Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9056

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2015

Dodání: listopad 2015

V provozu od: listopadu 2015

Výrobní číslo: 178244

Původní evidenční číslo: Strausberg 23

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 221 632 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  102 čt 28.5. 6:0028.5. 10:50 9056*MU
 6  109 po 25.5. 4:5725.5. 21:06 9056
 5  102 ne 24.5. 5:1624.5. 22:21 9056
 6  103 so 23.5. 4:5723.5. 22:35 9056
 5  109 pá 22.5. 5:2822.5. 23:11 9056
25 112 čt 21.5. 5:4221.5. 22:22 9056
26 110 st 20.5. 4:4621.5. 0:38 9056
5+26 132 út 19.5. 5:0620.5. 0:11 9056
 5  107 po 18.5. 5:0418.5. 21:21 9056
16 116 pá 15.5. 5:2216.5. 0:29 9056
 5  101 čt 14.5. 4:4915.5. 0:51 9056
 5  103 st 13.5. 5:1613.5. 21:35 9056
15 110 út 12.5. 6:5712.5. 10:35 9056
15 105 po 11.5. 6:2711.5. 22:54 9056
26 107 ne 10.5. 5:0910.5. 20:52 9056
15 101 so 9.5. 6:499.5. 23:02 9056
15 103 pá 8.5. 5:128.5. 21:36 9056
 5  104 st 6.5. 5:286.5. 19:56 9056
24 110 út 5.5. 5:475.5. 20:27 9056
 5  109 po 4.5. 4:364.5. 20:43 9056
 6  104 ne 3.5. 4:573.5. 21:35 9056
15 106 so 2.5. 5:522.5. 22:43 9056
 7  102 pá 1.5. 4:432.5. 1:04 9056
16 106 čt 30.4. 5:2130.4. 21:17 9056
15 101 st 29.4. 5:3029.4. 19:19 9056
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.