Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9061

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 30. 5. 2013

Výrobní číslo: 178263

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Poznámka: Vůz s automatickým vyhlašováním zastávek (zkušební provoz)

Najeto: cca 318 274 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 110 so 21.7. 15:4521.7. 23:08 9061*Z
36 114 pá 20.7. 4:2120.7. 20:26 9061
 8  109 čt 19.7. 4:3819.7. 23:44 9061
25 101 út 17.7. 5:5717.7. 22:12 9061
30 242 po 16.7. 4:1216.7. 23:24 9061
30 202 ne 15.7. 3:5216.7. 1:21 9061
30 203 so 14.7. 6:5215.7. 1:02 9061
30 201 pá 13.7. 3:5214.7. 0:01 9061
30 201 čt 12.7. 3:5213.7. 0:01 9061
30 141 st 11.7. 4:1211.7. 23:12 9061
25 105 út 10.7. 4:3410.7. 22:54 9061
 8  103 po 9.7. 5:3510.7. 0:44 9061
Cvič 121 ne 8.7. 6:008.7. 14:00 9061
 8  109 so 7.7. 9:098.7. 0:04 9061
25 107 pá 6.7. 4:556.7. 22:27 9061
3+6 104 čt 5.7. 4:466.7. 0:57 9061
36 106 st 4.7. 5:014.7. 20:56 9061
36 104 út 3.7. 6:063.7. 20:15 9061
25 101 po 2.7. 5:572.7. 22:12 9061
3+6 114 ne 1.7. 4:262.7. 1:06 9061
25 110 so 30.6. 8:0430.6. 23:08 9061
16 101 pá 29.6. 5:4730.6. 0:54 9061
3+6 104 čt 28.6. 4:2729.6. 1:05 9061
16 127 st 27.6. 4:0828.6. 0:46 9061
Cvič 141 út 26.6. 14:0026.6. 22:00 9061
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9056

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.