Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9066

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

V provozu od: 12. 12. 2013

Výrobní číslo: 178267

Původní evidenční číslo: 9016

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 444 978 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 110 út 11.5. 5:2711.5. 21:43 9066
15 108 po 10.5. 5:3710.5. 23:26 9066
 7  103 pá 7.5. 6:187.5. 19:26 9066
 6  114 čt 6.5. 5:106.5. 19:30 9066
 6  109 st 5.5. 4:315.5. 10:50 9066*MU
 6  107 út 4.5. 6:244.5. 20:37 9066
 4  106 po 3.5. 5:593.5. 9:55 9066
14 103 ne 2.5. 4:452.5. 22:42 9066
 6  104 so 1.5. 8:001.5. 21:54 9066
 5  108 pá 30.4. 4:3730.4. 20:10 9066
14 110 čt 29.4. 5:2929.4. 21:03 9066
24 112 st 28.4. 6:5828.4. 20:24 9066
15 108 út 27.4. 5:3727.4. 20:52 9066
15 104 po 26.4. 4:5226.4. 19:58 9066
 7  101 so 24.4. 4:2424.4. 20:28 9066
 6  109 pá 23.4. 4:3123.4. 20:57 9066
15 101 čt 22.4. 6:1922.4. 21:22 9066
 4  110 po 19.4. 15:3919.4. 19:36 9066
 6  107 so 17.4. 4:3117.4. 22:33 9066
 6  107 pá 16.4. 6:2416.4. 20:37 9066
24 112 čt 15.4. 6:5815.4. 20:24 9066
15 104 st 14.4. 4:5214.4. 19:58 9066
 6  111 út 13.4. 4:5113.4. 21:19 9066
 6  102 po 12.4. 5:3612.4. 22:14 9066
 7  109 pá 9.4. 5:289.4. 20:24 9066
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.