Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9057

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 26. 9. 2011

Výrobní číslo: 178254

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 436 888 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 101 út 23.4. 6:1123.4. 22:12 9057
16 106 pá 19.4. 4:2719.4. 18:40 9057*MU
25 116 čt 18.4. 14:4418.4. 22:13 9057
 8  114 čt 18.4. 4:5818.4. 8:58 9057
16 104 st 17.4. 4:2917.4. 20:53 9057
25 114 út 16.4. 5:5016.4. 22:01 9057
25 116 po 15.4. 14:4315.4. 22:15 9057
 8  109 po 15.4. 5:5115.4. 9:38 9057
 8  102 ne 14.4. 4:5815.4. 1:02 9057
14 104 so 13.4. 4:5413.4. 21:37 9057
16 110 pá 12.4. 5:2113.4. 0:34 9057
16 110 čt 11.4. 5:2112.4. 0:34 9057
25 107 st 10.4. 4:5510.4. 20:35 9057
14 110 út 9.4. 6:5610.4. 0:50 9057
16 109 po 8.4. 5:099.4. 0:14 9057
14 104 ne 7.4. 8:008.4. 0:30 9057*Z
16 116 čt 4.4. 14:004.4. 19:50 9057
16 103 čt 4.4. 6:274.4. 9:43 9057
25 107 út 2.4. 14:002.4. 20:35 9057*Z1
Cvič 112 út 2.4. 6:002.4. 14:00 9057
25 103 po 1.4. 4:151.4. 19:55 9057
25 109 ne 31.3. 7:5331.3. 22:54 9057
14 109 so 30.3. 9:0630.3. 21:55 9057
16 116 pá 29.3. 14:0029.3. 19:50 9057
14 104 pá 29.3. 5:2929.3. 10:09 9057
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9090
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9056

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.