Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9054

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Ústředních dílnách DPP

Rok výroby: 2011

V provozu od: 13. 1. 2012

Výrobní číslo: 176235

Původní evidenční číslo: 9004

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp Alu

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 415 029 km

Další poznámky:

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  114 po 19.8. 6:0120.8. 0:41 9054
 9  101 ne 18.8. 7:0618.8. 23:31 9054
 9  105 so 17.8. 7:1918.8. 0:21 9054
 9  117 pá 16.8. 6:0716.8. 22:03 9054
 9  110 čt 15.8. 5:4115.8. 15:15 9054*MU
 9  102 st 14.8. 5:0914.8. 17:00 9054*MU
 9  105 út 13.8. 5:0213.8. 23:21 9054
 9  107 po 12.8. 5:2912.8. 18:47 9054
 9  108 ne 11.8. 8:2012.8. 0:21 9054
24 109 pá 9.8. 6:369.8. 20:05 9054
 6  110 čt 8.8. 4:509.8. 0:54 9054
5+7 116 st 7.8. 6:517.8. 21:17 9054
5+7 115 po 5.8. 5:305.8. 19:37 9054
 6  105 ne 4.8. 20:305.8. 0:14 9054*Z
 5  104 pá 2.8. 5:282.8. 19:58 9054
 5  101 čt 1.8. 4:492.8. 0:50 9054
 5  109 st 31.7. 17:2031.7. 20:42 9054*Z1
24 113 po 29.7. 5:3630.7. 1:04 9054
26 102 pá 26.7. 5:2927.7. 0:16 9054
 9  322 čt 25.7. 5:5125.7. 21:06 9054
39 312 út 23.7. 15:0324.7. 0:18 9054*Z2
39 301 ne 21.7. 4:3021.7. 20:35 9054
39 302 so 20.7. 6:1920.7. 20:45 9054
39 305 pá 19.7. 6:1519.7. 20:35 9054
39 310 čt 18.7. 6:3118.7. 22:01 9054
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9086
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9092
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9080

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.