Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9063

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
UPC (od 7. 5. 2016 do 1. 8. 2017)

UPC

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2010

V provozu od: 21. 12. 2010

Výrobní číslo: 178257

Původní evidenční číslo: 9013

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Poznámka: *Wifi

Najeto: cca 508 302 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  110 pá 3.4. 4:434.4. 1:04 9063
 7  102 čt 2.4. 5:172.4. 21:29 9063
16 106 st 1.4. 5:021.4. 21:26 9063
Cvič 171 út 31.3. 6:0031.3. 14:00 9063
15 101 po 30.3. 5:3030.3. 19:20 9063
15 107 ne 29.3. 10:1929.3. 22:44 9063
15 108 čt 26.3. 4:5226.3. 23:03 9063
15 103 st 25.3. 5:5825.3. 21:37 9063
 7  110 út 24.3. 4:4325.3. 1:04 9063
16 108 po 23.3. 5:3723.3. 22:57 9063
 7  104 ne 22.3. 5:0322.3. 21:29 9063
6+14 103 so 21.3. 4:5922.3. 0:54 9063
16 343 pá 20.3. 5:5520.3. 20:55 9063
16 313 čt 19.3. 16:1919.3. 18:51 9063
16 314 čt 19.3. 5:4219.3. 10:13 9063
10 308 st 18.3. 6:4318.3. 20:15 9063
16 303 so 14.3. 4:5015.3. 0:53 9063
16 142 pá 13.3. 5:0214.3. 0:53 9063
15 108 čt 12.3. 7:0512.3. 22:24 9063
15 103 st 11.3. 6:0811.3. 19:40 9063
15 104 út 10.3. 6:1710.3. 21:52 9063
 5  111 po 9.3. 15:1910.3. 0:49 9063
 5  117 po 9.3. 4:579.3. 9:46 9063
15 104 ne 8.3. 17:508.3. 21:52 9063*Z
16 101 so 7.3. 4:357.3. 10:10 9063*MU
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9074
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.