Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9051

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 26. 5. 2008

Výrobní číslo: 176232

Původní evidenční číslo: 9001

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 720 523 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 105 út 1.12. 4:411.12. 20:58 9051
14 109 po 30.11. 14:5530.11. 21:52 9051*Z
 5  102 so 28.11. 8:4528.11. 22:29 9051*Z1
18 741 pá 27.11. 4:3727.11. 22:22 9051
18 141 čt 26.11. 4:3626.11. 22:47 9051
18 102 st 25.11. 4:5525.11. 20:19 9051
18 742 út 24.11. 4:3724.11. 22:22 9051
18 704 ne 22.11. 4:1722.11. 22:47 9051
18 705 so 21.11. 4:3721.11. 23:07 9051
18 141 pá 20.11. 4:3620.11. 22:47 9051
18 104 čt 19.11. 4:0019.11. 20:47 9051
14 103 st 18.11. 5:3418.11. 22:12 9051
18 104 po 16.11. 4:0016.11. 20:47 9051
18 106 ne 15.11. 4:0015.11. 20:40 9051
18 106 so 14.11. 4:0014.11. 20:40 9051
18 104 pá 13.11. 4:0013.11. 20:47 9051
18 108 čt 12.11. 4:5912.11. 22:02 9051
18 106 st 11.11. 4:2011.11. 23:20 9051
18 103 út 10.11. 5:4410.11. 22:41 9051
18 104 po 9.11. 4:009.11. 20:47 9051
18 108 ne 8.11. 10:178.11. 21:10 9051
 6  113 čt 5.11. 5:095.11. 22:53 9051
11 102 st 4.11. 5:004.11. 20:41 9051
 6  113 út 3.11. 5:093.11. 22:53 9051
14 103 po 2.11. 5:342.11. 22:12 9051
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9088
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9062

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.