Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9061

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 30. 5. 2013

Výrobní číslo: 178263

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Poznámka: Vůz s automatickým vyhlašováním zastávek (zkušební provoz)

Najeto: cca 296 524 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  104 st 25.4. 14:2526.4. 1:18 9061
25 116 st 25.4. 5:1425.4. 9:54 9061
16 129 út 24.4. 4:1825.4. 1:07 9061
 8  102 po 23.4. 6:0624.4. 0:58 9061
25 102 pá 20.4. 6:2220.4. 19:46 9061
16 110 čt 19.4. 3:5819.4. 20:35 9061
 8  111 st 18.4. 5:3818.4. 21:48 9061
25 103 út 17.4. 4:1517.4. 22:26 9061
25 103 po 16.4. 4:1516.4. 22:26 9061
 8  109 ne 15.4. 13:1115.4. 22:19 9061
 8  108 so 14.4. 17:2014.4. 20:05 9061*Z
 8  104 pá 13.4. 5:2113.4. 9:40 9061
3+6 120 čt 12.4. 4:4612.4. 19:51 9061
16 122 st 11.4. 5:1011.4. 19:16 9061
25 104 út 10.4. 6:4511.4. 1:07 9061
3+6 120 út 3.4. 4:463.4. 19:51 9061
25 109 po 2.4. 10:072.4. 22:56 9061
 8  107 ne 1.4. 4:451.4. 21:48 9061
16 106 so 31.3. 4:281.4. 1:04 9061
25 105 pá 30.3. 4:1530.3. 21:55 9061
25 106 čt 29.3. 4:3429.3. 22:54 9061
16 110 st 28.3. 3:5828.3. 20:35 9061
25 106 út 27.3. 4:3427.3. 22:54 9061
25 101 po 26.3. 6:1226.3. 22:11 9061
16 117 ne 25.3. 4:1826.3. 1:05 9061
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9063

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.