Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9051

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 26. 5. 2008

Výrobní číslo: 176232

Původní evidenční číslo: 9001

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 908 548 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 413 dnes 6:151.5. 1:25 9051
17 401 út 29.4. 4:4529.4. 19:19 9051
17 411 po 28.4. 4:1128.4. 20:43 9051
17 402 ne 27.4. 5:0427.4. 7:55 9051*MU
19 409 so 26.4. 8:4127.4. 0:39 9051
19 401 pá 25.4. 4:4425.4. 20:07 9051
17 409 čt 24.4. 16:1025.4. 0:45 9051*Z1
17 408 čt 24.4. 5:3524.4. 12:20 9051*MU
19 406 st 23.4. 6:1124.4. 0:18 9051
17 403 út 22.4. 4:3122.4. 11:15 9051*MU
17 405 po 21.4. 4:1022.4. 1:26 9051
19 409 so 19.4. 8:4120.4. 0:39 9051
17 408 pá 18.4. 5:0418.4. 21:56 9051
19 402 st 16.4. 6:0816.4. 20:15 9051
19 404 út 15.4. 14:5916.4. 0:39 9051
19 404 út 15.4. 5:3615.4. 9:45 9051
19 402 po 14.4. 6:0814.4. 20:15 9051
17 411 pá 11.4. 4:1111.4. 20:43 9051
17 409 čt 10.4. 5:4411.4. 0:45 9051
17 408 st 9.4. 5:3510.4. 0:27 9051
17 401 út 8.4. 4:458.4. 19:19 9051
17 413 po 7.4. 6:158.4. 1:25 9051
17 408 ne 6.4. 4:446.4. 17:20 9051*MU
17 406 so 5.4. 4:446.4. 1:28 9051
17 403 pá 4.4. 4:314.4. 23:27 9051
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9068

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.