Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9063

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
UPC (od 7. 5. 2016 do 1. 8. 2017)

UPC

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Pankrác (od 29.6.2024)

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2010

V provozu od: 21. 12. 2010

Výrobní číslo: 178257

Původní evidenční číslo: 9013

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 743 007 km

Další poznámky:

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  404 dnes 6:0921.11. 18:08 9063
 6  403 st 20.11. 15:0220.11. 23:49 9063
 6  403 st 20.11. 6:5220.11. 9:37 9063
 6  403 út 19.11. 15:0219.11. 23:49 9063
17+27 431 po 18.11. 4:5018.11. 20:05 9063
27 403 ne 17.11. 4:2618.11. 0:07 9063
 6  401 pá 15.11. 5:0615.11. 18:48 9063
27 408 čt 14.11. 5:0514.11. 18:41 9063
 6  403 st 13.11. 15:0213.11. 23:49 9063
 6  403 st 13.11. 6:5213.11. 9:37 9063
 6  407 po 11.11. 4:4512.11. 0:29 9063
 6  403 ne 10.11. 5:0611.11. 0:29 9063
 6  403 so 9.11. 5:0610.11. 0:29 9063
 6  401 pá 8.11. 5:068.11. 18:48 9063
 6  403 čt 7.11. 15:027.11. 23:49 9063
 6  403 čt 7.11. 6:527.11. 9:37 9063
 6  403 st 6.11. 15:026.11. 23:49 9063
 6  403 st 6.11. 6:526.11. 9:37 9063
27 403 út 5.11. 17:406.11. 0:28 9063*Z1
 6  404 po 4.11. 6:094.11. 18:08 9063
 6  407 ne 3.11. 8:263.11. 23:29 9063
17+27 431 pá 1.11. 4:501.11. 20:05 9063
 6  403 čt 31.10. 15:0231.10. 23:49 9063
 6  403 čt 31.10. 6:5231.10. 9:37 9063
27 410 st 30.10. 5:2530.10. 13:52 9063*MU
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9057
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.