Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9058

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2012

V provozu od: 29. 6. 2012

Výrobní číslo: 178261

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 317 875 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 127 út 24.4. 4:0825.4. 0:47 9058
16 127 po 23.4. 4:0824.4. 0:44 9058
16 105 ne 22.4. 5:3023.4. 0:44 9058
16 111 so 21.4. 4:5721.4. 23:01 9058
16 104 pá 20.4. 14:4821.4. 1:14 9058
 8  115 čt 19.4. 5:5819.4. 17:35 9058*MU
25 102 st 18.4. 6:2218.4. 19:46 9058
25 116 út 17.4. 14:4017.4. 19:24 9058
25 101 út 17.4. 6:1217.4. 10:45 9058*MU
25 101 ne 15.4. 13:1615.4. 20:54 9058
 8  111 pá 13.4. 7:3013.4. 21:48 9058*Z
16 101 st 11.4. 5:4711.4. 22:40 9058*MU
 8  104 út 10.4. 14:2511.4. 1:18 9058
25 116 út 10.4. 5:1410.4. 9:54 9058
25 101 po 9.4. 6:129.4. 22:11 9058
17 104 so 7.4. 6:157.4. 18:30 9058*MU
Cvič 131 st 4.4. 6:004.4. 14:00 9058
Cvič 113 út 3.4. 6:003.4. 14:00 9058
25 107 po 2.4. 4:542.4. 17:30 9058*MU
 8  102 ne 1.4. 18:252.4. 1:18 9058*Z1
3+6 103 so 31.3. 4:2631.3. 7:40 9058*MU
 8  105 pá 30.3. 7:5630.3. 21:35 9058
16 127 čt 29.3. 4:0830.3. 0:44 9058
 8  111 st 28.3. 5:3828.3. 21:48 9058
25 104 út 27.3. 6:4528.3. 1:07 9058
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9070
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9059

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.