Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9060

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2009

V provozu od: 3. 3. 2010

Výrobní číslo: 178264

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 444 059 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 105 ne 22.7. 4:1522.7. 11:45 9060*MU
 8  107 so 21.7. 4:3821.7. 19:34 9060
 8  101 pá 20.7. 14:3121.7. 0:24 9060
 8  101 pá 20.7. 6:0120.7. 9:45 9060
25 101 čt 19.7. 5:5719.7. 22:12 9060
 8  108 st 18.7. 6:3119.7. 1:04 9060
36 111 út 17.7. 5:5417.7. 21:11 9060
 8  102 so 14.7. 5:1815.7. 0:44 9060
Cvič 121 pá 13.7. 14:0013.7. 22:00 9060
Cvič 121 pá 13.7. 6:0013.7. 14:00 9060
Cvič 115 čt 12.7. 8:0012.7. 16:00 9060
Cvič 117 út 10.7. 6:0010.7. 14:00 9060
25 105 po 9.7. 20:159.7. 22:54 9060*Z
 8  102 čt 5.7. 5:186.7. 0:44 9060
36 110 st 4.7. 4:214.7. 20:26 9060
25 110 út 3.7. 14:113.7. 21:10 9060
25 110 út 3.7. 4:543.7. 9:36 9060
 8  110 po 2.7. 4:582.7. 19:45 9060
25 105 ne 1.7. 4:151.7. 21:55 9060
25 106 so 30.6. 4:3530.6. 22:10 9060
 8  108 pá 29.6. 4:4529.6. 21:18 9060
30 242 čt 28.6. 4:1228.6. 23:23 9060
30 203 st 27.6. 5:3028.6. 1:21 9060
30 141 út 26.6. 4:1226.6. 23:12 9060
 8  111 po 25.6. 5:3825.6. 21:48 9060
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9052

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.