Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9058

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2012

V provozu od: 29. 6. 2012

Výrobní číslo: 178261

Původní evidenční číslo: 9008

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 423 517 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  102 po 30.3. 5:1730.3. 21:29 9058
 6  101 ne 29.3. 4:5029.3. 22:55 9058
 6  109 so 28.3. 4:5028.3. 22:55 9058
15 101 pá 27.3. 5:3027.3. 19:20 9058
 6  101 čt 26.3. 5:2026.3. 20:13 9058
 6  101 st 25.3. 5:2025.3. 20:13 9058
 5  109 út 24.3. 4:3624.3. 20:43 9058
 7  102 po 23.3. 5:1723.3. 21:29 9058
15 108 pá 20.3. 7:0620.3. 22:24 9058
 5  104 čt 19.3. 5:3819.3. 18:15 9058
 5  104 st 18.3. 5:3818.3. 18:15 9058
 7  105 út 17.3. 6:2217.3. 22:29 9058
 5  106 po 16.3. 5:4716.3. 20:24 9058
 7  101 ne 15.3. 4:2316.3. 0:44 9058
 7  101 so 14.3. 4:2315.3. 0:44 9058
 6  111 pá 13.3. 5:5014.3. 0:06 9058
 6  111 čt 12.3. 5:5013.3. 0:06 9058
 6  111 st 11.3. 5:5012.3. 0:06 9058
 6  111 út 10.3. 15:0011.3. 0:06 9058*Z
 6  111 út 10.3. 5:5010.3. 13:00 9058*MU
15 108 po 9.3. 7:059.3. 22:24 9058
 7  113 pá 6.3. 6:046.3. 10:07 9058
 7  114 čt 5.3. 5:315.3. 19:37 9058
15 114 st 4.3. 6:254.3. 22:07 9058
15 108 út 3.3. 7:053.3. 22:24 9058
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9450
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.