Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9058

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2012

V provozu od: 29. 6. 2012

Výrobní číslo: 178261

Původní evidenční číslo: 9008

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 394 019 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9+90 151 čt 15.8. 6:4016.8. 4:31 9058
 9  120 st 14.8. 6:5415.8. 0:50 9058
 9  114 út 13.8. 6:0113.8. 17:05 9058*MU
 9  114 po 12.8. 18:3313.8. 0:41 9058*Z
Cvič 115 po 12.8. 6:0012.8. 14:00 9058
 9  105 ne 11.8. 12:1011.8. 14:45 9058*Z1
 9  102 so 10.8. 7:0111.8. 0:01 9058
5+7 111 pá 9.8. 4:379.8. 20:26 9058
5+7 114 čt 8.8. 5:158.8. 21:02 9058
26 102 út 6.8. 5:197.8. 0:17 9058
5+7 116 po 5.8. 6:515.8. 21:17 9058
 5  106 st 31.7. 5:4031.7. 20:08 9058
 5  102 út 30.7. 5:0431.7. 1:00 9058
 6  108 po 29.7. 4:3329.7. 20:08 9058
24 103 ne 28.7. 10:0528.7. 21:54 9058
26 107 so 27.7. 4:5827.7. 23:21 9058
 5  109 pá 26.7. 4:3626.7. 20:42 9058
 5  307 čt 25.7. 6:1425.7. 22:03 9058
39 314 st 24.7. 17:0124.7. 23:57 9058
39 307 st 24.7. 6:2224.7. 9:45 9058
39 306 út 23.7. 5:2923.7. 14:42 9058*MU
39 306 po 22.7. 5:2922.7. 18:52 9058
39 307 ne 21.7. 5:0022.7. 0:28 9058
39 301 so 20.7. 5:3820.7. 20:51 9058
39 304 pá 19.7. 5:2019.7. 19:04 9058
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9074
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9076

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.