Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9066

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

V provozu od: 12. 12. 2013

Výrobní číslo: 178267

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 319 661 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  114 út 23.4. 4:5823.4. 8:00 9066*MU
16 104 čt 18.4. 4:2918.4. 20:53 9066
 6  143 st 17.4. 5:4017.4. 22:02 9066
24 105 út 16.4. 6:1616.4. 19:49 9066
24 106 po 15.4. 6:2415.4. 19:59 9066
 6  101 čt 11.4. 5:0011.4. 18:35 9066
 6  109 út 9.4. 6:349.4. 22:21 9066
24 106 po 8.4. 6:248.4. 19:59 9066
 7  101 pá 5.4. 5:415.4. 19:37 9066
 7  106 čt 4.4. 6:294.4. 20:25 9066
 7  104 st 3.4. 6:133.4. 20:07 9066
 5  105 út 2.4. 5:302.4. 19:28 9066
 5  105 po 1.4. 5:301.4. 19:28 9066
6+8 141 pá 29.3. 4:2729.3. 21:39 9066
6+8 143 čt 28.3. 5:5629.3. 0:45 9066
15 110 st 27.3. 5:3227.3. 21:07 9066
6+8 141 út 26.3. 4:2726.3. 21:39 9066
6+8 118 po 25.3. 4:3826.3. 0:36 9066
25 102 ne 24.3. 5:0824.3. 21:27 9066
25 108 so 23.3. 8:4723.3. 20:45 9066*MU
 8  107 pá 22.3. 6:5522.3. 20:05 9066
16 112 čt 21.3. 5:3921.3. 19:23 9066
 8  114 st 20.3. 15:1921.3. 1:04 9066
 8  109 st 20.3. 5:5120.3. 9:40 9066
 6  144 út 19.3. 6:0719.3. 18:32 9066
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.