Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9063

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
UPC (od 7. 5. 2016 do 1. 8. 2017)

UPC

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2010

V provozu od: 21. 12. 2010

Výrobní číslo: 178257

Původní evidenční číslo: 9013

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Poznámka: *Wifi

Najeto: cca 569 157 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 112 st 27.1. 5:3927.1. 21:14 9063
15 101 út 26.1. 6:1826.1. 21:08 9063
 7  108 po 25.1. 5:1725.1. 20:15 9063
 7  102 ne 24.1. 4:4324.1. 22:43 9063
 6  104 so 23.1. 7:5923.1. 21:54 9063
15 108 pá 22.1. 5:3822.1. 20:53 9063
25 114 pá 15.1. 5:5415.1. 20:00 9063
25 105 čt 14.1. 4:4114.1. 20:58 9063
 6  105 st 13.1. 6:0113.1. 21:34 9063
 7  108 út 12.1. 5:2712.1. 20:15 9063
26 103 po 11.1. 5:2511.1. 22:35 9063
 6  101 ne 10.1. 5:1010.1. 22:26 9063
 8  109 čt 7.1. 5:467.1. 21:31 9063
24 112 út 5.1. 6:575.1. 20:25 9063
 6  111 po 4.1. 4:504.1. 22:33 9063
 7  307 ne 3.1. 20:003.1. 21:30 9063*Z
 7  105 ne 3.1. 5:233.1. 19:28 9063
 5  104 so 2.1. 4:372.1. 20:31 9063
22 122 pá 1.1. 9:231.1. 19:38 9063
Rok 2020
 7  108 čt 31.12. 5:2731.12. 20:15 9063
25 105 st 30.12. 4:4130.12. 20:58 9063
 7  104 út 29.12. 4:4329.12. 23:03 9063
26 103 po 28.12. 5:2528.12. 22:35 9063
 6  106 ne 27.12. 10:4427.12. 22:14 9063
 5  107 pá 25.12. 7:1725.12. 21:31 9063
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9415

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.