Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9066

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

V provozu od: 12. 12. 2013

Výrobní číslo: 178267

Původní evidenční číslo: 9016

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 404 628 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 107 pá 18.9. 4:3218.9. 21:53 9066
15 111 čt 17.9. 7:1418.9. 0:47 9066
16 116 st 16.9. 5:1316.9. 19:35 9066
15 107 út 15.9. 4:3215.9. 21:53 9066
 6  105 po 14.9. 5:2615.9. 1:18 9066
 5  108 pá 11.9. 5:2811.9. 21:36 9066
 5  107 čt 10.9. 5:1610.9. 19:57 9066
 6  107 st 9.9. 5:099.9. 20:28 9066
14 105 út 8.9. 6:058.9. 21:15 9066
14 105 po 7.9. 6:057.9. 21:15 9066
 5  109 pá 4.9. 12:304.9. 18:15 9066*Z
 6  116 čt 3.9. 4:503.9. 9:38 9066
 6  106 st 2.9. 6:522.9. 22:33 9066
 5  107 út 1.9. 5:041.9. 23:11 9066
25 112 po 31.8. 5:4131.8. 22:23 9066
 5  110 pá 28.8. 15:1728.8. 22:11 9066
24 104 pá 28.8. 4:5428.8. 11:07 9066
 7  107 čt 27.8. 5:3727.8. 21:41 9066
17 103 st 26.8. 4:4426.8. 22:14 9066
14 108 út 25.8. 5:4725.8. 22:07 9066
 3  106 čt 20.8. 4:3520.8. 15:00 9066*MU
26 110 st 19.8. 6:2119.8. 23:18 9066
17 105 út 18.8. 4:5818.8. 20:10 9066
 7  104 po 17.8. 5:1017.8. 21:15 9066
 7  107 pá 14.8. 5:3714.8. 21:41 9066
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9081
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.