Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9060

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2009

V provozu od: 3. 3. 2010

Výrobní číslo: 178264

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 490 638 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 115 st 24.4. 5:5925.4. 1:15 9060
25 103 út 23.4. 4:1523.4. 19:55 9060
16 101 po 22.4. 4:1022.4. 23:54 9060
 8  106 ne 21.4. 5:5822.4. 0:02 9060
25 108 so 20.4. 7:4820.4. 21:58 9060
25 106 čt 18.4. 4:3518.4. 22:57 9060
25 114 st 17.4. 5:5017.4. 22:01 9060
 8  107 út 16.4. 6:5516.4. 20:03 9060
Cvič 123 po 15.4. 6:0015.4. 14:00 9060
 8  104 ne 14.4. 5:1814.4. 23:22 9060
16 106 so 13.4. 4:2714.4. 0:14 9060
 8  104 pá 12.4. 6:3113.4. 0:02 9060
 8  107 čt 11.4. 6:5511.4. 20:03 9060
16 116 po 8.4. 7:078.4. 10:23 9060
 8  113 čt 4.4. 6:015.4. 0:44 9060
16 115 st 3.4. 5:594.4. 1:14 9060
25 116 po 1.4. 14:401.4. 19:25 9060
16 116 po 1.4. 7:071.4. 10:23 9060
25 107 ne 31.3. 4:5531.3. 22:27 9060
25 108 so 30.3. 19:3030.3. 22:41 9060*Z
14 101 pá 29.3. 5:4029.3. 18:57 9060
35 103 čt 28.3. 5:2628.3. 19:25 9060
16 115 st 27.3. 5:5928.3. 1:14 9060
14 107 út 26.3. 4:3426.3. 21:52 9060
14 110 po 25.3. 6:5626.3. 0:50 9060
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9090

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.