Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9059

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2012

V provozu od: 17. 4. 2012

Výrobní číslo: 178252

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 468 685 km

Další poznámky:

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16+94 141 so 20.4. 5:0921.4. 1:34 9059
14 106 pá 19.4. 5:1419.4. 22:22 9059
16+94 141 čt 18.4. 5:3019.4. 1:34 9059
25 104 st 17.4. 6:4318.4. 1:12 9059
14 107 út 16.4. 4:3416.4. 21:52 9059
 8  113 po 15.4. 6:0116.4. 0:42 9059
 6  144 pá 12.4. 6:0712.4. 18:29 9059
 5  105 čt 11.4. 5:3011.4. 19:28 9059
 5  105 st 10.4. 5:3010.4. 19:28 9059
 6  141 út 9.4. 5:319.4. 20:13 9059
25 106 po 8.4. 4:358.4. 22:55 9059
16 101 ne 7.4. 4:107.4. 23:54 9059
 8  106 so 6.4. 8:246.4. 23:44 9059
25 116 pá 5.4. 14:405.4. 19:25 9059
14 104 pá 5.4. 5:295.4. 10:09 9059
25 104 čt 4.4. 6:455.4. 1:01 9059
16 104 st 3.4. 4:293.4. 20:53 9059
 8  104 út 2.4. 6:313.4. 0:04 9059
16 103 po 1.4. 14:511.4. 20:45 9059
 8  109 po 1.4. 5:511.4. 9:40 9059
14 103 ne 31.3. 5:3431.3. 23:33 9059
16 107 so 30.3. 4:5031.3. 0:34 9059
16 115 pá 29.3. 5:5929.3. 22:10 9059*MU
16 103 čt 28.3. 14:5028.3. 20:45 9059
16 103 čt 28.3. 6:2728.3. 9:43 9059
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.