Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9052

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Pankrác (od 28.3.2022)

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 27. 12. 2006

Výrobní číslo: 176233

Původní evidenční číslo: 9002

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 834 015 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 406 dnes 6:5524.3. 22:37 9052
 5  406 čt 23.3. 5:2423.3. 19:46 9052
19 410 st 22.3. 5:3722.3. 22:57 9052
 5  404 út 21.3. 14:1621.3. 21:52 9052
 5  404 út 21.3. 6:2421.3. 9:53 9052
19 410 po 20.3. 5:3720.3. 22:57 9052
 5  401 ne 19.3. 7:4420.3. 0:06 9052
 5  406 so 18.3. 7:0818.3. 21:43 9052
 5  409 pá 17.3. 4:5317.3. 19:23 9052
 5  401 čt 16.3. 6:1316.3. 22:52 9052
 5  406 st 15.3. 4:3315.3. 20:26 9052
19 411 út 14.3. 14:5514.3. 23:17 9052
 5  405 út 14.3. 5:2414.3. 9:53 9052
 5  405 po 13.3. 14:1613.3. 20:16 9052
 5  405 po 13.3. 5:2413.3. 9:53 9052
 5  405 ne 12.3. 10:0013.3. 0:08 9052*Z1
 5  403 so 11.3. 4:3312.3. 0:08 9052
 5  412 pá 10.3. 4:3310.3. 23:26 9052
 5  404 čt 9.3. 14:169.3. 21:52 9052
 5  404 čt 9.3. 6:249.3. 9:53 9052
19 406 st 8.3. 6:558.3. 22:37 9052
 5  401 út 7.3. 4:447.3. 21:08 9052
 5  404 po 6.3. 14:166.3. 21:52 9052
19 411 po 6.3. 6:286.3. 9:31 9052
XC 402 ne 5.3. 4:466.3. 0:39 9052
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9053

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.