Jiný vůz:

Podrobnosti vozu KT8D5.RN2P ev. č. 9051

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 26. 5. 2008

Výrobní číslo: 176232

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 616 998 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 111 po 14.1. 5:3015.1. 0:54 9051
25 108 ne 13.1. 5:1314.1. 1:08 9051
16+94 141 so 12.1. 5:0913.1. 1:34 9051
16 117 pá 11.1. 16:5512.1. 1:14 9051*Z
14 104 pá 11.1. 5:2911.1. 10:09 9051
 8  113 čt 10.1. 6:0111.1. 0:44 9051
25 104 st 9.1. 6:4510.1. 1:09 9051
16 117 út 8.1. 6:108.1. 22:44 9051
16 112 po 7.1. 5:397.1. 19:23 9051
16 107 ne 6.1. 5:507.1. 1:14 9051
25 110 pá 4.1. 14:114.1. 21:10 9051
14 103 pá 4.1. 5:294.1. 10:07 9051
14 109 čt 3.1. 6:393.1. 19:57 9051
16 110 st 2.1. 4:492.1. 22:20 9051*MU
25 110 út 1.1. 10:341.1. 20:40 9051
Rok 2018
16 110 po 31.12. 4:4931.12. 22:45 9051
 8  101 ne 30.12. 5:3831.12. 0:24 9051
25 109 so 29.12. 7:4929.12. 22:54 9051
16 107 pá 28.12. 4:2929.12. 0:54 9051
25 101 čt 27.12. 5:5727.12. 22:12 9051
25 109 st 26.12. 7:5326.12. 13:00 9051*MU
 8  106 ne 23.12. 4:3823.12. 23:44 9051
 8  101 so 22.12. 4:5823.12. 0:24 9051
16 101 pá 21.12. 4:1021.12. 20:26 9051
16 102 čt 20.12. 6:4720.12. 23:34 9051
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9065
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.