Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9060

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2009

V provozu od: 3. 3. 2010

Výrobní číslo: 178264

Původní evidenční číslo: 9010

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 528 438 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  104 út 12.11. 4:2312.11. 20:07 9060
 7  114 po 11.11. 5:3111.11. 19:37 9060
 5  109 ne 10.11. 4:3710.11. 21:47 9060
 7  105 so 9.11. 5:239.11. 21:29 9060
26 111 pá 8.11. 5:359.11. 0:53 9060
15 101 čt 7.11. 5:587.11. 21:37 9060
 7  103 st 6.11. 5:576.11. 17:45 9060*MU
15 113 út 5.11. 5:125.11. 23:03 9060
26 116 po 4.11. 6:034.11. 22:41 9060
 7  104 so 2.11. 5:032.11. 21:14 9060
 7  112 pá 1.11. 5:171.11. 21:29 9060
 7  110 čt 31.10. 5:031.11. 1:04 9060
15 114 st 30.10. 6:2530.10. 22:07 9060
 5  106 pá 25.10. 7:1925.10. 9:46 9060
15 110 čt 24.10. 5:3224.10. 21:07 9060
25 704 st 23.10. 13:5024.10. 0:36 9060
25 708 st 23.10. 4:2023.10. 10:52 9060
 1  709 út 22.10. 14:5523.10. 0:38 9060
 1  709 út 22.10. 4:0122.10. 9:46 9060
 1  703 po 21.10. 14:0622.10. 0:58 9060
25 708 po 21.10. 4:2021.10. 10:52 9060
 1  703 ne 20.10. 4:4121.10. 0:58 9060
25 706 so 19.10. 4:0019.10. 23:38 9060
25 704 pá 18.10. 13:5019.10. 1:23 9060
 1  703 pá 18.10. 4:4118.10. 10:26 9060
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.