Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9053

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 8. 12. 2008

Výrobní číslo: 176234

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 515 613 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 111 po 22.1. 5:3023.1. 0:54 9053
16 121 ne 21.1. 14:0822.1. 0:52 9053
16 103 pá 19.1. 4:4019.1. 20:32 9053
16 107 čt 18.1. 5:3018.1. 21:44 9053
25 103 st 17.1. 4:1517.1. 22:26 9053
8 106 út 16.1. 4:3816.1. 21:34 9053
16 109 po 15.1. 5:5216.1. 0:44 9053
16 110 st 10.1. 5:5911.1. 0:24 9053
6 113 út 9.1. 4:2210.1. 0:42 9053
16 104 po 8.1. 4:409.1. 1:24 9053
16 103 ne 7.1. 5:008.1. 0:44 9053
14 108 so 6.1. 4:446.1. 21:06 9053
25 113 pá 5.1. 5:505.1. 22:06 9053
8 110 čt 4.1. 4:584.1. 19:45 9053
1+10 102 st 3.1. 4:264.1. 1:05 9053
25 109 út 2.1. 5:132.1. 20:58 9053
8 107 po 1.1. 6:582.1. 0:04 9053
Rok 2017
25 105 pá 29.12. 4:3429.12. 22:54 9053
14 111 čt 28.12. 9:1528.12. 22:50 9053*Z
12 106 st 27.12. 6:0627.12. 15:30 9053*MU
14 108 ne 24.12. 11:4524.12. 18:30 9053*Z1
16 101 so 23.12. 4:1023.12. 23:54 9053
8 112 pá 22.12. 5:5023.12. 1:04 9053
8 108 čt 21.12. 5:1822.12. 0:24 9053
6 116 st 20.12. 5:5420.12. 21:01 9053
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9079
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9098

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.