Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9061

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 30. 5. 2013

Výrobní číslo: 178263

Původní evidenční číslo: 9011

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 480 669 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  103 dnes 8:0025.3. 22:06 9061
19 109 pá 24.3. 5:5524.3. 22:45 9061
19 107 čt 23.3. 14:3523.3. 20:16 9061
 5  114 čt 23.3. 7:1823.3. 9:34 9061
19 108 pá 17.3. 5:4317.3. 18:52 9061
19 107 st 15.3. 5:2815.3. 9:39 9061
 5  103 út 14.3. 4:3614.3. 23:38 9061
 5  108 po 13.3. 5:2714.3. 0:38 9061
16 104 ne 12.3. 5:3513.3. 0:36 9061
19 104 so 11.3. 7:0311.3. 23:03 9061
19 103 pá 10.3. 4:5410.3. 22:06 9061
 7  109 čt 9.3. 6:239.3. 22:45 9061
22 115 st 8.3. 6:358.3. 20:20 9061
 5  108 út 7.3. 6:387.3. 8:54 9061
 5  105 po 6.3. 4:576.3. 18:14 9061
XC 108 ne 5.3. 4:216.3. 0:50 9061
19+22 132 so 4.3. 5:345.3. 0:26 9061
 5  107 pá 3.3. 5:133.3. 20:18 9061
19 109 čt 2.3. 5:552.3. 22:45 9061
22 124 st 1.3. 14:151.3. 19:34 9061*Z1
10 109 út 28.2. 6:1228.2. 18:53 9061
 6  112 po 27.2. 15:5027.2. 21:02 9061*Z2
 6  112 po 27.2. 8:0027.2. 14:45 9061*Z3
19 103 ne 26.2. 4:4826.2. 21:59 9061
19 106 so 25.2. 5:3425.2. 23:23 9061
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8553+8401
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8284+8185
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8558+8559

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.