Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9051

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 26. 5. 2008

Výrobní číslo: 176232

Původní evidenční číslo: 9001

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 749 938 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  111 po 19.7. 4:2419.7. 10:06 9051
16 113 út 13.7. 5:1213.7. 9:40 9051
 3  213 po 12.7. 6:3312.7. 23:45 9051
19 113 pá 2.7. 5:392.7. 9:30 9051
 7  104 čt 1.7. 5:481.7. 20:44 9051
19 113 st 30.6. 5:3930.6. 9:30 9051
 7  103 út 29.6. 14:0029.6. 20:34 9051*Z1
 7  103 pá 25.6. 5:3825.6. 20:34 9051
19 105 čt 24.6. 4:2324.6. 10:51 9051
19 111 st 23.6. 5:4523.6. 23:53 9051
19 112 út 22.6. 5:5822.6. 21:56 9051
 7  108 po 21.6. 4:4421.6. 21:24 9051
 7  103 ne 20.6. 4:2421.6. 0:03 9051
35+39 110 so 19.6. 5:4019.6. 23:44 9051
35+39 104 pá 18.6. 5:4118.6. 20:54 9051
35+39 112 st 16.6. 5:3216.6. 23:07 9051
19 105 út 15.6. 5:0815.6. 21:54 9051
19 111 po 14.6. 6:1015.6. 0:14 9051
35+39 108 ne 13.6. 4:3514.6. 0:24 9051
35+39 109 so 12.6. 5:5013.6. 0:24 9051
35+39 105 pá 11.6. 5:2411.6. 20:32 9051
35+39 105 út 8.6. 5:248.6. 20:32 9051
35+39 110 po 7.6. 4:557.6. 23:46 9051
19 111 ne 6.6. 9:516.6. 21:54 9051
35+39 107 so 5.6. 4:355.6. 11:00 9051*MU
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9099
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.