Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9056

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2015

Dodání: listopad 2015

V provozu od: listopadu 2015

Výrobní číslo: 178244

Původní evidenční číslo: 23

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Poznámka: Původně Dopravní podnik Strausberg

Najeto: cca 180 513 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  343 po 19.8. 5:1319.8. 16:30 9056*MU*1
 9  312 ne 18.8. 4:1319.8. 0:09 9056
 9  112 so 17.8. 15:5017.8. 17:30 9056*Z
 9  120 pá 16.8. 21:0517.8. 0:50 9056*Z1
 9  101 čt 15.8. 19:0015.8. 20:29 9056*Z1
 9  110 čt 15.8. 15:1515.8. 16:50 9056*Z2
 9  142 st 14.8. 20:1514.8. 21:55 9056*Z3
 9  102 st 14.8. 17:0014.8. 18:30 9056*Z2*2
 9  141 út 13.8. 4:4814.8. 0:09 9056
 9  102 po 12.8. 5:0912.8. 20:37 9056
 9  118 ne 11.8. 9:3912.8. 0:21 9056
 9  115 so 10.8. 6:1710.8. 22:23 9056
5+7 110 pá 9.8. 5:4210.8. 0:59 9056
5+7 116 čt 8.8. 6:518.8. 21:17 9056
5+7 112 st 7.8. 6:028.8. 0:59 9056
15 107 út 6.8. 5:596.8. 14:10 9056*MU
5+7 105 po 5.8. 6:256.8. 1:06 9056
 5  102 so 3.8. 8:273.8. 20:33 9056
26 114 út 23.7. 4:4423.7. 21:01 9056
 7  104 po 22.7. 6:0122.7. 21:29 9056
 7  101 so 20.7. 4:2320.7. 16:30 9056*MU
 7  107 pá 19.7. 4:2319.7. 19:47 9056
 5  104 čt 18.7. 5:2818.7. 19:58 9056
 6  102 st 17.7. 5:3117.7. 23:34 9056
 7  108 út 16.7. 6:3117.7. 0:44 9056
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada kola
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9066
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9067
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9054
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9076
*2 = technická závada na kolejovém přejezdu v zast. Spojovací

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.