Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9065

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 19. 8. 2011

Výrobní číslo: 178262

Profil kol: VM-U13

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 417 478 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 106 so 15.12. 5:1415.12. 20:25 9065
 8  114 pá 14.12. 15:1915.12. 1:04 9065
 8  109 pá 14.12. 5:5114.12. 9:40 9065
 8  107 čt 13.12. 6:5513.12. 20:05 9065
16 102 st 12.12. 6:4712.12. 23:34 9065
 8  107 út 11.12. 6:5511.12. 20:05 9065
25 102 st 7.11. 6:227.11. 19:46 9065
16 115 út 6.11. 5:597.11. 1:14 9065
17 110 po 5.11. 4:255.11. 17:25 9065*MU*1
25 105 ne 4.11. 4:154.11. 21:55 9065
16 105 so 3.11. 4:103.11. 23:34 9065
 8  103 pá 2.11. 4:382.11. 23:44 9065
16 102 čt 1.11. 6:471.11. 23:34 9065
16 108 st 31.10. 4:4931.10. 18:45 9065
 8  104 út 30.10. 6:3131.10. 0:04 9065
25 102 po 29.10. 6:2129.10. 19:51 9065
14 110 ne 28.10. 10:0628.10. 23:53 9065
 8  101 so 27.10. 4:5828.10. 0:44 9065
16 115 pá 26.10. 5:5927.10. 0:54 9065
16 104 čt 25.10. 4:2925.10. 20:52 9065
16 111 st 24.10. 5:3025.10. 0:54 9065
 8  114 út 23.10. 15:1924.10. 1:04 9065
Cvič 114 út 23.10. 6:0023.10. 14:00 9065
 6  145 po 22.10. 5:1922.10. 18:43 9065
 6  142 pá 19.10. 6:4619.10. 20:14 9065
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda u zast. Čechova čtvrť

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.