Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9064

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2012

V provozu od: 3. 10. 2012

Výrobní číslo: 178266

Původní evidenční číslo: 9014

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 560 604 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  113 dnes 6:427.6. 20:18 9064
 5  112 út 6.6. 4:427.6. 0:20 9064
 5  109 po 5.6. 6:226.6. 0:00 9064
 7  106 so 3.6. 6:303.6. 22:18 9064
 5  103 pá 2.6. 4:363.6. 0:17 9064
17 115 čt 1.6. 5:582.6. 0:42 9064
 5  101 st 31.5. 4:3031.5. 21:24 9064
17 115 út 30.5. 5:5831.5. 0:42 9064
17 109 po 29.5. 6:0430.5. 0:06 9064
24 110 pá 26.5. 6:1226.5. 20:14 9064
24 104 čt 25.5. 5:3125.5. 19:16 9064
 7  108 st 24.5. 6:1524.5. 20:20 9064
19 102 út 23.5. 6:2123.5. 19:31 9064
19 109 po 22.5. 5:5522.5. 22:45 9064
19 101 ne 21.5. 8:0421.5. 22:43 9064
XC 104 so 20.5. 4:0221.5. 0:53 9064
22 111 pá 19.5. 9:5620.5. 0:28 9064*Z1
 5  111 čt 18.5. 5:4518.5. 20:54 9064
 5  111 st 17.5. 5:4517.5. 20:54 9064
 5  108 út 16.5. 6:3816.5. 8:54 9064
24 110 po 15.5. 6:1215.5. 20:14 9064
 5  105 pá 12.5. 4:5712.5. 18:14 9064
 7  114 čt 11.5. 4:4511.5. 21:00 9064
19 108 st 10.5. 5:4310.5. 18:52 9064
5+7 131 ne 7.5. 6:087.5. 20:59 9064
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8352+8353

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.