Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: KT8D5.RN2P
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk
Rok výroby: 2008
V provozu od: 26. 5. 2008
Výrobní číslo: 176232
Původní evidenční číslo: 9001
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97
Najeto: cca 732 718 km
Nízkopodlažní díl: | ML8LF |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m Délka skříně samostatně: 30,3 m Šířka: 2480 mm Výška: 3550 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 50 |
Počet míst ke stání: | 272 |
Maximální obsaditelnost: | 322 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 43100 kg Maximální zátěž: 66100 kg Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace TV-Progress |
Měniče: |
4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací 2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V 1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001 |
Sběrač: | Polopantograf Stemmann Fb500.97 |
Brzdič: | LA20 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickým vypružením |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím |
Řadič: | Ruční řadič HH128AU |
Stupně řadiče: |
7x jízda (280-1200A) 7x brzda (220-900A) + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN |
Trakční motor: | 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW) Otáčky: 1720 ot./min. Max. otáčky: 4350 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: vlastní |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Bahoza Kalba 1 |
Dveře: | Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2 |
Sedačky: | Fainsa Ariane / City W |
Lak: |
bílý RAL 9016 červený RAL 3020 (cz8140) střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) černý RAL 9005 spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
16 | 103 | ne 28.2. 4:33 | 28.2. 22:50 | 9051 | ||
7 | 102 | so 27.2. 4:44 | 27.2. 22:43 | 9051 | ||
14 | 103 | pá 26.2. 17:45 | 26.2. 22:59 | 9051*Z | ||
16 | 101 | čt 25.2. 5:32 | 25.2. 21:41 | 9051 | ||
25 | 114 | st 24.2. 5:54 | 24.2. 20:00 | 9051 | ||
7 | 108 | ne 14.2. 4:24 | 14.2. 20:13 | 9051 | ||
16 | 104 | so 13.2. 4:53 | 13.2. 23:09 | 9051 | ||
14 | 103 | pá 12.2. 5:34 | 12.2. 22:59 | 9051 | ||
14 | 103 | čt 11.2. 5:34 | 11.2. 22:59 | 9051 | ||
14 | 103 | st 10.2. 7:30 | 10.2. 22:59 | 9051*Z1 | ||
14 | 404 | st 10.2. 6:20 | 10.2. 7:30 | 9051*Z1 | ||
14 | 103 | st 10.2. 5:34 | 10.2. 6:20 | 9051*MU | ||
15 | 101 | út 9.2. 6:17 | 9.2. 21:22 | 9051 | ||
14 | 103 | po 8.2. 5:34 | 8.2. 22:59 | 9051 | ||
25 | 114 | čt 4.2. 5:54 | 4.2. 17:10 | 9051*MU | ||
16 | 115 | st 3.2. 5:05 | 3.2. 19:35 | 9051 | ||
7 | 102 | út 2.2. 4:24 | 2.2. 22:43 | 9051 | ||
14 | 103 | po 1.2. 5:34 | 1.2. 22:59 | 9051 | ||
15 | 104 | ne 31.1. 5:32 | 31.1. 21:37 | 9051 | ||
14 | 101 | so 30.1. 4:45 | 30.1. 22:08 | 9051 | ||
25 | 109 | pá 29.1. 5:14 | 29.1. 21:29 | 9051 | ||
16 | 115 | čt 28.1. 5:05 | 28.1. 19:35 | 9051 | ||
16 | 101 | st 27.1. 14:10 | 27.1. 21:41 | 9051*Z2 | ||
14 | 109 | st 27.1. 4:45 | 27.1. 6:15 | 9051*MU | ||
14 | 109 | út 26.1. 4:45 | 26.1. 21:52 | 9051 |