Domovská vozovna: Pankrác
Typ vozu: KT8D5.RN2P
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP
Rok výroby: 2011
V provozu od: 26. 9. 2011
Výrobní číslo: 178254
Původní evidenční číslo: 9007
Profil kol: PR-1
Dveře: Dopp Alu
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97
Najeto: cca 726 095 km
Nízkopodlažní díl: | ML8LF |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m Délka skříně samostatně: 30,3 m Šířka: 2480 mm Výška: 3550 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 50 |
Počet míst ke stání: | 272 |
Maximální obsaditelnost: | 322 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 43100 kg Maximální zátěž: 66100 kg Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace TV-Progress |
Měniče: |
4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací 2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V 1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001 |
Sběrač: | Polopantograf Stemmann Fb500.97 |
Brzdič: | LA20 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickým vypružením |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím |
Řadič: | Ruční řadič HH128AU |
Stupně řadiče: |
7x jízda (280-1200A) 7x brzda (220-900A) + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN |
Trakční motor: | 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW) Otáčky: 1720 ot./min. Max. otáčky: 4350 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: vlastní |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Bahoza Kalba 1 |
Dveře: | Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2 |
Sedačky: | Fainsa Ariane / City W |
Lak: |
bílý RAL 9016 červený RAL 3020 (cz8140) střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) černý RAL 9005 spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
17 | 401 | dnes 4:45 | 30.4. 19:19 | 9057 | ||
19 | 401 | út 29.4. 4:44 | 29.4. 20:07 | 9057 | ||
17 | 413 | po 28.4. 6:15 | 29.4. 1:25 | 9057 | ||
19 | 403 | so 26.4. 7:53 | 27.4. 0:29 | 9057 | ||
19 | 402 | pá 25.4. 6:08 | 25.4. 20:15 | 9057 | ||
17 | 401 | čt 24.4. 4:45 | 24.4. 19:19 | 9057 | ||
17 | 413 | st 23.4. 6:15 | 24.4. 1:25 | 9057 | ||
19 | 401 | út 22.4. 4:44 | 22.4. 20:07 | 9057 | ||
17 | 406 | po 21.4. 4:30 | 22.4. 1:28 | 9057 | ||
17 | 401 | so 19.4. 7:35 | 20.4. 0:26 | 9057 | ||
17 | 404 | st 16.4. 5:06 | 16.4. 19:40 | 9057 | ||
19 | 402 | út 15.4. 6:08 | 15.4. 20:15 | 9057 | ||
17 | 401 | po 14.4. 4:45 | 14.4. 19:19 | 9057 | ||
19 | 404 | pá 11.4. 14:59 | 12.4. 0:39 | 9057 | ||
19 | 404 | pá 11.4. 5:36 | 11.4. 9:45 | 9057 | ||
19 | 402 | čt 10.4. 6:08 | 10.4. 20:15 | 9057 | ||
19 | 406 | st 9.4. 6:11 | 10.4. 0:18 | 9057 | ||
17 | 411 | út 8.4. 4:11 | 8.4. 20:43 | 9057 | ||
17 | 412 | po 7.4. 6:10 | 8.4. 1:05 | 9057 | ||
17 | 404 | ne 6.4. 4:47 | 7.4. 1:06 | 9057 | ||
17 | 401 | so 5.4. 7:35 | 6.4. 0:26 | 9057 | ||
19 | 402 | pá 4.4. 6:08 | 4.4. 20:15 | 9057 | ||
17 | 412 | čt 3.4. 6:10 | 4.4. 1:05 | 9057 | ||
17 | 401 | st 2.4. 4:45 | 2.4. 19:19 | 9057 | ||
19 | 406 | út 1.4. 6:11 | 2.4. 0:18 | 9057 |