Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8736

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180232

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 075 494 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
29 809 st 17.10. 6:4117.10. 18:30 8736+8721*MU
30+94 866 út 16.10. 23:2217.10. 6:02 8736
 1  809 út 16.10. 6:3916.10. 20:31 8736+8687
30+99 855 po 15.10. 20:3516.10. 5:40 8736
12+15 810 po 15.10. 15:1115.10. 18:51 8736+8735
 9  801 po 15.10. 5:5915.10. 8:35 8736+8735*MU
30+98 852 ne 14.10. 20:4415.10. 5:00 8736
1+98 858 so 13.10. 20:1014.10. 4:14 8736
25+92 851 pá 12.10. 21:3213.10. 5:48 8736
29 804 pá 12.10. 15:3412.10. 19:59 8736+8740
 1  814 pá 12.10. 5:4112.10. 9:48 8736+8740
29 803 čt 11.10. 5:5711.10. 19:50 8736+8740
30+98 852 st 10.10. 20:4411.10. 5:00 8736
12+15 810 st 10.10. 15:1110.10. 18:51 8736+8709
Cvič 812 st 10.10. 9:0010.10. 14:00 8736+8709
30+94 866 út 9.10. 23:2210.10. 6:02 8736
30+94 866 po 8.10. 23:229.10. 6:02 8736
Cvič 843 po 8.10. 6:008.10. 14:00 8736+8709
13+99 863 ne 7.10. 22:458.10. 4:42 8736
15+98 853 so 6.10. 23:387.10. 5:29 8736
15+98 857 pá 5.10. 21:186.10. 3:15 8736
 9  813 pá 5.10. 15:345.10. 19:54 8736+8744
 1  814 pá 5.10. 5:415.10. 9:48 8736+8744
15+98 852 čt 4.10. 21:185.10. 5:00 8736
 1  809 čt 4.10. 6:394.10. 20:11 8736+8745
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.