Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9064

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2012

V provozu od: 3. 10. 2012

Výrobní číslo: 178266

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 338 036 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  101 pá 15.2. 5:4115.2. 19:37 9064
 6  141 čt 14.2. 5:0714.2. 18:18 9064
25 114 st 13.2. 5:5313.2. 21:56 9064
16 104 út 12.2. 17:3012.2. 20:52 9064*Z
25 103 út 12.2. 4:1512.2. 4:45 9064*MU
 8  103 po 11.2. 4:3811.2. 23:44 9064
 6  109 ne 10.2. 11:5011.2. 0:32 9064
 8  107 so 9.2. 4:389.2. 19:34 9064
 6  101 pá 8.2. 13:009.2. 0:52 9064*Z1
 6  102 pá 8.2. 7:268.2. 10:00 9064
25 101 čt 7.2. 8:307.2. 12:55 9064*Z2
25 103 čt 7.2. 4:157.2. 6:45 9064*MU
16 103 st 6.2. 14:516.2. 20:45 9064
 6  102 st 6.2. 7:266.2. 10:00 9064
25 102 út 5.2. 10:155.2. 19:46 9064*Z3
Rok 2018
 8  107 so 29.12. 4:3829.12. 19:34 9064
25 113 pá 28.12. 5:5228.12. 22:06 9064
14 101 čt 27.12. 5:1427.12. 20:44 9064
 8  102 st 26.12. 5:5827.12. 0:44 9064
16 106 út 25.12. 6:1025.12. 22:04 9064
14 102 po 24.12. 4:3424.12. 18:51 9064
 8  109 ne 23.12. 5:1824.12. 0:04 9064
25 102 pá 21.12. 6:2221.12. 19:46 9064
25 116 čt 20.12. 14:4020.12. 19:25 9064
14 104 čt 20.12. 5:2920.12. 10:09 9064
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9071
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9053
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9080
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9070

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.