Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9055

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2009

V provozu od: 8. 1. 2010

Výrobní číslo: 178253

Původní evidenční číslo: 9005

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 585 214 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  111 čt 21.11. 15:1922.11. 0:59 9055
 5  111 čt 21.11. 6:3921.11. 8:58 9055
 5  116 st 20.11. 4:3720.11. 18:18 9055
 5  107 út 19.11. 5:3019.11. 19:28 9055
26 116 po 18.11. 6:0318.11. 22:41 9055
 5  110 so 16.11. 7:1217.11. 0:49 9055
15 104 pá 15.11. 6:1715.11. 21:52 9055
15 110 čt 14.11. 5:3214.11. 12:15 9055*MU
26 116 st 13.11. 6:0313.11. 22:41 9055
15 104 út 12.11. 6:1712.11. 21:52 9055
 7  106 po 11.11. 6:2911.11. 20:25 9055
14 110 pá 8.11. 6:158.11. 18:00 9055*MU*1
 5  117 čt 7.11. 16:077.11. 18:26 9055
 7  104 st 6.11. 4:236.11. 20:07 9055
24 103 út 5.11. 5:565.11. 19:29 9055
 5  111 po 4.11. 15:195.11. 0:59 9055
Cvič 109 pá 1.11. 6:001.11. 14:00 9055
 5  106 čt 31.10. 15:2731.10. 17:54 9055
 5  106 čt 31.10. 7:1931.10. 9:46 9055
 7  114 st 30.10. 5:3130.10. 19:37 9055
26 115 út 29.10. 5:5429.10. 19:49 9055
 5  102 po 28.10. 18:1528.10. 20:47 9055*Z
 7  403 po 28.10. 12:0028.10. 12:45 9055*Z1
 7  101 po 28.10. 4:2328.10. 11:30 9055*MU
 5  102 ne 27.10. 4:3727.10. 20:47 9055
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s os.vozem před zast.Divadlo Gong ZC v 17:42
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9092
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9263

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.