Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9063

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
UPC (od 7. 5. 2016 do 1. 8. 2017)

UPC

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2010

V provozu od: 21. 12. 2010

Výrobní číslo: 178257

Původní evidenční číslo: 9013

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Poznámka: *Wifi

Najeto: cca 512 594 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 102 ne 26.1. 4:5226.1. 21:22 9063
26 105 so 25.1. 4:4825.1. 23:13 9063
 6  109 pá 24.1. 4:3025.1. 0:34 9063
 6  102 čt 23.1. 6:0924.1. 0:26 9063
15 101 st 22.1. 17:2022.1. 21:37 9063*Z
 5  107 út 21.1. 5:3021.1. 19:28 9063
15 114 po 20.1. 6:2520.1. 22:07 9063
22 137 pá 17.1. 6:4217.1. 19:43 9063
 7  110 čt 16.1. 5:0317.1. 1:04 9063
22 137 st 15.1. 6:4215.1. 19:43 9063
15 113 út 14.1. 5:1214.1. 23:03 9063
15 114 po 13.1. 6:2513.1. 22:07 9063
15 108 ne 12.1. 6:1212.1. 20:52 9063
 7  102 so 11.1. 4:4312.1. 1:04 9063
16 102 pá 10.1. 6:0710.1. 21:12 9063
 5  111 čt 9.1. 15:1910.1. 0:59 9063
 5  111 čt 9.1. 6:399.1. 8:58 9063
 5  107 st 8.1. 5:308.1. 19:28 9063
 7  106 út 7.1. 6:297.1. 20:25 9063
 8  107 po 6.1. 6:096.1. 20:48 9063
 5  108 ne 5.1. 11:426.1. 0:29 9063
 6  107 so 4.1. 4:305.1. 0:54 9063
 5  101 pá 3.1. 4:373.1. 21:32 9063
 6  112 čt 2.1. 5:092.1. 20:40 9063
15 107 st 1.1. 10:191.1. 22:44 9063
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8053+8063

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.