Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9056

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Pankrác (od 28.3.2022)

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2015

Dodání: listopad 2015

V provozu od: listopadu 2015

Výrobní číslo: 178244

Původní evidenční číslo: Strausberg 23

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 329 212 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  412 út 6.12. 4:336.12. 23:26 9056
 5  412 po 5.12. 4:335.12. 23:26 9056
5+35 405 so 3.12. 20:003.12. 23:49 9056*Z1
19+39 411 pá 2.12. 14:552.12. 20:26 9056
5+35 407 pá 2.12. 4:262.12. 10:05 9056
5+35 401 čt 1.12. 4:441.12. 20:09 9056
5+35 412 st 30.11. 14:2230.11. 22:24 9056
19+39 411 st 30.11. 5:4830.11. 9:31 9056
5+35 405 út 29.11. 4:1229.11. 19:23 9056
19+39 408 po 28.11. 6:2828.11. 22:33 9056
 5  404 ne 27.11. 4:3328.11. 0:12 9056
 5  404 so 26.11. 4:5326.11. 22:22 9056
 5  401 pá 25.11. 4:4425.11. 21:09 9056
19 406 čt 24.11. 6:5524.11. 22:37 9056
17 424 st 23.11. 15:2823.11. 22:26 9056
17 428 st 23.11. 6:3923.11. 9:28 9056
 5  406 út 22.11. 5:2422.11. 19:47 9056
19 410 po 21.11. 5:3721.11. 22:57 9056
 5  405 čt 17.11. 4:4417.11. 16:40 9056*MU*1
19 406 st 16.11. 6:5516.11. 22:37 9056
19 406 út 15.11. 14:2015.11. 22:37 9056*Z2
19 410 út 15.11. 5:3715.11. 6:55 9056*MU
 5  406 čt 10.11. 5:2410.11. 19:47 9056
19 410 st 9.11. 5:379.11. 22:57 9056
 5  401 út 8.11. 4:448.11. 21:09 9056
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9055
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Viktoria Žižkov ZC
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9053

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.