Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9053

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pražská integrovaná doprava (od května 2022 do současnosti)

Pražská integrovaná doprava

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Pankrác (od 27.7.2022)

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 8. 12. 2008

Výrobní číslo: 176234

Původní evidenční číslo: 9003

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 788 845 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 410 dnes 5:377.12. 22:57 9053
 5  401 út 6.12. 4:446.12. 21:09 9053
 5  413 po 5.12. 4:535.12. 23:04 9053
 5  401 ne 4.12. 7:034.12. 23:46 9053
19+39 406 čt 1.12. 6:551.12. 20:35 9053
5+35 405 st 30.11. 4:1230.11. 20:03 9053
5+35 403 út 29.11. 13:3230.11. 0:16 9053
5+35 412 út 29.11. 4:3329.11. 10:04 9053
5+35 412 po 28.11. 14:2228.11. 22:24 9053
5+35 407 po 28.11. 4:2628.11. 10:05 9053
XC 403 ne 27.11. 3:5728.11. 0:48 9053
XC 404 so 26.11. 4:0527.11. 0:50 9053
 5  413 pá 25.11. 4:5325.11. 23:04 9053
 5  412 čt 24.11. 4:3324.11. 23:26 9053
 5  412 st 23.11. 4:3323.11. 23:26 9053
 5  412 út 22.11. 4:3322.11. 23:26 9053
 5  412 po 21.11. 4:3321.11. 23:26 9053
 5  405 ne 20.11. 4:3321.11. 0:09 9053
 5  403 so 19.11. 4:3320.11. 0:09 9053
 5  410 pá 18.11. 4:5318.11. 23:04 9053
 5  404 čt 17.11. 4:5317.11. 22:22 9053
 5  404 st 16.11. 14:1616.11. 21:53 9053
19 406 út 15.11. 6:5515.11. 14:20 9053*MU
19 406 po 14.11. 6:5514.11. 22:37 9053
19 406 pá 11.11. 6:5511.11. 22:37 9053
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.