Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8736

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180232

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 059 759 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Cvič 863 čt 19.7. 6:0019.7. 14:00 8736+8724
24 804 st 18.7. 6:1418.7. 19:26 8736+8724
 1  803 po 16.7. 14:0816.7. 19:59 8736+8724
 1  803 po 16.7. 5:4116.7. 9:25 8736+8724
 9  807 ne 15.7. 12:5016.7. 0:56 8736+8724
26 114 pá 13.7. 18:2013.7. 21:01 8736+8724*Z
3+6 812 čt 12.7. 5:5012.7. 19:41 8736+8724
 1  811 st 11.7. 6:1911.7. 21:41 8736+8724
7+99 867 po 9.7. 22:3510.7. 4:42 8736
Cvič 818 po 9.7. 6:009.7. 14:00 8736+8716
7+99 861 ne 8.7. 20:129.7. 5:08 8736
12+94 850 ne 8.7. 0:058.7. 6:00 8736
15+98 855 pá 6.7. 23:027.7. 4:33 8736
36 802 čt 5.7. 4:315.7. 17:20 8736*MU
2+92 863 út 3.7. 20:024.7. 5:19 8736
15+98 855 po 2.7. 23:023.7. 4:55 8736
2+92 863 ne 1.7. 13:172.7. 5:19 8736
13+97 866 pá 29.6. 19:0330.6. 4:39 8736
2+92 852 st 27.6. 19:1628.6. 1:05 8736*MU
13+97 866 út 26.6. 19:0327.6. 4:54 8736
25+92 853 po 25.6. 21:3326.6. 5:49 8736
 9  804 po 25.6. 5:2325.6. 19:32 8736+8730
26+91 853 so 23.6. 22:4624.6. 5:00 8736
1+98 858 pá 22.6. 20:2523.6. 4:14 8736
 9  827 pá 22.6. 4:5222.6. 18:52 8736+8699
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8216+8211
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.