Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9060

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2009

V provozu od: 3. 3. 2010

Výrobní číslo: 178264

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 426 464 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
30 201 st 25.4. 15:1025.4. 18:47 9060
30 203 st 25.4. 5:3425.4. 9:26 9060
30 141 út 24.4. 5:0225.4. 1:00 9060
16 132 po 23.4. 4:4823.4. 19:58 9060
25 106 ne 22.4. 4:3422.4. 22:13 9060
 8  101 so 21.4. 4:4521.4. 22:36 9060
16 110 pá 20.4. 14:3020.4. 20:35 9060*Z
16 110 pá 20.4. 3:5820.4. 10:20 9060*MU
25 103 čt 19.4. 4:1519.4. 22:26 9060
3+6 120 st 18.4. 4:4618.4. 19:51 9060
25 104 út 17.4. 6:4518.4. 1:07 9060
25 114 po 16.4. 5:5116.4. 21:53 9060
 8  108 ne 15.4. 5:0515.4. 22:03 9060
16 106 so 14.4. 4:2815.4. 1:04 9060
 8  108 pá 13.4. 4:4513.4. 21:18 9060
16 129 čt 12.4. 4:1813.4. 1:05 9060
25 103 st 11.4. 4:1511.4. 22:26 9060
 8  108 út 10.4. 4:4510.4. 21:18 9060
3+6 104 po 9.4. 4:3510.4. 1:05 9060
3+6 104 ne 8.4. 12:219.4. 0:56 9060
5+16 133 so 7.4. 5:178.4. 0:54 9060
16 104 pá 6.4. 14:487.4. 1:14 9060
25 116 pá 6.4. 5:146.4. 9:54 9060
 8  111 čt 5.4. 5:385.4. 21:48 9060
16 104 st 4.4. 14:485.4. 1:14 9060
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9345
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.