Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9057

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Pankrác (od 28.3.2022)

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 26. 9. 2011

Výrobní číslo: 178254

Původní evidenční číslo: 9007

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 629 150 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 412 dnes 4:2922.9. 0:46 9057
17 411 st 20.9. 4:0921.9. 0:24 9057
17 406 út 19.9. 15:0020.9. 1:24 9057*Z1
17 406 út 19.9. 5:5019.9. 10:43 9057*MU
 5  407 ne 17.9. 4:5417.9. 21:56 9057
 5  408 pá 15.9. 14:3115.9. 16:40 9057*MU
 5  408 pá 15.9. 4:5415.9. 9:42 9057
17 406 čt 14.9. 5:5015.9. 1:24 9057
17 403 st 13.9. 5:3213.9. 22:56 9057
17 411 út 12.9. 4:0913.9. 0:24 9057
17 406 po 11.9. 5:5012.9. 1:24 9057
 5  403 ne 10.9. 4:3410.9. 22:28 9057
17 405 so 9.9. 4:4710.9. 0:24 9057
17 412 pá 8.9. 4:298.9. 19:19 9057
17 406 čt 7.9. 5:508.9. 1:24 9057
 5  401 st 6.9. 4:346.9. 23:07 9057
17 404 út 5.9. 5:046.9. 1:23 9057
17 412 po 4.9. 4:294.9. 19:19 9057
27 407 ne 3.9. 4:334.9. 0:22 9057
 5  405 so 2.9. 4:352.9. 23:21 9057
27 409 čt 31.8. 4:1431.8. 20:21 9057
 5  402 st 30.8. 4:5431.8. 0:07 9057
27 409 út 29.8. 4:1429.8. 20:21 9057
17+27 431 po 28.8. 5:0029.8. 1:24 9057
27 407 ne 27.8. 4:3328.8. 0:22 9057
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9096
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.