 út 11.6. 6:2711.6. 9:43 9067
25 114 po 10.6. 5:5210.6. 21:56 9067
16 104 ne 9.6. 10:4210.6. 0:58 9067
 8  104 so 8.6. 5:588.6. 7:50 9067*MU
16 110 pá 7.6. 5:218.6. 0:34 9067
16 111 čt 6.6. 5:307.6. 0:54 9067
17 106 st 5.6. 6:155.6. 22:28 9067
17 101 út 4.6. 5:134.6. 22:51 9067
 8  109 po 3.6. 14:394.6. 0:24 9067
17 102 po 3.6. 5:443.6. 7:45 9067*MU
16 107 ne 2.6. 5:503.6. 1:14 9067
 8  103 so 1.6. 5:381.6. 22:48 9067
17 101 pá 31.5. 5:1331.5. 23:11 9067
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8401
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8359+8371

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.