Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9052

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 27. 12. 2006

Výrobní číslo: 176233

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 645 671 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
30 243 po 22.1. 5:3422.1. 23:45 9052
30 203 ne 21.1. 7:1021.1. 22:39 9052
30 202 so 20.1. 7:2821.1. 1:19 9052
30 243 pá 19.1. 5:3419.1. 8:30 9052*MU
30 202 čt 18.1. 3:5019.1. 1:19 9052
30 203 st 17.1. 14:5017.1. 18:57 9052
30 203 st 17.1. 4:1017.1. 9:26 9052
30 203 út 16.1. 14:5016.1. 18:57 9052
30 201 út 16.1. 5:5716.1. 10:38 9052
30 202 po 15.1. 3:5016.1. 1:19 9052
30 202 ne 14.1. 3:5015.1. 1:19 9052
30 203 so 13.1. 4:1013.1. 22:39 9052
30 202 pá 12.1. 3:5012.1. 19:45 9052*MU
30 201 čt 11.1. 15:1011.1. 18:47 9052
30 203 čt 11.1. 4:1011.1. 9:26 9052
30 202 st 10.1. 3:5011.1. 1:19 9052
30 141 út 9.1. 9:1010.1. 0:59 9052*Z
30 203 pá 5.1. 4:105.1. 9:26 9052
30 202 čt 4.1. 3:505.1. 1:19 9052
30 141 st 3.1. 5:034.1. 0:59 9052
16 109 út 2.1. 4:493.1. 1:14 9052
16 105 po 1.1. 7:492.1. 1:14 9052
Rok 2017
8 103 ne 31.12. 5:3831.12. 21:04 9052
16 111 pá 29.12. 5:2529.12. 17:00 9052*MU
8 111 čt 28.12. 5:1828.12. 21:49 9052
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9051

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.