Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9061

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 30. 5. 2013

Výrobní číslo: 178263

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Poznámka: Vůz s automatickým vyhlašováním zastávek (zkušební provoz)

Najeto: cca 336 724 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 106 ne 7.10. 6:108.10. 0:20 9061*MU*1
25 107 so 6.10. 4:556.10. 22:27 9061
16 110 pá 5.10. 5:216.10. 0:34 9061
25 104 čt 4.10. 6:455.10. 1:09 9061
16 108 st 3.10. 4:493.10. 18:45 9061
16 111 út 2.10. 5:303.10. 0:54 9061
16 108 po 1.10. 4:491.10. 18:45 9061
 8  101 ne 30.9. 5:381.10. 0:24 9061
16 109 so 29.9. 5:5030.9. 0:54 9061
14 102 pá 28.9. 4:3428.9. 21:07 9061
 8  103 čt 27.9. 4:3827.9. 23:44 9061
16 101 st 26.9. 4:1026.9. 20:26 9061
16 109 út 25.9. 5:0926.9. 0:14 9061
 8  114 po 24.9. 15:1925.9. 1:04 9061
25 116 po 24.9. 5:1424.9. 9:54 9061
36 102 ne 23.9. 4:2624.9. 1:10 9061
35 104 so 22.9. 4:5623.9. 0:19 9061
 8  113 pá 21.9. 6:0122.9. 0:44 9061
25 103 čt 20.9. 4:1520.9. 22:26 9061
16 109 st 19.9. 5:0920.9. 0:14 9061
14 110 út 18.9. 6:5619.9. 0:50 9061
16 112 po 17.9. 5:3917.9. 19:23 9061
14 101 ne 16.9. 4:5416.9. 21:44 9061
16 106 so 15.9. 4:2716.9. 0:21 9061
 8  103 pá 14.9. 4:3814.9. 23:44 9061
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = 23:08 vykolejení v oblouku Plzeňská-Makovského ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.