Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9063

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
UPC (od 7. 5. 2016 do 1. 8. 2017)

UPC

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Pankrác (od 29.6.2024)

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2010

V provozu od: 21. 12. 2010

Výrobní číslo: 178257

Původní evidenční číslo: 9013

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 716 817 km

Další poznámky:

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
39 406 dnes 4:5924.7. 22:05 9063
39 407 út 23.7. 15:0423.7. 23:16 9063
39 407 út 23.7. 5:3823.7. 10:09 9063
39 401 po 22.7. 5:2623.7. 0:30 9063
39 405 ne 21.7. 5:0021.7. 22:05 9063
27 407 so 20.7. 7:2421.7. 0:47 9063
27 409 pá 19.7. 5:5320.7. 0:47 9063
27 406 čt 18.7. 4:0518.7. 21:55 9063
27 409 st 17.7. 5:5318.7. 0:47 9063
39 402 út 16.7. 5:1616.7. 19:56 9063
39 403 po 15.7. 4:4016.7. 0:12 9063
17+27 431 ne 14.7. 9:5515.7. 1:27 9063
17+27 432 so 13.7. 4:0614.7. 0:48 9063
39 401 pá 12.7. 5:2613.7. 0:30 9063
27 407 čt 11.7. 4:2511.7. 10:50 9063*MU
39 401 st 10.7. 5:2611.7. 0:30 9063
39 403 út 9.7. 4:409.7. 20:45 9063*MU
27 411 po 8.7. 5:059.7. 1:27 9063
17+27 431 ne 7.7. 9:557.7. 18:36 9063*MU
17+27 431 so 6.7. 5:327.7. 1:27 9063
27 407 pá 5.7. 7:246.7. 0:47 9063
27 410 čt 4.7. 5:005.7. 1:07 9063
27 410 st 3.7. 5:004.7. 1:07 9063
27 409 út 2.7. 5:533.7. 0:47 9063
39 407 po 1.7. 5:381.7. 10:09 9063
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.