Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9054

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Pankrác (od 29.3.2022)

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 13. 1. 2012

Výrobní číslo: 176235

Původní evidenční číslo: 9004

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 616 210 km

Další poznámky:

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 411 pá 31.3. 14:5531.3. 23:17 9054
19 411 pá 31.3. 6:2831.3. 9:31 9054
19 410 čt 30.3. 5:3730.3. 22:57 9054
 5  401 st 29.3. 4:4429.3. 21:08 9054
19 406 út 28.3. 6:5528.3. 22:37 9054
19 401 ne 26.3. 5:3526.3. 22:17 9054
 5  406 so 25.3. 5:0425.3. 23:26 9054
 6  407 pá 24.3. 14:0024.3. 18:53 9054*Z1
 3  404 pá 24.3. 5:2824.3. 10:50 9054*MU
Cvič 433 čt 23.3. 6:0023.3. 14:00 9054
 5  406 st 22.3. 5:2422.3. 19:46 9054
 5  413 út 21.3. 4:5321.3. 23:03 9054
 5  410 po 20.3. 4:4420.3. 20:56 9054
 5  403 ne 19.3. 4:4420.3. 0:26 9054
19 406 pá 17.3. 6:5517.3. 22:37 9054
 5  409 čt 16.3. 4:5316.3. 19:23 9054
19 406 st 15.3. 6:5515.3. 22:37 9054
 5  401 út 14.3. 6:1314.3. 22:52 9054
 5  409 po 13.3. 4:5313.3. 19:23 9054
19 406 pá 10.3. 6:5510.3. 22:37 9054
 5  401 čt 9.3. 4:449.3. 21:08 9054
19 411 po 6.3. 14:556.3. 23:17 9054
Cvič 437 po 6.3. 9:536.3. 14:00 9054
 5  404 po 6.3. 6:246.3. 9:53 9054
XC 403 ne 5.3. 3:576.3. 0:47 9054
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9235
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.