Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9056

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2015

Dodání: listopad 2015

V provozu od: listopadu 2015

Výrobní číslo: 178244

Původní evidenční číslo: 23

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Poznámka: Původně Dopravní podnik Strausberg

Najeto: cca 138 585 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 106 so 15.12. 4:3515.12. 22:10 9056
16 104 pá 14.12. 4:2914.12. 20:52 9056
16 109 čt 13.12. 5:0914.12. 0:14 9056
16 103 st 12.12. 14:5112.12. 20:45 9056
 6  141 st 12.12. 10:1512.12. 12:20 9056*Z
16 103 út 11.12. 14:5111.12. 20:45 9056
25 116 út 11.12. 5:1411.12. 9:54 9056
 6  143 po 10.12. 5:3910.12. 22:10 9056
 6  141 čt 6.12. 5:316.12. 20:13 9056
16 110 st 5.12. 5:216.12. 0:34 9056
25 107 út 4.12. 4:554.12. 20:35 9056
 8  104 po 3.12. 6:314.12. 0:04 9056
16 101 ne 2.12. 18:142.12. 23:54 9056
 8  104 pá 30.11. 6:3130.11. 15:20 9056*MU
 6  101 čt 29.11. 15:1030.11. 0:49 9056
 8  114 čt 29.11. 4:5829.11. 9:00 9056
 6  102 st 28.11. 15:5028.11. 20:32 9056
16 116 st 28.11. 7:0728.11. 10:23 9056
 6  104 út 27.11. 5:0727.11. 18:32 9056
16 111 po 26.11. 5:3027.11. 0:54 9056
25 107 ne 25.11. 4:5525.11. 22:27 9056
 8  102 so 24.11. 5:1825.11. 0:44 9056
 6  101 pá 23.11. 5:5224.11. 0:52 9056
16 112 čt 22.11. 12:5023.11. 0:54 9056*Z1
16 108 so 17.11. 4:1017.11. 16:20 9056*MU
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8076+8082
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9092

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.