Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9059

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2012

V provozu od: 17. 4. 2012

Výrobní číslo: 178252

Původní evidenční číslo: 9009

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 593 973 km

Další poznámky:

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  108 út 11.5. 7:1512.5. 0:03 9059*Z
24 112 po 10.5. 6:5810.5. 20:24 9059
 7  105 st 5.5. 5:035.5. 19:46 9059
25 112 út 4.5. 5:474.5. 21:24 9059
 6  102 po 3.5. 5:363.5. 22:14 9059
 7  105 so 1.5. 5:241.5. 5:34 9059*MU
14 111 po 26.4. 5:0426.4. 22:27 9059
 5  107 ne 25.4. 4:5725.4. 21:31 9059
15 106 so 24.4. 5:3224.4. 22:26 9059
14 110 čt 22.4. 5:2922.4. 21:03 9059
25 112 st 21.4. 5:4721.4. 21:24 9059
 6  114 út 20.4. 5:1020.4. 19:30 9059
25 112 po 19.4. 5:4719.4. 21:24 9059
 7  104 ne 18.4. 5:0418.4. 23:03 9059
 8  109 pá 16.4. 5:4616.4. 21:31 9059
25 114 čt 15.4. 6:0515.4. 20:00 9059
 7  103 st 14.4. 6:1814.4. 19:26 9059
 7  108 út 13.4. 5:1813.4. 20:15 9059
 6  105 po 12.4. 6:0412.4. 22:53 9059
 7  108 ne 11.4. 4:2411.4. 20:13 9059
 7  102 so 10.4. 4:4410.4. 20:43 9059
 6  104 pá 9.4. 5:549.4. 22:33 9059
16 101 čt 8.4. 5:318.4. 21:42 9059
 7  110 st 7.4. 5:387.4. 20:34 9059
 6  105 út 6.4. 9:456.4. 22:53 9059*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9062
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9079

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.