Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9059

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2012

V provozu od: 17. 4. 2012

Výrobní číslo: 178252

Původní evidenční číslo: 9009

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 493 360 km

Další poznámky:

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  117 pá 23.8. 6:0723.8. 22:03 9059
 9  110 čt 22.8. 7:5022.8. 23:41 9059*Z
 9  120 st 21.8. 6:5422.8. 0:50 9059
 9  113 po 19.8. 5:2219.8. 19:16 9059
 9  116 pá 16.8. 6:2016.8. 21:46 9059
 9  116 čt 15.8. 6:2015.8. 21:46 9059
 9  114 st 14.8. 6:0115.8. 0:41 9059
 9  116 út 13.8. 6:2013.8. 21:46 9059
 9  114 ne 11.8. 9:1011.8. 16:00 9059*MU
5+7 101 pá 9.8. 5:4310.8. 0:56 9059
5+7 101 čt 8.8. 5:438.8. 20:06 9059
24 107 st 7.8. 6:167.8. 19:49 9059
5+7 101 út 6.8. 5:436.8. 20:06 9059
5+7 102 po 5.8. 4:285.8. 21:47 9059
15 102 ne 4.8. 4:324.8. 21:40 9059
24 105 so 3.8. 5:034.8. 0:40 9059
 5  106 pá 2.8. 5:402.8. 20:08 9059
 5  104 čt 1.8. 5:281.8. 19:58 9059
24 113 st 31.7. 5:361.8. 1:04 9059
 6  112 út 30.7. 5:1230.7. 18:30 9059*MU
24 103 po 29.7. 4:2329.7. 21:26 9059
 6  104 ne 28.7. 10:1628.7. 21:46 9059
 6  109 so 27.7. 4:5328.7. 0:50 9059
 5  101 pá 26.7. 4:4926.7. 21:03 9059
15 306 čt 25.7. 4:5425.7. 22:24 9059
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9098
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.