Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8736

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Vyřazení: 4. 3. 2019

Výrobní číslo: 180232

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 083 933 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2019
 9  806 po 4.3. 6:274.3. 8:59 8736+8730
 9  806 čt 28.2. 6:2728.2. 8:59 8736+8730
 9  813 st 27.2. 6:4927.2. 9:19 8736+8730
 9  806 út 26.2. 6:2726.2. 8:59 8736+8730
11 812 po 25.2. 6:1625.2. 20:02 8736+8730
 9  813 pá 22.2. 15:3422.2. 19:54 8736+8730
 9  806 pá 22.2. 6:2722.2. 8:59 8736+8730
 9  813 čt 21.2. 15:3421.2. 19:54 8736+8730
 9  806 čt 21.2. 6:2721.2. 8:59 8736+8730
 1  812 st 20.2. 14:3421.2. 0:52 8736+8730
 9  806 st 20.2. 6:2720.2. 8:59 8736+8730
2+91 852 út 19.2. 19:1620.2. 5:26 8736
2+92 856 po 18.2. 20:3119.2. 5:18 8736
 9  813 po 18.2. 15:3418.2. 19:54 8736+8744
 9  813 po 18.2. 6:4918.2. 9:19 8736+8744
15+99 865 ne 17.2. 20:5818.2. 5:40 8736
2+91 852 so 16.2. 19:2817.2. 5:26 8736
2+99 869 pá 15.2. 20:1716.2. 5:40 8736
2+91 852 čt 14.2. 19:1615.2. 5:26 8736
2+92 855 st 13.2. 4:3614.2. 4:48 8736
 1  809 út 12.2. 6:4312.2. 20:11 8736+8704
2+91 852 po 11.2. 19:1612.2. 5:26 8736
sjZI 801 po 11.2. 3:3411.2. 5:54 8736
15+98 857 pá 8.2. 21:189.2. 3:15 8736
11 813 pá 8.2. 5:438.2. 20:30 8736+8744


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.