Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8745

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180241

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 051 640 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+6 814 pá 13.4. 6:3813.4. 16:40 8745+8744*MU
7+99 861 čt 12.4. 21:3013.4. 5:08 8745
 9  827 čt 12.4. 4:5312.4. 18:52 8745+8744
 9  802 st 11.4. 14:5012.4. 0:16 8745+8744*Z
3+6 824 út 10.4. 4:5510.4. 14:20 8745+8744*MU
 5  817 po 9.4. 6:459.4. 21:21 8745+8721
3+6 824 pá 6.4. 4:556.4. 19:11 8745+8721
 9  814 čt 5.4. 5:576.4. 0:56 8745+8721
26+91 853 st 4.4. 22:475.4. 5:00 8745
3+6 814 út 3.4. 6:383.4. 17:51 8745+8744
7+99 867 po 2.4. 21:423.4. 4:42 8745
13+97 866 ne 1.4. 8:122.4. 4:54 8745
sjHL 801 ne 1.4. 2:451.4. 4:59 8745
26+91 853 pá 30.3. 22:4731.3. 1:20 8745*MU
26+97 867 čt 29.3. 19:2630.3. 4:19 8745
sjHL 801 čt 29.3. 2:4529.3. 4:59 8745
 9  822 st 28.3. 4:3328.3. 18:34 8745+8724
 9  831 út 27.3. 14:3028.3. 0:09 8745+8724*Z1
26 814 po 26.3. 6:0726.3. 19:57 8745+8724
24 802 pá 23.3. 6:5323.3. 20:05 8745+8724
7+99 861 čt 22.3. 21:3023.3. 5:08 8745
 9  820 čt 22.3. 6:2122.3. 20:20 8745+8724
 9  827 st 21.3. 4:5321.3. 18:52 8745+8724
 5  817 út 20.3. 6:4520.3. 21:21 8745+8724
 9  833 po 19.3. 7:1720.3. 0:12 8745+8724
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8722+8723
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8687+8680

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.