Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9060

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2009

V provozu od: 3. 3. 2010

Výrobní číslo: 178264

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 459 479 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 112 čt 18.10. 5:3918.10. 19:23 9060
 8  114 st 17.10. 15:1918.10. 1:04 9060
 6  143 út 16.10. 5:3916.10. 22:10 9060
 7  105 po 15.10. 6:2115.10. 22:14 9060
 7  106 pá 12.10. 6:2912.10. 20:25 9060
 6  109 čt 11.10. 6:3411.10. 22:21 9060
 7  101 út 9.10. 5:419.10. 19:37 9060
 7  109 po 8.10. 5:038.10. 20:55 9060
 6  142 pá 5.10. 6:285.10. 21:00 9060
14 107 čt 4.10. 4:344.10. 19:47 9060
 8  103 st 3.10. 4:383.10. 23:44 9060
14 110 út 2.10. 6:563.10. 0:50 9060
25 116 po 1.10. 14:401.10. 19:25 9060
 8  109 po 1.10. 5:511.10. 9:40 9060
 8  104 ne 30.9. 12:241.10. 1:04 9060
 8  106 so 29.9. 8:2429.9. 21:30 9060*MU
 8  111 čt 27.9. 5:3427.9. 18:45 9060
14 110 st 26.9. 6:5627.9. 0:53 9060
25 101 út 25.9. 6:1225.9. 22:11 9060
 8  107 po 24.9. 6:5524.9. 20:05 9060
16+94 141 pá 21.9. 5:3021.9. 8:30 9060*MU
25 104 čt 20.9. 6:4521.9. 1:09 9060
25 102 út 18.9. 6:2218.9. 19:46 9060
25 103 po 17.9. 4:1517.9. 22:26 9060
16 102 ne 16.9. 10:1417.9. 0:14 9060
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.