Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9062

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 10. 5. 2006

Výrobní číslo: 178251

Původní evidenční číslo: 9012

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 658 774 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  105 ne 18.8. 9:2718.8. 21:39 9062
 9  115 so 17.8. 6:1717.8. 22:23 9062
 9  114 pá 16.8. 6:0117.8. 0:41 9062
 9  142 út 13.8. 5:4214.8. 4:26 9062
 9  111 po 12.8. 5:4912.8. 21:17 9062
5+7 105 pá 9.8. 6:2510.8. 1:06 9062
5+7 110 čt 8.8. 5:429.8. 0:28 9062
15 107 st 7.8. 5:597.8. 20:10 9062
15 110 út 6.8. 4:326.8. 20:40 9062
5+7 101 po 5.8. 5:435.8. 20:06 9062
26 110 pá 2.8. 4:462.8. 23:01 9062
15 111 čt 1.8. 6:371.8. 20:55 9062
 5  102 st 31.7. 5:041.8. 1:00 9062
 5  109 út 30.7. 4:3630.7. 20:42 9062
24 112 po 29.7. 5:2629.7. 20:36 9062
 5  104 ne 28.7. 5:3629.7. 0:50 9062
24 103 so 27.7. 4:2327.7. 21:54 9062
15 107 pá 26.7. 5:5926.7. 20:10 9062
24 113 čt 25.7. 5:3626.7. 1:04 9062
15 103 st 24.7. 6:2724.7. 20:55 9062
 7  107 po 22.7. 4:2322.7. 19:47 9062
15 102 ne 21.7. 5:5221.7. 20:40 9062
 7  101 so 20.7. 16:3021.7. 0:44 9062*Z
Zvl 102 pá 19.7. 17:4519.7. 22:00 9062*1
 5  102 pá 19.7. 5:0419.7. 17:45 9062*MU
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9056
*1 = náhrada spojů linky 5 ovlivněných vykolejením na Vinohr.hřbitovech
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.