Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9059

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2012

V provozu od: 17. 4. 2012

Výrobní číslo: 178252

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 429 180 km

Další poznámky:

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  110 út 17.7. 4:5817.7. 19:45 9059
36 112 po 16.7. 15:4016.7. 20:15 9059*Z
 8  105 ne 15.7. 4:5815.7. 23:44 9059
3+6 104 so 14.7. 4:4615.7. 0:57 9059
25 105 pá 13.7. 4:3413.7. 22:54 9059
 8  103 čt 12.7. 5:3513.7. 0:44 9059
25 104 st 11.7. 4:1512.7. 1:08 9059
36 144 út 10.7. 6:2810.7. 21:34 9059
 7  110 st 4.7. 4:324.7. 20:45 9059
36 141 út 3.7. 6:453.7. 21:21 9059*Z1
5+16 113 po 2.7. 4:182.7. 7:00 9059*MU
 8  108 ne 1.7. 13:392.7. 0:24 9059
16 122 pá 29.6. 5:1029.6. 19:46 9059
25 104 čt 28.6. 6:4529.6. 1:10 9059
 8  105 st 27.6. 4:2527.6. 21:03 9059
16 110 út 26.6. 3:5826.6. 20:35 9059
25 114 po 25.6. 5:5125.6. 21:54 9059
 8  102 ne 24.6. 5:2525.6. 1:18 9059
25 109 so 23.6. 7:4923.6. 22:54 9059
3+6 120 pá 22.6. 4:4622.6. 19:51 9059
16 129 čt 21.6. 4:1822.6. 1:05 9059
16 132 st 20.6. 4:4820.6. 19:58 9059
3+6 104 út 19.6. 4:2720.6. 1:05 9059
 8  111 po 18.6. 5:3818.6. 21:48 9059
 8  102 ne 17.6. 5:2518.6. 1:18 9059
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9096
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8079+8077
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.