Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8730

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
Tyrolsko (od 28. 9. 2015 do 10. 4. 2016)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180132

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 202 828 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  811 pá 14.9. 5:4815.9. 0:46 8708+8730
15 807 čt 13.9. 5:4613.9. 21:26 8708+8730
24 809 st 12.9. 5:3012.9. 20:14 8708+8730
 5  817 út 11.9. 6:4611.9. 21:22 8708+8730
13+97 867 po 10.9. 23:0911.9. 4:54 8730
39 831 po 10.9. 5:5310.9. 21:42 8735+8730
 9  823 pá 7.9. 6:357.9. 20:34 8735+8730
 1  806 čt 6.9. 6:286.9. 19:41 8735+8730
15 803 st 5.9. 6:145.9. 19:29 8735+8730
 1  805 út 4.9. 4:284.9. 21:26 8735+8730
11 803 po 3.9. 9:004.9. 0:51 8735+8730*Z
24 805 pá 31.8. 6:2431.8. 19:36 8735+8730
24 804 čt 30.8. 6:1430.8. 19:26 8735+8730
24 801 st 29.8. 13:2529.8. 19:53 8735+8730*Z1
24 804 út 28.8. 6:1428.8. 19:26 8735+8730
 9  821 po 27.8. 4:5227.8. 23:48 8735+8730
 1  803 pá 24.8. 14:0824.8. 19:59 8735+8730
 9  808 pá 24.8. 7:1224.8. 9:35 8735+8730
 1  803 čt 23.8. 16:1523.8. 19:59 8735+8730*Z2
2+92 863 út 14.8. 20:0215.8. 5:19 8730
15+99 862 po 13.8. 22:4214.8. 5:40 8730
15+98 855 ne 12.8. 23:0213.8. 4:55 8730
36+97 866 so 11.8. 22:4812.8. 4:19 8730
15+98 855 pá 10.8. 23:0211.8. 4:33 8730
7+99 867 čt 9.8. 22:3510.8. 4:42 8730
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8390+8391
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8316+8318
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8750+8680

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.