Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9059

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2012

V provozu od: 17. 4. 2012

Výrobní číslo: 178252

Původní evidenční číslo: 9009

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 567 798 km

Další poznámky:

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 113 pá 27.11. 5:5327.11. 22:41 9059
 5  112 čt 26.11. 6:1626.11. 20:05 9059
 5  109 st 25.11. 5:4325.11. 19:35 9059
16 105 ne 22.11. 4:3422.11. 22:50 9059
 5  102 so 21.11. 6:1721.11. 22:29 9059
25 105 pá 20.11. 4:4120.11. 20:58 9059
14 104 čt 19.11. 4:3519.11. 22:59 9059
 6  111 st 18.11. 4:5018.11. 22:33 9059
18 107 út 17.11. 4:2017.11. 22:43 9059
18 103 po 16.11. 5:4416.11. 22:41 9059
18 101 ne 15.11. 6:1615.11. 22:22 9059
18 108 so 14.11. 4:3814.11. 22:43 9059
 6  113 pá 13.11. 5:0913.11. 22:53 9059
 5  102 čt 12.11. 4:3712.11. 21:01 9059
 6  111 st 11.11. 4:5011.11. 22:33 9059
26 101 út 10.11. 4:5610.11. 22:05 9059
 7  105 po 9.11. 5:429.11. 19:56 9059
18 106 pá 6.11. 4:206.11. 15:55 9059*MU
18 109 čt 5.11. 5:165.11. 20:40 9059
18 102 st 4.11. 4:554.11. 20:19 9059
18 103 út 3.11. 5:443.11. 22:41 9059
18 106 po 2.11. 4:202.11. 23:20 9059
18 103 ne 1.11. 9:201.11. 22:59 9059
18 102 so 31.10. 8:161.11. 1:21 9059
18 107 pá 30.10. 5:5231.10. 1:21 9059
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.