Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9054

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 13. 1. 2012

Výrobní číslo: 176235

Původní evidenční číslo: 9004

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 444 669 km

Další poznámky:

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 104 pá 24.1. 6:1024.1. 20:40 9054
 7  103 čt 23.1. 5:5723.1. 22:14 9054
 7  113 st 22.1. 15:1722.1. 21:44 9054
 5  111 st 22.1. 6:3922.1. 8:58 9054
 7  104 út 21.1. 4:2321.1. 20:07 9054
 7  106 po 20.1. 8:3520.1. 20:25 9054*Z
15 103 so 18.1. 5:3218.1. 21:37 9054
14 110 pá 17.1. 6:1517.1. 20:43 9054
 7  113 čt 16.1. 15:1716.1. 21:44 9054
 7  113 čt 16.1. 6:0416.1. 10:07 9054
15 110 st 15.1. 5:3215.1. 21:07 9054
 5  109 út 14.1. 5:5514.1. 22:02 9054
 7  109 po 13.1. 4:4313.1. 20:55 9054
15 103 ne 12.1. 9:1212.1. 21:37 9054
26 107 so 11.1. 5:0911.1. 23:01 9054
 8  107 pá 10.1. 6:0910.1. 20:48 9054
15 101 čt 9.1. 5:589.1. 21:37 9054
 5  102 st 8.1. 7:118.1. 21:02 9054
Cvič 125 út 7.1. 6:007.1. 14:00 9054
Cvič 113 po 6.1. 6:006.1. 14:00 9054
 7  101 st 1.1. 6:232.1. 0:44 9054
Rok 2019
 6  108 út 31.12. 4:3031.12. 21:20 9054
15 101 po 30.12. 7:1530.12. 21:37 9054*Z1
 5  103 ne 29.12. 5:1729.12. 20:17 9054
15 106 so 28.12. 6:1228.12. 20:22 9054
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9086
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9089

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.