Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9057

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Pankrác (od 28.3.2022)

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 26. 9. 2011

Výrobní číslo: 178254

Původní evidenční číslo: 9007

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 682 055 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
39 407 dnes 5:3824.7. 10:09 9057
39 406 út 23.7. 4:5923.7. 22:05 9057
39 406 po 22.7. 4:5922.7. 22:05 9057
39 404 ne 21.7. 5:1722.7. 0:32 9057
39 405 so 20.7. 5:0020.7. 22:05 9057
39 407 pá 19.7. 15:0419.7. 23:16 9057
27 401 so 11.5. 4:0611.5. 11:15 9057*MU*1
27 413 pá 10.5. 4:2610.5. 22:53 9057
17+27 432 čt 9.5. 5:469.5. 23:17 9057
27 401 st 8.5. 4:068.5. 22:47 9057
17+27 432 út 7.5. 5:468.5. 1:27 9057
27 410 po 6.5. 4:067.5. 0:47 9057
27 407 ne 5.5. 4:266.5. 0:07 9057
27 410 so 4.5. 8:235.5. 0:47 9057
17+27 431 pá 3.5. 6:253.5. 17:30 9057*MU
27 411 čt 2.5. 6:152.5. 20:23 9057
27 409 út 30.4. 5:3730.4. 20:09 9057
17+27 431 po 29.4. 6:2530.4. 1:07 9057
27 410 so 27.4. 8:2328.4. 0:47 9057
27 413 pá 26.4. 4:2626.4. 22:53 9057
27 411 čt 25.4. 6:1525.4. 20:23 9057
27 404 st 24.4. 6:5524.4. 19:28 9057
27 408 út 23.4. 5:2124.4. 0:27 9057
27 411 po 22.4. 6:1522.4. 20:23 9057
27 402 ne 21.4. 4:0622.4. 0:47 9057
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9057 do 9124 na Strossmayerově nám. ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.