Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9066

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

V provozu od: 12. 12. 2013

Výrobní číslo: 178267

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 309 521 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 106 út 19.2. 4:3519.2. 22:56 9066
16 101 po 18.2. 4:1018.2. 20:26 9066
16 102 ne 17.2. 10:1418.2. 0:14 9066
25 105 so 16.2. 4:1516.2. 21:57 9066
 6  104 pá 15.2. 15:5815.2. 20:45 9066
16 103 pá 15.2. 6:2715.2. 9:43 9066
25 101 čt 14.2. 6:1214.2. 14:50 9066*MU
 8  111 st 13.2. 5:3413.2. 18:45 9066
16 115 út 12.2. 5:5913.2. 1:08 9066
 6  104 po 11.2. 15:5811.2. 20:45 9066
Cvič 134 po 11.2. 6:0011.2. 14:00 9066
24 106 pá 8.2. 6:248.2. 19:59 9066
15 103 čt 7.2. 6:087.2. 19:40 9066
24 106 st 6.2. 6:246.2. 19:59 9066
 8  106 ne 3.2. 12:553.2. 23:44 9066*Z
16 112 pá 1.2. 5:391.2. 19:23 9066
14 107 čt 31.1. 4:3431.1. 21:52 9066
25 101 st 30.1. 19:3030.1. 22:11 9066*Z1
16 112 st 30.1. 5:3930.1. 19:23 9066
25 104 út 29.1. 6:4530.1. 1:09 9066
 6  144 po 28.1. 14:0028.1. 18:32 9066*Z2
25 108 ne 27.1. 5:1328.1. 1:08 9066
16 109 so 26.1. 5:5027.1. 0:54 9066
25 106 pá 25.1. 7:0025.1. 22:54 9066*Z3
25 107 čt 24.1. 4:5524.1. 20:35 9066
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9072
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9098
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9092
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9071

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.