Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9064

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2012

V provozu od: 3. 10. 2012

Výrobní číslo: 178266

Původní evidenční číslo: 9014

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 392 396 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 107 ne 17.11. 5:5217.11. 22:44 9064
15 106 so 16.11. 18:2016.11. 22:24 9064*Z
 7  110 pá 15.11. 5:0315.11. 9:00 9064*MU
15 101 čt 14.11. 5:5814.11. 21:37 9064
 5  102 st 13.11. 7:1113.11. 21:02 9064
 5  117 út 12.11. 4:5712.11. 9:46 9064
 5  102 po 11.11. 7:1111.11. 21:02 9064
15 114 pá 8.11. 6:258.11. 22:07 9064
 5  109 ne 3.11. 8:574.11. 0:59 9064
 5  107 so 2.11. 5:372.11. 22:02 9064
15 110 pá 1.11. 5:321.11. 21:07 9064
15 110 čt 31.10. 5:3231.10. 21:07 9064
 7  113 st 30.10. 15:1730.10. 21:44 9064
 5  111 st 30.10. 6:4730.10. 9:14 9064
24 103 út 29.10. 5:5629.10. 19:29 9064
26 107 po 28.10. 5:0928.10. 23:01 9064
15 104 ne 27.10. 5:1227.10. 21:52 9064
 7  101 so 26.10. 4:2327.10. 0:44 9064
 5  105 pá 25.10. 6:0525.10. 17:46 9064
 7  113 čt 24.10. 15:1724.10. 21:44 9064
 5  106 čt 24.10. 7:1924.10. 9:46 9064
 1  707 st 23.10. 4:2124.10. 1:12 9064
 1  707 út 22.10. 4:2123.10. 0:46 9064
 1  709 po 21.10. 14:5522.10. 0:38 9064
25 704 po 21.10. 4:4021.10. 9:52 9064
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9081
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.