Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9051

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Pankrác (od 28.3.2022)

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 26. 5. 2008

Výrobní číslo: 176232

Původní evidenční číslo: 9001

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 763 813 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  403 po 23.5. 4:5423.5. 19:00 9051*MU*1
XC 410 ne 22.5. 4:3523.5. 0:29 9051
XC 410 so 21.5. 4:3522.5. 0:29 9051
 5  401 pá 20.5. 4:3420.5. 22:14 9051
 5  413 čt 19.5. 5:5420.5. 0:06 9051
 5  401 st 18.5. 4:3418.5. 22:14 9051
19 411 út 17.5. 14:5217.5. 23:15 9051
19 411 út 17.5. 6:2617.5. 9:32 9051
19 410 po 16.5. 5:4016.5. 22:55 9051
19 407 so 14.5. 5:3514.5. 23:16 9051
 5  406 pá 13.5. 4:4413.5. 19:54 9051
 5  403 čt 12.5. 4:5412.5. 23:46 9051
19 410 út 10.5. 5:4010.5. 14:45 9051*MU
 5  401 po 9.5. 4:349.5. 22:14 9051
 5  405 ne 8.5. 4:448.5. 21:57 9051
 5  407 so 7.5. 4:538.5. 0:06 9051
19 410 pá 6.5. 5:406.5. 22:55 9051
 5  413 čt 5.5. 5:546.5. 0:06 9051
19 406 st 4.5. 6:474.5. 22:35 9051
 5  406 út 3.5. 4:443.5. 19:54 9051
19 410 po 2.5. 5:402.5. 22:55 9051
 5  406 so 30.4. 4:3430.4. 23:06 9051
 5  402 pá 29.4. 13:5329.4. 23:26 9051
 5  405 pá 29.4. 5:2129.4. 10:39 9051
 5  405 čt 28.4. 14:1328.4. 21:33 9051
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s pevnou překážkou v zast. Holyně ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.