Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9063

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
UPC (od 7. 5. 2016 do 1. 8. 2017)

UPC

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2010

V provozu od: 21. 12. 2010

Výrobní číslo: 178257

Původní evidenční číslo: 9013

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Poznámka: *Wifi

Najeto: cca 535 422 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  111 pá 3.7. 6:363.7. 18:57 9063
 3  109 čt 2.7. 5:172.7. 20:01 9063
 5  109 st 1.7. 4:491.7. 20:26 9063
26 110 út 30.6. 6:2130.6. 23:18 9063
 7  110 po 29.6. 4:2329.6. 20:28 9063
 5  107 ne 28.6. 4:3628.6. 20:06 9063
 8  102 so 27.6. 5:1928.6. 0:43 9063
26 708 pá 26.6. 17:4026.6. 18:35 9063*Z
14 105 čt 25.6. 6:0525.6. 21:14 9063
5+26 131 st 24.6. 4:4624.6. 21:51 9063
 6  102 út 23.6. 6:0024.6. 0:25 9063
25 110 po 22.6. 5:1822.6. 21:09 9063
 5  101 so 20.6. 4:5620.6. 20:21 9063
 5  109 pá 19.6. 5:2819.6. 21:36 9063
 5  107 st 17.6. 5:0417.6. 21:21 9063
26 112 út 16.6. 7:2716.6. 22:59 9063
 8  102 ne 14.6. 5:1915.6. 0:43 9063
26 108 so 13.6. 6:0614.6. 0:38 9063
 6  102 pá 12.6. 6:0013.6. 0:25 9063
 6  109 čt 11.6. 4:5711.6. 21:06 9063
 5  107 st 10.6. 5:0410.6. 21:21 9063
 5  109 út 9.6. 5:289.6. 21:36 9063
16 105 po 8.6. 6:039.6. 0:47 9063
 5  102 so 6.6. 8:306.6. 10:15 9063*MU
26 105 pá 5.6. 5:495.6. 21:30 9063
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8343+8333
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.