Domovská vozovna: Pankrác
Typ vozu: KT8D5.RN2P
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP
Rok výroby: 2009
V provozu od: 8. 1. 2010
Výrobní číslo: 178253
Původní evidenční číslo: 9005
Profil kol: PR-1
Dveře: Dopp Alu
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97
Najeto: cca 885 852 km
Nízkopodlažní díl: | ML8LF |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m Délka skříně samostatně: 30,3 m Šířka: 2480 mm Výška: 3550 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 50 |
Počet míst ke stání: | 272 |
Maximální obsaditelnost: | 322 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 43100 kg Maximální zátěž: 66100 kg Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace TV-Progress |
Měniče: |
4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací 2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V 1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001 |
Sběrač: | Polopantograf Stemmann Fb500.97 |
Brzdič: | LA20 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickým vypružením |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím |
Řadič: | Ruční řadič HH128AU |
Stupně řadiče: |
7x jízda (280-1200A) 7x brzda (220-900A) + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN |
Trakční motor: | 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW) Otáčky: 1720 ot./min. Max. otáčky: 4350 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: vlastní |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Bahoza Kalba 1 |
Dveře: | Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2 |
Sedačky: | Fainsa Ariane / City W |
Lak: |
bílý RAL 9016 červený RAL 3020 (cz8140) střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) černý RAL 9005 spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
17 | 412 | dnes 6:10 | 20.5. 1:05 | 9055 | ||
19 | 401 | st 14.5. 4:44 | 14.5. 10:30 | 9055*MU | ||
17 | 409 | út 13.5. 5:44 | 14.5. 0:45 | 9055 | ||
17 | 411 | po 12.5. 4:11 | 12.5. 20:43 | 9055 | ||
17 | 406 | pá 9.5. 4:45 | 9.5. 20:22 | 9055 | ||
17 | 406 | čt 8.5. 4:47 | 8.5. 23:46 | 9055 | ||
17 | 412 | st 7.5. 6:10 | 8.5. 1:05 | 9055 | ||
17 | 401 | út 6.5. 4:45 | 6.5. 19:19 | 9055 | ||
19 | 402 | po 5.5. 6:08 | 5.5. 20:15 | 9055 | ||
17 | 410 | pá 2.5. 4:11 | 2.5. 20:35 | 9055 | ||
17 | 406 | čt 1.5. 4:44 | 2.5. 1:28 | 9055 | ||
17 | 412 | st 30.4. 6:10 | 1.5. 1:05 | 9055 | ||
17 | 404 | út 29.4. 5:06 | 29.4. 19:40 | 9055 | ||
19 | 406 | pá 25.4. 6:11 | 26.4. 0:18 | 9055 | ||
19 | 406 | čt 24.4. 6:11 | 25.4. 0:18 | 9055 | ||
17 | 411 | st 23.4. 4:11 | 23.4. 20:43 | 9055 | ||
17 | 403 | út 22.4. 11:15 | 22.4. 23:27 | 9055*Z1 | ||
19 | 403 | po 21.4. 7:53 | 22.4. 0:39 | 9055 | ||
17 | 401 | ne 20.4. 9:42 | 21.4. 0:26 | 9055 | ||
17 | 408 | so 19.4. 5:04 | 19.4. 21:56 | 9055 | ||
17 | 401 | pá 18.4. 17:50 | 19.4. 0:26 | 9055*Z2 | ||
17 | 408 | út 15.4. 5:35 | 16.4. 0:27 | 9055 | ||
19 | 401 | po 14.4. 4:44 | 14.4. 20:07 | 9055 | ||
19 | 406 | út 8.4. 6:11 | 8.4. 19:10 | 9055*MU | ||
17 | 406 | po 7.4. 5:16 | 7.4. 21:57 | 9055 |