Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9066

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2013

V provozu od: 12. 12. 2013

Výrobní číslo: 178267

Původní evidenční číslo: 9016

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 519 063 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  108 út 21.6. 7:0521.6. 20:26 9066
 7  101 pá 17.6. 6:2017.6. 21:26 9066
 7  101 čt 16.6. 6:2016.6. 21:26 9066
 7  101 st 15.6. 6:2015.6. 21:26 9066
11 108 út 14.6. 6:0814.6. 19:46 9066
11 108 po 13.6. 6:0813.6. 19:46 9066
 5  114 pá 10.6. 5:1210.6. 9:35 9066
 4  108 čt 9.6. 14:349.6. 18:34 9066
19 107 čt 9.6. 5:299.6. 9:38 9066
 7  106 st 8.6. 13:408.6. 17:46 9066
 5  114 st 8.6. 5:128.6. 9:35 9066
16 103 út 7.6. 15:257.6. 19:33 9066
 6  116 út 7.6. 6:337.6. 9:13 9066
22 133 po 6.6. 15:197.6. 0:08 9066
 7  106 po 6.6. 7:136.6. 9:22 9066
24 103 čt 2.6. 8:102.6. 20:25 9066*Z1
22 116 st 1.6. 7:042.6. 1:07 9066
19 107 út 31.5. 14:3531.5. 20:11 9066
19 107 út 31.5. 5:2931.5. 9:38 9066
19 107 po 30.5. 5:2930.5. 9:38 9066
 5  107 pá 27.5. 6:0627.5. 20:46 9066
 6  102 čt 26.5. 6:1726.5. 22:34 9066
 5  111 út 24.5. 5:2724.5. 23:17 9066
19 107 po 23.5. 16:1523.5. 20:11 9066*Z2
Cvič 131 po 23.5. 6:0023.5. 14:00 9066
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9100
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9093

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.