Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9066

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

V provozu od: 12. 12. 2013

Výrobní číslo: 178267

Původní evidenční číslo: 9016

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 434 283 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 109 út 2.3. 4:452.3. 21:52 9066
25 114 po 1.3. 5:541.3. 20:00 9066
15 102 ne 28.2. 5:1228.2. 21:07 9066
 5  102 so 27.2. 6:1727.2. 22:28 9066
25 105 pá 26.2. 4:4126.2. 23:20 9066
 7  105 st 24.2. 5:0424.2. 21:14 9066
 7  108 út 23.2. 5:1823.2. 20:15 9066
 5  102 po 22.2. 6:1622.2. 19:09 9066
25+35 131 pá 19.2. 5:4719.2. 21:28 9066
25 114 čt 18.2. 13:4518.2. 20:00 9066*MU*1
25 109 po 15.2. 5:1415.2. 20:54 9066
 5  104 so 13.2. 6:4013.2. 20:30 9066*Z
 7  105 pá 12.2. 5:0412.2. 21:14 9066
 8  109 čt 11.2. 5:4611.2. 21:31 9066
16 101 st 10.2. 5:3210.2. 21:41 9066
 6  105 út 9.2. 6:029.2. 21:34 9066
 6  113 po 8.2. 5:108.2. 23:13 9066
14 105 ne 7.2. 5:057.2. 22:39 9066
15 106 so 6.2. 5:326.2. 22:26 9066
 6  105 pá 5.2. 6:025.2. 21:34 9066
 7  108 čt 4.2. 5:184.2. 20:15 9066
16 101 st 3.2. 5:323.2. 21:41 9066
 5  113 út 2.2. 5:302.2. 21:00 9066
16 101 po 1.2. 5:321.2. 21:41 9066
15 105 ne 31.1. 5:5231.1. 22:07 9066
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9095

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.