Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9059

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Pankrác (od 24.6.2022)

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2012

V provozu od: 17. 4. 2012

Výrobní číslo: 178252

Původní evidenční číslo: 9009

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 730 533 km

Další poznámky:

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Cvič 415 dnes 6:002.10. 14:00 9059
Cvič 404 ne 1.10. 14:001.10. 22:00 9059
Cvič 433 st 27.9. 6:0027.9. 14:00 9059
Cvič 437 út 26.9. 6:0026.9. 14:00 9059
Cvič 412 po 25.9. 6:0025.9. 14:00 9059
 5  407 pá 22.9. 4:4522.9. 21:48 9059
 5  408 út 19.9. 14:3119.9. 19:53 9059
 5  408 út 19.9. 4:5419.9. 9:42 9059
 5  407 po 18.9. 4:4518.9. 21:48 9059
 5  401 ne 17.9. 4:4317.9. 21:50 9059
17 409 so 16.9. 15:4517.9. 1:03 9059*Z1
 5  408 čt 14.9. 14:3114.9. 19:53 9059
 5  408 čt 14.9. 4:5414.9. 9:42 9059
17 412 st 13.9. 4:2913.9. 19:19 9059
17 406 út 12.9. 5:5013.9. 1:24 9059
17 403 po 11.9. 5:3211.9. 22:56 9059
 5  404 ne 10.9. 4:4310.9. 23:26 9059
 5  403 so 9.9. 4:549.9. 23:06 9059
 5  401 pá 8.9. 4:348.9. 23:07 9059
17 402 čt 7.9. 5:238.9. 1:03 9059
17 406 st 6.9. 5:507.9. 1:24 9059
 5  408 út 5.9. 14:315.9. 19:53 9059
 5  408 út 5.9. 4:545.9. 9:42 9059
17 404 po 4.9. 5:045.9. 1:23 9059
 5  404 ne 3.9. 10:073.9. 23:26 9059
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9058

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.