Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9059

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2012

V provozu od: 17. 4. 2012

Výrobní číslo: 178252

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 445 755 km

Další poznámky:

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 102 pá 14.12. 6:2214.12. 19:46 9059
25 102 čt 13.12. 6:2213.12. 19:46 9059
16 115 st 12.12. 5:5913.12. 1:14 9059
25 103 út 11.12. 4:1511.12. 22:26 9059
 8  103 po 10.12. 4:3810.12. 23:44 9059
 8  104 ne 9.12. 12:2410.12. 1:04 9059
24 106 po 3.12. 6:243.12. 16:25 9059*MU
24 105 pá 30.11. 6:1630.11. 19:49 9059
15 106 čt 29.11. 6:4129.11. 20:08 9059
26 116 st 28.11. 6:0728.11. 20:01 9059
 6  142 út 27.11. 4:5428.11. 0:19 9059
25 107 po 26.11. 4:5526.11. 20:35 9059
 8  102 ne 25.11. 5:5826.11. 0:44 9059
16 108 so 24.11. 4:1025.11. 1:14 9059
16 120 pá 23.11. 5:3023.11. 23:01 9059
16 105 čt 22.11. 9:1522.11. 20:45 9059*Z
 6  102 st 21.11. 15:3421.11. 20:20 9059
 6  104 st 21.11. 4:3221.11. 9:20 9059
25 101 út 20.11. 6:1220.11. 22:11 9059
25 106 po 19.11. 4:3519.11. 22:54 9059
16 102 ne 18.11. 4:5019.11. 0:14 9059
25 105 so 17.11. 4:1517.11. 21:55 9059
 8  104 pá 16.11. 6:3117.11. 0:04 9059
 8  103 čt 15.11. 4:3815.11. 23:44 9059
 8  108 st 14.11. 5:1814.11. 22:19 9059
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9095

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.