Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9065

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 19. 8. 2011

Výrobní číslo: 178262

Profil kol: VM-U13

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 375 103 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  102 so 21.4. 5:0522.4. 0:58 9065
16 101 pá 20.4. 5:4721.4. 0:54 9065
 8  112 čt 19.4. 15:2619.4. 22:03 9065
 8  112 čt 19.4. 6:3319.4. 8:59 9065
25 106 st 18.4. 4:3418.4. 22:54 9065
16 101 út 17.4. 5:4718.4. 0:54 9065
16 132 po 16.4. 4:4816.4. 19:58 9065
 8  101 ne 15.4. 13:2616.4. 0:58 9065
 8  115 pá 13.4. 5:5813.4. 18:19 9065
 8  104 čt 12.4. 14:2513.4. 1:18 9065
 8  112 čt 12.4. 6:3312.4. 8:59 9065
 7  108 st 11.4. 5:4111.4. 11:40 9065*MU
 7  108 út 10.4. 5:4110.4. 21:54 9065
 7  108 po 9.4. 5:419.4. 21:54 9065
 7  108 pá 6.4. 5:416.4. 21:54 9065
 7  108 čt 5.4. 5:415.4. 21:54 9065
 7  108 st 4.4. 5:414.4. 21:54 9065
 7  108 út 3.4. 5:413.4. 21:54 9065
24 109 st 28.3. 6:0628.3. 19:49 9065
 7  108 út 27.3. 5:4127.3. 21:54 9065
 7  108 po 26.3. 5:4126.3. 21:54 9065
 7  104 pá 23.3. 5:1723.3. 21:06 9065
 7  108 čt 22.3. 5:4122.3. 21:54 9065
 7  101 st 21.3. 5:0021.3. 22:25 9065
24 109 út 20.3. 6:0620.3. 19:19 9065
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.