Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9054

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 13. 1. 2012

Výrobní číslo: 176235

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 397 531 km

Další poznámky:

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  113 po 26.11. 14:0027.11. 0:44 9054*Z
16 103 po 26.11. 6:2726.11. 9:43 9054
25 101 pá 23.11. 6:1223.11. 8:30 9054*MU
Cvič 112 čt 22.11. 6:0022.11. 14:00 9054
16 108 st 21.11. 15:2022.11. 0:34 9054*Z1
Cvič 121 st 21.11. 6:0021.11. 14:00 9054
25 114 út 20.11. 5:5320.11. 21:54 9054
Cvič 118 po 19.11. 6:0019.11. 14:00 9054
25 116 pá 16.11. 14:4016.11. 19:25 9054
14 101 pá 16.11. 5:4116.11. 10:06 9054
Cvič 131 čt 15.11. 14:0015.11. 22:00 9054
Cvič 143 čt 15.11. 6:0015.11. 14:00 9054
Cvič 131 st 14.11. 14:0014.11. 22:00 9054
Cvič 121 st 14.11. 6:0014.11. 14:00 9054
Cvič 144 út 13.11. 6:0013.11. 14:00 9054
Cvič 121 po 12.11. 6:0012.11. 14:00 9054
Cvič 121 ne 11.11. 6:0011.11. 14:00 9054
Cvič 121 so 10.11. 6:0010.11. 14:00 9054
25 101 pá 9.11. 6:129.11. 22:11 9054
 8  114 čt 8.11. 15:199.11. 1:04 9054
25 116 čt 8.11. 5:148.11. 9:54 9054
 8  111 st 7.11. 5:347.11. 18:45 9054
16 103 út 6.11. 14:516.11. 20:45 9054
16 103 út 6.11. 6:276.11. 9:43 9054
17 110 po 5.11. 17:256.11. 0:39 9054*Z2
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9084
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9072
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9065

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.