Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9061

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 30. 5. 2013

Výrobní číslo: 178263

Původní evidenční číslo: 9011

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 525 939 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2023
17 107 po 11.12. 4:5012.12. 0:36 9061
17 109 pá 8.12. 20:078.12. 22:17 9061*Z1
19 110 pá 8.12. 5:538.12. 9:43 9061
16 101 čt 7.12. 6:517.12. 19:57 9061
Cvič 134 út 5.12. 6:005.12. 14:00 9061
Cvič 111 st 29.11. 6:0029.11. 14:00 9061
 6  102 út 28.11. 5:5828.11. 19:36 9061
 7  113 po 27.11. 4:2527.11. 20:30 9061
19 106 ne 26.11. 5:0326.11. 21:47 9061
17 112 pá 24.11. 4:3824.11. 21:07 9061
19 103 čt 23.11. 4:4823.11. 22:23 9061
19 101 st 22.11. 5:1322.11. 22:03 9061
17 110 út 21.11. 4:5921.11. 20:52 9061
19 113 po 20.11. 5:0320.11. 23:43 9061
 7  101 ne 19.11. 9:2219.11. 21:36 9061
 7  108 so 18.11. 8:5218.11. 21:00 9061
19 106 pá 17.11. 5:0717.11. 22:43 9061
17 105 čt 16.11. 5:3917.11. 0:48 9061
19 110 st 15.11. 13:5715.11. 20:05 9061
19 110 st 15.11. 5:5315.11. 9:43 9061
19 110 po 13.11. 13:5713.11. 20:05 9061
17 112 po 6.11. 4:386.11. 16:30 9061*MU
17 103 ne 5.11. 4:385.11. 23:02 9061
19 104 so 4.11. 4:584.11. 21:15 9061
19 106 pá 3.11. 6:573.11. 19:31 9061
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9080
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.