Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9064

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Pankrác (od 18.9.2023)

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2012

V provozu od: 3. 10. 2012

Výrobní číslo: 178266

Původní evidenční číslo: 9014

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 597 189 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 402 dnes 4:3030.11. 1:24 9064
17 409 út 28.11. 4:4729.11. 0:44 9064
17 409 po 27.11. 4:4728.11. 0:44 9064
17 408 ne 26.11. 4:3027.11. 1:25 9064
17 406 so 25.11. 4:4726.11. 1:04 9064
17 411 pá 24.11. 5:3424.11. 22:55 9064
17 406 čt 23.11. 4:4423.11. 22:10 9064
17 411 st 22.11. 10:3022.11. 23:25 9064*Z1
19 404 út 21.11. 17:2021.11. 19:25 9064*Z2
17 413 po 20.11. 5:4821.11. 1:04 9064
17 406 so 18.11. 4:4719.11. 1:04 9064
17 406 pá 17.11. 4:4718.11. 1:04 9064
17 406 čt 16.11. 4:4416.11. 22:10 9064
17 406 st 15.11. 4:4415.11. 22:10 9064
17 402 út 14.11. 4:3015.11. 1:24 9064
17 403 po 13.11. 4:1014.11. 1:25 9064
17 401 ne 12.11. 6:0013.11. 0:24 9064*Z3
17 403 so 11.11. 5:0311.11. 14:15 9064*MU
17 413 pá 10.11. 5:4811.11. 1:04 9064
17 401 st 8.11. 5:598.11. 19:19 9064
17 413 út 7.11. 5:488.11. 1:04 9064
17 411 po 6.11. 5:346.11. 22:55 9064
17 407 ne 5.11. 4:286.11. 1:24 9064
17 407 so 4.11. 4:105.11. 1:25 9064
17 411 pá 3.11. 5:343.11. 22:55 9064
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9058
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9056
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9060
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.