Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9055

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Pankrác (od 28.3.2022)

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2009

V provozu od: 8. 1. 2010

Výrobní číslo: 178253

Původní evidenční číslo: 9005

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 877 062 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 402 dnes 4:4419.3. 20:07 9055
17 413 út 18.3. 6:1519.3. 1:05 9055
19 403 pá 7.3. 6:087.3. 20:15 9055
17 409 čt 6.3. 5:446.3. 20:28 9055
17 408 st 5.3. 5:355.3. 20:13 9055
17 409 ne 2.3. 4:103.3. 1:26 9055
17 409 út 25.2. 5:4425.2. 20:28 9055
17 408 po 24.2. 5:3524.2. 20:13 9055
17 404 st 19.2. 5:0420.2. 1:26 9055
 3  408 út 18.2. 5:2318.2. 19:51 9055
11 812 po 17.2. 9:2017.2. 10:40 9055*Z1
17 408 ne 16.2. 4:4716.2. 10:34 9055*MU
19 409 so 15.2. 7:5316.2. 0:29 9055
17 410 pá 14.2. 4:1015.2. 0:26 9055
17 403 čt 13.2. 4:4414.2. 1:06 9055
17 428 st 12.2. 6:0713.2. 0:16 9055
19 407 po 10.2. 4:4310.2. 20:08 9055
19 409 ne 9.2. 4:4310.2. 0:29 9055
17 414 pá 31.1. 4:471.2. 0:45 9055
17 406 čt 30.1. 4:4430.1. 22:55 9055
17 413 st 29.1. 5:4830.1. 0:25 9055
19 407 út 28.1. 4:4328.1. 20:08 9055
19 401 po 27.1. 5:3528.1. 0:39 9055
19 408 ne 26.1. 9:0627.1. 0:17 9055
19 408 so 25.1. 4:4326.1. 0:17 9055
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8440+8441
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.