Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8749

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Vyřazení: 4. 3. 2018

Výrobní číslo: 180245

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 013 659 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 803 ne 4.3. 5:194.3. 21:26 8732+8749
13+97 866 pá 2.3. 19:022.3. 22:15 8749*MU
X 831 st 28.2. 22:001.3. 6:00 8749
 9  806 pá 23.2. 6:2723.2. 8:59 8742+8749
15 810 čt 22.2. 14:3822.2. 18:31 8742+8749
 9  813 čt 22.2. 6:4922.2. 9:19 8742+8749
X 831 út 20.2. 22:0021.2. 6:00 8749
7+91 557 po 19.2. 1:3019.2. 4:31 8749*Z
5+94 850 so 17.2. 0:5017.2. 6:11 8749*Z1
20+92 865 čt 15.2. 3:1515.2. 4:48 8749*Z1
16+98 859 po 5.2. 1:305.2. 5:31 8749*Z2
5+95 564 st 31.1. 4:4031.1. 5:41 8749*Z3
 9  813 po 29.1. 6:4929.1. 8:00 8739+8749*MU
3+31 811 pá 26.1. 14:5126.1. 20:09 8739+8749
3+31 806 pá 26.1. 4:1426.1. 9:37 8739+8749
 8  809 čt 25.1. 14:1225.1. 20:56 8739+8749
3+31 802 čt 25.1. 6:2825.1. 10:55 8739+8749*MU
20+92 865 st 24.1. 21:0525.1. 4:48 8749
3+31 802 út 23.1. 6:2823.1. 18:58 8739+8749
24 805 po 22.1. 5:5022.1. 20:38 8739+8749
11 806 pá 19.1. 6:5919.1. 21:21 8739+8749
7+98 859 čt 18.1. 21:1519.1. 5:31 8749
 9  820 čt 18.1. 6:2118.1. 20:21 8739+8749
13+97 866 st 17.1. 20:5918.1. 4:25 8749
 9  822 st 17.1. 4:3317.1. 18:34 8739+8749
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8397
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8747
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8687
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8374

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.