Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9064

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2012

V provozu od: 3. 10. 2012

Výrobní číslo: 178266

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 289 609 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
30 141 pá 27.4. 5:0228.4. 1:00 9064
25 102 čt 26.4. 6:2226.4. 19:46 9064
16 110 st 25.4. 3:5825.4. 20:35 9064
30 244 út 24.4. 5:3824.4. 23:20 9064
30 203 po 23.4. 14:5023.4. 18:57 9064
30 201 po 23.4. 5:5523.4. 10:38 9064
30 202 ne 22.4. 12:1022.4. 20:38 9064
30 202 ne 22.4. 4:1022.4. 10:00 9064
30 204 so 21.4. 17:5822.4. 1:00 9064
30 204 so 21.4. 3:5021.4. 9:53 9064
30 202 pá 20.4. 4:1021.4. 1:20 9064
30 141 čt 19.4. 5:0220.4. 1:00 9064
16 104 st 18.4. 14:4819.4. 1:14 9064
16 135 st 18.4. 4:2818.4. 9:56 9064
16 110 út 17.4. 3:5817.4. 20:35 9064
30 244 po 16.4. 5:3816.4. 23:20 9064
12 208 ne 15.4. 4:5515.4. 21:00 9064
30 204 so 14.4. 17:5815.4. 1:00 9064
30 204 so 14.4. 3:5014.4. 9:53 9064
30 142 pá 13.4. 4:3213.4. 21:20 9064*MU
 8  115 čt 12.4. 5:5812.4. 18:19 9064
16 105 st 11.4. 5:0411.4. 23:10 9064
 8  102 út 10.4. 16:2511.4. 0:58 9064*Z
 8  104 po 9.4. 14:2510.4. 1:18 9064
16 104 po 9.4. 4:389.4. 10:16 9064
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9071

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.