Jiný vůz:

Informace o tramvaji KT8D5.RN2P ev. č. 9051

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: KT8D5.RN2P

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD. Rekonstrukce v Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2008

V provozu od: 26. 5. 2008

Výrobní číslo: 176232

Původní evidenční číslo: 9001

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 500.97

Najeto: cca 732 718 km

Nízkopodlažní díl: ML8LF
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 31,34 m
Délka skříně samostatně: 30,3 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3550 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 50
Počet míst ke stání: 272
Maximální obsaditelnost: 322 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 43100 kg
Maximální zátěž: 66100 kg
Hmotnost podvozku: 3860 kg / 4040 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 59,2/46,9/46,7/58,7 kN
Maximální zátěž: 86,5/77,8/77,3/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-Progress
Měniče: 4x pulzní měnič CDC161P NF s IGBT tranzistory s rekuperací
2x statický měnič 2xSMTK 6,3/001: =600V » =27V + 3x ~230V
1x statický měnič pro napájení klimatizace: SMTS 7,5/001
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.97
Brzdič: LA20
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickým vypružením
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,36 s čelním a kuželovým soukolím
Řadič: Ruční řadič HH128AU
Stupně řadiče: 7x jízda (280-1200A)
7x brzda (220-900A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N – 80 kN
Trakční motor: 8x TE023, případně 8x TE023H (TE037)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 45 kW (TE023H - 48 kW)
Otáčky: 1720 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Bahoza Kalba 1
Dveře: Dopp plastové, pohon Bahoza DPJ3/IGE RC2
Sedačky: Fainsa Ariane / City W
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + mezi okny + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 103 ne 28.2. 4:3328.2. 22:50 9051
 7  102 so 27.2. 4:4427.2. 22:43 9051
14 103 pá 26.2. 17:4526.2. 22:59 9051*Z
16 101 čt 25.2. 5:3225.2. 21:41 9051
25 114 st 24.2. 5:5424.2. 20:00 9051
 7  108 ne 14.2. 4:2414.2. 20:13 9051
16 104 so 13.2. 4:5313.2. 23:09 9051
14 103 pá 12.2. 5:3412.2. 22:59 9051
14 103 čt 11.2. 5:3411.2. 22:59 9051
14 103 st 10.2. 7:3010.2. 22:59 9051*Z1
14 404 st 10.2. 6:2010.2. 7:30 9051*Z1
14 103 st 10.2. 5:3410.2. 6:20 9051*MU
15 101 út 9.2. 6:179.2. 21:22 9051
14 103 po 8.2. 5:348.2. 22:59 9051
25 114 čt 4.2. 5:544.2. 17:10 9051*MU
16 115 st 3.2. 5:053.2. 19:35 9051
 7  102 út 2.2. 4:242.2. 22:43 9051
14 103 po 1.2. 5:341.2. 22:59 9051
15 104 ne 31.1. 5:3231.1. 21:37 9051
14 101 so 30.1. 4:4530.1. 22:08 9051
25 109 pá 29.1. 5:1429.1. 21:29 9051
16 115 čt 28.1. 5:0528.1. 19:35 9051
16 101 st 27.1. 14:1027.1. 21:41 9051*Z2
14 109 st 27.1. 4:4527.1. 6:15 9051*MU
14 109 út 26.1. 4:4526.1. 21:52 9051
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9067
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9259
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9084

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.