Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9058

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2012

V provozu od: 29. 6. 2012

Výrobní číslo: 178261

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 343 420 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 103 út 23.10. 4:1523.10. 22:26 9058
Cvič 112 po 15.10. 6:0015.10. 14:00 9058
Cvič 121 so 13.10. 6:0013.10. 14:00 9058
16 107 pá 12.10. 6:1912.10. 9:20 9058*MU
 6  144 čt 11.10. 6:0911.10. 18:32 9058
24 107 st 10.10. 6:4010.10. 20:09 9058
24 105 út 9.10. 6:169.10. 19:49 9058
 7  112 po 8.10. 5:178.10. 21:29 9058
 7  109 pá 5.10. 5:035.10. 20:55 9058
 5  105 čt 4.10. 5:304.10. 19:28 9058
15 101 st 3.10. 5:583.10. 21:37 9058
24 105 út 2.10. 6:162.10. 19:49 9058
 7  104 po 1.10. 16:331.10. 20:07 9058*Z
16 110 po 1.10. 5:211.10. 9:40 9058*MU
16 116 čt 27.9. 14:0027.9. 19:50 9058
 7  101 st 26.9. 5:4126.9. 8:35 9058*MU
11 105 út 25.9. 15:1525.9. 19:03 9058*Z1
Cvič 121 pá 21.9. 6:0021.9. 14:00 9058
14 107 čt 20.9. 4:3420.9. 6:40 9058*MU
25 114 st 19.9. 5:5319.9. 21:54 9058
 7  115 út 18.9. 4:4318.9. 8:55 9058*MU
14 107 čt 13.9. 4:3413.9. 19:47 9058
 8  109 st 12.9. 14:3913.9. 0:24 9058
16 116 st 12.9. 7:0712.9. 10:23 9058
25 107 út 11.9. 4:5511.9. 20:35 9058
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8224+8237
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9090

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.