Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9051

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Pankrác (od 28.3.2022)

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 26. 5. 2008

Výrobní číslo: 176232

Původní evidenční číslo: 9001

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 890 968 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 403 po 30.9. 5:5030.9. 19:22 9051
17+27 431 ne 29.9. 4:4730.9. 1:27 9051
27 404 so 28.9. 6:4629.9. 0:07 9051*Z1
39 403 pá 27.9. 4:4028.9. 0:12 9051
27 404 čt 26.9. 4:0626.9. 19:58 9051
27 412 st 25.9. 5:2526.9. 1:27 9051
17+27 431 út 24.9. 4:2624.9. 19:42 9051
17+27 431 po 23.9. 4:2623.9. 19:42 9051
27 405 ne 22.9. 4:0022.9. 22:25 9051
27 407 so 21.9. 5:0622.9. 0:02 9051
39 401 pá 20.9. 5:1321.9. 0:30 9051
27 407 čt 19.9. 5:5920.9. 0:47 9051
27 404 st 18.9. 4:0618.9. 19:58 9051
27 412 út 17.9. 5:2518.9. 1:27 9051
39 407 po 16.9. 5:1616.9. 22:05 9051
39 404 ne 15.9. 4:5015.9. 20:33 9051
27 405 so 14.9. 4:4614.9. 22:25 9051
39 405 pá 13.9. 5:0013.9. 20:18 9051
39 406 čt 12.9. 6:4612.9. 23:16 9051
39 406 st 11.9. 6:4611.9. 23:16 9051
39 406 út 10.9. 6:4610.9. 23:16 9051
39 403 st 4.9. 4:404.9. 6:30 9051*MU
39 407 út 3.9. 19:303.9. 22:05 9051*Z2
39 404 po 2.9. 5:272.9. 18:57 9051
39 402 pá 30.8. 5:1630.8. 19:56 9051
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9058
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9067

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.