Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9066

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

V provozu od: 12. 12. 2013

Výrobní číslo: 178267

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 302 521 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Cvič 113 pá 14.12. 6:0014.12. 14:00 9066
 8  108 čt 13.12. 5:1813.12. 22:19 9066
14 104 st 12.12. 14:4712.12. 21:22 9066
 8  109 st 12.12. 5:5112.12. 9:40 9066
 7  109 po 10.12. 5:0310.12. 20:55 9066
24 105 pá 7.12. 6:167.12. 19:49 9066
24 107 čt 6.12. 6:406.12. 20:09 9066
15 103 st 5.12. 6:085.12. 19:40 9066
 7  105 út 4.12. 6:214.12. 20:16 9066
24 106 po 3.12. 16:253.12. 19:59 9066*Z
 8  102 ne 2.12. 5:582.12. 11:45 9066*MU
 8  104 so 1.12. 5:582.12. 1:04 9066
25 103 pá 30.11. 4:1530.11. 22:26 9066
 8  108 čt 29.11. 5:1829.11. 22:19 9066
25 104 st 28.11. 6:4529.11. 1:09 9066
16 112 út 27.11. 5:3927.11. 19:23 9066
25 104 po 26.11. 6:4527.11. 1:09 9066
16 119 pá 23.11. 5:2123.11. 19:45 9066
25 103 čt 22.11. 4:1522.11. 22:26 9066
16 107 st 21.11. 6:1922.11. 0:14 9066
16 101 út 20.11. 5:4020.11. 23:34 9066
16 115 po 19.11. 4:5019.11. 19:13 9066
16 103 ne 18.11. 5:1019.11. 0:34 9066
16 108 so 17.11. 16:2018.11. 1:14 9066*Z1
16 110 pá 16.11. 6:4316.11. 18:33 9066
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9059
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9056

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.