Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9054

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 13. 1. 2012

Výrobní číslo: 176235

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 405 144 km

Další poznámky:

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 117 út 25.6. 6:1025.6. 22:44 9054
16 101 po 24.6. 4:1024.6. 20:30 9054
 8  109 ne 23.6. 5:1824.6. 0:04 9054
 8  103 so 22.6. 5:3822.6. 22:48 9054
16 112 pá 21.6. 5:3921.6. 19:23 9054
 8  114 čt 20.6. 15:1921.6. 1:04 9054
 8  109 čt 20.6. 5:5120.6. 9:40 9054
16 115 st 19.6. 5:5920.6. 1:14 9054
25 101 út 18.6. 6:0918.6. 22:12 9054
14 104 po 17.6. 14:4717.6. 23:50 9054
 8  109 po 17.6. 5:5117.6. 9:40 9054
16 107 ne 16.6. 5:5017.6. 1:14 9054
 8  102 so 15.6. 16:2516.6. 0:44 9054*Z
25 101 pá 14.6. 6:0914.6. 22:12 9054
25 103 čt 13.6. 4:1513.6. 19:55 9054
17 101 st 12.6. 5:1312.6. 23:11 9054
 8  114 út 11.6. 15:1912.6. 1:04 9054
 8  114 út 11.6. 4:5811.6. 9:00 9054
17 102 po 10.6. 5:4410.6. 18:57 9054
 8  104 ne 9.6. 12:2410.6. 1:04 9054
25 105 so 8.6. 4:158.6. 9:30 9054*MU
25 106 pá 7.6. 4:357.6. 22:55 9054
14 107 čt 6.6. 4:346.6. 21:52 9054
25 102 st 5.6. 6:205.6. 22:26 9054
Cvič 104 út 4.6. 14:004.6. 22:00 9054
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9081
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.