Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9061

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Pankrác (od 28.3.2022)

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 30. 5. 2013

Výrobní číslo: 178263

Původní evidenční číslo: 9011

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 436 254 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+21 431 čt 23.6. 4:3423.6. 22:14 9061
 5  405 st 22.6. 14:1922.6. 21:48 9061
19 407 st 22.6. 6:4622.6. 10:01 9061
5+21 431 út 21.6. 4:3421.6. 22:14 9061
19 407 po 20.6. 14:2420.6. 22:35 9061
19 411 po 20.6. 6:2620.6. 9:32 9061
 5  409 ne 19.6. 19:5519.6. 21:49 9061*Z1
 5  408 ne 19.6. 18:5019.6. 19:55 9061*Z2
 5  409 ne 19.6. 7:0419.6. 18:50 9061*MU
19 407 so 18.6. 5:3518.6. 23:16 9061
 5  406 pá 17.6. 4:4417.6. 19:54 9061
 5  405 čt 16.6. 14:1916.6. 21:48 9061
19 407 čt 16.6. 6:4616.6. 10:01 9061
5+21 431 st 15.6. 4:3415.6. 22:14 9061
17 428 út 14.6. 15:4014.6. 23:06 9061
17 432 út 14.6. 6:2114.6. 9:08 9061
 5  406 po 13.6. 4:4413.6. 19:54 9061
5+21 407 ne 12.6. 4:5413.6. 0:06 9061
19 407 so 11.6. 5:3511.6. 23:16 9061
17 419 pá 10.6. 5:3410.6. 19:58 9061
 5  401 čt 9.6. 4:349.6. 22:14 9061
 5  401 st 8.6. 4:348.6. 22:14 9061
 5  413 út 7.6. 5:548.6. 0:06 9061
 5  405 po 6.6. 14:196.6. 21:48 9061
 5  405 po 6.6. 6:396.6. 10:12 9061
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9058
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9360
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.