Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9063

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
UPC (od 7. 5. 2016 do 1. 8. 2017)

UPC

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2010

V provozu od: 21. 12. 2010

Výrobní číslo: 178257

Původní evidenční číslo: 9013

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Poznámka: *Wifi

Najeto: cca 481 304 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  112 st 21.8. 5:5721.8. 23:51 9063
 9  343 út 20.8. 5:1320.8. 21:54 9063
 9  301 so 17.8. 4:5318.8. 0:29 9063
 9  306 pá 16.8. 15:3617.8. 0:49 9063
 9  321 pá 16.8. 5:3316.8. 9:56 9063
 9  141 čt 15.8. 4:4816.8. 0:09 9063
 9  844 st 14.8. 4:5214.8. 20:16 9063
24 108 pá 9.8. 14:209.8. 19:55 9063*Z
5+7 110 st 7.8. 5:428.8. 0:28 9063
5+7 114 út 6.8. 5:156.8. 21:02 9063
 6  108 po 5.8. 4:306.8. 0:34 9063
15 106 ne 4.8. 9:494.8. 20:55 9063
26 102 pá 2.8. 5:183.8. 0:17 9063
26 102 čt 1.8. 5:292.8. 0:16 9063
26 110 st 31.7. 4:4631.7. 23:01 9063
 5  103 út 30.7. 5:1630.7. 19:39 9063
 6  101 po 29.7. 5:2429.7. 23:10 9063
24 105 ne 28.7. 4:4329.7. 0:40 9063
 5  104 so 27.7. 5:3627.7. 21:03 9063
 6  110 pá 26.7. 4:5326.7. 22:16 9063
15 304 čt 25.7. 4:2225.7. 23:43 9063
39 312 st 24.7. 5:1025.7. 0:17 9063
39 351 po 22.7. 17:2723.7. 6:09 9063
39 314 po 22.7. 6:5522.7. 10:09 9063
39 354 ne 21.7. 21:2222.7. 5:49 9063
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9081

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.