Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9059

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2012

V provozu od: 17. 4. 2012

Výrobní číslo: 178252

Původní evidenční číslo: 9009

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 634 743 km

Další poznámky:

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 107 čt 2.12. 5:142.12. 22:46 9059
19 115 st 1.12. 14:241.12. 20:11 9059
19 110 st 1.12. 5:221.12. 9:59 9059
 7  104 út 30.11. 6:2530.11. 19:38 9059*Z1
19 110 po 29.11. 13:4429.11. 23:26 9059
19 115 po 29.11. 6:1029.11. 10:01 9059
19 103 ne 28.11. 5:1428.11. 23:26 9059
19 101 so 27.11. 5:1427.11. 23:26 9059
19 110 pá 26.11. 13:4426.11. 23:26 9059
19 110 pá 26.11. 5:2226.11. 9:59 9059
19 115 čt 25.11. 14:2425.11. 20:11 9059
19 110 čt 25.11. 5:2225.11. 9:59 9059
25 101 st 24.11. 4:2424.11. 20:48 9059
26 110 út 23.11. 15:0524.11. 0:20 9059
 4  110 út 23.11. 6:1223.11. 10:04 9059
 4  112 po 22.11. 15:0622.11. 19:06 9059
 4  112 po 22.11. 6:3122.11. 10:24 9059
16 110 pá 19.11. 5:5419.11. 18:37 9059
19 114 čt 18.11. 8:3018.11. 20:06 9059*Z2
16 110 út 16.11. 5:5416.11. 18:37 9059
19 113 po 15.11. 6:0515.11. 21:16 9059
6+15 113 ne 14.11. 4:2015.11. 0:15 9059
6+15 117 so 13.11. 4:3714.11. 0:37 9059
19 110 pá 12.11. 13:4412.11. 23:26 9059
19 105 pá 12.11. 4:4512.11. 10:31 9059
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8015+8009
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9071

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.