Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9054

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 13. 1. 2012

Výrobní číslo: 176235

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 395 814 km

Další poznámky:

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 117 po 15.4. 6:1015.4. 14:20 9054*MU
16 107 ne 14.4. 5:5015.4. 1:14 9054
 8  104 so 13.4. 5:1813.4. 23:22 9054
25 116 pá 12.4. 14:4312.4. 22:15 9054
25 116 pá 12.4. 5:1512.4. 10:03 9054
 8  113 čt 11.4. 6:0112.4. 0:42 9054
 8  111 st 10.4. 5:3410.4. 18:45 9054
14 107 út 9.4. 4:349.4. 21:52 9054
 8  104 po 8.4. 6:319.4. 0:04 9054
17 120 so 6.4. 6:516.4. 15:48 9054
25 114 pá 5.4. 5:525.4. 21:56 9054
 6  144 čt 4.4. 6:094.4. 18:32 9054
 6  142 st 3.4. 17:303.4. 21:00 9054*Z
16+35 133 st 27.3. 4:3727.3. 10:23 9054
25 113 út 26.3. 14:5126.3. 20:27 9054
Cvič 167 po 25.3. 6:0025.3. 14:00 9054
35 104 ne 24.3. 15:0624.3. 21:32 9054
Cvič 111 pá 22.3. 6:0022.3. 14:00 9054
Cvič 158 čt 21.3. 14:0021.3. 22:00 9054
Cvič 114 čt 21.3. 6:0021.3. 14:00 9054
Cvič 158 st 20.3. 14:0020.3. 22:00 9054
Cvič 123 st 20.3. 6:0020.3. 14:00 9054
Rok 2018
 8  113 po 26.11. 14:0027.11. 0:44 9054*Z1
16 103 po 26.11. 6:2726.11. 9:43 9054
25 101 pá 23.11. 6:1223.11. 8:30 9054*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8029+8088
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9084

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.