Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9063

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
UPC (od 7. 5. 2016 do 1. 8. 2017)

UPC

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2010

V provozu od: 21. 12. 2010

Výrobní číslo: 178257

Původní evidenční číslo: 9013

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Poznámka: *Wifi

Najeto: cca 580 437 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  116 pá 23.4. 6:2023.4. 9:54 9063
5+7 132 čt 22.4. 6:1622.4. 21:14 9063
 7  108 po 19.4. 5:1819.4. 20:15 9063
25 114 pá 16.4. 6:0516.4. 20:00 9063
 5  108 čt 15.4. 4:3715.4. 7:20 9063*MU
 6  111 st 14.4. 4:5114.4. 21:19 9063
 8  109 út 13.4. 5:4613.4. 21:31 9063
Cvič 171 po 12.4. 6:0012.4. 14:00 9063
Cvič 133 pá 9.4. 14:009.4. 22:00 9063
 5  104 čt 8.4. 6:368.4. 19:30 9063
 7  108 st 7.4. 5:187.4. 20:15 9063
 6  111 út 6.4. 12:026.4. 21:19 9063*Z
15 104 pá 26.3. 4:5226.3. 19:58 9063
 7  105 čt 25.3. 5:0325.3. 21:14 9063
25 109 st 24.3. 5:1724.3. 20:54 9063
 7  108 út 23.3. 5:1823.3. 22:24 9063
25 105 po 22.3. 4:4122.3. 20:58 9063
15 102 ne 21.3. 4:5221.3. 21:07 9063
 7  102 so 20.3. 4:4420.3. 22:43 9063
 8  109 pá 19.3. 5:4619.3. 21:31 9063
14 111 čt 18.3. 5:0418.3. 22:27 9063
15 101 st 17.3. 6:1917.3. 21:22 9063
15 101 út 16.3. 6:1916.3. 21:22 9063
 8  109 po 15.3. 5:4615.3. 21:31 9063
25 114 pá 12.3. 6:0712.3. 20:00 9063
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9091

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.