Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9057

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 26. 9. 2011

Výrobní číslo: 178254

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 379 245 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  112 st 25.4. 15:2625.4. 22:03 9057
16 135 st 25.4. 4:2825.4. 9:56 9057
30 243 út 24.4. 3:5024.4. 23:37 9057
30 141 po 23.4. 16:2024.4. 1:00 9057*Z
30 142 pá 20.4. 4:3220.4. 17:00 9057*MU*1
16 127 čt 19.4. 4:0820.4. 0:44 9057
16 132 st 18.4. 4:4818.4. 19:58 9057
16 104 út 17.4. 14:4818.4. 1:14 9057
16 135 út 17.4. 4:2817.4. 9:56 9057
16 127 po 16.4. 4:0817.4. 0:44 9057
25 107 ne 15.4. 4:5415.4. 22:29 9057
16 116 so 14.4. 4:1814.4. 22:30 9057
 8  112 pá 13.4. 15:2613.4. 22:03 9057
16 135 pá 13.4. 4:2813.4. 9:56 9057
30 243 čt 12.4. 3:5012.4. 23:37 9057
30 142 st 11.4. 9:2911.4. 22:35 9057*Z1
30 201 út 10.4. 17:3010.4. 18:47 9057*Z2
30 202 pá 6.4. 4:107.4. 1:20 9057
30 141 čt 5.4. 5:026.4. 1:00 9057
 8  102 st 4.4. 6:065.4. 0:58 9057
16 101 út 3.4. 5:474.4. 0:54 9057
3+6 103 po 2.4. 4:463.4. 0:36 9057
16 116 ne 1.4. 3:581.4. 22:30 9057
 8  101 so 31.3. 4:4531.3. 22:36 9057
 8  109 pá 30.3. 8:5630.3. 22:19 9057
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9063
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada Štěpničná-Třebenická
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9097
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9052

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.