Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9056

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2015

Dodání: listopad 2015

V provozu od: listopadu 2015

Výrobní číslo: 178244

Původní evidenční číslo: 23

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Poznámka: Původně Dopravní podnik Strausberg

Najeto: cca 146 808 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 103 po 18.2. 14:5118.2. 20:45 9056
 6  102 po 18.2. 7:2618.2. 10:00 9056
 6  101 st 13.2. 5:5214.2. 0:52 9056
16 111 út 12.2. 5:3013.2. 0:48 9056
16 115 po 11.2. 5:5912.2. 1:14 9056
16 104 pá 8.2. 4:298.2. 20:52 9056
16 109 čt 7.2. 5:098.2. 0:14 9056
 6  102 st 6.2. 15:346.2. 20:20 9056
 6  104 st 6.2. 4:326.2. 9:20 9056
25 114 út 5.2. 5:535.2. 21:54 9056
25 114 po 4.2. 5:534.2. 21:54 9056
Cvič 141 ne 3.2. 6:003.2. 14:00 9056
Cvič 141 so 2.2. 14:002.2. 22:00 9056
Cvič 141 so 2.2. 6:002.2. 14:00 9056
Cvič 118 pá 1.2. 14:001.2. 22:00 9056
16 110 pá 1.2. 5:211.2. 10:50 9056*MU
 6  143 čt 31.1. 5:3931.1. 22:10 9056
24 107 st 30.1. 6:4030.1. 20:09 9056
 7  105 út 29.1. 20:2029.1. 22:14 9056*Z
16 112 út 29.1. 5:3929.1. 19:23 9056
16 117 po 28.1. 6:1028.1. 22:44 9056
25 101 pá 25.1. 6:1225.1. 22:11 9056
25 114 čt 24.1. 5:5324.1. 21:54 9056
25 106 st 23.1. 9:1023.1. 22:54 9056*Z1
16 108 út 22.1. 4:4922.1. 18:45 9056
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9073
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9081

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.