Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9059

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2012

V provozu od: 17. 4. 2012

Výrobní číslo: 178252

Původní evidenční číslo: 9009

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 520 195 km

Další poznámky:

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 102 pá 24.1. 6:0724.1. 21:12 9059
 7  114 čt 23.1. 5:3123.1. 19:37 9059
 6  102 st 22.1. 6:0923.1. 0:26 9059
 5  109 út 21.1. 5:5521.1. 22:02 9059
15 110 po 20.1. 5:3220.1. 21:07 9059
 6  105 ne 19.1. 10:1220.1. 0:14 9059
15 101 pá 17.1. 17:2017.1. 21:37 9059*Z
 7  109 st 15.1. 4:4315.1. 16:05 9059*MU
15 101 út 14.1. 5:5814.1. 21:37 9059
26 113 po 13.1. 5:5113.1. 19:37 9059
26 105 ne 12.1. 10:2012.1. 23:13 9059
 5  110 so 11.1. 4:3712.1. 0:49 9059
 5  102 pá 10.1. 7:1110.1. 21:02 9059
14 110 čt 9.1. 6:159.1. 20:43 9059
 7  105 st 8.1. 6:218.1. 22:29 9059
 5  109 út 7.1. 5:557.1. 22:02 9059
 5  108 po 6.1. 5:436.1. 21:47 9059
 5  110 ne 5.1. 6:575.1. 22:02 9059
 5  101 so 4.1. 7:274.1. 22:17 9059
 6  108 pá 3.1. 4:304.1. 0:34 9059
24 109 čt 2.1. 6:362.1. 20:09 9059
Rok 2019
 5  102 út 31.12. 4:5731.12. 22:02 9059
26 107 po 30.12. 6:0330.12. 21:49 9059
26 114 pá 27.12. 4:4427.12. 21:01 9059
15 107 čt 26.12. 5:5226.12. 22:44 9059
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9084
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.