Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9062

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 10. 5. 2006

Výrobní číslo: 178251

Původní evidenční číslo: 9012

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 686 749 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 115 st 22.1. 5:5622.1. 19:49 9062
 7  109 út 21.1. 4:4321.1. 20:55 9062
 7  103 po 20.1. 5:5720.1. 22:14 9062
 5  117 pá 17.1. 16:0717.1. 18:26 9062
 5  117 pá 17.1. 4:5717.1. 9:46 9062
15 114 čt 16.1. 6:2516.1. 22:38 9062
 5  111 st 15.1. 15:1916.1. 0:59 9062
 5  111 st 15.1. 6:3915.1. 8:58 9062
 5  107 po 13.1. 5:3013.1. 19:28 9062
15 107 so 11.1. 6:3211.1. 22:24 9062
15 104 pá 10.1. 6:1710.1. 21:52 9062
 7  110 čt 9.1. 5:0310.1. 1:04 9062
15 101 st 8.1. 5:588.1. 21:37 9062
25 104 út 7.1. 6:107.1. 20:40 9062
 7  110 po 6.1. 5:037.1. 1:04 9062
 6  101 ne 5.1. 4:505.1. 22:55 9062
15 103 so 4.1. 5:324.1. 21:37 9062
24 109 pá 3.1. 6:363.1. 20:09 9062
 7  107 čt 2.1. 6:012.1. 14:10 9062*MU
Rok 2019
24 109 út 31.12. 6:3631.12. 20:09 9062
15 110 po 23.12. 5:2823.12. 19:20 9062
26 105 ne 22.12. 10:2022.12. 23:13 9062
22 108 pá 20.12. 6:3220.12. 20:10 9062
 7  110 čt 19.12. 5:0320.12. 1:04 9062
15 104 st 18.12. 6:1718.12. 21:52 9062
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.