Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8730

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Tyrolsko (od 28. 9. 2015 do 10. 4. 2016)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Vyřazení: 6. 3. 2019

Výrobní číslo: 180132

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 213 717 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2019
X 831 út 5.3. 22:006.3. 6:00 8730
15+99 865 po 4.3. 20:585.3. 5:40 8730
 9  806 po 4.3. 6:274.3. 8:59 8736+8730
 9  806 čt 28.2. 6:2728.2. 8:59 8736+8730
 9  813 st 27.2. 6:4927.2. 9:19 8736+8730
 9  806 út 26.2. 6:2726.2. 8:59 8736+8730
11 812 po 25.2. 6:1625.2. 20:02 8736+8730
 9  813 pá 22.2. 15:3422.2. 19:54 8736+8730
 9  806 pá 22.2. 6:2722.2. 8:59 8736+8730
 9  813 čt 21.2. 15:3421.2. 19:54 8736+8730
 9  806 čt 21.2. 6:2721.2. 8:59 8736+8730
 1  812 st 20.2. 14:3421.2. 0:52 8736+8730
 9  806 st 20.2. 6:2720.2. 8:59 8736+8730
7+99 367 út 19.2. 2:0019.2. 3:00 8730*Z1
sjHL 801 ne 17.2. 2:5817.2. 5:00 8730
sjHL 801 so 16.2. 2:5816.2. 5:00 8730
 1  809 pá 15.2. 6:4315.2. 20:11 8750+8730
15+98 853 čt 14.2. 21:3815.2. 5:29 8730
 9  820 čt 14.2. 6:2114.2. 20:21 8750+8730
sjHL 801 čt 14.2. 2:5814.2. 5:00 8730
11 803 st 13.2. 6:0113.2. 21:21 8730+8711
2+91 853 út 12.2. 20:4713.2. 5:00 8730
24 801 út 12.2. 14:2212.2. 19:16 8739+8730
24 801 út 12.2. 5:4412.2. 10:36 8739+8730
13+97 867 po 11.2. 7:1012.2. 4:54 8730
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8641

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.