Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9064

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2012

V provozu od: 3. 10. 2012

Výrobní číslo: 178266

Původní evidenční číslo: 9014

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 375 896 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  103 ne 25.8. 10:2925.8. 20:50 9064
 7  105 so 24.8. 5:2324.8. 21:29 9064
 9  844 pá 23.8. 15:5023.8. 20:16 9064*Z
 9  142 čt 22.8. 5:4223.8. 0:26 9064
 9  844 út 20.8. 11:3020.8. 20:16 9064*Z
 9  819 po 19.8. 4:3720.8. 0:46 9064
 9  804 ne 18.8. 4:1219.8. 0:26 9064
 9  810 so 17.8. 4:3718.8. 0:36 9064
 9  818 pá 16.8. 4:0717.8. 0:36 9064
 9  819 čt 15.8. 4:3716.8. 0:46 9064
 9  818 st 14.8. 4:0715.8. 0:36 9064
 9  819 út 13.8. 4:3714.8. 0:46 9064
 9  818 po 12.8. 4:0713.8. 0:36 9064
 9  807 ne 11.8. 4:5212.8. 0:46 9064
 9  811 so 10.8. 5:0611.8. 0:46 9064
 6  102 pá 9.8. 5:319.8. 23:29 9064
5+7 111 čt 8.8. 4:378.8. 20:26 9064
5+7 101 st 7.8. 5:437.8. 20:06 9064
 6  112 út 6.8. 5:096.8. 20:40 9064
26 102 po 5.8. 5:196.8. 0:17 9064
5+7 102 ne 4.8. 10:254.8. 20:02 9064
 5  102 pá 2.8. 5:043.8. 1:00 9064
24 113 čt 1.8. 5:362.8. 1:04 9064
15 103 st 31.7. 5:1031.7. 23:43 9064
26 110 út 30.7. 4:4630.7. 23:01 9064
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9088

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.