Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9052

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 27. 12. 2006

Výrobní číslo: 176233

Původní evidenční číslo: 9002

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 711 885 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
35+39 102 ne 13.6. 7:3213.6. 23:46 9052
19 104 so 12.6. 4:1313.6. 0:14 9052
19 108 pá 11.6. 5:3511.6. 22:22 9052
19 107 st 9.6. 5:309.6. 21:11 9052
19 110 út 8.6. 6:008.6. 21:43 9052
35+39 108 po 7.6. 5:387.6. 21:57 9052
16 108 pá 4.6. 5:434.6. 23:29 9052
 4  107 po 24.5. 6:0924.5. 10:06 9052
 7  109 čt 20.5. 5:2820.5. 20:24 9052
 6  104 út 18.5. 5:5418.5. 20:10 9052
 5  108 po 17.5. 4:3717.5. 20:10 9052
15 105 ne 16.5. 5:3216.5. 22:07 9052
 6  107 pá 14.5. 6:2414.5. 23:12 9052
14 109 čt 13.5. 6:3013.5. 23:12 9052*Z1
 6  102 st 12.5. 5:3612.5. 21:54 9052
 7  103 út 11.5. 6:1811.5. 21:14 9052
14 111 po 10.5. 5:0410.5. 22:27 9052
 5  108 pá 7.5. 4:377.5. 20:10 9052
5+7 132 čt 6.5. 6:166.5. 21:14 9052
 5  108 st 5.5. 4:375.5. 20:10 9052
14 110 út 4.5. 5:294.5. 21:03 9052
 6  104 po 3.5. 5:543.5. 22:33 9052
 7  101 ne 2.5. 10:222.5. 20:28 9052
 7  104 so 1.5. 5:041.5. 23:03 9052
24 112 pá 30.4. 6:5830.4. 20:24 9052
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9087

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.