Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9053

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 8. 12. 2008

Výrobní číslo: 176234

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 582 048 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16+94 141 so 15.12. 5:0916.12. 1:34 9053
25 116 pá 14.12. 17:0514.12. 19:25 9053*Z
16+94 141 pá 14.12. 5:3014.12. 11:15 9053*MU*1
25 104 čt 13.12. 6:4514.12. 1:09 9053
25 106 st 12.12. 4:3512.12. 22:54 9053
16 110 út 11.12. 5:2112.12. 0:34 9053
16 111 po 10.12. 5:3011.12. 0:54 9053
 8  107 ne 9.12. 4:589.12. 19:34 9053
16+94 141 so 8.12. 5:099.12. 1:34 9053
14 104 pá 7.12. 14:477.12. 21:22 9053
 8  114 pá 7.12. 4:587.12. 9:00 9053
25 114 čt 6.12. 5:536.12. 21:54 9053
16 115 st 5.12. 5:596.12. 1:14 9053
25 101 po 3.12. 6:123.12. 22:11 9053
25 102 pá 30.11. 6:2230.11. 19:46 9053
25 116 čt 29.11. 14:4029.11. 19:25 9053
 6  101 čt 29.11. 4:3429.11. 9:20 9053
25 107 st 28.11. 4:5528.11. 20:35 9053
 8  108 út 27.11. 5:1827.11. 22:19 9053
25 114 po 26.11. 5:5326.11. 21:54 9053
25 105 ne 25.11. 4:1525.11. 21:55 9053
 8  106 so 24.11. 8:2424.11. 23:44 9053
 8  107 pá 23.11. 6:5523.11. 20:05 9053
16 115 čt 22.11. 4:5022.11. 19:13 9053
 6  101 st 21.11. 5:5222.11. 0:52 9053
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9087
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = dopravní nehoda Sídliště Hloubětín ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.