Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8734

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 29. 6. 2018

Vyřazení: 29. 6. 2018

Výrobní číslo: 180230

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 101 382 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2018
 9  806 pá 29.6. 6:2729.6. 8:59 8722+8734
 9  813 čt 28.6. 6:4928.6. 9:19 8722+8734
 1  814 st 27.6. 5:4127.6. 9:48 8722+8734
15 811 út 26.6. 15:2426.6. 19:34 8722+8734
 9  813 út 26.6. 6:4926.6. 9:19 8722+8734
15 811 po 25.6. 15:2425.6. 19:34 8722+8734
 9  806 po 25.6. 6:2725.6. 8:59 8722+8734
 1  814 pá 22.6. 14:4922.6. 20:56 8722+8734
 9  813 pá 22.6. 6:4922.6. 9:19 8722+8734
 5  807 čt 21.6. 5:2821.6. 22:20 8722+8734
3+6 822 st 20.6. 14:4620.6. 19:56 8722+8734
 9  813 st 20.6. 6:4920.6. 9:19 8722+8734
15 811 út 19.6. 15:2419.6. 19:34 8722+8734
3+6 822 út 19.6. 6:0619.6. 10:56 8722+8734
 9  813 po 18.6. 15:3418.6. 19:54 8722+8734
 9  813 po 18.6. 6:4918.6. 9:19 8722+8734
15 811 pá 15.6. 15:2415.6. 19:34 8722+8734
3+6 822 pá 15.6. 6:0615.6. 10:56 8722+8734
11 812 čt 14.6. 6:1614.6. 20:02 8722+8734
3+6 822 st 13.6. 14:4613.6. 19:56 8722+8734
15+99 862 út 12.6. 2:0012.6. 5:40 8734*Z1
sjHL 801 ne 10.6. 2:4510.6. 4:59 8734
15+99 862 ne 3.6. 4:203.6. 5:08 8734*Z2
25+92 457 so 2.6. 1:102.6. 5:47 8734*Z3
26+97 867 pá 1.6. 1:001.6. 4:25 8734*Z4
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8730
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8732
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8420
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8716

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.