Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9059

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2012

V provozu od: 17. 4. 2012

Výrobní číslo: 178252

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 434 835 km

Další poznámky:

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 107 čt 18.10. 4:5518.10. 20:35 9059
25 114 st 17.10. 5:5317.10. 21:54 9059
16 112 út 16.10. 4:1017.10. 0:54 9059
16 101 po 15.10. 5:4115.10. 23:34 9059
 8  103 ne 14.10. 10:0914.10. 22:48 9059
Cvič 121 pá 12.10. 14:0012.10. 22:00 9059
Cvič 124 pá 12.10. 6:0012.10. 14:00 9059
14 107 čt 11.10. 4:3411.10. 19:47 9059
 8  109 st 10.10. 14:3911.10. 0:24 9059
16 108 st 10.10. 6:2710.10. 9:43 9059
 8  103 út 9.10. 4:389.10. 23:44 9059
16 108 po 8.10. 14:549.10. 0:34 9059
14 104 po 8.10. 5:298.10. 10:09 9059
 7  110 pá 5.10. 4:435.10. 19:00 9059*MU
11 105 čt 4.10. 5:384.10. 19:03 9059
 7  109 st 3.10. 5:033.10. 20:55 9059
24 106 út 2.10. 6:242.10. 19:59 9059
 6  142 po 1.10. 17:301.10. 21:00 9059*Z
30 242 út 21.8. 4:1221.8. 23:24 9059
30 201 po 20.8. 3:5221.8. 0:01 9059
14 201 ne 19.8. 4:5420.8. 1:05 9059
14 208 so 18.8. 4:5418.8. 22:24 9059
17+37 202 ne 12.8. 5:1113.8. 0:13 9059
14 204 so 11.8. 4:1411.8. 21:24 9059
17+37 214 pá 10.8. 14:0511.8. 1:08 9059
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8363+8373

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.