Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9055

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Pankrác (od 28.3.2022)

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2009

V provozu od: 8. 1. 2010

Výrobní číslo: 178253

Původní evidenční číslo: 9005

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 701 787 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  414 po 20.6. 5:3320.6. 9:31 9055
19 407 ne 19.6. 5:3519.6. 10:50 9055*MU
5+21 407 so 18.6. 4:5419.6. 0:06 9055
19 411 pá 17.6. 14:5217.6. 23:15 9055
 5  414 pá 17.6. 5:3317.6. 9:31 9055
19 410 čt 16.6. 5:4016.6. 22:55 9055
 5  405 st 15.6. 14:1915.6. 21:48 9055
Cvič 415 st 15.6. 10:3015.6. 14:00 9055
19 407 st 15.6. 6:4615.6. 10:01 9055
 5  414 út 14.6. 15:0614.6. 19:56 9055
 5  414 út 14.6. 5:3314.6. 9:31 9055
5+21 432 po 13.6. 4:5413.6. 23:46 9055
19 407 ne 12.6. 5:3512.6. 23:16 9055
5+21 406 so 11.6. 4:3411.6. 23:06 9055
 5  413 pá 10.6. 5:5411.6. 0:06 9055
 5  406 čt 9.6. 4:449.6. 19:54 9055
 5  413 st 8.6. 5:549.6. 0:06 9055
19 410 út 7.6. 5:407.6. 22:55 9055
19 411 po 6.6. 14:526.6. 23:15 9055
24 404 po 6.6. 6:076.6. 9:51 9055
 5  407 so 4.6. 4:545.6. 0:06 9055
 5  406 pá 3.6. 4:443.6. 19:54 9055
19 406 čt 2.6. 6:472.6. 22:35 9055
 5  401 st 1.6. 4:341.6. 22:14 9055
19 410 út 31.5. 5:4031.5. 22:55 9055
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.