Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8734

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180230

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 084 437 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+98 859 ne 21.1. 21:0322.1. 5:31 8734
7+99 867 so 20.1. 21:4521.1. 4:11 8734
8+92 861 pá 19.1. 21:1020.1. 5:48 8734
24 804 pá 19.1. 5:3919.1. 20:25 8735+8734
26 811 čt 18.1. 5:4518.1. 22:36 8735+8734
9 817 st 17.1. 6:1217.1. 8:55 8735+8734*MU
13+97 866 út 16.1. 20:5917.1. 4:25 8734
15+99 861 po 15.1. 19:5516.1. 5:08 8734
8+92 861 ne 14.1. 21:1015.1. 5:49 8734
26+97 864 so 13.1. 21:2214.1. 5:39 8734
26+97 864 pá 12.1. 21:0313.1. 5:39 8734
13+97 866 čt 11.1. 20:5912.1. 4:25 8734
7+98 859 st 10.1. 21:1511.1. 5:31 8734
26+91 853 út 9.1. 20:3710.1. 5:00 8734
26+97 866 po 8.1. 21:069.1. 4:25 8734
15+99 861 ne 7.1. 19:558.1. 5:08 8734
26+97 866 so 6.1. 21:077.1. 4:19 8734
26+91 853 pá 5.1. 20:376.1. 5:00 8734
26+97 866 čt 4.1. 21:065.1. 4:25 8734
15+99 861 st 3.1. 19:554.1. 5:08 8734
26+97 867 út 2.1. 21:223.1. 4:54 8734
26+97 867 po 1.1. 21:212.1. 4:54 8734
Rok 2017
26+91 853 so 30.12. 22:4831.12. 5:00 8734
15+99 861 pá 29.12. 19:5530.12. 4:48 8734
7+98 859 čt 28.12. 21:1529.12. 5:31 8734
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.