Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9065

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 19. 8. 2011

Výrobní číslo: 178262

Původní evidenční číslo: 9015

Profil kol: VM-U13

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 448 958 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 101 pá 14.6. 5:1314.6. 23:11 9065
25 114 čt 13.6. 5:5213.6. 21:56 9065
16 116 st 12.6. 14:0012.6. 19:50 9065
16 116 st 12.6. 7:0712.6. 10:23 9065
17 104 út 11.6. 5:5511.6. 22:56 9065
25 106 po 10.6. 4:3510.6. 22:55 9065
16 105 ne 9.6. 5:099.6. 22:16 9065
16 110 so 8.6. 8:409.6. 1:18 9065
17 103 pá 7.6. 5:277.6. 19:05 9065
14 110 čt 6.6. 6:567.6. 0:50 9065
16 101 st 5.6. 4:105.6. 20:30 9065
25 106 út 4.6. 4:354.6. 22:55 9065
16 102 po 3.6. 6:473.6. 23:34 9065
16 108 pá 31.5. 4:4931.5. 18:45 9065
16 111 čt 30.5. 5:3031.5. 0:54 9065
25 103 st 29.5. 4:1529.5. 19:55 9065
17 101 út 28.5. 5:1328.5. 23:11 9065
14 110 po 27.5. 13:3528.5. 0:50 9065*Z
26 111 pá 17.5. 5:3517.5. 22:07 9065
 4  117 čt 16.5. 7:0516.5. 20:33 9065
15 144 st 15.5. 6:3315.5. 21:07 9065
16 103 út 14.5. 6:2714.5. 9:43 9065
14 107 po 13.5. 4:3413.5. 21:52 9065
16 102 ne 12.5. 4:2713.5. 0:18 9065
16 108 so 11.5. 5:3011.5. 22:16 9065
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9097

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.