Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9053

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od května 2022 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Pankrác (od 27.7.2022)

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 8. 12. 2008

Výrobní číslo: 176234

Původní evidenční číslo: 9003

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 878 575 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17+27 432 dnes 5:4628.2. 1:27 9053
27 413 po 26.2. 4:2626.2. 22:53 9053
27 402 ne 25.2. 4:0626.2. 0:47 9053
27 403 so 24.2. 4:4525.2. 1:27 9053
27 408 pá 23.2. 17:2524.2. 0:27 9053*Z1
27 408 pá 23.2. 5:2123.2. 14:00 9053*MU
27 411 čt 22.2. 6:1522.2. 20:22 9053
17+27 431 st 21.2. 6:2522.2. 1:07 9053
27 402 ne 18.2. 4:0619.2. 0:47 9053
27 402 so 17.2. 4:1618.2. 1:07 9053
27 407 pá 16.2. 4:0617.2. 0:46 9053
27 408 čt 15.2. 4:2616.2. 1:06 9053
27 407 st 14.2. 4:0615.2. 0:46 9053
27 410 út 13.2. 4:4513.2. 20:22 9053
27 411 po 12.2. 5:0213.2. 1:26 9053
27 408 ne 11.2. 4:4512.2. 1:26 9053
27 409 so 10.2. 10:0011.2. 0:46 9053*Z2
Cvič 404 so 10.2. 6:0010.2. 10:00 9053*MU
27 403 pá 9.2. 5:4010.2. 0:24 9053
27 407 čt 8.2. 4:069.2. 0:46 9053
27 411 st 7.2. 5:028.2. 1:26 9053
27 411 út 6.2. 5:027.2. 1:26 9053
27 412 po 5.2. 5:145.2. 20:46 9053
27 406 ne 4.2. 4:455.2. 1:06 9053
27 408 so 3.2. 4:264.2. 0:28 9053
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9085
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9054

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.