Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9066

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

V provozu od: 12. 12. 2013

Výrobní číslo: 178267

Původní evidenční číslo: 9016

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 584 823 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
27 106 dnes 4:1018.6. 1:24 9066
27 101 ne 16.6. 4:4417.6. 0:42 9066
27 105 so 15.6. 4:3616.6. 0:46 9066
27 112 pá 14.6. 4:3914.6. 18:50 9066
34 109 čt 13.6. 4:4713.6. 22:47 9066
Cvič 133 st 12.6. 14:0012.6. 22:00 9066
Cvič 124 st 12.6. 6:0012.6. 14:00 9066
34 111 út 11.6. 4:0212.6. 0:07 9066
27 101 po 10.6. 4:3011.6. 0:46 9066
16 106 ne 9.6. 18:009.6. 22:16 9066*Z1
34 110 čt 6.6. 5:066.6. 19:36 9066
19 107 st 5.6. 4:315.6. 20:12 9066
34 106 út 4.6. 6:064.6. 22:07 9066
34 104 po 3.6. 14:054.6. 0:36 9066
34 104 po 3.6. 6:383.6. 9:55 9066
34 111 pá 31.5. 4:0231.5. 18:30 9066*MU
27 103 čt 30.5. 5:4531.5. 1:04 9066
34 110 st 29.5. 5:0629.5. 19:36 9066
34 103 út 28.5. 10:5528.5. 23:27 9066*Z2
27 112 po 27.5. 4:3927.5. 18:50 9066
27 106 ne 26.5. 4:3626.5. 22:22 9066
34 108 so 25.5. 7:5925.5. 23:27 9066
16 113 pá 24.5. 14:3624.5. 23:56 9066
16 113 pá 24.5. 5:4824.5. 10:12 9066
Cvič 114 čt 23.5. 6:0023.5. 14:00 9066
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9101
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9081

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.