Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9062

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 10. 5. 2006

Výrobní číslo: 178251

Původní evidenční číslo: 9012

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 742 734 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  108 pá 22.1. 5:1722.1. 20:15 9062
14 111 čt 21.1. 5:0421.1. 22:26 9062
 7  108 st 20.1. 5:1720.1. 20:15 9062
25 109 út 19.1. 5:1419.1. 21:29 9062
 5  113 po 18.1. 5:3018.1. 21:01 9062
14 101 so 16.1. 4:4516.1. 22:08 9062
16 101 pá 15.1. 5:3215.1. 21:41 9062
 5  102 po 11.1. 6:1611.1. 19:10 9062
 6  108 ne 10.1. 9:5810.1. 22:53 9062
 5  105 so 9.1. 4:579.1. 20:46 9062
15 101 pá 8.1. 6:188.1. 21:23 9062
 6  111 čt 7.1. 4:507.1. 22:33 9062
14 111 st 6.1. 5:046.1. 22:07 9062
26 101 út 5.1. 4:565.1. 22:05 9062
14 109 po 4.1. 4:454.1. 21:52 9062
 7  108 so 2.1. 8:062.1. 20:13 9062
15 106 pá 1.1. 9:321.1. 22:27 9062
Rok 2020
22 124 pá 25.12. 9:4725.12. 20:08 9062
 7  106 st 23.12. 5:0323.12. 19:56 9062
 5  102 út 22.12. 6:1622.12. 19:10 9062
 6  111 po 21.12. 13:4521.12. 22:33 9062*Z
15 102 ne 20.12. 5:1220.12. 21:23 9062
 5  106 pá 18.12. 6:5618.12. 22:29 9062
 5  104 čt 17.12. 6:3617.12. 19:30 9062
 7  106 út 15.12. 5:0315.12. 19:56 9062
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9060

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.