Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9052

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2006

V provozu od: 27. 12. 2006

Výrobní číslo: 176233

Původní evidenční číslo: 9002

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 974 490 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19 402 po 28.4. 6:0828.4. 20:15 9052
17 401 pá 25.4. 4:4525.4. 19:19 9052
19 402 čt 24.4. 6:0824.4. 20:15 9052
19 402 st 23.4. 6:0823.4. 20:15 9052
17 411 út 22.4. 4:1122.4. 20:43 9052
17 402 po 21.4. 5:0422.4. 0:46 9052
17 406 ne 20.4. 4:3021.4. 1:28 9052
17 402 so 19.4. 4:4720.4. 0:46 9052
19 403 pá 18.4. 7:5319.4. 0:29 9052
19 405 čt 17.4. 6:1517.4. 7:00 9052*MU
19 404 st 16.4. 14:5917.4. 0:39 9052
19 404 st 16.4. 5:3616.4. 9:45 9052
ZkJ 021 po 14.4. 20:0015.4. 4:00 9052
ZkJ 003 čt 10.4. 20:0011.4. 4:00 9052
ZkJ 003 st 9.4. 20:0010.4. 4:00 9052*1
17 409 st 2.4. 5:443.4. 0:45 9052
17 409 po 31.3. 5:441.4. 0:45 9052
19 406 ne 30.3. 4:4331.3. 0:29 9052
17 401 so 29.3. 7:3530.3. 0:26 9052
19 406 pá 28.3. 6:1129.3. 0:18 9052
17 404 čt 27.3. 5:0627.3. 19:40 9052
17 411 st 26.3. 4:1126.3. 20:43 9052
17 412 út 25.3. 6:1026.3. 1:05 9052
19 402 po 24.3. 6:0824.3. 20:15 9052
19 402 pá 21.3. 4:4421.3. 20:07 9052
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = pomocný vlak při zkušebních jízdách #9503

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.