Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9053

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 8. 12. 2008

Výrobní číslo: 176234

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 590 040 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 104 čt 11.4. 5:2911.4. 10:09 9053
25 103 st 10.4. 4:1510.4. 19:55 9053
 8  103 út 9.4. 4:389.4. 23:44 9053
 8  113 po 8.4. 6:019.4. 0:44 9053
25 109 ne 7.4. 7:537.4. 22:54 9053
14 106 so 6.4. 5:146.4. 22:22 9053
25 104 pá 5.4. 6:455.4. 22:41 9053
25 113 út 26.3. 5:5526.3. 9:45 9053
16 116 po 25.3. 14:0025.3. 19:50 9053
14 104 po 25.3. 5:2925.3. 10:09 9053
 6  144 pá 22.3. 6:0722.3. 18:32 9053
26 116 čt 21.3. 14:1521.3. 20:01 9053*Z
24 104 čt 21.3. 6:0121.3. 9:40 9053*MU
 7  104 st 20.3. 6:1020.3. 20:07 9053
 7  101 út 19.3. 5:4119.3. 19:37 9053
15 110 po 18.3. 9:3018.3. 21:07 9053*Z1
 6  108 so 16.3. 8:0717.3. 1:12 9053
16 102 pá 15.3. 6:4715.3. 23:34 9053
 8  107 st 13.3. 6:5513.3. 20:05 9053
14 104 út 12.3. 14:4712.3. 23:50 9053
16 116 út 12.3. 7:0712.3. 10:23 9053
 8  107 po 11.3. 6:5511.3. 20:05 9053
14 101 so 9.3. 6:349.3. 20:37 9053
25 103 pá 8.3. 4:158.3. 19:55 9053
16 110 čt 7.3. 5:218.3. 0:34 9053
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9081
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8089+8083

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.