Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9055

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2009

V provozu od: 8. 1. 2010

Výrobní číslo: 178253

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 459 206 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 118 so 20.1. 5:1621.1. 0:48 9055
25 107 pá 19.1. 4:5419.1. 20:35 9055
25 103 čt 18.1. 4:1518.1. 22:26 9055
14 107 st 17.1. 5:0417.1. 20:11 9055
25 106 út 16.1. 4:3416.1. 22:54 9055
16 106 po 15.1. 5:2616.1. 0:24 9055
Cvič 121 pá 12.1. 6:0012.1. 13:59 9055
25 105 st 10.1. 4:3410.1. 22:54 9055
14 108 út 9.1. 4:449.1. 6:50 9055*MU
Cvič 134 po 8.1. 7:308.1. 15:30 9055
8 110 pá 5.1. 4:585.1. 19:45 9055
8 105 čt 4.1. 5:515.1. 1:04 9055
Rok 2017
6 116 út 19.12. 5:5419.12. 21:01 9055
8 106 po 18.12. 4:3818.12. 21:34 9055
16 103 ne 17.12. 4:1018.12. 0:14 9055
6 110 so 16.12. 7:2417.12. 1:00 9055
6 113 pá 15.12. 5:3315.12. 20:44 9055
16 110 čt 14.12. 5:2115.12. 0:34 9055
6 111 st 13.12. 7:1014.12. 1:00 9055
14 114 út 12.12. 5:1612.12. 20:43 9055
16 102 po 11.12. 6:4711.12. 23:34 9055
25 108 ne 10.12. 5:1410.12. 22:41 9055
16 101 so 9.12. 4:109.12. 23:54 9055
16 111 pá 8.12. 5:479.12. 0:54 9055
16 118 čt 7.12. 4:297.12. 19:59 9055
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.