Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9057

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Pankrác (od 28.3.2022)

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 26. 9. 2011

Výrobní číslo: 178254

Původní evidenční číslo: 9007

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 553 295 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  414 pá 24.6. 15:0624.6. 19:56 9057
 5  414 pá 24.6. 5:3324.6. 9:31 9057
19 411 čt 23.6. 14:5223.6. 23:35 9057
19 411 čt 23.6. 6:2623.6. 9:32 9057
19 407 st 22.6. 14:2422.6. 22:35 9057
 5  405 st 22.6. 6:3922.6. 10:12 9057
19 410 út 21.6. 5:4021.6. 22:55 9057
 5  406 po 20.6. 4:4420.6. 19:54 9057
19 407 ne 19.6. 10:5019.6. 23:16 9057*Z1
17 203 pá 17.6. 18:3517.6. 19:20 9057*Z2
19 411 čt 16.6. 14:5216.6. 23:15 9057
19 411 čt 16.6. 6:2616.6. 9:32 9057
 5  406 st 15.6. 4:4415.6. 19:54 9057
19 410 út 14.6. 5:4014.6. 22:55 9057
5+21 431 po 13.6. 4:3413.6. 22:14 9057
XC 101 ne 12.6. 23:4513.6. 0:41 9057*Z3
 5  109 po 6.6. 16:406.6. 17:20 9057*Z4
19 406 út 31.5. 6:4731.5. 17:00 9057*MU
19 410 po 30.5. 5:4030.5. 13:00 9057*MU
19 407 ne 29.5. 5:3529.5. 23:16 9057
 5  410 čt 21.4. 4:3421.4. 7:30 9057*MU
 5  413 st 20.4. 4:5420.4. 23:46 9057
32 406 út 19.4. 4:1519.4. 22:02 9057
32 401 po 18.4. 4:1519.4. 1:00 9057
 5  408 ne 17.4. 4:4418.4. 0:26 9057
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9055
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9158
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9089
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9099
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.