Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9060

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2009

V provozu od: 3. 3. 2010

Výrobní číslo: 178264

Původní evidenční číslo: 9010

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 511 008 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9+90 151 ne 18.8. 6:0519.8. 4:31 9060
9+90 151 pá 16.8. 6:4017.8. 4:31 9060
 9  343 čt 15.8. 5:1315.8. 21:54 9060
 9  321 st 14.8. 17:0615.8. 0:19 9060
 9  306 st 14.8. 4:3314.8. 8:51 9060
Zvl 379 út 13.8. 23:0014.8. 0:45 9060*1
15 107 pá 9.8. 5:599.8. 19:26 9060
5+7 102 st 7.8. 4:287.8. 21:47 9060
5+7 115 út 6.8. 5:306.8. 19:37 9060
5+7 104 po 5.8. 4:486.8. 0:56 9060
5+7 110 ne 4.8. 5:374.8. 20:47 9060
15 103 pá 2.8. 19:252.8. 21:55 9060*Z
 5  109 čt 1.8. 4:361.8. 6:20 9060*MU
 5  103 st 31.7. 5:1631.7. 19:39 9060
24 113 út 30.7. 5:3631.7. 1:04 9060
 5  102 po 29.7. 12:2030.7. 1:00 9060*Z1
 5  103 pá 26.7. 5:1626.7. 19:39 9060
 5  102 čt 25.7. 5:0426.7. 1:00 9060
26 114 st 24.7. 4:4424.7. 21:01 9060
 5  104 út 23.7. 5:2823.7. 19:58 9060
 6  112 po 22.7. 5:0922.7. 20:40 9060
 7  103 ne 21.7. 9:1121.7. 20:59 9060
 5  105 so 20.7. 7:2721.7. 1:00 9060
 7  104 pá 19.7. 6:0119.7. 21:29 9060
Zvl 113 st 17.7. 14:0017.7. 23:30 9060*2
*1 = posílení provozu linky 9 při MU Sídl.Řepy
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9069
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9072
*2 = posílení provozu před a po koncertu Rammstein v Edenu

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.