Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9055

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Pankrác (od 28.3.2022)

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2009

V provozu od: 8. 1. 2010

Výrobní číslo: 178253

Původní evidenční číslo: 9005

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 796 812 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 406 dnes 4:4429.11. 22:10 9055
17 406 út 28.11. 4:4428.11. 22:10 9055
17 413 po 27.11. 5:4828.11. 1:04 9055
17 405 so 25.11. 5:3925.11. 23:10 9055*MU*1
19 404 pá 24.11. 15:0624.11. 19:25 9055
17 408 st 22.11. 5:0323.11. 0:24 9055
17 406 út 21.11. 4:4421.11. 22:10 9055
17 402 po 20.11. 8:0021.11. 1:24 9055*Z1
17 104 pá 17.11. 8:0017.11. 9:30 9055*Z2
Cvič 415 čt 16.11. 14:0016.11. 22:00 9055
19 404 st 15.11. 15:0615.11. 19:25 9055
17 409 út 14.11. 4:4715.11. 0:44 9055
17 409 po 13.11. 4:4714.11. 0:44 9055
17 407 ne 12.11. 4:2813.11. 1:24 9055
17 405 so 11.11. 5:3912.11. 0:44 9055
17 409 pá 10.11. 4:4710.11. 19:00 9055*MU
17 402 čt 9.11. 4:3010.11. 1:24 9055
17 409 st 8.11. 4:479.11. 0:44 9055
17 408 út 7.11. 5:038.11. 0:24 9055
17 413 po 6.11. 5:487.11. 1:04 9055
17 402 pá 3.11. 4:303.11. 5:35 9055*MU
17 413 čt 2.11. 5:482.11. 23:07 9055
17 411 st 1.11. 5:341.11. 22:55 9055
17 406 út 31.10. 4:4431.10. 22:10 9055
17 413 po 30.10. 5:4831.10. 1:04 9055
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = poškození vozidla sprejery
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9057
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9092

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.