Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9054

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 13. 1. 2012

Výrobní číslo: 176235

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 343 066 km

Další poznámky:

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 110 út 23.1. 5:2123.1. 21:45 9054
8 110 po 22.1. 5:3423.1. 0:44 9054
25 103 pá 19.1. 4:1519.1. 22:26 9054
14 114 čt 18.1. 5:5518.1. 21:06 9054
16 106 st 17.1. 5:2618.1. 0:24 9054
16 106 út 16.1. 5:2617.1. 0:24 9054
14 111 po 15.1. 5:3515.1. 20:51 9054
25 105 ne 14.1. 4:1514.1. 21:58 9054
25 108 so 13.1. 5:1413.1. 22:41 9054
25 109 pá 12.1. 5:1312.1. 20:58 9054
8 103 čt 11.1. 5:3512.1. 0:44 9054
14 108 st 10.1. 4:4411.1. 0:59 9054
6 105 út 9.1. 5:269.1. 20:41 9054
14 108 po 8.1. 4:449.1. 0:59 9054
25 110 ne 7.1. 13:047.1. 23:11 9054
25 113 čt 4.1. 5:504.1. 22:06 9054
25 105 st 3.1. 4:343.1. 22:54 9054
15 110 út 2.1. 6:302.1. 20:34 9054
8 104 po 1.1. 6:181.1. 21:19 9054
Rok 2017
8 101 ne 31.12. 4:5831.12. 22:33 9054
16 102 so 30.12. 4:2731.12. 0:14 9054
16 105 pá 29.12. 4:1030.12. 0:54 9054
12 106 čt 28.12. 6:0628.12. 22:26 9054
15 110 st 27.12. 6:3027.12. 20:34 9054
8 102 so 23.12. 5:1823.12. 16:20 9054*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.