Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9060

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Pankrác (od 19.4.2022)

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2009

V provozu od: 3. 3. 2010

Výrobní číslo: 178264

Původní evidenční číslo: 9010

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 786 260 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
27 408 po 1.7. 4:451.7. 10:00 9060*MU*1
Cvič 406 so 29.6. 9:4529.6. 14:00 9060
39 402 so 29.6. 4:5029.6. 9:45 9060*MU
17+27 432 pá 28.6. 5:4629.6. 1:27 9060
27 411 čt 27.6. 6:1527.6. 20:23 9060
27 404 st 26.6. 6:5526.6. 19:28 9060
27 408 út 25.6. 5:2126.6. 0:27 9060
17+27 431 po 24.6. 6:2525.6. 1:07 9060
27 409 pá 21.6. 5:3721.6. 16:30 9060*MU
17+27 431 st 19.6. 6:2520.6. 1:07 9060
27 408 po 17.6. 22:0318.6. 0:27 9060*Z1
17+27 431 čt 13.6. 13:2013.6. 18:00 9060*Z2
27 404 st 12.6. 6:5512.6. 20:08 9060
27 404 po 10.6. 6:5510.6. 13:50 9060*MU
27 408 pá 7.6. 5:218.6. 0:27 9060
17+27 432 čt 6.6. 5:467.6. 1:27 9060
27 404 po 3.6. 6:553.6. 19:28 9060
27 404 ne 2.6. 4:263.6. 1:07 9060
27 401 so 1.6. 4:061.6. 22:47 9060
17+27 432 pá 31.5. 5:461.6. 1:27 9060
17+27 432 čt 30.5. 5:4631.5. 1:27 9060
27 411 st 29.5. 16:5529.5. 20:23 9060*Z3
27 411 st 29.5. 6:1529.5. 16:30 9060*MU
27 408 út 28.5. 5:2129.5. 0:27 9060
27 411 po 27.5. 6:1527.5. 20:23 9060
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada kola v zast. Sídliště Modřany DC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9051
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9053
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9067

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.