Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9065

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 19. 8. 2011

Výrobní číslo: 178262

Původní evidenční číslo: 9015

Profil kol: VM-U13

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 590 788 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 112 dnes 6:3123.3. 20:26 9065
24 112 st 22.3. 14:3022.3. 20:26 9065*Z1
 7  108 st 22.3. 6:1522.3. 10:15 9065*MU
14 115 út 21.3. 6:0121.3. 19:40 9065
14 115 po 20.3. 6:0120.3. 19:40 9065
19 103 pá 17.3. 4:5417.3. 22:06 9065
 7  109 čt 16.3. 6:2316.3. 22:45 9065
 6  115 st 15.3. 6:1415.3. 19:20 9065
19 102 út 14.3. 6:2114.3. 19:31 9065
19 108 pá 10.3. 5:4310.3. 18:52 9065
19 104 čt 9.3. 6:459.3. 19:46 9065
22 112 st 8.3. 5:468.3. 22:16 9065
 5  114 út 7.3. 15:187.3. 23:37 9065
16 101 po 6.3. 5:106.3. 9:48 9065
XC 101 ne 5.3. 4:166.3. 0:41 9065
19 101 pá 3.3. 4:483.3. 21:00 9065
 5  108 čt 2.3. 14:303.3. 0:37 9065
 5  114 čt 2.3. 7:182.3. 9:34 9065
19 108 st 1.3. 5:431.3. 18:52 9065
 5  107 út 28.2. 5:1328.2. 20:18 9065
14 118 po 27.2. 4:5627.2. 22:49 9065
19 107 čt 23.2. 14:3523.2. 20:16 9065
19 107 čt 23.2. 5:2823.2. 9:39 9065
26 105 st 22.2. 6:0722.2. 22:45 9065
16 104 út 21.2. 7:3021.2. 20:31 9065*Z2
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9096
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8358+8359

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.