Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8745

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180241

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 061 465 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12+98 358 út 10.7. 0:4010.7. 2:20 8745*Z
7+99 863 čt 5.7. 22:146.7. 5:40 8745
11+91 860 st 4.7. 20:065.7. 5:00 8745+8724
15+98 856 út 3.7. 23:224.7. 5:24 8745
15+98 856 po 2.7. 23:223.7. 5:24 8745
2+92 869 ne 1.7. 19:462.7. 4:48 8745
15+99 862 so 30.6. 22:421.7. 5:08 8745
15+99 862 pá 29.6. 21:0330.6. 5:08 8745
 9  822 pá 29.6. 4:3229.6. 18:34 8745+8744
 9  814 čt 28.6. 5:5729.6. 0:56 8745+8744
 1  806 st 27.6. 6:2827.6. 19:41 8745+8744
2+92 852 út 26.6. 19:1627.6. 5:19 8745
8+94 851 po 25.6. 20:3726.6. 5:46 8745
11 805 po 25.6. 5:4425.6. 18:52 8745+8716
15+99 862 so 23.6. 21:0324.6. 5:08 8745
2+92 852 pá 22.6. 19:1623.6. 5:19 8745
 9  827 čt 21.6. 4:5221.6. 18:52 8687+8745
 9  814 st 20.6. 5:5721.6. 0:56 8687+8745
 9  831 út 19.6. 5:0120.6. 0:08 8687+8745
 5  817 po 18.6. 6:4618.6. 21:21 8735+8745
 9  817 pá 15.6. 6:1215.6. 20:12 8735+8745
13+97 866 čt 14.6. 19:0315.6. 4:54 8745
3+6 814 čt 14.6. 6:3814.6. 17:52 8739+8745
15+98 856 st 13.6. 21:4314.6. 5:31 8745
 1  806 st 13.6. 6:2813.6. 19:41 8731+8745
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8647

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.