Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9055

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Pankrác (od 28.3.2022)

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2009

V provozu od: 8. 1. 2010

Výrobní číslo: 178253

Původní evidenční číslo: 9005

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 836 547 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
39 404 dnes 5:1721.7. 0:32 9055
27 406 pá 19.7. 4:0519.7. 21:55 9055
39 406 čt 18.7. 4:5918.7. 22:05 9055
39 405 st 17.7. 5:1118.7. 0:32 9055
39 401 út 16.7. 5:2617.7. 0:30 9055
39 407 po 15.7. 15:0415.7. 23:16 9055
27 406 čt 11.7. 4:0511.7. 17:30 9055*MU
39 405 st 10.7. 5:1111.7. 0:32 9055
39 403 út 9.7. 20:4510.7. 0:12 9055*Z1
39 402 út 9.7. 5:169.7. 19:56 9055
39 407 po 8.7. 15:048.7. 23:16 9055
39 403 po 8.7. 4:408.7. 11:30 9055*MU
27 406 ne 7.7. 4:268.7. 0:27 9055
17+27 432 so 6.7. 4:067.7. 0:48 9055
17+27 432 pá 5.7. 12:086.7. 0:48 9055*Z2
39 407 čt 4.7. 15:044.7. 23:16 9055
39 407 čt 4.7. 5:384.7. 10:09 9055
27 406 st 3.7. 4:053.7. 21:55 9055
27 408 út 2.7. 7:022.7. 20:26 9055*Z2
39 402 po 1.7. 5:161.7. 19:56 9055
27 408 so 29.6. 18:0030.6. 1:07 9055*Z3
Cvič 442 čt 27.6. 6:0027.6. 14:00 9055
Cvič 442 út 25.6. 6:0025.6. 14:00 9055
27 404 po 24.6. 6:5524.6. 19:28 9055
27 410 so 22.6. 8:2323.6. 0:47 9055
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9063
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9051
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9065

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.