Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9057

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 26. 9. 2011

Výrobní číslo: 178254

Původní evidenční číslo: 9007

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 456 778 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  109 po 29.7. 4:3629.7. 20:42 9057
 5  107 ne 28.7. 4:3628.7. 22:03 9057
 5  102 so 27.7. 8:2727.7. 20:33 9057
 5  102 pá 26.7. 5:0427.7. 1:00 9057
 9  306 čt 25.7. 4:5326.7. 0:29 9057
39 303 st 24.7. 17:2725.7. 0:07 9057
39 314 st 24.7. 6:5524.7. 10:09 9057
39 352 út 23.7. 18:5524.7. 6:16 9057*Z
39 306 út 23.7. 14:4223.7. 18:52 9057*Z1
39 313 po 22.7. 15:3022.7. 20:10 9057*Z2
39 303 ne 21.7. 7:0921.7. 21:54 9057
39 309 pá 19.7. 5:0619.7. 20:28 9057
39 308 čt 18.7. 5:3719.7. 0:28 9057
39 309 st 17.7. 5:0617.7. 20:28 9057
39 302 út 16.7. 6:0116.7. 20:03 9057
39 309 po 15.7. 5:0615.7. 20:28 9057
39 305 pá 12.7. 6:1512.7. 20:35 9057
39 308 čt 11.7. 5:3712.7. 0:28 9057
39 306 st 10.7. 5:2910.7. 18:52 9057
39 306 út 9.7. 5:299.7. 18:52 9057
39 312 po 8.7. 5:109.7. 0:18 9057
15 106 ne 7.7. 5:527.7. 23:45 9057
 5  102 so 6.7. 4:576.7. 22:34 9057
 5  108 pá 5.7. 6:375.7. 21:32 9057
 5  106 čt 4.7. 5:555.7. 0:59 9057
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9075
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9058
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9066

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.