Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9057

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Pankrác (od 28.3.2022)

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 26. 9. 2011

Výrobní číslo: 178254

Původní evidenční číslo: 9007

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 590 615 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  401 pá 17.3. 6:1317.3. 13:45 9057*MU*1
17 428 čt 16.3. 6:3916.3. 9:27 9057
Cvič 418 po 20.2. 8:3020.2. 14:00 9057*Z1
 5  412 po 20.2. 4:3320.2. 8:30 9057*MU
XC 403 ne 19.2. 3:5720.2. 0:47 9057
XC 403 so 18.2. 3:5719.2. 0:47 9057
19 406 pá 17.2. 6:5517.2. 22:37 9057
 5  401 čt 16.2. 4:4416.2. 21:08 9057
 5  412 st 15.2. 4:3315.2. 23:26 9057
Cvič 431 út 14.2. 6:0014.2. 14:00 9057
 5  406 po 13.2. 11:1513.2. 19:46 9057*Z2
 5  404 po 13.2. 6:2413.2. 9:53 9057
 5  407 ne 12.2. 4:4412.2. 23:06 9057
 5  406 so 11.2. 5:0411.2. 23:26 9057
 5  401 pá 10.2. 4:4410.2. 21:09 9057
 5  409 čt 9.2. 4:339.2. 23:26 9057
 5  410 st 8.2. 4:538.2. 23:04 9057
 5  401 út 7.2. 4:447.2. 21:09 9057
 5  409 po 6.2. 4:336.2. 23:26 9057
19 401 ne 5.2. 5:355.2. 22:17 9057
 5  403 so 4.2. 4:335.2. 0:09 9057
 5  409 pá 3.2. 4:333.2. 23:26 9057
 5  409 čt 2.2. 8:202.2. 23:26 9057*Z1
 5  401 po 30.1. 4:4430.1. 21:09 9057
 5  407 ne 29.1. 4:4429.1. 23:06 9057
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada hrazdy
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9054
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9051

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.