Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9058

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2012

V provozu od: 29. 6. 2012

Výrobní číslo: 178261

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 332 455 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+6 113 pá 20.7. 4:2621.7. 0:57 9058
36 112 čt 19.7. 6:0619.7. 20:15 9058
25 101 st 18.7. 5:5718.7. 22:12 9058
 8  108 út 17.7. 6:3118.7. 1:04 9058
25 103 po 16.7. 6:2216.7. 22:26 9058
 8  104 ne 15.7. 4:3815.7. 23:24 9058
 8  109 so 14.7. 9:0915.7. 0:04 9058
 8  101 pá 13.7. 14:3114.7. 0:24 9058
36 111 čt 12.7. 5:5412.7. 21:11 9058
25 101 st 11.7. 5:5711.7. 22:12 9058
25 113 út 10.7. 5:5210.7. 22:06 9058
 8  101 st 4.7. 14:315.7. 0:24 9058
 8  101 st 4.7. 6:014.7. 9:45 9058
 8  108 út 3.7. 6:314.7. 1:04 9058
16 112 pá 15.6. 6:3215.6. 18:36 9058
 8  115 čt 14.6. 5:5814.6. 18:19 9058
 8  105 st 13.6. 4:2513.6. 21:03 9058
30 242 út 12.6. 4:1212.6. 23:22 9058
30 202 po 11.6. 4:5212.6. 1:00 9058
30 202 ne 10.6. 3:5211.6. 1:20 9058
30 204 so 9.6. 16:409.6. 22:53 9058
30 204 so 9.6. 3:529.6. 12:53 9058
30 202 pá 8.6. 4:529.6. 1:00 9058
30 202 čt 7.6. 4:528.6. 1:00 9058
30 201 út 5.6. 3:525.6. 16:40 9058*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.