Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9058

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2012

V provozu od: 29. 6. 2012

Výrobní číslo: 178261

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 385 139 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 110 po 24.6. 6:5625.6. 0:50 9058
16 104 pá 21.6. 4:2921.6. 20:53 9058
16 109 čt 20.6. 5:0921.6. 0:14 9058
25 107 st 19.6. 4:5519.6. 20:35 9058
25 104 út 18.6. 6:4519.6. 1:09 9058
25 116 po 17.6. 14:4017.6. 19:25 9058
Cvič 111 po 17.6. 10:1117.6. 14:00 9058
 8  103 po 17.6. 8:0017.6. 10:10 9058*Z
25 109 so 15.6. 7:4815.6. 22:54 9058
16 116 pá 14.6. 14:0014.6. 19:50 9058
14 104 pá 14.6. 5:2914.6. 10:09 9058
16 104 čt 13.6. 4:2913.6. 20:53 9058
14 104 st 12.6. 14:4712.6. 23:50 9058
14 104 st 12.6. 5:2912.6. 10:09 9058
17 103 út 11.6. 5:2711.6. 19:05 9058
25 102 po 10.6. 6:2010.6. 22:26 9058
 8  103 ne 9.6. 10:099.6. 22:48 9058
25 106 so 8.6. 4:358.6. 22:11 9058
14 110 pá 7.6. 6:567.6. 22:22 9058
16 102 ne 26.5. 4:2726.5. 18:30 9058*MU
16 107 so 25.5. 4:5026.5. 0:34 9058
16 115 pá 24.5. 5:5925.5. 0:54 9058
17 104 čt 23.5. 5:5523.5. 16:50 9058*MU
16 112 st 22.5. 5:3922.5. 11:10 9058*MU
 6  112 út 21.5. 15:1822.5. 0:29 9058
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9053
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.