Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9060

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2009

V provozu od: 3. 3. 2010

Výrobní číslo: 178264

Původní evidenční číslo: 9010

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 561 110 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  107 pá 3.7. 5:093.7. 21:06 9060
26 110 čt 2.7. 6:212.7. 23:18 9060
24 113 st 1.7. 5:501.7. 20:42 9060
17 113 út 30.6. 5:4330.6. 20:44 9060
 5  103 pá 26.6. 4:3626.6. 20:36 9060
 8  109 čt 25.6. 5:3726.6. 1:03 9060
16 101 st 24.6. 5:2325.6. 0:07 9060
 5  109 út 23.6. 5:2823.6. 21:36 9060
16 102 po 22.6. 5:3322.6. 21:40 9060
 6  105 ne 21.6. 6:5721.6. 23:45 9060
 6  108 so 20.6. 7:4220.6. 21:50 9060
 6  102 pá 19.6. 15:1520.6. 0:25 9060*Z
 5  113 pá 19.6. 8:3019.6. 10:14 9060*Z1
 5  105 čt 18.6. 6:3518.6. 20:55 9060
 5  105 st 17.6. 6:3517.6. 20:55 9060
 5  105 po 15.6. 6:3515.6. 20:55 9060
14 107 ne 14.6. 5:0414.6. 22:13 9060
 6  106 so 13.6. 4:5714.6. 0:25 9060
25 112 pá 12.6. 5:4212.6. 22:22 9060
 5  104 čt 11.6. 8:0011.6. 20:45 9060*Z2
25 110 út 9.6. 5:189.6. 21:09 9060
 6  109 po 8.6. 4:578.6. 21:06 9060
 5  103 ne 7.6. 10:308.6. 0:11 9060
 8  104 pá 5.6. 4:545.6. 20:31 9060
25 115 čt 4.6. 6:074.6. 22:29 9060
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9055
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8067+8077
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7142+7189

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.