Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8745

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180241

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 039 967 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9 802 ne 21.1. 7:2822.1. 0:36 8745+8743
7 804 so 20.1. 5:0420.1. 21:26 8745+8743
7+16 831 pá 19.1. 16:2520.1. 1:15 8745+8743*Z
11 812 čt 18.1. 6:0418.1. 21:56 8745+8743
9 823 st 17.1. 6:3517.1. 20:34 8745+8743
5 817 út 16.1. 9:4516.1. 18:45 8745+8743*Z1
1+10 803 po 15.1. 5:0215.1. 21:20 8745+8743
1+10 803 ne 14.1. 4:4215.1. 0:34 8745+8743
6 810 so 13.1. 7:3014.1. 0:18 8745+8743
15 808 pá 12.1. 4:1912.1. 23:51 8745+8743
6 807 čt 11.1. 5:5111.1. 20:31 8745+8743
15 809 st 10.1. 4:3910.1. 19:58 8745+8743
11 804 út 9.1. 5:309.1. 22:06 8745+8743
11 804 po 8.1. 5:308.1. 22:06 8745+8743
15 808 ne 7.1. 5:197.1. 23:31 8745+8743
6 806 so 6.1. 4:206.1. 20:26 8745+8743
7+16 831 pá 5.1. 5:046.1. 1:15 8745+8743
15 802 čt 4.1. 5:195.1. 0:51 8745+8743
15 806 st 3.1. 6:043.1. 21:26 8745+8743
9 807 út 2.1. 13:102.1. 19:45 8745+8743*Z2
9+98 857 po 1.1. 1:401.1. 4:00 8745+8743*Z2
Rok 2017
1 801 ne 31.12. 4:2831.12. 22:36 8745+8743
9 803 so 30.12. 4:5331.12. 0:16 8745+8743
11 804 pá 29.12. 4:1030.12. 1:12 8745+8743
1 809 čt 28.12. 4:2829.12. 1:09 8745+8743
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8747+8704
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8711+8720
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8722+8690

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.