Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9055

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2009

V provozu od: 8. 1. 2010

Výrobní číslo: 178253

Původní evidenční číslo: 9005

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 885 852 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 412 dnes 6:1020.5. 1:05 9055
19 401 st 14.5. 4:4414.5. 10:30 9055*MU
17 409 út 13.5. 5:4414.5. 0:45 9055
17 411 po 12.5. 4:1112.5. 20:43 9055
17 406 pá 9.5. 4:459.5. 20:22 9055
17 406 čt 8.5. 4:478.5. 23:46 9055
17 412 st 7.5. 6:108.5. 1:05 9055
17 401 út 6.5. 4:456.5. 19:19 9055
19 402 po 5.5. 6:085.5. 20:15 9055
17 410 pá 2.5. 4:112.5. 20:35 9055
17 406 čt 1.5. 4:442.5. 1:28 9055
17 412 st 30.4. 6:101.5. 1:05 9055
17 404 út 29.4. 5:0629.4. 19:40 9055
19 406 pá 25.4. 6:1126.4. 0:18 9055
19 406 čt 24.4. 6:1125.4. 0:18 9055
17 411 st 23.4. 4:1123.4. 20:43 9055
17 403 út 22.4. 11:1522.4. 23:27 9055*Z1
19 403 po 21.4. 7:5322.4. 0:39 9055
17 401 ne 20.4. 9:4221.4. 0:26 9055
17 408 so 19.4. 5:0419.4. 21:56 9055
17 401 pá 18.4. 17:5019.4. 0:26 9055*Z2
17 408 út 15.4. 5:3516.4. 0:27 9055
19 401 po 14.4. 4:4414.4. 20:07 9055
19 406 út 8.4. 6:118.4. 19:10 9055*MU
17 406 po 7.4. 5:167.4. 21:57 9055
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9051
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9065

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.