Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9058

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Pankrác (od 19.4.2022)

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2012

V provozu od: 29. 6. 2012

Výrobní číslo: 178261

Původní evidenční číslo: 9008

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 610 357 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  417 pá 29.9. 5:1829.9. 10:38 9058
17 411 čt 28.9. 5:0528.9. 22:55 9058
17 402 st 27.9. 5:2328.9. 1:03 9058
17 414 út 26.9. 4:4527.9. 0:25 9058
17 411 po 25.9. 4:0926.9. 0:24 9058
17 405 ne 24.9. 9:0225.9. 0:24 9058
17 406 so 23.9. 4:4723.9. 21:40 9058
 5  401 pá 22.9. 4:3422.9. 23:07 9058
 5  408 čt 21.9. 14:3121.9. 19:53 9058
 5  408 st 20.9. 14:3120.9. 19:53 9058
17 409 so 16.9. 4:2916.9. 15:45 9058*MU
17 411 pá 15.9. 4:0916.9. 0:24 9058
17 404 čt 14.9. 5:0415.9. 1:23 9058
 5  407 so 26.8. 6:4526.8. 16:30 9058*MU*1
 5  406 po 14.8. 14:4714.8. 17:40 9058*MU
 5  406 po 14.8. 4:3414.8. 11:17 9058
 5  404 ne 13.8. 10:0713.8. 23:26 9058
 5  407 so 12.8. 6:4512.8. 13:30 9058*MU
27 408 pá 11.8. 5:5611.8. 19:37 9058
27 408 čt 10.8. 5:5610.8. 19:37 9058
27 408 st 9.8. 5:569.8. 19:37 9058
10 407 po 7.8. 4:278.8. 0:49 9058
10 402 ne 6.8. 4:197.8. 0:39 9058
10 406 so 5.8. 4:276.8. 0:49 9058
17+27 431 pá 4.8. 4:254.8. 20:06 9058
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada pohonu

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.