Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9057

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Pankrác (od 28.3.2022)

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 26. 9. 2011

Výrobní číslo: 178254

Původní evidenční číslo: 9007

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 578 915 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  413 út 6.12. 4:536.12. 23:04 9057
 5  404 po 5.12. 17:505.12. 21:53 9057*Z1
 5  406 ne 27.11. 4:4427.11. 10:20 9057*MU*1
19 402 so 26.11. 5:3526.11. 22:17 9057
19 406 pá 25.11. 6:5525.11. 22:37 9057
 5  401 čt 24.11. 4:4424.11. 21:09 9057
 5  413 st 23.11. 4:5323.11. 23:04 9057
19 410 út 22.11. 5:3722.11. 22:57 9057
 5  401 po 21.11. 4:4421.11. 21:09 9057
 5  401 ne 20.11. 7:0320.11. 23:46 9057
Cvič 437 pá 18.11. 6:0018.11. 14:00 9057
19 411 st 16.11. 14:5516.11. 23:17 9057
 5  404 st 16.11. 6:2416.11. 9:54 9057
 5  404 út 15.11. 14:1615.11. 21:53 9057
 5  404 út 15.11. 6:2415.11. 9:54 9057
 5  413 po 14.11. 4:5314.11. 23:04 9057
 5  405 ne 13.11. 4:3314.11. 0:09 9057
 5  406 pá 11.11. 5:2411.11. 19:47 9057
19 406 čt 10.11. 6:5510.11. 22:37 9057
 5  406 st 9.11. 5:249.11. 19:47 9057
 5  404 út 8.11. 14:168.11. 21:53 9057
 5  404 út 8.11. 6:248.11. 10:34 9057
 5  401 po 7.11. 4:447.11. 21:09 9057
 5  405 ne 6.11. 4:337.11. 0:09 9057
 5  405 so 5.11. 4:445.11. 23:06 9057
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9055
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada podvozku

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.