Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9063

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
UPC (od 7. 5. 2016 do 1. 8. 2017)

UPC

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2010

V provozu od: 21. 12. 2010

Výrobní číslo: 178257

Původní evidenční číslo: 9013

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 665 292 km

Další poznámky:

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 115 čt 30.3. 6:0130.3. 13:25 9063*MU*1
19 105 st 29.3. 5:1429.3. 22:26 9063
 5  102 út 28.3. 6:2228.3. 23:57 9063
 7  105 po 27.3. 5:5727.3. 20:01 9063
 5  104 ne 26.3. 5:1727.3. 0:37 9063
19 104 so 25.3. 7:0325.3. 23:03 9063
 5  102 pá 24.3. 6:2224.3. 23:57 9063
 5  107 st 22.3. 5:1322.3. 20:18 9063
19 103 út 21.3. 4:5421.3. 22:06 9063
26 104 po 20.3. 6:0020.3. 22:30 9063
 7  115 pá 17.3. 15:0317.3. 21:29 9063
 7  115 pá 17.3. 5:0017.3. 9:23 9063
22 119 čt 16.3. 6:4317.3. 0:08 9063
19 108 st 15.3. 5:4315.3. 18:52 9063
11 108 po 13.3. 6:1013.3. 18:28 9063
 6  115 pá 10.3. 6:1410.3. 19:20 9063
11 108 čt 9.3. 6:109.3. 18:28 9063
 6  115 st 8.3. 6:148.3. 19:20 9063
19 104 út 7.3. 6:457.3. 19:46 9063
16 106 po 6.3. 5:516.3. 18:28 9063
 5  105 pá 3.3. 10:353.3. 18:14 9063*Z1
19 105 čt 2.3. 5:142.3. 22:26 9063
 6  102 st 1.3. 6:161.3. 22:33 9063
14 107 ne 26.2. 6:1026.2. 21:55 9063*MU
14 101 so 25.2. 4:5226.2. 0:00 9063
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = požár středního článku vozidla v ul. Vyšehradská DC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9349

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.