Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9063

Evidované reklamní polepy:

UPC

 
 
 
UPC (od 7. 5. 2016 do 1. 8. 2017)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2010

V provozu od: 21. 12. 2010

Výrobní číslo: 178257

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Poznámka: *Wifi

Najeto: cca 377 411 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+31 110 út 23.1. 4:4623.1. 20:26 9063
8 103 po 22.1. 4:3822.1. 21:34 9063
16 120 ne 21.1. 5:1621.1. 22:06 9063
16 105 so 20.1. 5:3020.1. 22:15 9063
16 106 pá 19.1. 5:2620.1. 0:24 9063
16 106 čt 18.1. 5:2619.1. 0:24 9063
30 244 st 17.1. 5:4017.1. 23:21 9063
30 141 út 16.1. 5:0317.1. 0:59 9063
14 105 po 15.1. 4:4416.1. 0:59 9063
16 104 ne 14.1. 5:2015.1. 1:04 9063
8 105 so 13.1. 8:0913.1. 21:19 9063
25 113 pá 12.1. 5:5012.1. 22:06 9063
6 113 čt 11.1. 4:2212.1. 0:42 9063
16 104 st 10.1. 4:4011.1. 1:24 9063
14 108 út 9.1. 6:5010.1. 0:59 9063*Z
6 103 pá 5.1. 5:055.1. 20:22 9063
16 104 čt 4.1. 4:405.1. 1:24 9063
25 109 st 3.1. 5:133.1. 20:58 9063
14 104 po 1.1. 7:561.1. 20:06 9063
Rok 2017
25 105 ne 31.12. 8:0431.12. 20:52 9063
8 105 so 30.12. 8:0930.12. 21:19 9063
25 101 pá 29.12. 6:0229.12. 22:10 9063
14 109 čt 28.12. 6:4128.12. 19:56 9063
14 111 st 27.12. 4:5627.12. 22:50 9063
25 107 po 25.12. 7:1225.12. 22:29 9063
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9055

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.