Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9060

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Pankrác (od 19.4.2022)

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2009

V provozu od: 3. 3. 2010

Výrobní číslo: 178264

Původní evidenční číslo: 9010

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 674 990 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+35 407 út 29.11. 4:2629.11. 10:05 9060
19+39 406 po 28.11. 6:5528.11. 20:35 9060
 5  401 st 23.11. 4:4423.11. 21:09 9060
 5  413 út 22.11. 4:5322.11. 23:04 9060
19 411 po 21.11. 14:5521.11. 23:17 9060
19 411 po 21.11. 6:2821.11. 9:31 9060
 5  409 pá 18.11. 4:3318.11. 23:26 9060
 5  403 čt 17.11. 5:5018.11. 0:09 9060*Z1
 5  401 st 16.11. 4:4416.11. 21:09 9060
 5  406 út 15.11. 5:2415.11. 19:47 9060
 5  401 po 14.11. 4:4414.11. 21:09 9060
 5  401 čt 10.11. 4:4410.11. 21:09 9060
 5  413 st 9.11. 4:539.11. 23:04 9060
19 406 út 8.11. 6:558.11. 22:37 9060
12 406 út 1.11. 13:571.11. 19:26 9060
12 406 út 1.11. 4:291.11. 9:56 9060
12 403 po 31.10. 4:191.11. 0:58 9060
12 408 ne 30.10. 4:1931.10. 0:28 9060
12 402 so 29.10. 4:4230.10. 0:58 9060
12 407 pá 28.10. 4:1929.10. 0:11 9060
12 410 čt 27.10. 14:0028.10. 1:18 9060
6+14 450 čt 27.10. 5:3027.10. 9:44 9060
19 405 st 26.10. 6:2826.10. 22:37 9060
19 411 po 24.10. 14:5524.10. 23:17 9060
19 411 po 24.10. 6:2824.10. 9:31 9060
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9055

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.