Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9065

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 19. 8. 2011

Výrobní číslo: 178262

Původní evidenční číslo: 9015

Profil kol: VM-U13

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 547 063 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 101 dnes 4:3626.6. 21:58 9065
19 106 so 25.6. 5:3425.6. 23:25 9065
19 102 pá 24.6. 6:2124.6. 21:01 9065
 5  109 st 22.6. 4:5723.6. 0:37 9065
22 114 út 21.6. 6:5022.6. 0:27 9065
 5  111 po 20.6. 5:1220.6. 23:17 9065
19 106 ne 19.6. 5:1919.6. 23:25 9065
19 102 so 18.6. 4:4618.6. 23:22 9065
 5  112 pá 17.6. 6:5617.6. 23:37 9065
 5  102 čt 16.6. 5:5017.6. 0:17 9065
22 116 po 13.6. 7:0414.6. 1:07 9065
 7  113 pá 10.6. 6:4910.6. 18:42 9065
19 101 čt 9.6. 4:469.6. 19:23 9065
22 114 st 8.6. 6:509.6. 0:27 9065
19 109 út 7.6. 5:557.6. 18:59 9065
19 101 po 6.6. 4:466.6. 19:23 9065
19 105 ne 5.6. 5:145.6. 22:10 9065
 5  102 so 4.6. 4:374.6. 22:57 9065
 5  109 pá 3.6. 4:574.6. 0:37 9065
19 108 čt 2.6. 5:442.6. 23:24 9065
 7  106 st 1.6. 7:131.6. 9:22 9065
26 105 út 31.5. 15:2031.5. 20:40 9065*Z1
19 103 út 31.5. 4:5431.5. 7:45 9065*MU
16 115 po 30.5. 4:3630.5. 19:17 9065
16 105 ne 29.5. 11:0029.5. 23:54 9065
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8051+8082
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.