Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9061

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 30. 5. 2013

Výrobní číslo: 178263

Původní evidenční číslo: 9011

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Poznámka: Vůz s automatickým vyhlašováním zastávek (zkušební provoz)

Najeto: cca 337 869 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  104 st 20.1. 4:4320.1. 23:03 9061
 6  108 út 19.1. 6:3119.1. 22:14 9061
 6  108 po 18.1. 6:3118.1. 22:14 9061
14 105 ne 17.1. 5:0517.1. 22:39 9061
 7  104 so 16.1. 5:0316.1. 23:03 9061
 8  109 út 12.1. 5:4612.1. 21:31 9061
25 105 po 11.1. 4:4111.1. 20:58 9061
 7  108 ne 10.1. 4:2310.1. 20:13 9061
15 106 so 9.1. 5:329.1. 22:27 9061
14 103 pá 8.1. 5:348.1. 22:59 9061
 5  104 čt 7.1. 6:367.1. 19:30 9061
 5  111 po 4.1. 5:154.1. 18:00 9061
 6  101 ne 3.1. 5:103.1. 22:26 9061
 6  104 so 2.1. 7:592.1. 21:54 9061
 8  102 pá 1.1. 7:111.1. 22:30 9061
Rok 2020
 6  105 čt 31.12. 6:0131.12. 21:34 9061
 6  105 st 30.12. 6:0130.12. 21:34 9061
25 112 út 29.12. 5:3929.12. 21:14 9061
15 101 pá 18.12. 6:1818.12. 8:20 9061*MU
14 111 čt 17.12. 5:0417.12. 22:07 9061
26 101 st 16.12. 4:5616.12. 22:05 9061
14 111 út 15.12. 5:0415.12. 22:07 9061
 8  109 po 14.12. 5:4614.12. 21:31 9061
 5  104 st 9.12. 6:369.12. 19:30 9061
25 114 út 8.12. 5:558.12. 20:00 9061
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.