Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9063

Evidované reklamní polepy:

UPC

 
 
 
UPC (od 7. 5. 2016 do 1. 8. 2017)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2010

V provozu od: 21. 12. 2010

Výrobní číslo: 178257

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Poznámka: *Wifi

Najeto: cca 428 426 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  107 čt 18.10. 6:5518.10. 20:05 9063
16 120 st 17.10. 5:3017.10. 23:01 9063
 8  111 út 16.10. 5:3416.10. 18:45 9063
14 110 po 15.10. 6:5616.10. 0:50 9063
 6  144 pá 12.10. 6:0912.10. 18:32 9063
24 106 st 10.10. 6:2410.10. 19:59 9063
 7  112 út 9.10. 5:179.10. 21:29 9063
 6  142 po 8.10. 6:288.10. 21:00 9063
 7  101 pá 5.10. 5:415.10. 19:37 9063
26 116 čt 4.10. 13:254.10. 20:01 9063*Z
16 116 st 3.10. 14:003.10. 19:50 9063
16 103 st 3.10. 6:273.10. 9:43 9063
16 102 út 2.10. 6:472.10. 23:34 9063
 8  111 po 1.10. 5:341.10. 18:45 9063
16 102 ne 30.9. 10:141.10. 0:14 9063
25 108 so 29.9. 5:1329.9. 22:41 9063
16 109 pá 28.9. 5:3029.9. 0:54 9063
16 110 čt 27.9. 5:2128.9. 0:34 9063
 8  104 st 26.9. 6:3127.9. 0:04 9063
14 104 út 25.9. 14:4725.9. 21:22 9063
16 116 út 25.9. 7:0725.9. 10:23 9063
Zvl 139 so 22.9. 7:3022.9. 18:00 9063*1
25 106 ne 16.9. 4:3516.9. 22:10 9063
16 108 so 15.9. 16:4015.9. 22:15 9063*Z1
16 116 čt 13.9. 14:0013.9. 19:50 9063
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8029+8063
*1 = Den otevřených dveří ve vozovně Motol
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9078

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.