Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8735

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180231

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 119 369 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  813 pá 14.12. 15:3414.12. 19:54 8735+8727
 9  806 pá 14.12. 6:2714.12. 8:59 8735+8727
11 804 čt 13.12. 14:5413.12. 19:08 8735+8727
13+99 361 čt 13.12. 3:4013.12. 5:10 8735*Z
2+91 853 út 11.12. 20:4712.12. 5:00 8735
24 801 út 11.12. 14:2211.12. 19:16 8733+8735
 9  806 út 11.12. 6:2711.12. 8:59 8733+8735
11 812 po 10.12. 6:4310.12. 20:02 8733+8735
15+99 865 ne 9.12. 20:5810.12. 5:40 8735
15+98 852 so 8.12. 20:589.12. 5:00 8735
7+91 857 pá 7.12. 21:508.12. 4:39 8735
24 810 pá 7.12. 5:407.12. 20:25 8735+8748
11 801 čt 6.12. 5:226.12. 20:30 8735+8748
 1  812 st 5.12. 5:496.12. 0:50 8735+8748
2+92 856 út 4.12. 20:315.12. 5:18 8735
 9  817 út 4.12. 6:124.12. 11:15 8735+8730*MU
2+92 855 po 3.12. 4:364.12. 4:48 8735
31 805 ne 2.12. 4:492.12. 18:04 8735
15+98 857 pá 30.11. 21:181.12. 3:15 8735
 9  822 pá 30.11. 4:3130.11. 18:35 8700+8735
11 803 čt 29.11. 6:0129.11. 21:21 8700+8735
13+97 867 st 28.11. 21:3429.11. 4:54 8735
24 801 st 28.11. 14:2228.11. 19:16 8713+8735
 9  813 st 28.11. 6:4928.11. 9:19 8713+8735
7+99 864 út 27.11. 21:4628.11. 5:08 8735
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8663
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.