Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9060

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2009

V provozu od: 3. 3. 2010

Výrobní číslo: 178264

Původní evidenční číslo: 9010

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 626 720 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 110 po 6.9. 5:546.9. 18:37 9060
19 104 pá 3.9. 4:543.9. 23:19 9060
19 107 čt 2.9. 5:092.9. 22:46 9060
19 104 st 1.9. 4:541.9. 23:19 9060
19 115 út 31.8. 14:2431.8. 22:44 9060
11 109 út 31.8. 6:3331.8. 9:30 9060
16 103 po 30.8. 7:0130.8. 9:17 9060
19 113 út 13.7. 5:3913.7. 9:30 9060
19 105 po 12.7. 14:0912.7. 22:57 9060
19 105 po 12.7. 4:2312.7. 10:51 9060
19 110 ne 11.7. 5:3011.7. 22:57 9060
19 111 so 10.7. 8:3410.7. 21:54 9060
19 107 pá 9.7. 13:409.7. 21:54 9060*Z1
16 105 čt 8.7. 4:328.7. 20:00 9060
16 112 st 7.7. 5:537.7. 23:29 9060
19 106 út 6.7. 4:536.7. 22:08 9060
19 106 ne 4.7. 4:534.7. 22:08 9060
19 104 so 3.7. 4:134.7. 0:12 9060
5+16 108 pá 2.7. 4:302.7. 23:13 9060
19 108 čt 1.7. 16:001.7. 23:32 9060*Z2
19 105 čt 1.7. 4:231.7. 10:51 9060
19 102 st 30.6. 4:1330.6. 22:39 9060
5+16 101 út 29.6. 5:2929.6. 22:13 9060
 7  104 po 28.6. 5:4828.6. 20:44 9060
19 106 ne 27.6. 4:5327.6. 22:08 9060
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9082
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9093

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.